Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

4 минуты назад, ursa сказал:

(если с Соборності на Молоді нельзя повернуть - то через Відродження.)

Поки не можна, але розглядався варіант зробити там стрілки.

 

А взагалі треба повністю переглядати маршрутну схему, оскільки вона була створена ще за СРСР. Зараз багато чого змінилося і потрібно все підлаштувати під нові потреби пасажирів. Вважаю, якщо місто таки отримає 30 нових тролейбусів, можна почати кардинально перекроювати маршрути, тому що із нинішнім випуском нормальні інтервали не зробиш, крім Тр15/15а.

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 14.04.2017 at 14:38, Zheny@ сказал:

в Гдині вже чекають 10 штук :)

Але немає у нас мера. тому чекатимуть і далі.

наш в.о. мера не хоче рішати ці питання ,чи це не входить його повноваження?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наші в.о. мера вже "транспортний колапс" усунули підняттям вартості в маршрутках.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зараз їду в тролейбусі N12 (145), 17.55 по Києву. Підійшла кондуктор, як зазвичай оплачую за проїзд. Копійками по 50, 25, 10. Ну, були в кишені, вирішив віддати, чому ні? Серед них кілька монет по 1-2коп. І от кондуктор на очах у шокованих людей починає їх просто... викидати у салон! Тобто суму ще не порахувала, а просто викидує! Із таким обуренням, що ви мені даєте?? Що ви мені копійками розплачуєтесь?? 

Шокований, відповідаю (хто зна, може хвора?) - а це що, не українські гроші? Інші люди - жіночко, що ви робите? Перестаньте!

У відповідь залізний аргумент - як мені потім в касі ними розплачуватись? По одній-дві копійки!...

Квиточок, чек дала. Після мого запитання, "ви що, відмовляєтесь приймати українські гроші?"

Шок. Люди на неї ще довго озирались.

 

a80a43e29c70.jpg

 

6e96877191e7.jpg

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Miro сказано:

Шок.

Завтра передам відповідальним людям.

  • +1 5
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Miro сказал:

Зараз їду в тролейбусі N12 (145), 17.55 по Києву. Підійшла кондуктор, як зазвичай оплачую за проїзд. Копійками по 50, 25, 10. Ну, були в кишені, вирішив віддати, чому ні? Серед них кілька монет по 1-2коп. І от кондуктор на очах у шокованих людей починає їх просто... викидати у салон! Тобто суму ще не порахувала, а просто викидує! Із таким обуренням, що ви мені даєте?? Що ви мені копійками розплачуєтесь?? 

Шокований, відповідаю (хто зна, може хвора?) - а це що, не українські гроші? Інші люди - жіночко, що ви робите? Перестаньте!

У відповідь залізний аргумент - як мені потім в касі ними розплачуватись? По одній-дві копійки!...

Квиточок, чек дала. Після мого запитання, "ви що, відмовляєтесь приймати українські гроші?"

Шок. Люди на неї ще довго озирались.

 

a80a43e29c70.jpg

 

6e96877191e7.jpg

 

Трохи не потемі.колись приніс в магазин по 1-2 копійці поміняти на гривні.продавці раді.просили ще.зараз приніс міняти продавці сказали нам такі не треба.

Обідно шо таки кондуктора роблять.бувае спортять зранку настрій на цілий день такими виходками

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні на лінію після майже річного капітального ремонту виїхав тролейбус №180:

180_240.jpgi.gif 180_1_240.jpgi.gif salon_240.jpgi.gif zad_240.jpgi.gif 
Поділюся своїми враженнями від поїздки:

З мінусів:
- шумний компресор, глушить навіть звуки заднього моста;
- на більших нерівностях задня підвіска зліва грюкає, на передньому лівому теж щось побрязкувало;
- під час набирання ходу десь на швидкості 10-15 йде сильний ривок;
- естетичне враження від клеєних вікон зі сторони салону бажає кращого. Топорно зроблено і неакуратно;
- на більшій швидкості гул зявляється.
З плюсів:
- відносно тихий центральний редуктор в порівнянні зі 173 (перед ним з капіталки виїжджав);
- гарний салон, резина на підлозі, нові поручні, обшивка сидінь не брудно-зеленого кольору, а вишнево-коричнувата;
- кнопка виклику водія на середніх і задніх дверях;
- нова пневматика на дверях;
- статик, що робить машину бесшумною під час стоянки.
В цілому сподобався, трохи допрацювати і буде класно. Шкода, що решітку забрали спереду, асоціація з машинами серії Г00

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чесно кажучи, при їзді в тролейбусі мені хочеться "плакати" дивлячись на якість виконання ремонтів. Тут навіть питання не в грошах, а в відношенні. Відразу видно що люди які ним займаються  не переймаються кінцевим результатом і виконують роботи аби як. Хто їздив в польській "гумці" той розуміє про що йдеться.

 

Про хамовитість окремих кондукторів я мовчу - окрема тема сумно :(   

 

Не буду описувати всіх деталей, але підприємство само себе виживає. І питання тут я думаю не в грошах...

Одним словом "совок". 

ІМХО

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 07.04.2017 at 9:24 PM, case_l said:

в маршрутці ті, що сидять, хоч гроші платять

Ото пару днів не зайшов - а тут вже купа цікавих дописів.

 

Щодо сидіння в маршрутці - після того, як мені трохи не вибило 5-ту точку, а дружині таки довелось вправляти одного сустава в хребті після проїзду сидячи в маршрутці, у якої тупо не було підвіски і він як той гроб скакав по ямах на Б.Хмельницького, намагаємось їхати тролейбусами - реально в рази комфортніше.

 

І не знаю як у вас, але мені досить часто везе їхати в траліку сидячи. І я вам скажу, що настільки менше відчуваються ями, що ми проминаєм Б.Хмельницього майже непомітно. А різниця в 5-7 хв мені не так критична в порівнянні із здоров'ям.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, itax сказано:

Ото пару днів не зайшов - а тут вже купа цікавих дописів.

 

Щодо сидіння в маршрутці - після того, як мені трохи не вибило 5-ту точку, а дружині таки довелось вправляти одного сустава в хребті після проїзду сидячи в маршрутці, у якої тупо не було підвіски і він як той гроб скакав по ямах на Б.Хмельницького, намагаємось їхати тролейбусами - реально в рази комфортніше.

 

І не знаю як у вас, але мені досить часто везе їхати в траліку сидячи. І я вам скажу, що настільки менше відчуваються ями, що ми проминаєм Б.Хмельницього майже непомітно. А різниця в 5-7 хв мені не так критична в порівнянні із здоров'ям.

Кожному своє.  :)  

А я з 10 поїздок в тролейбусі в цьому році двічі був "морально" травмований спілкуванням з кондукторшами і неприємно шокований їх технічним станом (старіших моделей). Намагаюсь в більшості випадків їхати велосипедом, з переваг, що цілком і завжди сидиш, ями відчуваєш в міру вкладених грошей в підвіску; вул. Б. Хмельницького взагалі минаєш і швидше прибуваєш в пункт призначення. 

З недоліків, при нижче ніж -6, або в дощ все ж таки змушений користуватися громадським транспортом. 

:D 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 минуту назад, itax сказал:

Щодо сидіння в маршрутці - після того, як мені трохи не вибило 5-ту точку, а дружині таки довелось вправляти одного сустава в хребті після проїзду сидячи в маршрутці, у якої тупо не було підвіски і він як той гроб скакав по ямах на Б.Хмельницького, намагаємось їхати тролейбусами - реально в рази комфортніше.

До речі, зараз актуальна проблема, зношеними стали маршрутки. По місту такі гроби їздять, перекошені, без амортизаторів, та ще й летить по тих ямах. Страшно їздити. І за це ще вдвічі більше платити. 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, TFA сказано:

До речі, зараз актуальна проблема, зношеними стали маршрутки. По місту такі гроби їздять, перекошені, без амортизаторів, та ще й летить по тих ямах. Страшно їздити. І за це ще вдвічі більше платити. 

То навіщо ними їздити?! 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что, Ukrainec сказал:

То навіщо ними їздити?! 

Часом альтернативи немає. На роботу стараюся їхати тролейбусом, назад пішки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, TFA сказано:

Часом альтернативи немає. На роботу стараюся їхати тролейбусом, назад пішки.

Альтернатива є завжди...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Альтернатива є завжди...

Звичайно, але вибираючи альтернативу завжди щось втрачаєш: або час, або гроші, або здоров'я
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 годин тому, itax сказано:

Щодо сидіння в маршрутці - після того, як мені трохи не вибило 5-ту точку, а дружині таки довелось вправляти одного сустава в хребті після проїзду сидячи в маршрутці, у якої тупо не було підвіски і він як той гроб скакав по ямах на Б.Хмельницького, намагаємось їхати тролейбусами - реально в рази комфортніше.

Фантастична історія

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, case_l сказано:

Фантастична історія

серйозно?

Колега на минулому тижні прийшов на роботу обвязаний поясом. ні зігнутись, ні підняти що небудь. теж в маршрутці їхав. і теж на ямі довбануло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 годин тому, Ukrainec сказано:

Одним словом "совок". 

ти не знаючи попав в саму десятку. Просто в самісіньку десятку десятки.

Як по вигляду тут совок - так і в головах. І толку з молодих керовніків...

 

Розумієш сам. Підприємство живе подачками від держави (міста). Не заробляє воно на себе. Взагалі.

Тому й контингент, який йде на роботу (кондукторами) не молодь. Далеко не молодь.  А в тієї "не молоді" в голові що?  Правильно - совок.

9 годин тому, Ukrainec сказано:

але підприємство само себе виживає

підприємство виживає уже давно.

9 годин тому, Ukrainec сказано:

питання тут я думаю не в грошах...

в грошах, і тільки.  Дай достатню кількість грошей - і можна буде змінити багато чого.  Та той же ремонт. найняти грамотного бляхаря і зварювальника, і техніку купити правильну і інструменти.

Бо бляхар за копійки не працюватиме, як і грамотний зварювальник.  Як і будь-який поважаючий себе спеціаліст.

Якби кондуктору дали 5К+ грн ЗП. Впевнений, що й молодь підтягнулася б!  але для цього витратна (ЗП) частина щомісяця становитиме 112*5К = 560 000 грн. Це лише ЗП для кондукторів.  А ще ж є купа людей. І слюсарів, і бухгалтерів, і контролерів, економісти, нарядчики, обліковці, диспетчери, касири і т.д. і їх усіх близько 300 чол.  От і рахуй (не в грошах справу) 400+ чол * 5 000 = 2 000 000 грн.  А ще потрібно оплатити електроенергію без субсидій і знижок (дякуємо яйценюку), а ще матеріали для ремонту, інструменти і т.д.

І справа зовсім тут не в грошах.  Повір, друже, тут уже ніхто не хворіє альтруїзмом. У кожного сім'я, діти, квартплата і їжа (яка ніразу не дешевшає). Про шмотки я змовчу.

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 годин тому, Ukrainec сказано:
Показати прихований контент

за ціною одного менш-більш людського велосипеда, я можу їздити в тролейбусі по 2 грн. приблизно 5 000 разів. А це, друже, 7 років. в середньому 3 рази на день.

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Фантастична історія

дада, під відео того, як фалкон на платформу сідає вата теж масово писала що монтаж чи фейк. Я поділився реальною історією, і краще б її не було. А ви мабуть просто в наших маршрутках не їздили.

Так, я розумію платити більше за якісь переваги: швидкість, комфорт. У Луцьку наразі це дуже спірно, чи отримуєш це все за 4₴.

Наразі описав ситуацію як є.

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Zheny@ сказано:

за ціною одного менш-більш людського велосипеда, я можу їздити в тролейбусі по 2 грн. приблизно 5 000 разів. А це, друже, 7 років. в середньому 3 рази на день.

 

там у відео здається дешевші велосипеди

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 хвилин тому, alexvvv сказано:

там у відео здається дешевші велосипеди

Як би там не було. Велосипед, це, безумовно, ультрамегакруто.  А якісний велосипед. -Ультрамегадорого. (в порівнянні із ціною на проїзд у тролейбусі. нашими ЗП і т.д.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...