Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Значить тако!)

скажу відверто - прочитала все, не полінувалася. усі 7 сторінок. Так, усе це цікаво, добре чи погано, фактично під кожним постом готова була ставити "Thanks". У кожного своя правда.

АЛЕ!

Мені ця тема наболіла так, що мабуть могла б писати про це довго і багато. Намагатимусь по суті:

1. Пільговики. У години пік. Ппц. Куди тобі, бабо, їхати?! В поліклініку-базар-дачу-ітеде-ітепе - усе це можна зробити і на годину-дві пізніше. Ні! Треба пхатися разом із усіма, з клунками, візками і при цьому не забуваючи з усією приттю розпихаючи людей плюхатися на вільне місце. Це раз. По-друге. Сама категорія "пенсіонери". Отут ви мені пробачте. Є РІЗНІ пенсіонери. Чому ви рівняєте людей із пенсією у 800 грн. і 2000 грн. Також не варто упускати той момент, що є працюючі пенсіонери!!! Але умови у всіх рівні! Пільговики! Тоді поясніть мені чому молода мама, яка живе на ту ж саму СОЦІАЛЬНУ виплату у 800 грн. не має права на пільговий проїзд?! Хоча мамі значно більше потрібно пересуватися містом (повірте). Справедливості - 0.

Далі цікавіше

2. Нові тролейбуси. О! Так! Круті, гарні, якісьтамщесупер-пупер. Проте ніхто не подумав як можна у такий тролейбус "впхатися" із дитячою коляскою. Дякувати Богу, що знайдеться 1-2 хороших людей, які зжаляться та допоможуть підняти 20кг візок із малям на площадку. Точно так само як і зняти їх при виході. Що ж стосується нових тролейбусів із спеціальними площадками під візки, то я ще НІ РАЗУ не відчула повної комфортності цього транспорту. По-перше, водії паркуються дууууже далеко від тротуару і виходить, що ні туди, ні сюди... і все одно доводиться когось просити, щоб допомогли. Мені не важко, корона з голови не падає, але! Справа ж не у цьому!..

3. Запропонована схема маршруту, щоб тролейбуси їздили "низом" (я про центр). Це все кльово. На теорії. Але спробуйте хоча б раз проїхатися таким маршрутом))) Щоб не бути голослівною та не "ходити далеко". Для прикладу. Я живу в районі Київського майдану. Доїхати із Епіцентру на безкоштовній маршрутці досить прикольно, поки не задумаєшся де ж виходити :) Тротуари там не облаштовані, рух шалений і піднятися нагору теж на межі героїзму. Розмиті схили, перегороджені приватні ділянки.... Продовжувати? Повірте, говорю/пишу це не просто так. Доводиться досить частенько гуляти там і бачити цю проблему на власні очі. Якщо узяти проміжок вул. Глушець від філармонії до київського майдану - підйомів там від сили 3. Далі - наступний підйом аж біля 7-ї школи. Понад дорогою. Є ще звісно, непрохідні пішохідні тропи поміж люськими парканами, але спробуйте тудою пройти-проїхати, коли дощ або сніг).

4. Наостанок. Про велосипеди. Це мега-круто, але трішки не в тему. Чесно. Ну досить усім нав"язувати своє бачення! Ви молодці, що користуєтеся цим видом транспорту! Я вам відверто заздрю, бо це і здорово і корисно і... має ще безліч переваг, але це не є єдиноправильним вирішенням проблеми!!! Але візьміть до уваги, що зараз мова йде про усіх об"єктивно взятих громадян: бабусь-дудісів, мам із маленьким дітьми. Як ви це собі уявляєте?..

Підсумовуючи. Можливо я у чомусь упереджена чи не права, але це моя думка. Я висловила її і знаю, що нічого не зміниться, але якось стало легше на душі. Бо повірте, коли стала мамою і зіткунлася із проблемою пересування містом, хочеть щиро побажати усім чиновникам, відповідальним за стан доріг та тротуарів возити своїх дітей/внуків виключно пішохідним способом і відчути кожну ямку, кожен прикрий випадок із транспортом на власній шкурі. В порядку експерименту посадити їх на інвалідний візок і проїхатися ЦЕНТРАЛЬНОЮ (!!!) вулицею міста. Впевнена, що їхня розбалувана у іномарках дупця, буде довго ще нити... Сором!..

Дякую усім за увагу :)

P.S. ТС дякую за тему. Приємно, що хтось вболіває за наше місто і намагається хоч якось його змінити!

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

213 сьогодні вже їздив на Тр9. Загалом його можна буде бачити на Тр5/8/9.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

TFA, сьогодні на автозаводі бачив як буксировали тролейбус з нуликом на табло("в парк").

Колір - повністю жовтий, новий, марки уви нескажу)

Передбачається поповнення рухомого складу ДЕПО?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вот дивлюсь на наші убогі ЗіУ 682 і думаю, там же ефективність на рівні бензинового двигуна, який смисл їх по місту пускати? краще би зробили автобуси дешевші...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це мабуть автозавод свою продукцію тестує, чи кудись переганяв.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

TFA, сьогодні на автозаводі бачив як буксировали тролейбус з нуликом на табло("в парк").

Колір - повністю жовтий, новий, марки уви нескажу)

Передбачається поповнення рухомого складу ДЕПО?

Передбачається поповнення рухомого складу депо... Києва.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вот дивлюсь на наші убогі ЗіУ 682 і думаю, там же ефективність на рівні бензинового двигуна, який смисл їх по місту пускати? краще би зробили автобуси дешевші...

1) Строк служби в автобуса менший, ніж у тролейбуса.

2) Електроенергія дешевше, ніж соляра.

3) Під ЗіУ-682 в нашому депо зроблена ремонтна база. Багато чого навчилися самі робити, аж до капітального ремонту. Ну і салон практичний з точки зору пасажира.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні 213 вже був на Тр8:

213_240.jpgi.gif 2131_240.jpgi.gif

Тепер до теми роботи тролейбусів у Новорічну ніч:

ЛУЦЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 25.12.2012

№ 632

м.Луцьк

Про роботу міського пасажирського транспорту у новорічну ніч

Відповідно до ст. 42, п.8 ст.59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою повного і якісного транспортного забезпечення мешканців міста у новорічну ніч:

1. Луцькому підприємству електротранспорту (Грицанчук І.І.) організувати рух тролейбусів в ніч з 23.00 год. 31.12.2012 до 06.00 год. 01.01.2013 за маршрутами:

- №1 "Бенделіані – Драмтеатр - Бенделіані" – 1 од.;

- №4 "АС-2 – Драмтеатр" – 1 од.;

- №8 "ЦУМ – КРЗ - ЦУМ" – 1 од.;

- №9 "ЦУМ – КРЗ - ЦУМ" – 1 од.;

- №15 "ЦУМ – пр.Молоді - ЦУМ" – 4 од.;

- №15а "ЦУМ – пр.Молоді - ЦУМ" – 4 од..

http://www.lutsk.ua/prescription/pro-robotu-miskogo-pasazhirskogo-transportu-u-novorichnu-nich

Графіки руху тролейбусів у Новорічну ніч доступні тут

Зверніть увагу, що на 15-ці і 15-а будуть їздити не автобуси, а тролейбуси!

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

там тоже реостатна система керування тягою?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так. Девайс (213) перероблений в тролейбус з автобуса у 1998р.

Змінено користувачем Panterka22
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

там тоже реостатна система керування тягою?

Так.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

відмінити всі маршрутки які курсують містом, закупити на ці гроші тролейбуси і буде всім щастя, і будуть їздити вчасно і гасати не будуть як скажені, і не будуть засмічувати навколишнє середовище, а то понакупляють китайського гавна, вони так коптять, який дурень взагалі її пустив у місто.

На рахунок пільговиків, так проблема в тому що треба ловити тих, хто не законно собі замутив таке посвідчення, зловивиши такого "інваліда", як варіант зробити з нього справжнього інваліда, щоб на законних вже підставах користувався пільгами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А дехто переходить на безкоштовний проїзд...

http://uanews.pp.ua/v-talline-vveli-besplatnyj-proezd-v-obshhestvennom-transporte/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Люблю електричний транспорт, навіть не самі засоби пересування а самі "внутрощі" як там все влаштовано, пам'ятаю як вперше дивився дане відео, був просто в захваті...

Все гарно розказано, показано і розжовано, дуже цікаво.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якби ще пенсіонери платили б 50% від проїзду було нормально. А так, хоч і підняття вартості проїзду не суттєве, але і користі великої воно не принесе. Вартість проїзду в 15-ках та часних маршрутках теж виросте?

Змінено користувачем Panterka22
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не сумуйте панове, закуплені польські рогаті на порядок кращі а коштують всього 9500 злотих/шт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Зустрічайте завтра Єльча №212 на маршруті №1. Поки він там працюватиме. Сьогоднішні фото:

212_240.jpgi.gif 2121_240.jpgi.gif

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вчора вдень 211 бачив на Львівській. номер маршруту не розгледів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Темку би перейменувати, чи що ? :) А то в назві вказано, що тролейбуси покидають місто, а виявляється навпаки - прибувають в Луцьк :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зустрічайте завтра Єльча №212 на маршруті №1. Поки він там працюватиме. Сьогоднішні фото:

212_240.jpgi.gif 2121_240.jpgi.gif

Бачив девайс в обід на Тр2. Пройшов стрілку біля ЦуМу і заглох. Жіночка-водій випустила пасажирів і пішла знімати штанги, розводячи руками їдучому ззаду 103-му, "мол не знаю, не їде".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ти часом не бачив, як жіночка каблуки міняє на рогах що не 1,5 км.

Обледеніння страшне!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бачив девайс в обід на Тр2. Пройшов стрілку біля ЦуМу і заглох. Жіночка-водій випустила пасажирів і пішла знімати штанги, розводячи руками їдучому ззаду 103-му, "мол не знаю, не їде".

Блін, а я думаю, чому його не було...

З.І. 211 сьогодні був на Тр5.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дивлюсь на наші нові-старі тролейбуси в черговий раз переконуюсь і підтверджується те, про що писав раніше, що руки в майстрів чи в тих від кого залежить технічний стан ростуть явно нижче спини. Коли вони почали курсувати Луцьком звернув увагу на те, що троси для штанг намотувались на катушки позаду тролейбуса. На днях проїзжаючи повз один з тих тролейбусів, побачив, що троси вже не намотуються на катушки, а "рукожопі кулібіни" замутили гачок з лівої сторони і тепер трос вісить на тому гачку та бовтається на вікнах тролейбуса. Хтось може тут пояснити для чого це роблять? Чи таке ноу-хау місцевого депо покращує встановлення штанг?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...