Перейти до змісту

Скарга на Нову пошту


anahareo

Рекомендовані повідомлення

@SunSeth  Буквально вчора забирав посилку з НП міжнародну. Так от доставка мала бути додому а в результаті було написано "автоматично змінений адрес" (обнагліли с**кі) ніякої смс про те, що посилка прийшла не було, в вайбер в тому ж числі. Просто прийшов на центральне відділення сказав трек і, що це міжнародка.

Сервіс НП останнім часом все гірший і гірший... ІМХО

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 minute ago, Ruslyk said:

в результаті було написано "автоматично змінений адрес"

Де було написано?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@SunSeth Вже безпосередньо на посилці. (НП переклеїла після таможки). Бо коли на таможні було то чітко писало, що доставка кур'єром.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кур'єри, то анріал. хіба в рекомендованих (з нормальними трек-номерами) і в DHL, міст-експрес.

те що пишуть сервіси по ведстеженню, часто досить умовні і стандартні поняття.

 

вот якшо вже по правді, то було б цікаво чи є якісь законодавчі документи, які регламентують пересил закордонної пошти по Україні?

як доказати що вона має бути доставлена особисто?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не знаю чи було в топіку, але розповім про свій гіркий досвід співпраці з Новою Поштою. Отже замовив я з Амазону товарів на н-ну суму через NP-Shipping. Амазон доставив на склад в США за два дні. Провалялась моя посилка там дні зо три і о чудо, відправилася в Україну (30.11). 02.12 товар в Україні (тобто два дні). Круто думаю. Ну словом до 07.12 все розмитнилося і статус змінився  - "Передано на доставку замовнику". Згадуємо маршрут США-Україна зайняв 2-ва дні. Радості моєї не було меж, але після 07.12 все заглохло. Після н-ної кількості дзвінків на гарячу лінію, протягом останніх 9-ти днів, суттєво нічого не змінилося. Посилка і далі в Києві (хоч бери їдь сам забирай). Коли приїде не відомо (бо в них на терміналі 25000 посилок (типу вони доброчинна організація і мене має іпати їхня завантаженість)).  Мораль цієї басні така. Йшов 19 день, а замовлення нема і нема. Нова Пошта відкусила шмат пирога, який не змогла проковтнути (тепер вони займаються доставкою і з Китаю також, замість Укр-Пошти). Тому поки що нікому не раджу замовляти з закордону через дану службу доставки.  

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для информации.

Контакт-Центр "международки" поделился, что следующий "транш" забугорных посылок ожидается 26 декабря, т.е. доставка на отделения того, что сейчас по треку где-то зависло, начнётся через неделю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 16.12.2016 at 21:55, youman91 сказал:

Тому поки що нікому не раджу замовляти з закордону через дану службу доставки.  

Клиенты регулярно забирают на отделении Картерсы, ОшКоши и другие американские магазины - жалоб, чтобы не доехало, не слышал...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 минут назад, ursa сказал:

Для информации.

Контакт-Центр "международки" поделился, что следующий "транш" забугорных посылок ожидается 26 декабря, т.е. доставка на отделения того, что сейчас по треку где-то зависло, начнётся через неделю.

це чого це? Хіба вони, "транши", не щодня приходять?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Выше писалось про 25000 посылок, которые надо обработать.

Я так понимаю, что этим и занимаются, отгружая обработанные партиями.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Користуюсь послугами НП більше 2-х років, та останні пів року стараюсь користуватись іншими перевізниками по можливості. На НП постійний збій програми або взагалі не працює база. Те, що не приходить СМС, я вже не звертаю уваги.                                                                                                                                                                          В Інтернеті замовив товар, коли прийшов його забирати, мені сказали, що виник збій і система забороняє мені його видавати. Чекав 30 хв поки вирішили цю проблему. Мені віддали товар, я заплатив гроші. Перед мною  вже вкотре вибачилися, хоча розумію, що вини операторів в цьому немає. Новій пошті треба налагодити систему комп'ютерного обслуговування або змінити назву на "УКР ПОШТА" .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, Radek Wolunski сказал:

Те, що не приходить СМС, я вже не звертаю уваги.                             

Думав, що це випадково мені останніх 2 рази забули прислати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у мене все гладко

і смс і доставка

користуюсь 1-2 рази на тиждень

 

а ось з ціноутворенням - там непонятно що твориться:

до мене коробочка 30грн, від мене така ж сама коробочка, у те саме місто 35

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 часов назад, ursa сказал:

Для информации.

Контакт-Центр "международки" поделился, что следующий "транш" забугорных посылок ожидается 26 декабря, т.е. доставка на отделения того, что сейчас по треку где-то зависло, начнётся через неделю.

26 грудня дуже круто. Теж сьогодні отримав схожу інфу. А в рекламі все так яскраво "Доставка від 5 днів". 26 грудня моєму не отриманому замовленню - виповниться майже місяць. Не вважую термін доставки в 19 днів від Києва до Луцька - нормальним терміном. Як на мене це - далеко не нормально.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...
В 22.03.2017 at 07:46, Назарка сказал:

Цікавлюсь ситуацією.

Якщо не добросовісний покупець не забрав посилку, а платити за доставку назад мені не вигідно ( товар коштує 50 грн, а доставка накладним 80грн...) посилку просто вилучать собі і все?) Потім мені не будуть нагадувати що ви не забрали посилку і т.д?)

 

Така ж сама ситуація була...."не добросовісний покупець не забрав посилку, а платити за доставку назад мені не вигідно ( товар коштує 50 грн..."

приходили смс та в вайбер повідомлення, що не з'явився отримувач, а через місяць нагадали що термін зберігання закінчився...

От цікаво кому дісталось те що не забрав отримувач... ?)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

34 хвилин тому, EXCLUSIVE сказано:

 

Така ж сама ситуація була...."не добросовісний покупець не забрав посилку, а платити за доставку назад мені не вигідно ( товар коштує 50 грн..."

приходили смс та в вайбер повідомлення, що не з'явився отримувач, а через місяць нагадали що термін зберігання закінчився...

От цікаво кому дісталось те що не забрав отримувач... ?)))

пішло в утиль

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

аналогічно. наложкою на 100 грн., покупець не забрав, оплата дороги туди й назад + зберігання явно дорожче 100 грн.

кажуть, що утилізують. але як - хз

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

така сама ситуація. після того як не забрав пісюн посилку, вона автоматом стає на платне зберігання. скількись там гривень в день. і так 30 днів.

далі через місяць вона передається на утилізацію. тобіш хтось розпаковує і забирає собі.

ще якшо пісюн не забрав, і ще не підпадає під платне зберігання, то можна перенаправити на себе. а вже якшо на платному, то звіздєц там сума набігає. =(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, laser сказано:

тобіш хтось розпаковує і забирає собі.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

можна відправити віртуальну посилку з кукішом в середині і листочком з номером телефону, щоб передзвонили після утилізації і розповіли як воно, життя після смерті утилізації  :lol:

в кого більше грошей, то можна вкласти ЖПС трекер. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 часов назад, laser сказал:

така сама ситуація. після того як не забрав пісюн посилку, вона автоматом стає на платне зберігання. скількись там гривень в день. і так 30 днів.

далі через місяць вона передається на утилізацію. тобіш хтось розпаковує і забирає собі.

ще якшо пісюн не забрав, і ще не підпадає під платне зберігання, то можна перенаправити на себе. а вже якшо на платному, то звіздєц там сума набігає. =(

Так у продавця є на пошук нового клієнта три дні здається до початку платного зберігання, знаходиш і перенаправляєш, не вдалось значить в утиль.

Ну а в ідеалі відправляти по предоплаті доставки в обидві сторони.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Dieselsmart сказано:

Так у продавця є на пошук нового клієнта три дні здається до початку платного зберігання, знаходиш і перенаправляєш, не вдалось значить в утиль.

Ну а в ідеалі відправляти по предоплаті доставки в обидві сторони.

Краше відправляти при 100% оплаті за товар, доставку оплачує покупець

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це для продавця краще, а для покупця може бути абсолютно неприйнятним. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перший раз замовила посилку на Алі і доставка НП, до цього укрпошта була. Тому попитаю досвідчених. По треку посилка пройшла митницю:

24.03.2017 15:44:00 Доставлено в країну призначення Україна
24.03.2017 17:20:00 В процесі митного оформлення Україна
25.03.2017 08:00:44 Доставлено на митний термінал Україна
25.03.2017 12:00:21 Митне оформлення завершено Україна
25.03.2017 14:00:01 В сортувальному центрі

Україна

 

Посилці присвоєно якийсь додатковий номер, по ньому видає 

Маршрут: Київ - Луцьк

Адреса доставки: Замовлено доставку до дверей Одержувача.

Поточне місцезнаходження: Нова пошта очікує надходження від відправника

 

От і власне питання. Де та посилка тиждень вештається і коли її чекати? В мене невеликий досвід замовлень з-за кордону, всі попередні посилки приходили Укрпоштою, і усі прийшли швидше, ніж ця НП. То такий кльовий сервіс у НП чи я щось не розумію?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ждіть ххх днів. І привикайте до міжнародного сервісу нової пошти. Мої китайські посилки по китаю йдуть тиждень чи менше, а в україні нова пошта на митниці їх місяць мурижить і тиждень доставляє. Такі у них реалії. Взяли шмат, а проковтнути не змогли.

Поки не поміняють шось в логістиці чи митниці краше не стане.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Митниця бува затримує і на 2 тижні, бо наприклад не вірять у задекларовану вартість, отримувач надсилає їм інвойси, звіряють, гадають, втикають, відпускають ... І це трапляється у інших кур'єрів, НП тут нічого не вирішує.

Ну і позитивна новина, кабмін скасував норму про товари подвійного призначення, в двох словах камери-брелки можна купляти знов)

https://gazeta.ua/articles/life/_uryad-skasuvav-normu-pro-tovari-podvijnogo-priznachennya/762955

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...