Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

30 тролейбусів для Луцька обійдуться у понад 4 мільйони євро

Для Луцька за гроші європейських банків куплять нові тролейбуси та впровадять автоматизовану оплату проїзду.

Про це йдеться в Проекті Закону про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Міський громадський транспорт України") між Україною та Європейським інвестиційним банком, – повідомляє Волинь24.

Верховна рада ратифікувала фінансову угоду між Україною та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) щодо виділення банком 200 мільйонів євро кредитних коштів на оновлення та модернізацію громадського транспорту в містах України.

За прийняття відповідного проекту закону про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Міський громадський транспорт України") між Україною та Європейським інвестиційним банком проголосували 230 народних депутатів.

Луцьк також увійшов до переліку міст, для яких виділили кошти.

Зокрема, за кошти Європейського інвестиційний банк (ЄІБ) для Луцька придбають 30 тролейбусів. Для цього виділять 4 мільйони 363 тисячі 650 євро.

На будівництво тролейбусної лінії (2,15 км) та заміну поворотних стрілок виділять 336 тисяч 110 євро. А на впровадження автоматизованої системи оплати проїзду дадуть 216 тисяч 790 євро.

За 6 мільйонів євро, які виділить Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) впровадять систему автоматизованої оплати проїзду.

Впровадження проекту дозволить покращити екологічний стан довкілля, підвищити безпеку перевезень пасажирів, зменшити витрати часу на переїзд та підвищити конкурентоспроможність муніципального транспорту.

 

http://lutsk.rayon.in.ua/news/27846-30-troleibusiv-dlia-lutska-obiidutsia-u-ponad-4-milioni-evro

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 minutes ago, antrakt said:

Ну нарешті. Надіюсь, що тролейбуси будуть з кондиціонерами.

4 363 650 євро / 30 тролейбусів = 145455 євро/штука

там не те що кондиціонер, там масажистки будуть безплатно масаж пасажирам робити під час поїздки )))

 

П.С. 

Загальна вартість проекту становить орієнтовно 400 млн євро. Фінансування проекту планується здійснити за рахунок залучених кредитних коштів Європейського інвестиційного банку під державні гарантії в обсязі – 200 млн євро, строком до 22 років з пільговим періодом до 5 років. Джерелом спів-фінансування проекту будуть залучені кошти Європейського банку реконструкції та розвитку та/або кошти місцевих бюджетів.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Походу випускати тролейбуси зараз вигідний бізнес. Цікаво хто цим займається у нас ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, yu2007 сказано:

4 363 650 євро / 30 тролейбусів = 145455 євро/штука

там не те що кондиціонер, там масажистки будуть безплатно масаж пасажирам робити під час поїздки )))

 

пенсіонери додому будуть рідко приходити.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 minutes ago, case_l said:

Походу випускати тролейбуси зараз вигідний бізнес. 

 

Впровадження автоматизованої системи оплати проїзду - ось де жир. Катать не перекатать))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 хвилин тому, yu2007 сказано:

4 363 650 євро / 30 тролейбусів = 145455 євро/штука

там не те що кондиціонер, там масажистки будуть безплатно масаж пасажирам робити під час поїздки )))

це ціна самого галімого "Богдана"!  Які, швидше за все, і куплять.

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, yu2007 сказано:

Впровадження автоматизованої системи оплати проїзду - ось де жир. Катать не перекатать))

поясни. Бо я за день забембався і тонкого тролінгу уже не розумію.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, antrakt сказано:

А хто буде технічні характеристики для тендеру прописувати?

звідки я знаю.

Але виробників тролейбусів в Україні не так і багато.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 11.04.2017 at 21:04, Zheny@ сказал:

видала 4 квитка без валідатора. А потім 4-м тільки з валідатора!

Отличный способ заработка :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

58 хвилин тому, ursa сказано:

Отличный способ заработка :D

А я про що!?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що це в лісі здохло? Після 2-ох тижнів, в 4-ці, нарешті видали квиток з валідатора.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, alexvvv сказал:

Після 2-ох тижнів, в 4-ці, нарешті видали квиток з валідатора.

Я минулої суботи їхав в 4-ці, квиток з валідатора отримав. Тролейбус №221.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, TFA сказано:

Я минулої суботи їхав в 4-ці, квиток з валідатора отримав. Тролейбус №221.

я їздив по будніх  днях

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Куплять знову мотлох виробництва БОГДАН, якщо хтось не згідний зі мною що це мотлох, то нехай порівняє комфорт їзди та якість виконання салону у кількарічному БОГДАНі та старому МЕРСЕДЕСі (їздить по місту і одне і друге). Наступне це те, що "вб'ють" їх за кілька років і потім вони будуть гнити в депо (як попередні автобуси які брали в лізинг). 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

29 хвилин тому, searcher сказано:

Куплять знову мотлох виробництва БОГДАН,

для прикладу, я точно не знаю. що купуватимуть. Чесно. І в кого.

Йшли перемовини із Львівським заводом.

Йшла мова про електробуси. (але там ціна зашкалює.. :( )

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

41 хвилин тому, searcher сказано:

та старому МЕРСЕДЕСі (їздить по місту

в Гдині вже чекають 10 штук :)

Але немає у нас мера. тому чекатимуть і далі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гдиня цьогоріч не продасть нам тролі, інсайдерська інфа звідти.

 

1 час назад, searcher сказал:

Куплять знову мотлох виробництва БОГДАН, якщо хтось не згідний зі мною що це мотлох, то нехай порівняє комфорт їзди та якість виконання салону у кількарічному БОГДАНі та старому МЕРСЕДЕСі

Дивлячись який Богдан брати. Богдан Е231 не рахується, це зовсім інша серія, інші розробники, там сама модель сира. Якщо порівнювати, то хіба що що з Богданом Т501.10. (бортові 206 і 207). Ці машини в цілому збереглися добре. Мерседес сильно ричить і підвіска жорсткувата. В 2007 він був переобладнаний з автобуса в тролейбус.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Із того шо їздить по Києву, то Богдан не найгірший варіант, по комфорту він буде краще за ЛАЗ і МАЗ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, antrakt сказано:

Цікавить також надійність і корозієстійкість..

Ну тут мені важко щось сказати, візуально самі "ушатані" це ЛАЗи, але, якщо не помиляюсь вони і самі старі із цієї трійки.

А по надійності думаю можна судити по тим двом малим тролейбусам що по Луцьку їздять, вони самі перші із Богдановських тролей, по тому що я чув особливих проблем з ними не було. Не думаю що нові моделі будуть гіршими.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 20.02.2017 at 12:17, TFA сказал:

Приватник у місті Кропивницький продає тролейбуси:

8NOF8khWNb0.jpg

Може для депо це буде цікаво.

 

Ось і самі машини:

1008834.jpg

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, TFA сказано:

Ось і самі машини:

здається мені, їм повний Пе..

Краще вже купити ще кілька Єльчів / Мерсів в Польщі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, antrakt сказал:

Цікавить також надійність і корозієстійкість..

На жаль, зараз на Богдани ставлять російську електроніку Чергос. Наскільки вона якісна - ХЗ. До того був чеський Сежелек, він був досить надійним. Про стійкість до корозії писали, що завод дає гарантіб 15 років, оскільки в дію запущена катафорезна ванна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Zheny@ сказал:

здається мені, їм повний Пе..

 

Чим довше вони стоятимуть, тим їм гірше буде. Там є деякі капіталені машини в 2015-16 роках, там кузов має нормальний бути. Відсторонили їх буквально місяці 2 тому.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 12.04.2017 at 11:26, TFA сказал:

Або ще такий варіант: 1-ці і 2-ки запустити на КРЗ по типу маршруток 10-к і 11-к, а 8-ки і 9-ки закрити.

А якщо оформити цю пропозицію у вигляді петиції до міської влади? Добре продумати, щоб з Перемоги на Волі і з Волі на Перемоги можна було дістатися не тільки маршруткою номер 1.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хорошим вариантом было бы пустить троллейбус вместо маршрутки №12 (если с Соборності на Молоді нельзя повернуть - то через Відродження.) с таким же интервалом (около 10 минут, хотя бы в час пик) и временем курсирования - минимум до 23:00.

Довольно-таки востребованный, мне кажется, маршрут.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...