Перейти до змісту

Скарга на Нову пошту


anahareo

Рекомендовані повідомлення

odna, якщо йдеться про габаритний вантаж більше 30 кг, то НП як раз і знаходиться в єбєнях на відміну від Інтайма, Делівері ітд. До того ж на Карбишева ще ніколи не приїхав так, щоб не було черги.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наявність черги свідчить про популярність... ІМХО....

Змінено користувачем xforester
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

odna, якщо йдеться про габаритний вантаж більше 30 кг, то НП як раз і знаходиться в єбєнях на відміну від Інтайма, Делівері ітд. До того ж на Карбишева ще ніколи не приїхав так, щоб не було черги.

Ну - на габаритний в НП дійсно всього 3 відділення - Львівська, Рівненська (Електроапапратна) і Карбишева.

Інтайм - Стрілецька це хіба зручно? Чи це все ж таки "єбєня"? Маршрутка лише "26", раз на пів години...А якщо на Конякіна - то там теж проблема добратися без свого транспорту, та й Карбишева не так далеко виходить. А от режим прийому вантажу до 18.00, страхування б/в товару (конкретно маю на увазі автозапчастини) аж на 200 гривень максимум, відсутність будь-кого за щось відповідального мене, вибачте, не влаштовує, хоч вони й дешевший перевізник.

Делівері - на пр. Перемоги? Де? Ах точно...Пів години тицяння в нікуди приводять до шляху через Грушевського, потім через Привокзальну, під міст, потім наліво, потім направо, і десь там-ото на території...Нє, не "єбєня"...Просто центр міста з надцятьма вказівниками....Про якість роботи можете нагуглити.

А не пробували на Карбишева приїхати після 19-ї? Якщо черги проблема? Вантаж вони до 21-ї приймають.

П.С. Для НП я лише клієнт, тож жодної зацікавленості. До них в мене свої претензії, але вони поки, на щастя, нормально і швидко вирішуються.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про Делівері можу сказати лише найкраще!

Нічний Експрес теж чудовий перевізник, але знаходиться на окраїні.

То ж чи не краще невдоволеним Новою Поштою користуватись Автолюксом, який не "луцкие ебеня"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Log, а сколько и какая компания тебе проплатила за такие посты? Или ты одновременно у всех подрабатываешь? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Log, а сколько и какая компания тебе проплатила за такие посты? Или ты одновременно у всех подрабатываешь? ;)

Може, колись це й було дотепно :_21:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, габаритные товары я давно не получала. А когда надо было, то пользовалась своим транспортом, не маршруткой, конечно же. Тут уже нет разницы большой, на Львовскую промзону, или КРЗовскую. А сейчас мои посылки мелкие, в основном, и до них мне 5 мин пешком из дому ли, с работы ли.(я тоже не работаю на НП и скидок там не имею, хотя пользуюсь услугами с самого первого их офиса в Луцке, на Карбышева)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, габаритные товары я давно не получала. А когда надо было, то пользовалась своим транспортом, не маршруткой, конечно же. Тут уже нет разницы большой, на Львовскую промзону, или КРЗовскую. А сейчас мои посылки мелкие, в основном, и до них мне 5 мин пешком из дому ли, с работы ли.(я тоже не работаю на НП и скидок там не имею, хотя пользуюсь услугами с самого первого их офиса в Луцке, на Карбышева)))

Перший офіс на Львівській був, наскільки я пам'ятаю))

:0001:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перший офіс на Львівській був, наскільки я пам'ятаю))

:0001:

Я знала, что мало, кто помнит первый офис на Карбышева. На Львовскую они после переехали. Тогда мы и перестали пользоваться их услугами на какое-то время.

А на Карбышева они открылись через пару лет, как туда переехал Ночной Экспресс с электроаппаратного (только НЭ занял складское помещение, а НП в административном небольшой офис). Или вы скажете, что НЭ никогда не был на электроаппаратном? :0001:

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Смешно вспомнить, они, тогда, когда открылись только, своих клиентов в лицо знали. Я получала груз присланный на имя моего директора, а с меня не требовали даже моих документов. Пришла, расписалась, забрала. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перший офіс на Львівській був, наскільки я пам'ятаю))

:0001:

Ай-яй-яй, а ведь постоянный клиент :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перший офіс на Львівській був, наскільки я пам'ятаю))

:0001:

Ай-яй-яй, а ведь постоянный клиент :)

Та я ж не категорично заявляв))) :_08:

Тим більще, що це зараз для мене Карбишева ледь як не робота))))

Так що не бийте сильно))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чомусь вже тривалий час не приходить повідомлення про прибуття вантажу. Подивився на сайті - в дорозі. Тоді, зателефонувавши до головного офісу, дізнався, що мій вантаж вже давно на мене очікує на складі в іншому кінці міста.

"Вам потрібно було одразу написати заяву про перенаправлення вашого вантажу до іншого складу"...

Змінено користувачем Log
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, не мешает проявлять немного бОльшую активность. В ваших же интересах. Ничто ведь не работает безупречно. То оператор связи подведет, то сайт, а человеческий фактор. Я обычно забираю свои посылки раньше, чем приходит смс. А на сайт, вообще, давно не заглядываю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені від Нп смс через раз приходять, але я сам дивлюсь сайт і дзвоню на відділення перевірити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може хтось підскаже.

Десь тиждень назад на особистій сторінці перестала відображатись кількість балів, при переході на баланс карти пише :

"

Вибачте, але цей номер не знайдено. Будь ласка, звернiться до служби пiддтримки."

Написав їм про це, у відповідь отримав :

В связи с обновлением интерфейса и улучшения работы на Личную страницу необходимо заходить под текущим номером карты, для корректного отображения и начисления баллов. Для этого необходимо восстановить пароль по ссылке http://orders.novaposhta.ua/account/recovery/ указав номер текущей карты и номер телефона, на который карта зарегистрирована. На новой Личной странице все будет корректно отображаться.

Відновив пароль, зайшов під ним і нічого не змінилося, інтерфейс той самий, бали не відображаються.

Написав знов їм, але щось тишина...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

проходив мимо цієї теми і загадалася історія, яка проскочила в кантахтє якийсь тиждень-два тому.

ось її зміст і мій коментар зверху.

VE7v0.png

так ось, послугами НП користуюсь не так шоб часто, але регулярно, і так само часто бачу "героїв" які хочуть забрати свої посилки без документів, або по копії паспорта, або по чому-небудь іншому. і у відповідь цілком правильно отримують відмову від працівників пошти. а потім влаштовують скандал і обзивають всіх поганими словами.

я не поділяю такої думки, тому що коли сьогодні почнуть видавати посилки будь-кому, то завтра любий школьнік по дорозі додому забиратиме вашу посилку "бо мама попросила", і сервіс, де є хоч якись порядок, перетвориться на ще одну пропащу укрпошту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мдя, сын - идиот, но, а кем же ему еще быть, если и родители непонятно, чем думали. Эпический дебилизм :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може хтось підскаже.

Десь тиждень назад на особистій сторінці перестала відображатись кількість балів, при переході на баланс карти пише :

"

Вибачте, але цей номер не знайдено. Будь ласка, звернiться до служби пiддтримки."

Написав їм про це, у відповідь отримав :

В связи с обновлением интерфейса и улучшения работы на Личную страницу необходимо заходить под текущим номером карты, для корректного отображения и начисления баллов. Для этого необходимо восстановить пароль по ссылке http://orders.novaposhta.ua/account/recovery/ указав номер текущей карты и номер телефона, на который карта зарегистрирована. На новой Личной странице все будет корректно отображаться.

Відновив пароль, зайшов під ним і нічого не змінилося, інтерфейс той самий, бали не відображаються.

Написав знов їм, але щось тишина...

Була така сама проблема.

Після переходу на "Новий рівень" у системі лояльності продовжував користуватись тим же логіном, він ще номер картки "Welcome", і все було Ок. Недавно виникла описана проблема, звернувся у підтимку, сказали, що потрібно використовувати, вже номер-логін картки "Classic", ввів цей номер, нажав "відновити пароль", отримав його і тепер все Ок. Бали на місці, тільки ТТН старі не відображаються, але під старим логіно і паролем, можу зайти і глянути старі ТТН. Ось так!!!!

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сказали, що потрібно використовувати, вже номер-логін картки "Classic"

а ось цього я не знав, дякую все вийшло

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Кагбе і на скаргу не тягне.Просто неприємне непорозуміння,назвемо так.

Замовив з Хмельницького дефлектори вікон на авто. Продавець відправив.На наступний день були в Луцьку. СМС,ясне діло не прийшло.Та я і не надіявся,подивився на сайті що товар в Луцьку. В кінці робочого дня підійшов на 5-те відділення,найблище до мене (гот. Лучеськ, "БУМ"). Простояв в черзі. Продиктував номер накладної. Чарівне,миле створіння на ім"я Інна уважно щось подивилася і потупивши очі тихенько мовила : "Товар на 4-му складі." .Кажу тепер мені туди потрібно їхати? Чемно відповіла: "Так. Вибачте". Але настрій в мене був файний.Вибачте,то вибачте. І погнав я палити соляру і вбивати підвіску на Львівську (хто був на тому відділені,знає який туди доїзд). Але то таке.Дрібниці життя :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на сайті може писати два варіанти (пишу по пам'яті):

— товар у луцьку, очікуйте прибуття на склад отримувача (товар фізично находиться на головному складі блія адреналін сіті)

— товар прибув на кінцевий склад. і помоєму зразу має писати куди.

скоріш за все у вас був перший варіант, а поки ви доїхали, то товар уже привезли на 4 склад. розвозка товару відбувається десь о 15 год.

також можна замовити безоплатну доставку з одного складу на інший, але тре йти на відділення і писати заяву. то це якась сумнівна вигода. от якби по телефону то да, було б зручно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кагбе і на скаргу не тягне.Просто неприємне непорозуміння,назвемо так.

Замовив з Хмельницького дефлектори вікон на авто. Продавець відправив.На наступний день були в Луцьку. СМС,ясне діло не прийшло.Та я і не надіявся,подивився на сайті що товар в Луцьку. В кінці робочого дня підійшов на 5-те відділення,найблище до мене (гот. Лучеськ, "БУМ"). Простояв в черзі. Продиктував номер накладної. Чарівне,миле створіння на ім"я Інна уважно щось подивилася і потупивши очі тихенько мовила : "Товар на 4-му складі." .Кажу тепер мені туди потрібно їхати? Чемно відповіла: "Так. Вибачте". Але настрій в мене був файний.Вибачте,то вибачте. І погнав я палити соляру і вбивати підвіску на Львівську (хто був на тому відділені,знає який туди доїзд). Але то таке.Дрібниці життя :)

О, 4 віділення це не дай боже)))). Два рази помилково відправляли туди і я пішки шпиляла в ті хащі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Народ, а з студенським чи заліковою мені вантаж віддадуть?? Бо паспорт не маю змоги знайти, а вантаж тре согодні!

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а зателефонувати і запитати важко?

якщо скажуть "ніззя" можна попросити відправника зробити переадресацію на якусь іншу особу, в якої паспорт чи водійське посвідчення під рукою

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...