Перейти до змісту

Скарга на Нову пошту


anahareo

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
Вообщем вона мене знервувала з оглядом, а я їй "винесла мозг" за 5 грн :_08: (а ненада мене нервувати).

Как в сказке про двух баранов на узком мостике...

Кто в выигрыше остался? Та, что не смогла Правила показать и обматюкавшая клиентку до прапраправнуков после её ухода? Или та, что теперь считает себя профи по мозготраху в отместку за несогласие с Правилами перевозчика?

Было бы чем хвалиться и гордиться - что одной, что другой. Закинули в мир две порции отборного дерьма - и рады, что дышать стало ароматнее...

  • +1 4
  • -1 2
Опубліковано (змінено)

ursa, напевно, отримує доплату за адвокатство на форумі

Людина описала ситуацію, якщо нічого не запитує - власні коментарі можна залишити при собі

Змінено користувачем IronSun
  • +1 1
Опубліковано

[Кто в выигрыше остался? Та, что не смогла Правила показать и обматюкавшая клиентку до прапраправнуков после её ухода? Или та, что теперь считает себя профи по мозготраху в отместку за несогласие с Правилами перевозчика?

Было бы чем хвалиться и гордиться - что одной, что другой. Закинули в мир две порции отборного дерьма - и рады, что дышать стало ароматнее...

По-перше, Ви не знаючи ситуацію до кінця, зараз зробили невірне припущення і звинуватили мене не зрозуміло в чому.

По-друге, "винесла мозг" це не значить обматюкати клієнтку. Я ввічливо, культурно і спокійно (що найголовніше) попросила надати мені вірні документи на ту суму яку з мене взяли або повернути мені зайво сплачені гроші. І не повірите, але дійсно, отримала моральне задоволення спостерігаючи як ця хамовита баришня не змогла на калькуляторі відняти дві цифри (декілька разів) ... зате рот відкривати і хамити клієнтам навчилась.

Терпіти не можу хамства в сфері послуг і брєхні/обрахунку. Це принципово.

І по-третє, Ви пишете про Правила перевізника. А де вони? Я ж попросила мене ознайомити з ними. Мені нічого внятного не змогли сказати ні на відділенні, ні під час онлайн консультації. Може, з сьогоднішнього дня вони таки з'являться на сайті (як Максим обіцяв)? Знаю, що незнання не звіляняє від відповідальності, але можливо таких обмежень по часу і не існує?

  • +1 1
Опубліковано

А можете посмотреть на это с другой стороны? Со стороны других клиентов. Например: Я отстоял 15минут в очереди , впереди меня - Вы. Вы начинаете разглядывать товар (это Ваше право), и разглядываете 20 минут. Я конечно понимаю что Вам это необходимо, но мне нифига не охото разглядывать его 20 минут вместе с Вами. И в другую очередь я перейти не могу, т.к. там снова надо стоять 10-15 минут. Вот такая вот херня малята.

МИНУС - Новой Почте за то, что у них нету ЕДИНОЙ очереди. Типа освободился работник, подходит следующий, а не к каждому своя очередь. Я как то пытался навести порядок в отделении, но меня хватило не на долго :(

Опубліковано

Людина описала ситуацію, якщо нічого не запитує - власні коментарі можна залишити при собі

Аналогично и этот ваш комментарий можно было оставить при себе. Никто ведь не спрашивал о том, что вы думаете по поводу моего ответа на её отсутствующий вопрос ;)

Опубліковано

А можете посмотреть на это с другой стороны? Со стороны других клиентов. Например: Я отстоял 15минут в очереди , впереди меня - Вы. Вы начинаете разглядывать товар (это Ваше право), и разглядываете 20 минут. Я конечно понимаю что Вам это необходимо, но мне нифига не охото разглядывать его 20 минут вместе с Вами. И в другую очередь я перейти не могу, т.к. там снова надо стоять 10-15 минут. Вот такая вот херня малята.

МИНУС - Новой Почте за то, что у них нету ЕДИНОЙ очереди. Типа освободился работник, подходит следующий, а не к каждому своя очередь. Я как то пытался навести порядок в отделении, но меня хватило не на долго :(

в такій ситуації ви не можете звинувачувати клієнта, що на відділенні не вистачає працівників (НП моглиб на відділеннях облаштувати місце перегляду - де крім столу і розетки могли б бути відеокамери і постійно чергував працівник з яким переглядають клієнти отриманий товар).

PS Наприклад: при знятті в банкоматі грошей декілька разів тому що видеє дрібними купюрами і по декілька тис грн ви теж повинні отримати по шапці від стоячих за вами в черзі???

  • +1 1
Опубліковано (змінено)

в такій ситуації ви не можете звинувачувати клієнта, що на відділенні не вистачає працівників (НП моглиб на відділеннях облаштувати місце перегляду - де крім столу і розетки могли б бути відеокамери і постійно чергував працівник з яким переглядають клієнти отриманий товар).

PS Наприклад: при знятті в банкоматі грошей декілька разів тому що видеє дрібними купюрами і по декілька тис грн ви теж повинні отримати по шапці від стоячих за вами в черзі???

Вся беда в том, что у Вас (и к сожалению у многих) ЭГОИСТИЧЕСКОЕ мышление. Вы думаете только о том , чтобы Вам было хорошо, на других Вам насрать.

Ну например Ваш случай!

Какая необходимость Вам снимать деньги по НЕСКОЛЬКО ТЫСЯЧЬ в банкомате за раз?

Вы не можете снять в кассе? Нууууу даааа там ведь очередь, а Вы цените своё время, но не время других.

Ах! Да! Я забыл! Несколько тысяч Вам понадобились в воскресенье на базаре и Вы не знали что они Вам будут нужны.

А Вы знаете что из за того что Вы ДОИТЕ банкомат, кто-то не сможет потом снять деньги на мелкие расходы? Ну да, мы ж ЭГОИСТ - и нам пофиг что там другие, Вам ведь нужнее.

А Вы умеете пользоваться банкоматом? Ну Вы думаю да. Но многие (хотя и снимали деньги не раз) приходят с ним просто поиграться :) Они вдумчиво смотрят 5 минут на каждую страницу экрана, смотрят баланс, печатают чеки, потом снова смотрят баланс, снимают деньги, и снова смотрят баланс. А в конце О ШЕДЕВР! Читают 10 минут рекламу типа "Уважаемая Марья Петровна Сегодня для Вас...................".

Змінено користувачем DarkMonk
  • +1 3
  • -1 2
Опубліковано (змінено)

Раніше завжди користувалась НП. Ніяких проблем не виникало, влаштовувала швидкість доставки, обслуговування, та й черг мені великих не попадалось. Але через їхні ціни вже пів року як користуюсь послугами інших перевізників. Часто купую в інтернеті речі малюкам, і платити половину вартості якоїсь, наприклад, кофтини тільки за її доставку то якось перебор. Тому, якщо не спішно, краще на укрпошті заплачу 6-7 грн, замість 35 грн на НП. Якщо ж немає часу чекати, то користуюсь послугами Делівері та Інтайму

Змінено користувачем milana
  • +1 2
Опубліковано (змінено)

Раніше завжди користувалась НП. Ніяких проблем не виникало, влаштовувала швидкість доставки, обслуговування, та й черг мені великих не попадалось. Але через їхні ціни вже пів року як користуюсь послугами інших перевізників. Часто купую в інтернеті речі малюкам, і платити половину вартості якоїсь, наприклад, кофтини тільки за її доставку то якось перебор. Тому, якщо не спішно, краще на укрпошті заплачу 6-7 грн, замість 35 грн на НП. Якщо ж немає часу чекати, то користуюсь поспослугами Делівері та Інтайму

Сестра живе у Києві то переслати системний блок через делівері вийшло біля 20грн, нова пошта би три шкури здерла за це. Краще різницю на доставці віддати на АТО ніж їх(нову пошту) кормити :) Змінено користувачем alexvvv
Опубліковано

Не буду оригінальним, панове НовоПошто-хейтери, Вас хтось тягне гарячими кліщами юзати цього перевізника?

100500 мільйонів варіантів, хоч поштові голуби запускай.

Так само, часто густо, всі плюються на Приватбанк, але не перестають його чомусь юзати, чи не так?:)

  • +1 1
Опубліковано

Не буду оригінальним, панове НовоПошто-хейтери, Вас хтось тягне гарячими кліщами юзати цього перевізника?

100500 мільйонів варіантів, хоч поштові голуби запускай.

Так само, часто густо, всі плюються на Приватбанк, але не перестають його чомусь юзати, чи не так? :)

Це не хейтерство, а конструктивна критика. Власне і користуюсь іншими перевізниками коли це можливо.

Опубліковано

в такій ситуації ви не можете звинувачувати клієнта, що на відділенні не вистачає працівників (НП моглиб на відділеннях облаштувати місце перегляду - де крім столу і розетки могли б бути відеокамери і постійно чергував працівник з яким переглядають клієнти отриманий товар).

PS Наприклад: при знятті в банкоматі грошей декілька разів тому що видеє дрібними купюрами і по декілька тис грн ви теж повинні отримати по шапці від стоячих за вами в черзі???

Вся беда в том, что у Вас (и к сожалению у многих) ЭГОИСТИЧЕСКОЕ мышление. Вы думаете только о том , чтобы Вам было хорошо, на других Вам насрать.

Ну например Ваш случай!

Какая необходимость Вам снимать деньги по НЕСКОЛЬКО ТЫСЯЧЬ в банкомате за раз?

Вы не можете снять в кассе? Нууууу даааа там ведь очередь, а Вы цените своё время, но не время других.

Ах! Да! Я забыл! Несколько тысяч Вам понадобились в воскресенье на базаре и Вы не знали что они Вам будут нужны.

А Вы знаете что из за того что Вы ДОИТЕ банкомат, кто-то не сможет потом снять деньги на мелкие расходы? Ну да, мы ж ЭГОИСТ - и нам пофиг что там другие, Вам ведь нужнее.

А Вы умеете пользоваться банкоматом? Ну Вы думаю да. Но многие (хотя и снимали деньги не раз) приходят с ним просто поиграться :) Они вдумчиво смотрят 5 минут на каждую страницу экрана, смотрят баланс, печатают чеки, потом снова смотрят баланс, снимают деньги, и снова смотрят баланс. А в конце О ШЕДЕВР! Читают 10 минут рекламу типа "Уважаемая Марья Петровна Сегодня для Вас...................".

егоїст через те, що знімаю гроші не в касі??? Тоді в касі я не буду заважати людям - не буду егоїстом?

по вашому принципу в супермаркеті покупці повинні купляти лише один вид товару - щоб швидко чергу пройти і нікому не заважати і біля ваг цукерок чи овочів з лише одним кульком підходить, щоб не бути егоїстом, або зкуплюватись на ринку і дивитись чи за мною немає черги, щоб не доведи Боже когось затримати????

Постачальники послуг мають передбачити якісне надання цих послуг, а інакше навіщо взагалі вони?

якби до прикладу я не вмів користуватись банкоматом і затримував чергу - це так, я б був егоїстом.

а так чим завинив покупець в супермаркеті, якщо відкрита лише одна каса, а в нього велика сім'я і потрібно купити багато продуктів?

  • +1 1
Опубліковано

alexvvv, а хто з перевізників ідеальний, має неперевершений сервіс, копійчані тарифи, топ-моделей на прийомі\видачі?

Укрпошта :_08:

  • +1 3
Опубліковано (змінено)

Уважаемый steelk !!!! Вы на самом деле нифига не понимаете или придуриваетесь? Включите МОЗГ. И не путайте мягкое с пушистым.

Для Вас несколько правил (негласных конечно же, скажем человеческих) которыми пользуюсь я и которые нарушают такие как Вы.

1. Нужна большая сумма идём в кассу, не большая идём к ближайшему банкомату. Но не факт, что возле него не будет стоять такой как Вы и дёргать 20 000 гривень по 5 рублей за 4000 заходов.

2. Хотите купить 200килограмм конфет в 1000кульках, идите на оптовую базу , там все такие и ни кому Вы не доставите неудобств.

3. Хотите потренироваться с банкоматом, идите туда где их 3 штуки. Например к т.ц.Слону. Оставьте людям выбор.

И на конец про покупателя с большой семёй.... отвечаю: Он не виноват! Скорость его обслуживания зависит от кассира. Но вот если он во время обслуживания будет переодически убегать от кассы со словами "Минуточку я ещё забыл купить конфет", потом "ай яй яй и яиц", потом "о! подождите чуток хлеб сбегаю возьму". Думаю Вам это тоже бы не очень понравилось.

Змінено користувачем DarkMonk
  • +1 3
  • -1 3
Опубліковано

Читаю я тему, народ, і думаю - де ж ви злі такі взялись?

Ваші гнуті пальці і хамство працівників - це взаємопов'язані речі. До вас це ще не дійшло?

Навіть в ситуації, коли біля банкомата постояти довше, можна пояснити це людям в черзі. Кому терміново - пропустити. В 95% випадків проблем немає.

Всім добра і міцних нервів ^_^

Опубліковано

інколи користуюся послугами НП, так мені казали спочатку платити за доставку+за товар, а потім оглядати його і якщо він мене не влаштує, то потім писати заяву на повернення і тоді віддадуть кошти, а товар відправлять назад. мене намахували чи можна спочатку дивитися, а потім платити?

Опубліковано

А можете посмотреть на это с другой стороны? Со стороны других клиентов. Например: Я отстоял 15минут в очереди , впереди меня - Вы. Вы начинаете разглядывать товар (это Ваше право), и разглядываете 20 минут. Я конечно понимаю что Вам это необходимо, но мне нифига не охото разглядывать его 20 минут вместе с Вами....

Вам нифига неохотно, а в мене проблема - то Ви не егоїст :_04: ?

Ситуації бувають різні. Я завжди стараюсь з розумінням відноситись до людей і якщо потрібно почекати - завжди чекаю... Конкретно в моєму випадку черги не було взагалі (було 3 оператора чи як там в них посади називаються? і все, коли я дивилась замовлення, то зайшла ще одна клієнтка). Я не знаю куди вони так поспішали, можливо просто хотіли раніше закінчити роботу (це було десь після 18:00).

Ще на рахунок персоналу. Плюс тому підприємству, яке підбирає персонал, який здатний при виникненні конфліктних ситуацій, залагодити все, навіть якщо клієнт не правий (а це вже на совісті клієнта, потрібно завжди бути людиною). Як я бачу на НП постійна плинність кадрів, тому вимагати щось від персоналу нереально...

Дехто пише, не подобається НП - не користуйтесь. Ну не завжди так виходить, часто продавці працюють лише з НП, доводиться підлаштовуватись...

Ще питання до ursa: Щоб Ви зробили в моєму випадку? І якщо Ви працівник НП (якщо я правильно зрозуміла) то підкажіть ще Ви мені де почитати інформацію про час огляду (на майбутнє, щоб знала).

Saddy, так і є: спочатку платиш - потім дивишся...

Опубліковано

Saddy, так і є: спочатку платиш - потім дивишся...

тоді не буде таких випадків -

Я отстоял 15минут в очереди , впереди меня - Вы. Вы начинаете разглядывать товар (это Ваше право), и разглядываете 20 минут. Я конечно понимаю что Вам это необходимо, но мне нифига не охото разглядывать его 20 минут вместе с Вами.

бо заплатив, взяв товар, пішов перевіряти. в той час наступний в черзі отримує товар і т.д.

Опубліковано

Ага! Очень смешно! А Вам ни когда не подменяли новые кросы, на грязную рвань? И не отправляли назад , типа не подошёл размерчик. Это к высказыванию о том, что заплатил и пошёл смотреть. Фокусники есть такие, что в камеру потом вы ни чего не увидите.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...