Перейти до змісту

Скарга на Нову пошту


anahareo

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Мені треба завтра)))

В мене розрахунок карткою вже N-ну кількість часу...За деякими нюансами - все нормально.

Опубліковано

Компанія "Нова Пошта" запускає послугу міжнародної доставки

Також сьогодні побачив на сайті. Глянув тарифи - краще б не дивився, м'яко кажучи, космічні!
Опубліковано

Та ну... Якщо порівнювати з тарифами укрпошти на посилку до 2 кг з треномером - то новою поштою навіть трохи дешевше виходить.

На рахунок важчих - не знаю, не доводилось відправляти.

Опубліковано

Чи має право компанія Нова пошта користуватись під'їздом житлового будинку, в якому знаходиться відділення, для завантаження/розвантаження своїх посилок, при цьому блокуючи проїзд в дворі своїм транспортом та заставляючи жильців обходити по болоту і клумбах? Крім того створюючи ще ряд незручностей для жильців. Подібне відбувається 3-4 рази на день, щодня, по 10-20 хвилин.

Опубліковано

Виникла необхідність відправити термінову посилку в Київ, знаючи, що проблем перед тим не виникало і було всьо чотко, обрав Нову пошту. Відправив 26.11 (четвер) бандероль в м. Київ, обрав послугу з доставкою "до дверей", оплатив. Термін доставки 27.11 (п'ятниця). В п'ятницю отримувач прочекав весь день, але так нічого не отримав. Передчуваючи, що доставка затримується або її може не бути, почав дзвонити ще в п'ятницю з 16-ї години на гарячу лінію. Спочатку казали не хвилюйтесь, до 18-ї години ми все доставимо, просив дати номер телефону кур'єра, щоб взнати коли він буде, відповіли, що не дадуть, будуть з ним зв'язуватись лише у випадку, якщо вантаж не буде доставлено, потім казали, що кур'єр сам ось-ось подзвонить ітд. 18:10 того ж дня, вантаж не доставлено, кур'єр не дзвонив до отримувача, отримувач пішла до дому, не стала чекати невідомо скільки, бо вдома малі діти. В 18:20 кур'єр дав про себе знати, домовився з отримувачем, що вантаж привезе в понеділок з 9 до 12, натомість на свою контору повідомив, що отримувач не вийшов на зв'язок, тому вантаж не було доставлено. На час написання цього посту бандероль не була доставлена. Претензію на ненаданні послуги я вже написав, чекаю з отримувачем на доставку вантажу, та на реакцію НП на моє звернення.

Опубліковано

Чи має право компанія Нова пошта користуватись під'їздом житлового будинку, в якому знаходиться відділення, для завантаження/розвантаження своїх посилок, при цьому блокуючи проїзд в дворі своїм транспортом та заставляючи жильців обходити по болоту і клумбах? Крім того створюючи ще ряд незручностей для жильців. Подібне відбувається 3-4 рази на день, щодня, по 10-20 хвилин.

а про яке саме відділення йдеться?

Опубліковано

searcher, якщо потрібно терміново потрібно відправляти на відділення. Так як з кур'єрами бувають дуже часті проблеми, це людський фактор. 


 

Чи має право компанія Нова пошта користуватись під'їздом житлового будинку, в якому знаходиться відділення, для завантаження/розвантаження своїх посилок, при цьому блокуючи проїзд в дворі своїм транспортом та заставляючи жильців обходити по болоту і клумбах? Крім того створюючи ще ряд незручностей для жильців. Подібне відбувається 3-4 рази на день, щодня, по 10-20 хвилин.

а про яке саме відділення йдеться?

 

наприклад 8, на шухевича, житловий будинок

Опубліковано

Мені треба завтра)))

В мене розрахунок карткою вже N-ну кількість часу...За деякими нюансами - все нормально.
На якому відділенні вже можна розрахуватися карткою?
Опубліковано

Карткою нової пошти - на всіх. Банківськими - на жодному.

 

На першому відділені можна пей пас

Опубліковано

Карточкой можно рассчитаться. Но - только за доставку/упаковку ;)

Т.е., если вам пришла посылка и там наложка - вам всё равно придётся давать наличку (стоимость товара).

Опубліковано

searcher

 

Чи має право компанія Нова пошта користуватись під'їздом житлового будинку, в якому знаходиться відділення, для завантаження/розвантаження своїх посилок, при цьому блокуючи проїзд в дворі своїм транспортом та заставляючи жильців обходити по болоту і клумбах? Крім того створюючи ще ряд незручностей для жильців. Подібне відбувається 3-4 рази на день, щодня, по 10-20 хвилин.

а про яке саме відділення йдеться?

 

наприклад 8, на шухевича, житловий будинок

Например №7. На Ген.Шухевича ;)

 

Встречный вопрос - а имеют ли право жильцы ставить свои драбаданы в том дворе, блокируя проезд/проход? ;)

Или мешает только "Новая Почта"? ;)

И неужели именно в эти 10-20 минут (которые, кстати, наступают каждый день в разное время) все жильцы усиленно перемещаются в подъезде и во дворе? ;)

 

Всё это просходит в рабочее время, когда люди на работе, в том числе и жильцы ;)

Ну и не 3-4, а 2-3 раза, а в субботу - всего два. И в воскресенье отделение не работает ;)

 

 

Вариант решения: пишите новомодную петицию на каком-то там сайте :D Ну или не преувеличивайте проблему :)

Опубліковано

Карточкой можно рассчитаться. Но - только за доставку/упаковку

Стосується усіх відділень, чи апарати стоять лише на деяких?
Опубліковано

На 3-му бачив клавіатуру введення пін-коду. Думаю і сам термінал мають :)

>>>> Встречный вопрос - а имеют ли право жильцы ставить свои драбаданы в том дворе

Думаю мають, оскільки прибудинкова територія таки їхня.

Опубліковано

Ты почему-то опустил окончание фразы - "блокируя проезд/проход" ;)

"чіста пацанска" поведінка з переобладнанням "промислової забудови" в "житлову" і навпаки
Опубліковано

ursa, ок, а какое "рабочее время" у мам с колясками? А ты был на том отделении, видел как там нужно обходить этот грузовик? Если нет - заедь глянь. И не сравнивай с легковушками, их легко обойти, кроме того если бы легковушки там чтото-где-то блокировали, трудности с доездом были бы в первую очередь у машины НП.

Какие нафиг петиции, шутишь? Про баннер возле Интернет-центра "працюй насосом" напомнить? Тогда проблему будут преувеличивать водители.


Всё это просходит в рабочее время, когда люди на работе, в том числе и жильцы

Бабульки и мамаши - не люди или не жильцы? Именно у них больше всего трудностей.

  • +1 1
Опубліковано

Да. Был. Видел. И коробки через тот подъезд носил. Неудобно - капец.

Но я не вижу СТРАШНОЙ проблемы. Это всего 20 минут.

Когда выходят на прогулку - можно глянуть в окно и скорректировать свой процесс выхода на улицу. Можно изменить траекторию гуляния, если уже там - обойти дом с другой стороны, пройти по другой тропинке :) Можно зайти домой чуть позже.

Не спорю, бывают экстренные случаи - но они потому и экстренные, что не каждый день происходят.

А бабулькам... Им всегда всё не нравится :)

Зайди на отделение. Поговори с руководительницей. Попробуй решить вопрос. Поговори с Луцким директором НП в конце концов. Всегда же можно решить проблему ;)

  • +1 4
  • -1 4
Опубліковано

ursa, я с этой машиной пересекаюсь может чуть чаще чем ты, и для меня это тоже не проблема. А вот тем кто там живет, гуляет с детьми-колясками, проводит врема возле дома - как ты думаешь, проблема? Выглянуть в окно? А если окна на другую сторону - просить соседей выглянуть? Обойти вокруг дома? А к подъезду с коляской по клумбе прорываться, или по обмостке под домом, где 2 колеса одновременно не влезут? Или просить грузчиков чтоб перенесли коляску и хозяйку?

Интересно, а машина НП спокойно ждала бы погрузки-разгрузки, если б на дороге прогуливалась бы мамаша с коляской? Или дети в классики играли бы. Или под первый и последний подъезд такси подъехало или жилец заблокировал, и так каждый день в разное время по 2-3 раза на 20-30 минут? Это же не страшная проблема, задержка машины, правда? А если страшная - так пусть пройдутся по квартирам, может с кем договорятся. Хороша логика, правда?

Между прочим у НП есть еще 1 вход в отделение, а у жильцов нет. Но вообще вариант - заходить в подъезд через отделение))) если заблокирован доезд, надо будет обсудить это с руководством.

И еще момент - машина за довольно короткий промежуток времени существования отделения существенно повредила дорожное покрытие, а потом паркуясь не понятно как, заставляет обходить по сделанным ею же ямам или колеи, в которых осенью стоит вода. Это ж тоже не страшная проблема, зачем об этом говорить? Надо только о страшных.

  • +1 1
Опубліковано

Да ладно вам тут коп"я ламати. Проблема вирішуєця силами жителів під"їзду і скаргою в міськраду.

Дадуть по шапці орендодавцю і заставлять переробити під"їзд/рампу.

НП користуєця тим, що взяла в оренду. А жителі під"їзду мають повне право вимагати на їх території поводити себе так, як їм захочеця.

 

ЗІ З того що згадав - там-там експрес (чи то колібріс тоді був) тягнув труби вентиляції до 9-го поверху сусіднього будинку, оскільки жителям не подобався запах.

Опубліковано

keepo, наскільки мені відомо, поки що обмежилися усними зауваженнями і коли вони не допомогли - скаргою на гарячу лінію НП.  Міська рада - то буде важка артилерія, вже коли не допоможе дипломатія.

Опубліковано

Ещё один вход, говоришь? :)

А где он, помнишь? Считаешь, что будет лучше, когда машина запаркуется перед ним?

Точно так же окажется перекрытой "пешеходная тропа", на которой недовольных людей на порядок больше будет.

Заезд на тротуар будет разбит - но там это уже не страшно и никто не станет возмущаться? ;)

Парковка прямо на дороге (ширину улицы помнишь ведь?) создаст проблемы с проездом и обзором для машин и потенциальную угрозу тем, кто разгружает и заносит коробки.

На мой взгляд из трёх вариантов был выбран наименее вредоносный. Но, как обычно, всем не угодишь :)

Опубліковано

ursa, НП имеет свою мини-парковку под домом "для клієнтів", если парковаться там, машина никому ничего не перекроет. Там даже предусмотрен низкий бордюр, вымощено брусчаткой, которую если что можно раз в год "подрихтовать". Ты специально не замечаешь простых решений?

Конечно, лучше полностью перекрыть проход к подъезду при выгрузке с боковых дверей, это же за 20-30 минут только 1-3 жильцам помешает, и не станет СТРАШНОЙ проблемой. Страшно подумать что будет если грузовик пересечется там со скорой, "ой, подождите минутку, нам еще 3 ящичка загрузить осталось".

Радует что хоть работники свои бычки теперь кидают в выносную урну, а не в переполненое белое ведерко изпод майонеза, и дверь в подъезд не оставляют подпертой кирпичем, аля "зимнее проветривание".

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...