sergeyp Posted July 24, 2010 at 12:48 PM #1 Posted July 24, 2010 at 12:48 PM датагруп здох, интернет неработает, это единственный сайт куда удалось зайти, 780003 отключили, видно ,что-бы их не беспокоили, на все им начхать, вообщем фирма наплевала на клиентов ,отключать телефон техподдержки это уже последнее дело, второй день интернет глючит по полной ,а сегодня вообще он накрылся, вот такая это солидная фирма . 1
ursa Posted July 24, 2010 at 01:00 PM #2 Posted July 24, 2010 at 01:00 PM Выдыхай, выдыхай Не единственный - ещё страница статистики работает 1
Адміністратори t0rik Posted July 24, 2010 at 02:02 PM Адміністратори #3 Posted July 24, 2010 at 02:02 PM ну еще лм работает. качаем кино, не стесняемся 1
Boss Posted July 24, 2010 at 03:20 PM #4 Posted July 24, 2010 at 03:20 PM И когда нам ждать инета, аж в понедельник ??? Згідно договору аварійна недоступність послуг може тривати до 5 діб.1.4. Строки усунення АНП:1.4.1 Строк усунення АНП, що не пов’язана з фізичним пошкодженням лінії або фізичним виходом з ладу обладнання Не більше 48 годин з моменту отримання представниками технічної підтримки Оператора повідомлення від Абонента за п. 1.2. Додатку.1.4.2 Строк усунення АНП, що викликана фізичним пошкодженням лінії або фізичним виходом з ладу обладнання Не більше 5 діб з моменту отримання представниками технічної підтримки Оператора повідомлення від Абонента за п. 1.2. Додатку.
VeryFate Posted July 24, 2010 at 03:22 PM #5 Posted July 24, 2010 at 03:22 PM Виробництво потребує інтернету. Сапорт мовчить. Ледве дозвонився - чекати відновлення роботи довго. І оплата за послуги в 500 раз більша за 150 грн в місяць. Могли б попередити про планові чи термінові роботи, тимчасове припинення і т.д. А відношення однакове нікакоє, насрать на всіх, домашніх користувачів чи корпоративних клієнтів. Браво.
sergeyp Posted July 24, 2010 at 03:26 PM Author #6 Posted July 24, 2010 at 03:26 PM я так больше терпеть их выкрутасы ненамерен ,со следующего месяца перехожу на билайн ,а на дг пусть сидят те кто сам себя не уважает ,так плюнуть в рожу, отключив интернет и при этом отключить телефон техподдержки ,что-бы люди не знали даже в чем дело, может только оператор которому абсолютно наплевать на клиентов, они дг интересуют только до 1 числа, а когда проплатили на месяц вперед, то тут им уже и на качество и на клиентов наплевать ,так пусть плюют на других ,я больше терпеть их издевательства не намерен.
Boss Posted July 24, 2010 at 03:31 PM #7 Posted July 24, 2010 at 03:31 PM І оплата за послуги в 500 раз більша за 150 грн в місяць.За 75000 грн. можна підключити 100 резервних каналів інших провайдерів. 1
Factory Posted July 24, 2010 at 04:27 PM #8 Posted July 24, 2010 at 04:27 PM Я звичайно розумію що бабло треба їм платити вчасно але і якість наданих послу має бути відповідним , я тут зібрався качати в кінці місяця, а тут такий облом. Я б їх за це "моя б воля" поприбивав би.
Plum Posted July 24, 2010 at 04:28 PM #9 Posted July 24, 2010 at 04:28 PM Банкомати Приватбанку в місті не працюють (був біля чотирьох). Використовують датагруповський канал?
Plum Posted July 24, 2010 at 04:34 PM #10 Posted July 24, 2010 at 04:34 PM Не розумію істерики домашніх користувачів. Ну сталась якась аварія на зовнішньому каналі -- з ким не буває? Як світло відключають на пів дня чи гарячу воду на місяць -- це сприймається як щось звичне, "буває". А от інтернет пропав -- все, діти з голоду помирають, да? Корпоративних це не стосується, там через відсутність інету дійсно можуть бути шалені збитки. І то, при такій залежності від інету обов'язково потрібно мати резервний канал, бо ж всяке буває...
Shkoder Posted July 24, 2010 at 05:34 PM #11 Posted July 24, 2010 at 05:34 PM Plum, а лучше два-три. у меня фактически телеком лежал две недели. по сравнению с техподдержкой укртелекома, датагруп - просто гении диагностики и телепатии. не знаю, как там с билайном, но почти уверен - еще хуже.
Вoвчик Posted July 24, 2010 at 05:34 PM #12 Posted July 24, 2010 at 05:34 PM неудачно пропал, выходные как раз...чтобы форум не глючил нуно сделать перетрасировку на фряхе всей рекламы бордовой на локалхост
Вoвчик Posted July 24, 2010 at 07:13 PM #13 Posted July 24, 2010 at 07:13 PM ну еще лм работает. качаем кино, не стесняемсядокачайте фильм Seven Years In Tibet.avi, ато там только 30 минут, хороший фильм, интерестно чем закончиться
V0V Posted July 24, 2010 at 07:18 PM #14 Posted July 24, 2010 at 07:18 PM Шановні абоненти ДГ. Прохання не кіпішувати а зачекати коли полагодять оптичний кабель, який сьогодні в обідню пору бригада долбойобів перебила своєю бурільною установкою в районі старого аеродрому. Причому ці гондони робили там пробу грунту на наявність нафтопродуктів. Точне місце обриву виявлено десь в 18-00. Тех персонал обіцали якнайшвидше все поправити назважаючи навіть на погодні умови.Терпіння і ще раз терпіння.
Вoвчик Posted July 24, 2010 at 07:25 PM #15 Posted July 24, 2010 at 07:25 PM Шановні абоненти ДГ. Прохання не кіпішувати а зачекати коли полагодять оптичний кабель, який сьогодні в обідню пору бригада долбойобів перебила своєю бурільною установкою в районі старого аеродрому. Причому ці гондони робили там пробу грунту на наявність нафтопродуктів. Точне місце обриву виявлено десь в 18-00. Тех персонал обіцали якнайшвидше все поправити назважаючи навіть на погодні умови.Терпіння і ще раз терпіння.вот гады - каждому по 50 отжыманий... пробу брали на количество нефтепродутов в грудте - т.к. пока аеродром работал много-много слили в землю...если на проводом поставить табличку "Тут лежит оптоволокно, капать незя" - то раскапають и спиздят - если не поставить - случайно заденут, такая вот страна...
swen1989 Posted July 24, 2010 at 08:52 PM #16 Posted July 24, 2010 at 08:52 PM (edited) Plum, а лучше два-три. у меня фактически телеком лежал две недели. по сравнению с техподдержкой укртелекома, датагруп - просто гении диагностики и телепатии. не знаю, как там с билайном, но почти уверен - еще хуже. Чудово (!!!) працює тех. підтримка в Білайна! Даже докулупатися нема за що. Я так по форуму помічаю, останнім часом частенько неполадкі в ДГ стаються. Edited July 24, 2010 at 08:52 PM by swen1989
rohde Posted July 24, 2010 at 09:18 PM #19 Posted July 24, 2010 at 09:18 PM Шановні абоненти ДГ. Прохання не кіпішувати а зачекати коли полагодять оптичний кабель, який сьогодні в обідню пору бригада долбойобів перебила своєю бурільною установкою в районі старого аеродрому. Причому ці гондони робили там пробу грунту на наявність нафтопродуктів. Точне місце обриву виявлено десь в 18-00. Тех персонал обіцали якнайшвидше все поправити назважаючи навіть на погодні умови.Терпіння і ще раз терпіння. Якщо дивитися на карту "Оптична національна DWDM мережа «Датагруп»" то Луцьк в оптичному кільці. Що ж це за ВОЛС перебили...
Адміністратори serega Posted July 24, 2010 at 09:40 PM Адміністратори #20 Posted July 24, 2010 at 09:40 PM Ну..., є нюанси, я пішов спати. А кого і як іпати буду завтра думати
Harddriver Posted July 24, 2010 at 09:53 PM #21 Posted July 24, 2010 at 09:53 PM А, то це твій номер 780001 ? На мій погляд користувача, найгірше в цій ситуації - не знати що відбувається, і коли 780003 вічно зайнятий, то напевно варто на такі випадки якийсь автоінформатор з готовим текстом включати . Тай форум міг-би працювати, якщо це тільки зовнішній ліг. Обмінник жеш працював.
3y6uk Posted July 24, 2010 at 10:19 PM #22 Posted July 24, 2010 at 10:19 PM Ну кабель перепили це зрозуміло. А от нафіга тех.підтримку відключати геть не можу поняти? Поставили б на автовідповідач типу " Перебито кабель, поправим до неділі і бла-бла-бла" то й кіпішу було менше, а так зробили як малдавани, повідключали лінії і сидять в окопах. Ох як не доюре зі сторони керівництва, данна ситуація явно не збільшить приплив клієнтів. Доречі я почав вже задумуватись на перехід на Пчіл =(
Dream Posted July 25, 2010 at 05:45 AM #23 Posted July 25, 2010 at 05:45 AM Так от чого я вчора цілий день з ОГО не міг на борду зайти!
VitaliyS Posted July 25, 2010 at 06:14 AM #24 Posted July 25, 2010 at 06:14 AM На мій погляд користувача, найгірше в цій ситуації - не знати що відбувається, і коли 780003 вічно зайнятий... В такому випадку все предсказуємо - не працює інтернет,а в службу підтримки не додзвонитися - 100% аварія ,при чому так кожен раз. Вот така прикмета.А вот на рахунок того,що,мовляв,домашні мережі коли остаются без інтернета - не страшно,не згоден,наприклад я використовую по роботі домашній інтернет і кожен раз,коли не передаю інформацію втрачаю гроші,і це дуже злить.Я вже зарікався - тільки будуть знов пропадання інтернету-зразу перехожу до Білайна...але перебитий кабель це не та причина,адже це не вина ДГ.
laser Posted July 25, 2010 at 06:26 AM #25 Posted July 25, 2010 at 06:26 AM мдя... видно ви дійсно не знаєте шо таке кідалово зі сторони ISP і як жити без інтернету чи з інтернетом з квітня місяця при нульових скоростях за ціною 120 грн/міс http://red-forum.com/showthread.php?t=12691
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now