Перейти до змісту

Скарга на Нову пошту


anahareo

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

страхуєш ти автоматом, коли відправляєш. Оголошена вартість, по-твоєму, для чого?

Відкрию велику таємницю, тільки нікому не кажи.

Оголошену вартість зазначає відправник, і може її вказати будь-яку (мінімальна 400 грн.) і коли людина відправляє посилку реальною вартістю 50000 грн. а оглошену вартість вказує 500 грн. (захотіли зекономити) то при втраті максимум на що можна розраховувати це 500 грн.

ТА ТИ ЩО?!?! :) оце то новина! а я й не знав! :)

ну то що я написав не так? ;)

Ок, розжую

Ти написав, що страхуєш ТІЛЬКИ ЯКЩО ЗАХОЧЕШ, а інакше (так виходить з твоїх слів) посилка поїде незастрахованою

...то страховка компенсує, ну звісно якщо застрахував.

Я ж тобі вказав, що страхуються ВСІ відправлення

страхуєш ти автоматом, коли відправляєш. Оголошена вартість, по-твоєму, для чого?

А от на яку суму - от це вже повністю твоя проблема. Пошта для того й підняла мінімальну оголошену, бо купа народу "економила"

А якщо в людини брак мізків, що вона відправляє 50000 грн, як за 400, то хто їй лікар.

  • +1 1
Опубліковано

Користуюсь часто послугами НП, було всяке))), але жити можна. Треба головне самому гав не ловити, а перевіряти дані отримувача, а тоді підписувати. пару нюансів навчило, т о вже знаю. А за своїм вантажом слідкую сама, і на смс не надіюсь.

Мені неподобається запах в магазині М"ясна точка на ГПЗ, здуріти можна.......хоча зараз закрились на ремонт, може і самі вже вчаділи. :_08:

Опубліковано

1.При расчете за посылку меня - обсчитали на 10 грн. Когда я сразу-же вернулся то деньги вернули (за что им большое спасибо!). Правда, вместо элементарного "извените" сказали: "ЭТО МЫ ВАС ТАК ПРОВЕРЯЛИ !"...?

2. Товар я забрал предъявив обыкновеный пропуск на работу.

Скорее всего это издержки работы которые никак не повлияют на моё подальшее сотрудничество только с этой компанией!

Опубліковано

Не скарга, але важлива інформація

З 11 березня змінюється деякий принцип тарифікації послуг Нової пошти:

Незначні зміни відбудуться у таких складових ціни: вартість оформлення становитиме 13 грн, відмінено поняття мінімальної суми замовлення (було 13 грн), та скасована мінімальна оголошена вартість (відтепер, необхідно декларувати реальну вартість відправлень). Сума комісії від оголошеної вартості залишається 0,5%, але не менше ніж 3 грн для документів, вантажів, шин/дисків, 10 грн для палет та 2% для цінних паперів, але не менше ніж 4 грн.

(с)

З цього випливає, що насправді підвищили страхову вартість, якщо раніше мінімально на 400 гривень, то зараз потрібно страхувати на 600 гривень, так мінімум беруть 3 гривні. Сенсу страхувати наприклад на 100 гривень немає. В цілому якщо врахувати тарифні зони і плату за вагу буде виходити дорожче чим раніше...

Ось таке то воно подорожання...

Імхо, зажралась Нова пошта, користуюс Делівері, за 9 гривень везуть любе рябе з любого кінця України...

  • +1 1
Опубліковано

Ну подорожает на 1 грн... Мегаубытки ощутишь? :)

Вопрос состоит не в мегаубытках и не в мегаприбылях а об таком факте. К чему этот пост?

Вот подорожание проезда, обсуждают, может туда запостишь?

  • +1 2
Опубліковано

Интересен тебе проезд - иди в ту тему и пиши там.

И спроси себя, к чему твой пост о факте, если тема о жалобах? :)

Опубліковано

Мегаубытки ощутишь?

Ну не мега убытки, но если раньше палетка на 100к грн, отправлялась за 600-700 грн, то щас еще 500 грн за страховку надо доплатить, вместо 2 грн.

  • +1 1
Опубліковано

Про что ты говоришь??? "Страховка" на 100.000 грн не стоила 2 грн. И год назад ты платил 500 грн за неё. Процент комиссии за "оголошену вартість" был и останется таким же.

Единственный вариант, если ты не указывал реальную цену, то по умолчанию платил 2 грн за 400 грн "страховки". Так не вижу проблемы, указывай "страховку"(липовую стоимость, как ты делал раньше ;)) 600 грн и плати 3 грн. Ну и в случае чего ожидай компенсации в 600 грн ;)

Читать вообще умеет кто-нибудь? Или как обычно начинается игра в испорченный телефон? Что-то недорасслышал, додумал и пустил в люди? :)

Сума комісії від оголошеної вартості залишається 0,5%, але не менше ніж 3 грн для документів, вантажів, шин/дисків, 10 грн для палет та 2% для цінних паперів, але не менше ніж 4 грн.

Для особо неверующих. Зайдите на сайт НП и рассчитайте в калькуляторе комиссию за 100.000 "страховки". В калькуляторе сейчас ещё старые данные для рассчёта (с предустановленной минималкой в 400 грн, за которую платить 2 грн).

Опубліковано

ursa, да все правильно, вказувалася мінімальна вартість, 400 грн.

а тепер:

(відтепер, необхідно декларувати реальну вартість відправлень)

тобто, моя думка, що буде введений якийсь механізм оцінки відправлення.

Опубліковано

Ага. И наберут экспертов по всем видам товара, чтобы они могли адекватно оценить любой из отправляемых грузов :D

Просто если ты будешь указывать заоблачную цену, то с тебя потребуют документальное подтверждение этой цены.

Не захочешь оценивать груз реально или скажешь, что не знаешь его цены - ну заплатишь 3 грн, оценят твой груз в 1 копейку, делов-то :)

А оценивать такой ценный груз (100,000) по "минималке" - ну я не знаю. Рисковано. В случае чего - влетаешь не по-детски...

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Можливо і баян про цю контору,ал все ж таки.

Зробив замовлення в одному з інет магазинів. Замовлення не перше,замовляв не раз.Постійний клієнт,маю знижку.Завжди замовляв на відділення головпоштаму,цього разу вирішив на склад№5 цієї самої "Н.П." Замовлення прийшло,смс на телефон також. В той самий день,я забрати його не зміг.Так само ,як і наступних декілька.Причина проста і банальна- ОРЗ. Відлежувався з температурою. Коли сьогодні прийшов за замовленням,першим ділом зі мною чемно поздоровалися.Це був перший позитивний момент...і останній. Продиктував номер декларації.Виявилося ,що його в базі не має.Тобто,в Луцьку вже немає. Виявляється воно 5 днів пролежало на складі і якийсь там крєндєльок відправив його назад. На питання:"Навіщо? Покажіть ,де хоч словом написано,про те,що товар лежить на складі лише 5 днів.І що тепер робити?",тупо "включали окуня" і пожимали плечима. Я розумію,що і моя вина в тому всьому є. Але я фізично не міг забрати замовлення.Чому ще раз смс не прийшла? Це прояв ініціативи робітників,чи воно дійсно такі правила?Вже ж не перший раз ними працюю,але про це довідався в перше.І що робити?

ЗЮ. В Інетмагазин розписав з поясненнями,вибачився.Надіюся пришлють назад замовлення.

Опубліковано

Нова Почта не при чьому,це інет магазин одразу на 5 день пише заяву на повернення,так як за кожень день починаючи з 6-го їм прийдеться платити за зберігання.

Опубліковано

Да, это правила компании, которых персонал обязан придерживаться.

Согласно договорам с интернет-магазинами, товар отправляется назад, если за пять дней клиент не забирает его. Это связано с потенциальными убытками интернет-магазинов от непродажи/залёживания товара.

Чтобы не быть голословным, цитата с сайта:

автоматичне повернення не затребуваного клієнтом товару при відправці за технологією «Двері-Склад» (після 5 днів зберігання на складі відділення);

http://novaposhta.ua/delivery/shop/ua

Ну и для информации ещё такое про плату за хранение груза:

Зберігання вантажу передбачає зберігання вантажу у відділенні ТОВ «Нова Пошта» 1 (один) календарний місяць з дня надходження вантажу. Безкоштовно вантаж може зберігатися протягом 5-ти робочих днів, включаючи день, коли він мав бути одержаний Отримувачем. За зберігання вантажу на складі більше 5-ти днів нараховується доплата у розмірі 20% від вартості перевезення вантажу, без урахування суми комісії за кожний наступний робочий день.

http://novaposhta.ua...onal_service/ua

SMS приходит, когда товар появляется на отделении. Ещё раз приходит на шестой день: отправителю - точно, получателю - не вспомню. А т.к. груз уже был отправлен назад, то SMS и не было. В идеале могли позвонить и напомнить про груз... но идеал недостижим, к сожалению.

Что сейчас делать - повторно заказать, предложить оплатить доставку... (к примеру).

Что можно было сделать - перезвонить на отделение, объяснить ситуацию и попросить придержать товар (ну это уже актуально на будущее).

P.S. Напиши в личку, кто изображал окуня :)

Опубліковано

kolialutsk,ursa щиро дякую. Тепер все зрозуміло. Як би знав раніше,то б того не було.

P.S. Напиши в личку, кто изображал окуня

Та то таке.Тим більше,що все правильно зробили,я затупив.:)

Опубліковано

Та краще б у відділенні плакат,чи банер написали про цей,та інші н'юанси.І питань би не виникало.Ситуації ж різні бувають в житті.Не завжди можливо відразу забрати замовлення.

Опубліковано

мене здивувало одне, був випадок відправляв товар наложим платіжо в друге місто , товар забрали гроші прислали, але коли я пришов заберати гроші то просто назвав фамілію і все, гроші віддали , навіть не перевірили квитанції чи номер декларації, тобто могли видати мої гроші якійсь "левій" людині)дуже здивувало ,думав їм нерви попортити і прийти сказати мол" де мої гроші ось декларація все", "кому ви мої гроші відали" але якось невистачило часу, дай бажання пропало.

В мене теж було декілька дивних моментів з НП. Зокрема кілька раз приходили дивні смс про отримання товару, якого я не замовляв. Закралась думка: можливо так як наркоту пересилають?

  • 2 місяця потому...
Опубліковано

я вже десь із рік Новою поштою користуюся і в робочих, і в приватних цілях, але поки не було з ними ніяких проблем. Я задоволений. До того ж декілька місяців тому відкрили відділення у містечку, де батьки живуть, то тепер взагалі пєсня)))

Опубліковано

Це допоки в тебе нічого не вкрали чи не побили. Останню мою посилку - фару до автомобіля побили. Була упакована надійно в протиударний матеріал та картонну упаковку, наклеєно наклейку, що крихкий вантаж. Компенсувати вартість не хочуть, мотивують, тим що не "непошкоджена коробка". Розпитав своїх знайомих, усі кажуть одне і теж, добитись відшкодування від "Нової пошти" нереально. Це їхній бізнес юрати гроші за вартість і не відшкодовувати нічого. Піду напишу сьогодні їм привет у Книгу скарг і звернусь в "Захист прав споживачів". Якщо нічого і не доб'юсь, то хоч по..ть їм мозги і можливо оштрафують, знайдуть якісь порушення.

Опубліковано

Харош п***єть. Мені за останній рік побили 2 ноути і пару матриць - всьо компенсували, оперативно і без гімору.

В відділені складаєте акт дефект овки, пишете заяву на компенсацію. ЧЕрез паро днів телефонуєте на гарячу лінію, лишаєте заявку, щодо отримання компенсації. Вам перетелефоновують з юридичного відділу, пояснюєте їм ситуацію і, ше за паро днів - вуаля, рішення прийняте, компенсацію отримано. Звісно то всьо, при умові, шо товар застраховано на реальну суму вартості, нормлаьно упаковано і присутні всі налєпки про то шо "нє кантовать".

Опубліковано

повернули теж всю ціну товару - була пошкоджена упаковка, та сам товар. Склали акти, сфоткали, через 2 тиждні отримав всю суму на яку був застрахований товар.

Опубліковано
Компенсувати вартість не хочуть, мотивують, тим що не "непошкоджена коробка". Розпитав своїх знайомих, усі кажуть одне і теж, добитись відшкодування від "Нової пошти" нереально. Це їхній бізнес юрати гроші за вартість і не відшкодовувати нічого.

Пи..ёж и провокация :) Ибо неоднократно удовлетворялись претензии - но при условии, что действительно была вина компании.

А ты вот допусти на минуту, что тебя решили кинуть и запаковали товар в целую коробку уже разбитым, плотно переложив его противоударными материалами, чтобы не было подозрения на бой. И коробка приехала на отделение целой, без повреждений. Логично, что для того, чтобы коцнуть фару, нужно гэпнуть отлично упакованную коробку с нехилой силой. Как думаешь, следы останутся? ;) Ну какого чёрта при таком раскладе (когда внешних повреждений нет) перевозчик должен что-то компенсировать?

  • +1 2

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...