Saddy Опубліковано 25 Лютого, 2015 в 17:04 Автор #202 Опубліковано 25 Лютого, 2015 в 17:04 Хто в курсі. якщо мені повернуть гроші а товар прийде потім. гроші не спишуть самі без мого дозволу?тут питання стоїть Вашої совістіможете повернути кошти добровільно
pashka05 Опубліковано 16 Березня, 2015 в 15:08 #203 Опубліковано 16 Березня, 2015 в 15:08 Вони доставляють на домашню адресу, чи на пошту?
Sandro Опубліковано 16 Березня, 2015 в 15:31 #204 Опубліковано 16 Березня, 2015 в 15:31 Вони доставляють на домашню адресу, чи на пошту?як ви собі уявляєте доставку на домашню адресу? Відкриваєте двері, а там китаєць з фразою "Ачкі ннннада?"Звісно що приходить на пошту, а поштар додому приносить повідомлення про посилку, або ж саму посилку.
pashka05 Опубліковано 16 Березня, 2015 в 16:01 #205 Опубліковано 16 Березня, 2015 в 16:01 Вони доставляють на домашню адресу, чи на пошту?як ви собі уявляєте доставку на домашню адресу? Відкриваєте двері, а там китаєць з фразою "Ачкі ннннада?"Звісно що приходить на пошту, а поштар додому приносить повідомлення про посилку, або ж саму посилку.лаконічно
aroma Опубліковано 17 Березня, 2015 в 08:05 #206 Опубліковано 17 Березня, 2015 в 08:05 Ну, це залежить, яка кантора робить доставку і скільки вона коштує.Не вдавався в деталі платної доставки на Алі але от на еБеї була платна доставка і чувак на машині підїхав куда тра і привіз товар. Так що китайці тут не при чому, доставку роблять не вони.Зазвичай, вас находять по телефну і приносять посилки додому, якщо це платна доставка. Безкоштовні то завжди на пошту приходять.
Dream Опубліковано 17 Березня, 2015 в 09:36 #207 Опубліковано 17 Березня, 2015 в 09:36 Відкривай диспут, можливо він нічого і не відправляв. Тоді просто поверне гроші і все. Або скажи йому, хай повертає кошти, а коли ти отримаєш товар і все буде гуд, то повернеш йому цю суму. Так і планував. Єдине що тримає, то це те що долар то росте. Завтра навідаюсь вранці на пошту. Авось ) Відкрив.Трохи не спізнився - зайшов на алі, а там лишилось 4 години захисту!
Sandro Опубліковано 17 Березня, 2015 в 14:28 #208 Опубліковано 17 Березня, 2015 в 14:28 Ну, це залежить, яка кантора робить доставку і скільки вона коштує.Без сумніву! З власного досвіду купував детальку до авто з США, оплачував Express USPS, вартість бл. 50-60$, прийшло за 4-5 днів на наш український спецзв’язок, а вони доставляють прямо в двері квартири. Оскільки дома нікого не було - залишили повідомлення.Але в цілому мова йде про те, що отримаєти Ви посилку на Україні обов’язково через посередника, будь-то Укрпошта, Спецзв’язок, Гюнсел, DHL чи ін., а не напряму від китайця чи америкоса.
Dream Опубліковано 20 Березня, 2015 в 14:52 #209 Опубліковано 20 Березня, 2015 в 14:52 (змінено) Що скажете:Dear, I am trying to solve your problem There is a new system on alibaba . If we do not agree with each other in four days , I have to reject the dispute and then we will have another 14 days to talk with each other so pls understand me there is no time left I have no ways but reject your dispute to get more time As you know, dispute is very harm to us, could you please kindly close the dispute ? If you do not receive the parcel at the end ,I will refund the full payment or resend to you Статус: В ожидании Вашего согласия с решением продавца Напоминание: Продавец не принял Ваш запрос о споре, но предложил решение. Вы можете ознакомиться с предложение продавца в разделе “Информация о споре”. Вы можете обсуждать возможное решение в течение 11 календарных дней 18 ч. 35 мин. 32 сек. . Если Вы не сможете выработать договорённость в течение указанного срок, спор будет автоматически обострён и передан на рассмотрение AliExpress.Хоче намахать чи погоджуватись?Варіантів маю небагато: Принять, Редактировать, Отменить спор та Обострить спор.... Змінено 20 Березня, 2015 в 14:54 користувачем Dream
ursa Опубліковано 20 Березня, 2015 в 15:57 #210 Опубліковано 20 Березня, 2015 в 15:57 Несколько раз ему напиши, что требуешь возврат денег, т.к. товара нет и трека тоже нет.Если после раза третьего не дойдёт - переводи в "клейм". 1
AnimaNoir Опубліковано 20 Березня, 2015 в 16:03 #211 Опубліковано 20 Березня, 2015 в 16:03 Продавець їздить по вухам. ні в якому разі не погоджуватись на чесне слово. Раджу вже обострить. Хай повертають гроші. Якщо товар не буде трекуватися і надалі, просто робите скрін і в службу підтримки. По закінченню диспуту мають повернути повну суму. 1
Demeter Опубліковано 20 Березня, 2015 в 16:11 #212 Опубліковано 20 Березня, 2015 в 16:11 Однозначно не погоджуватись. Якщо зараз погодитесь почекати, тобто закриєте диспут знову відкрити його не вийде. І алі абсолютно законно розморозить суму китайцю. Ця схема це вже класика, так сказать...Почекати, як писали вище повимагати гроші/трек, а тоді вже "обострять" %) 1
AnimaNoir Опубліковано 20 Березня, 2015 в 16:38 #213 Опубліковано 20 Березня, 2015 в 16:38 ЗАбув дописати, ще помагає коли лякаєте що залишите гнівні коменти. 1
Dream Опубліковано 20 Березня, 2015 в 21:35 #214 Опубліковано 20 Березня, 2015 в 21:35 Дякую за підтримку, панове. Перед цим я свідомо йому написав наступне would u mind leave me a 5 or 4 star feedback after i refund u ? I'll give u 4 star, but with comment in russian about what happen. and after you recieved the goods,could you repay me? I promise. Thank You. This was my first failed purchase in aliexpress Тест на вшивість не пройшов
guest Опубліковано 20 Березня, 2015 в 21:54 #215 Опубліковано 20 Березня, 2015 в 21:54 Тест на вшивість не пройшов така поведінка притаманна китайським "бізнесменам" достатньо подивитися на ютюбі влоги людей, що приїхали пожити в Китаї намахують всіх, незалежно від країни просто ставтесь до китайських продавців так, як ставитесь до наших циган на базарі, і все буде чьотко 1
Dream Опубліковано 30 Березня, 2015 в 07:50 #216 Опубліковано 30 Березня, 2015 в 07:50 Вернулись мої п'ятьбаксів...
nickel Опубліковано 30 Березня, 2015 в 08:08 #217 Опубліковано 30 Березня, 2015 в 08:08 Цікаво, а хтось з бордовців працює з Алібабою? 1
rulon Опубліковано 30 Березня, 2015 в 08:47 #218 Опубліковано 30 Березня, 2015 в 08:47 шукаю людину яка б допомогла у придбанны товару через аліекспресс--порядність зі сво.є сторони гарантую!хто може дпомогти.хочу купити мобільний телефон.досвіду покупок з іноземних сайтів відсутній(.
aroma Опубліковано 30 Березня, 2015 в 09:11 #219 Опубліковано 30 Березня, 2015 в 09:11 можу допомогти
pashka05 Опубліковано 3 Квітня, 2015 в 10:41 #220 Опубліковано 3 Квітня, 2015 в 10:41 Замовив 2 тижні тому, товар не трекався. Китаєць написав почекати. Навбридло - тепер він каже, що на пошті Сингапура його загубили. Порадьте порядок дій з повернення коштів.Замовив 2 тижні тому, товар не трекався. Китаєць написав почекати. Навбридло - тепер він каже, що на пошті Сингапура його загубили. Порадьте порядок дій з повернення коштів.Каже, що товар (телефон) є не в тому кольорі, що мені треба. Пропонує карту 16гб, якщо почекаю
guest Опубліковано 3 Квітня, 2015 в 10:57 #221 Опубліковано 3 Квітня, 2015 в 10:57 Порадьте порядок дій з повернення коштів.відкривай диспут, вказуй причину, що товар не був відправленийПропонує карту 16гб, якщо почекаюризикованокраще повернути гроші і замовити ще раз 1
pashka05 Опубліковано 3 Квітня, 2015 в 14:38 #222 Опубліковано 3 Квітня, 2015 в 14:38 Відкрив диспут, продавець підтвердив. Чекаю повернення коштів, але час втратив
Гість rl72 Опубліковано 21 Квітня, 2015 в 07:14 #223 Опубліковано 21 Квітня, 2015 в 07:14 (змінено) Дивна річ. замовив 2 товари у двох різних продавців, у одного товар уже " 2015.04.19 15:45 (GMT-7): In transit (shipped by air), однак на http://track.yw56.com.cn/en-US/ - не знайденоу другого - подробиць немає. Статус: Продавец отправил Ваш заказ На китайських трекерах номер не трекається На http://www.trackiton.../?service=track WS511802075CNПряме посилання на посилку:: WS511802075CN Ошибка в формате номера Всемирного почтового союза, Проверьте Ваш номер. продавець пробує на..ати? Змінено 21 Квітня, 2015 в 07:20 користувачем rl72
butaha Опубліковано 21 Квітня, 2015 в 07:17 #224 Опубліковано 21 Квітня, 2015 в 07:17 Для відслідковування посилок користуюся http://myparcels.ru/Дуже зручно, оновлення треку приходять на електронку
la20 Опубліковано 21 Квітня, 2015 в 07:24 #225 Опубліковано 21 Квітня, 2015 в 07:24 Я купив в двох продавців речі. Дали треки. Треки правильні але вони не відслідковувались. Тобто дають трек на посилку. самі падли відправляють бандеролями які реально не відслідковуються. 3 посилки прийшли одна ні. ПОдав на повернення. Прод написав що вислав знову і дав трек який відразу почав відслідковуватись. Швидко з"явилась посилка в Києві, а потім я трохи прифігів. На мейл приходить лист що посилку в Києві посилка вже отримана. Тобто прод хотів намахати і мене і сайт алі, дав трек, але не мій і попросив відразу закрити диспут. Але українці вони навчені. я думаю якщо я вже чекав чорт знає скільки я ще почекаю. Потім написав на алі що прод намахує і що дав трек не мій а київський. в той самий день. Диспут на мою користь і повернення коштів. Такі от китайці хитрожопі 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти