Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

@Zheny@ Якщо можна передати побажання: на вихідні ставити на Гаразджу 3-осні Богдани. На 1-ці і 2-ці у вихідні вони не такі затребувані. Сьогодні люди штурмували і маршрутки, і тролейбуси, почався дачний сезон.

Опубліковано
55 хвилин тому, TFA сказано:

почався дачний сезон.

99% дачників - пенсіонери. Це збиткові будуть рейси.  Невідомо, як буде із субвенцією. Можливо, хтось (типу Палиця) оплатить проїзд перед Пасхою і Проводами.

Не знаю.

 

Опубліковано
Щойно, antrakt сказано:

А навіщо компостувати квиток?

щоб він вважався дійсним. Компостер унікальний  в кожному тролейбусі.

Кондуктор надриває квитка при видачі.

 

Опубліковано
42 минуты назад, Zheny@ сказал:

99% дачників - пенсіонери. Це збиткові будуть рейси.  Невідомо, як буде із субвенцією. Можливо, хтось (типу Палиця) оплатить проїзд перед Пасхою і Проводами.

Не знаю.

 

Рейси дійсно будуть збитковими, якщо в них посідають пенсіонери і не лишиться місця тим, хто платить. Ті, хто оплачує проїзд - переповнені двоосні тролі ігнорує і сідає в маршрутку. Де дві гривні, там і чотири, зате скоріше. 
Не правда, що тільки дачники. Люди (працездатного віку) й могилки вже прибирають.

Опубліковано

Те, що маршруткою швидше - це ще як повезе. 50/50. Особливо водії люблять довше постояти в очікуванні пасажирів на зупинках біля Там-Там, біля ЦУМу, Або сунуться, що б відстати від попередньої маршрутки

Опубліковано
4 хвилин тому, antrakt сказано:

Я знаю, що таке компостер, і для чого він.

То для чого питався?

4 хвилин тому, antrakt сказано:

Навіщо компостувати? Водій не може надірвати квиток так як кондуктор?

Може, але є компостер і треба закомпостувати.

Опубліковано
2 годин тому, antrakt сказано:

чому в одних вистачає надірваного, а в інших потрібно компостувати.

а що впадло закомпостувати?

Я не розумію в чому пред'ява?

Опубліковано

Чому компостувати? Можливо, антисхема водія "купи два/три/чотири квитки і я їх не надірву" ?

  • +1 1
Опубліковано

Був на днях у Рівному, прокатився на Дуобусі. Непогано звичайно, але не за ті гроші, що за нього вгатили (7 мільйонів як мені розповідали, ще й за БУшного). Водій передні двері не відкриває принцпово, місця трошки більше, ніж в квадратному Єльчі/Шкоді, але менше ніж у тролейбусі/автобусі із "гармошкою". У водія екран із зображенням з камер на всіх 4х дверях. Дуже низька підлога і непоганий за плавністю хід (навіть на ДВЗ). І ще. Я думав що там електродвигун від акума, а там дизеляка. Як на мене ті Богданівські нові тролейбуси із запасом автономного ходу, що по Любліну їздять, набагато кращі.

 

Наразі варіант ЛПЕ докупляти БУ тролейбуси і робити чіткий стабільний графік руху - то правильний напрям розвитку.

  • +1 1
Опубліковано
11 минуту назад, itax сказал:

Наразі варіант ЛПЕ докупляти БУ тролейбуси і робити чіткий стабільний графік руху - то правильний напрям розвитку.

  Я б ще зрізав би 70% білбордів по Луцьку і дав можливість заробляти на рекламі ЛПЕ.

Опубліковано
19 хвилин тому, zaHARE сказано:

дав можливість заробляти на рекламі ЛПЕ.

та ніхто не боронить.

Можуть хто завгодно рекламу подати.

Опубліковано
Только что, Zheny@ сказал:

та ніхто не боронить.

Можуть хто завгодно рекламу подати.

Знаю,я мав на увазі,що місто захаращене білбордами,частина з них порожні і обдерті стоять по пів року.Значить дефіціту рекламних площ у нас нема.Відповідно портібно зменьшити к-сть білбордів по місту і тоді виникне дефіціт рекламних площ і рекламодавців зацікавить реклама на транспорті.

Цим "вбиваємо" 2 зайці:

1. Місто стане гарнішим і не таким напряжним.Зникнуть білборди з гемороєм і політикою,бо транснаціональні корполрації викуплять все на 5 років вперед.

2. ЛПЕ отримає додаткове джерело доходу,який можна направити в розвиток.

Опубліковано
41 хвилин тому, zaHARE сказано:

Знаю,я мав на увазі,що місто захаращене білбордами,

Знаєш же чия заслуга, правда ж?

42 хвилин тому, zaHARE сказано:

2. ЛПЕ отримає додаткове джерело доходу,який можна направити в розвиток.

в ЛПЕ є можливість дозаробляти багатьма способами. Не знаю чому і хто проти, але не робиться.

Ні для кого не секрет, що можна взяти в оренду тролейбус з погодинною оплатою.

Кран, здається, "люльку". Вантажний автомобіль і т.п.

А ще окрім реклами є багато способів заробити на місці.  Є станок, по перемотці двигунів, наприклад. Є мийка портальна.

Багато чого є.

 

 

Опубліковано

Одне цікаво яким ідіотам з начальства і для чого було придумано цю геніальну схему продавати одночасно два однакових квитка, мабуть щоб кондуктора за.пати. Бо скажімо наприклад у тій же Польші звідки до нас прибули ці тролейбуси доживати свій ресурс продають лише один квиток з касового апарата.20170403_110246.thumb.jpg.f1d4ad37eeed3f04156a3ab99aac0b63.jpg

Опубліковано
Щойно, Dieselsmart сказано:

Одне цікаво яким ідіотам з начальства і для чого було придумано цю геніальну схему продавати одночасно два однакових квитка, мабуть щоб кондуктора за.пати.

поясню для особливо непонятливих.

1) Щоб звикали самі кондуктори, до валідатора. До того, як потрібно видавати квиток, навчилися не плутати картки, яких згодом буде 3.

2) звіт і облік ведеться по звичним квиткам.

3) щоб люди звикали до нових квитків і не шарахалися.

4) Кондукторам, аби ходити без валідатора, або взагалі не працювати, ще й не таке заспівають!  Більшості кондукторів нічого не заважає видати 2 квитка.

5) Скоро відмінять квиток звичайний, буде виключно друкований в валідаторі. Буде простіше. Менше писанини і т.д.

 

  • +1 2
  • -1 1
Опубліковано

Цікаво мабуть всетаки чогось не хватало щоб зразу зробити валідатор з одним квитком і не паритись, але ж всетаки мозги є щоб придумати ті пункти 12345 нікому не потрібні і парити людей. Ні щоб думати над спрощенням так навмисне винаходять гіморой щоб ту людину компостувати.

  • -1 1
Опубліковано
1 хвилина тому, Dieselsmart сказано:

Цікаво мабуть всетаки чогось не хватало щоб зразу зробити валідатор з одним квитком і не паритись

Це ж перехідний період , тому все нормально, що два квитки.

  • +1 1
Опубліковано
14 хвилин тому, Dieselsmart сказано:

Цікаво мабуть всетаки чогось не хватало щоб зразу зробити валідатор з одним квитком і не паритись, але ж всетаки мозги є щоб придумати ті пункти 12345 нікому не потрібні і парити людей. Ні щоб думати над спрощенням так навмисне винаходять гіморой щоб ту людину компостувати.

От я не розумію, ти просто прикалуєшся, чи ти реально так тупиш?

От всім зрозуміло чому 2 квитки, вже й розписав. Ан нєт! нада ще щось як в муку!

 

Раз ти такий розумний, запропонуй простий варіант вирішення проблеми, і щоб задовольняв усіх.

Давай!

  • -1 1
Опубліковано
18 хвилин тому, Dieselsmart сказано:

Цікаво мабуть всетаки чогось не хватало щоб зразу зробити валідатор з одним квитком і не паритись

Не хватало всього. Я не збираюся відчитуватися. Але в першу чергу є ще проста така штука, зветься фінансування.

Просто є категорія людей, яким все не так. 

ЛПЕ робить як краще, і легше. Щоб в майбутньому було простіше всім.

  • +1 2
Опубліковано
1 година тому, antrakt сказано:

Хіба не краще виглядають тролейбуси в однаковій кольоровій гаммі, а не засрані.різнобарвними наклейками?

Краще. Звісно, але я про це говорив неодноразово.

Це називається "брендування" і коштує воно не дешево. І дозволити можуть далеко не всі. І це витрати!

А реклама - приносить прибуток.

Різницю відчуваєш ?

  • +1 2
Опубліковано
3 хвилин тому, antrakt сказано:

Але ж це не означає, що це все потрібно використовувати.

а що ж це означає?

4 хвилин тому, antrakt сказано:

Ви ж не продаєте нирку тільки тому що це приносить прибуток.

обкурений? з якого ляку ти сюди нирку приплів?

4 хвилин тому, antrakt сказано:

А хіба під час капремонту не фарбують машини.

Фарбування і брендування - це різні речі.

 

Опубліковано
On 01.04.2017 at 17:38, Zheny@ сказано:
On 01.04.2017 at 17:36, romanc сказано:

Интересно, а в Луцке были автоматы по продаже билетов?

ні.

Були, Жень, були. І автобусні і тролейбусні продавались з автоматів.

Опубліковано
5 хвилин тому, S30 сказано:

Були, Жень, були. І автобусні і тролейбусні продавались з автоматів.

значить я не пам'ятаю. Я пам'ятаю будки-кіоски. Майже на кожній зупинці. Там продавали автобус / тролейбус.

В великих містах були і автомати для мєлочі, розміняти.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...