Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

Щойно, antrakt сказано:

Для того, що не треба тулити рекламу, яка псує зовнішній вигляд, тільки тому що це приносить прибуток.

щоб можна було не тулити рекламу, потрібно на тій рекламі заробити.

Приїхали з Польщі кілька Єльчів 2 роки тому - всі в рекламі.

 

1 хвилина тому, antrakt сказано:

Я і не писав про брендування. Я писав про однакову кольорову гамму.

 

І все одно потрібно бабло, якого немає. Тому реклама, в даному випадку - панацея, хоче хтось цього чи ні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, antrakt сказано:

а що потрібно бабло, якщо їх і так фарбують під час КР?

Ти прикалуєшся?

Їх лише грунтують ! І на той же капремонт також треба чималі гроші. Металу одного скільки ,фанери.

Елементарних електродів і кругів для болгарки!

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З брендуванням я не розумію, навіщо витрачати такі кошти. Раніше фарбували і їздили нормально, зараз вже бренд роблять чимось фантастичним. Те саме фарбування, тільки з наклейками. Якість його ми вже побачили на прикладі тролейбуса №164 . 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 часа назад, TFA сказал:

З брендуванням я не розумію, навіщо витрачати такі кошти. Раніше фарбували і їздили нормально, зараз вже бренд роблять чимось фантастичним. Те саме фарбування, тільки з наклейками. Якість його ми вже побачили на прикладі тролейбуса №164 . 

  У випадку використання тролейбусу в якості рекламоносія всі витрати на поклейку несе рекламодавець. Крім того контрактом можна передбачити відповідальність за неякісне виконання робіт,компенсація на фарбування після закінчення рекламного періоду і т.д.Але це можливо лише тоді,коли буде дефіцит рекламних площ в місті,тобто зріжуть 70% білбордів і лайтбоксів.

  І реклама на транспорті може виглядати просто креативно:

ilbq6c1ivnjau74erv5hejh8q.jpg

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 hours ago, zaHARE said:

  І реклама на транспорті може виглядати просто креативно:

ilbq6c1ivnjau74erv5hejh8q.jpg

фотка не підв'язалась. Перезалий плз.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 часа назад, Zheny@ сказал:

значить я не пам'ятаю. Я пам'ятаю будки-кіоски. Майже на кожній зупинці. Там продавали автобус / тролейбус.

В великих містах були і автомати для мєлочі, розміняти.

Ще до будок, на початку 70-х, були в автобусах автомати. За тролейбуси не пам'ятаю. Проїзд по місту в автобусі коштував п'ять копійок, в тролейбусі спочатку 4 копійки, потім для зручності зрівняли все по 5.
А на Гаразджу їздив приміський автобус №144 і в ньому кондуктор квитки продавала, здається, по 15 копійок. А ми зараз хочемо, щоб тролейбус/маршрутка возила в Гаразджу за ті ж кошти, що й по місту, та ще й прицепом 200-300% пільговиків/пенсіонерів.
От цікаво спитати наших бабусь, у кого живі. Чи був пенсам тоді, в 70-80 роках, безплатний проїзд по місту?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

29 хвилин тому, Ivanna сказано:

. Чи був пенсам тоді, в 70-80 роках, безплатний проїзд по місту?

тоді виборів не було ;)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Ivanna сказал:

Чи був пенсам тоді, в 70-80 роках, безплатний проїзд по місту?

Відповідно до положень Постанови КМУ від 17.05.1993 року за № 354 "Про безоплатний проїзд пенсіонерів на транспорті загального користування" та від 16.08.1994 року № 555 "Про поширення чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.05.1993 року № 354" передбачено право пенсіонерів за віком та інвалідів на безоплатний проїзд на міському пасажирському транспорті загального користування (крім метрополітену та таксі) та приміських маршрутах на підставі пенсійного посвідчення.
Безпідставна відмова від передбаченого законом пільгового перевезення громадян тягне за собою адміністративну відповідальність, передбачену ст. 133-1 Кодексу про адміністративні правопорушення, - накладення штрафу на водіїв транспортних засобів, громадян-суб'єктів підприємницької діяльності в розмірі восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (136 гривень). Також, у принципі, не передбачено законодавством, скільки одночасно може їхати пільговиків (двоє чи вся маршрутка). Тобто те, що перевізники встановлюють свої квоти на перевезення, також є свавіллям. Отже, будь-яка відмова від перевезення пільгових категорій є незаконною. Незалежно від того, є чи немає компенсації на пільговий проїзд, право пільговиків на безоплатний проїзд нікуди не зникає, не може бути обмежене та має бути забезпечене перевізником.
Отже, 1993 рік.
У Білорусі тоді пенсіонери за віком оплачували 50% вартості, як і студенти. Не знаю, як зараз.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 хвилин тому, antrakt сказано:

В нас все роблять через .опу. Замість того, щоб підвищити пенсії і зп в державній сфері, викидають десятки млрд на субсидії і компенсації за проїзд.

субвенція / субсидія - точно піде на оплату проїзду.

Монетизація - не дасть того. Чому? Відповідь проста і очевидна - совок в голові!  Бо тих 100+ грн, що додадуть до пенсії люди витратять на казна-що, окрім проїзду, і все одно будуть вимагати безкоштовного проїзду.

18 хвилин тому, antrakt сказано:

люди радіють, як дурники. Бо ж то халява.

повторююся, до халяви привчив СРСР. Совок.

18 хвилин тому, antrakt сказано:

не катаючись без причини в транспорті,

так ото ж бо і воно, що катаються, бо халява, бо халява забезпечена законом!

Не навчені радянські люди економити. Не навчені.

Соляру зливали в канаву, бо не виїздив!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чи можна якось не сильно напрягаючи ЛПЕ перевірити чи 169й борт був сьогодні на 7му маршруті? Бо на фото обрізалось, я тільки зараз побачив.

 

 

 

Насправді було приємно бачити, скільки людей зранку використувують тралік.

169.PNG

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора зранку їхав на роботу, проїхав півмаршруту - тралік здох біля філармонії. Сьогодні зранку їхав на роботу, від'їхав від зупинки 15 м - тралік здох. Стрьомно завтра сідати в тралік.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

26 minutes ago, SunSeth said:

Вчора зранку їхав на роботу, проїхав півмаршруту - тралік здох біля філармонії. Сьогодні зранку їхав на роботу, від'їхав від зупинки 15 м - тралік здох. Стрьомно завтра сідати в тралік.

Прєкращай ти вже це дєло! Вони так нові не встигатумуть купувать! ;))))

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, SunSeth сказано:

Вчора зранку їхав на роботу, проїхав півмаршруту - тралік здох біля філармонії. Сьогодні зранку їхав на роботу, від'їхав від зупинки 15 м - тралік здох. Стрьомно завтра сідати в тралік.

Сідай в маршрутки! Хай краще вони ламаються, їм не завадить ремонт.

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, SunSeth сказано:

Сьогодні зранку їхав на роботу, від'їхав від зупинки 15 м - тралік здох.

 той, що в соняхи?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 часов назад, itax сказал:

 

Чи можна якось не сильно напрягаючи ЛПЕ перевірити чи 169й борт був сьогодні на 7му маршруті?

 

Це 166-й. 169-й по 8-ці їздив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, SunSeth сказал:

Вчора зранку їхав на роботу, проїхав півмаршруту - тралік здох біля філармонії. Сьогодні зранку їхав на роботу, від'їхав від зупинки 15 м - тралік здох.

Може в святе місце треба сходити?)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 hours ago, Zheny@ said:

 той, що в соняхи?

Не було часу роздивлятися, ззаду інший під'їхав.

 

1 hour ago, TFA said:

Може в святе місце треба сходити?)

Ну, якщо і завтра так станеться обов'язково так і зроблю. Яке святе місце порадите?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 минут назад, SunSeth сказал:

Яке святе місце порадите?

Тут вже треба прислухатися до своєї душі) Але не думаю, що це станеться втретє, двічі підряд екстраординарні випадки трапляються, тричі - дуже велика рідкість...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нещодавно міняли  лінію на Гнідавській? Кому що відомо? Вже кілька раз їхав кондуктори не дають квитків з валідаторів. то у них папір скінчився то батарея сіла

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні їхав у тролейбусі, то дали квиток, чек з валідатора - ні, хоча валідатор був у кондуктора . Вчора навпаки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

34 хвилин тому, valentin1989 сказано:

Вже кілька раз їхав кондуктори не дають квитків з валідаторів. то у них папір скінчився то батарея сіла

відмазки про батарею. Її 100% вистачає на  день. зазвичай ще 1-2 поділки лишається. На ніч на зярядку.

Про папір на 90% також.  Отримують запасну, якої вистачає на ~350 квитків. + та, що в валідаторі.

 

34 хвилин тому, case_l сказано:

Сьогодні їхав у тролейбусі, то дали квиток, чек з валідатора - ні, хоча валідатор був у кондуктора .

саботують.

35 хвилин тому, case_l сказано:

Вчора навпаки.

Губляться. Може 1-й чи 2-1 раз із ним.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

29 хвилин тому, antrakt сказано:

Хотілося б бачити адекватних людей, а не тих, які на все болт забивають.

а скільки їм платити прийдеться?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...