fedot Опубліковано 5 Грудня, 2017 в 21:12 #1076 Опубліковано 5 Грудня, 2017 в 21:12 lutsk200017, як це Ви переконали, якщо 90х60х43=232200. Ділимо на 4000 і отримуємо 58 кг об'ємної ваги??? 1
lutsk200017 Опубліковано 6 Грудня, 2017 в 08:47 #1077 Опубліковано 6 Грудня, 2017 в 08:47 11 часов назад, fedot сказал: lutsk200017, як це Ви переконали, якщо 90х60х43=232200. Ділимо на 4000 і отримуємо 58 кг об'ємної ваги??? Параметры посылок, которые принимаются:максимальная длина стороны – до 150 см, вес – до 30 кг чи Ви думаєте, що всі посилкі по обємній вазі треба розраховувати? в ліміти я вліз, і по максимальній довжині сторони і вазі.
Zalepok44 Опубліковано 6 Грудня, 2017 в 09:02 #1078 Опубліковано 6 Грудня, 2017 в 09:02 (змінено) 17 хвилин тому, lutsk200017 сказано: Параметры посылок, которые принимаются:максимальная длина стороны – до 150 см, вес – до 30 кг чи Ви думаєте, що всі посилкі по обємній вазі треба розраховувати? в ліміти я вліз, і по максимальній довжині сторони і вазі. Є правила перевізника. Всі вантажі рахують і по обємній і по фактичній вазі. До розрахунку ціни береться більша вага. Змінено 6 Грудня, 2017 в 09:05 користувачем Zalepok44 2
fedot Опубліковано 6 Грудня, 2017 в 10:32 #1079 Опубліковано 6 Грудня, 2017 в 10:32 1 година тому, lutsk200017 сказано: чи Ви думаєте, що всі посилкі по обємній вазі треба розраховувати? в ліміти я вліз, і по максимальній довжині сторони і вазі. Я не думаю, я знаю точно. 2
romanc Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 09:14 #1080 Опубліковано 11 Грудня, 2017 в 09:14 Сын отправил посылку с отделения на Воли наложенным платежом, взял квитанцию, а при получении оказалось на 10 грн дороже, оказалость посылку потом обмотали стретчем и добавили стоимость без присутствия клиента.
Oli Опубліковано 22 Березня, 2018 в 10:28 #1081 Опубліковано 22 Березня, 2018 в 10:28 Бачили як обновилася карта клієнта в додатку? Анімація, гіро, годинник в реальному часі, заборона зробити скріншот...
difoto Опубліковано 22 Березня, 2018 в 11:53 #1082 Опубліковано 22 Березня, 2018 в 11:53 1 година тому, Oli сказано: заборона зробити скріншот... тільки що зробив. 1
Oli Опубліковано 22 Березня, 2018 в 12:02 #1083 Опубліковано 22 Березня, 2018 в 12:02 8 хвилин тому, difoto сказано: тільки що зробив. в мене вискакує... типу програма заборонила бла бла
solovei Опубліковано 7 Квітня, 2018 в 05:57 #1084 Опубліковано 7 Квітня, 2018 в 05:57 On 11.12.2017 at 11:14, romanc сказано: Сын отправил посылку с отделения на Воли наложенным платежом, взял квитанцию, а при получении оказалось на 10 грн дороже, оказалость посылку потом обмотали стретчем и добавили стоимость без присутствия клиента. брат відправляв з 10 відділеня посилки.коробка з під пилососа вагою до 10 кг.написали 250 гривень доставка і вага 35 кг.отримувач при отриманні зважив вийшло 20 кг.і ціна доставки 100 гривень.останім часом 10 відділення спаганилося.то ціну накручують.часто почали наложку не вписувати
Miro Опубліковано 1 Травня, 2018 в 12:21 #1085 Опубліковано 1 Травня, 2018 в 12:21 В 22.03.2018 в 14:02, Oli сказал: в мене вискакує... типу програма заборонила бла бла Яка операційна система? На ІОСі (11.2.1) все ок.
vadimaca Опубліковано 6 Липня, 2018 в 09:22 #1086 Опубліковано 6 Липня, 2018 в 09:22 Доброго дня, панове. Склалася така неприємна ситуація з новою поштою. Відправляв телевізор 32" без заводської упаковки. Попросив запакувати. Запакували. Заявив оголошень вартість і наложений платіж однаковий - 2600 грн. Відправлення адресувалося в Херсонську область. Прибуло з пошкодженим пакуванням і з розбитим екраном. Зараз вертається назад в Луцьк. В мене в накладній пише - "відправлення не оглядадось". Наскільки я розумію - ніякої компенсації я не отримаю. І тепер нова пошта вимагає, щоб я оплатив пакування вантажу і його їзду туди сюди по Україні. Як тут бути? 1
Гість Опубліковано 6 Липня, 2018 в 09:42 #1087 Опубліковано 6 Липня, 2018 в 09:42 (змінено) Приїде в Луцьк, оглянете, можливо там значні пошкодження як пакування так і телевізора. Напишете претензію на повернення коштів (2600). Претензія буде передана в юридичний департамент НП. Згідно з регламентом компанії «Нова Пошта» претензії розглядаються протягом двох робочих днів. У цей період компанія проводить службове розслідування і за його підсумками юридичний департамент видає експертний висновок. А далі, залежно від відповіді: або компенсують (зазвичай) або у суд. Справ, до речі, проти нової пошти дуже багато Змінено 6 Липня, 2018 в 09:50 користувачем Natik
vadimaca Опубліковано 6 Липня, 2018 в 09:52 #1088 Опубліковано 6 Липня, 2018 в 09:52 І я так же нічого не підписував, видали чек-накладну. Нащо тоді просити оголошувати вартість, якщо ти не відповідаєш за вантаж?
yu2007 Опубліковано 6 Липня, 2018 в 10:14 #1089 Опубліковано 6 Липня, 2018 в 10:14 Ну так працівник НП пакував? Ще й напевно при вас?
vadimaca Опубліковано 6 Липня, 2018 в 10:23 #1090 Опубліковано 6 Липня, 2018 в 10:23 8 хвилин тому, yu2007 сказано: Ну так працівник НП пакував? Ще й напевно при вас? Так
yu2007 Опубліковано 6 Липня, 2018 в 10:31 #1091 Опубліковано 6 Липня, 2018 в 10:31 5 minutes ago, vadimaca said: Так Ну тоді це якось не вяжеться з "відправлення не оглядалось".
vadimaca Опубліковано 6 Липня, 2018 в 10:34 #1092 Опубліковано 6 Липня, 2018 в 10:34 Так отож бо. В чеку пише так
Saddy Опубліковано 6 Липня, 2018 в 11:28 #1093 Опубліковано 6 Липня, 2018 в 11:28 2 часа назад, vadimaca сказал: В мене в накладній пише - "відправлення не оглядадось". відправляв колись телефон. новий, в заводській упаковці. попросив вказати в накладній імей, щоб уникнути заміни при наложці. у відповідь працівники нп попросили включити телефон і переписати імей з телефону, а не з коробки. ок, включив, переписали імей. роздрукували накладну - і, о диво, у куточку пише - "відправлення не оглядалося")))) кажу, що за нах? ви ж пересисали імей з включеного телефону, бачили, що він робочий, цілий і т.д. у відповідь: " у нас так програма ставить". кажу: "мені все одно, переробіть так, щоб не було такої позначки". і почалося: "я не знаю, я не вмію....." втрутився керівник відділення і переробив. будьте уважніші і робіть висновки. удачі у вирішенні питання з ТВ 6
vadimaca Опубліковано 6 Липня, 2018 в 12:47 #1094 Опубліковано 6 Липня, 2018 в 12:47 Отримав назад відправлення. Так, скло екрану ціле, але під склом видна величезна сіра булька і кілька малих. В акті, який складав отримувач, так і вказано - упаковка прим'ята в місці пошкодження екрану. Взяв копію акту, склали претензію. Обіцяли на протязі 10 днів розглянути. 1
yu2007 Опубліковано 6 Липня, 2018 в 12:55 #1095 Опубліковано 6 Липня, 2018 в 12:55 Прийшов вже в іншій упаковці, не в прим'ятій?
vadimaca Опубліковано 6 Липня, 2018 в 13:05 #1096 Опубліковано 6 Липня, 2018 в 13:05 8 хвилин тому, yu2007 сказано: Прийшов вже в іншій упаковці, не в прим'ятій? Так, вернувся в Луцьк в цілій
Dedakeda Опубліковано 7 Липня, 2018 в 15:41 #1097 Опубліковано 7 Липня, 2018 в 15:41 Рабочий телевизор 32 за 2600 грн. посылали в Херсонскую обл., а не проще было его сюда на форум выставить и в Луцке продать или в нём ещё какие то подводные камни что проще было отправить подальше ? Меня например цена устраивает как раз на кухню ищу. 3
saperavi Опубліковано 8 Липня, 2018 в 04:38 #1098 Опубліковано 8 Липня, 2018 в 04:38 On 06.07.2018 at 14:28, Saddy сказано: відправляв колись телефон. новий, в заводській упаковці. попросив вказати в накладній імей, щоб уникнути заміни при наложці. у відповідь працівники нп попросили включити телефон і переписати імей з телефону, а не з коробки. ок, включив, переписали імей. роздрукували накладну - і, о диво, у куточку пише - "відправлення не оглядалося")))) кажу, що за нах? ви ж пересисали імей з включеного телефону, бачили, що він робочий, цілий і т.д. у відповідь: " у нас так програма ставить". кажу: "мені все одно, переробіть так, щоб не було такої позначки". і почалося: "я не знаю, я не вмію....." втрутився керівник відділення і переробив. будьте уважніші і робіть висновки. удачі у вирішенні питання з ТВ Аналогічна ситуація була з б/у телефоном і фототехнікою. Аналогічний "мороз" хлопчика НП, але на вимогу переоформити накладну як належить, самі переробляли. Я ЗАВЖДИ заставляю їх, щоб вони при мені оглядали і зазначали серійні номери техніки! І так, БУДЬТЕ УВАЖНІ з записами в квитанціях, для свого ж спокою Бажаю успіхів у вирішенні проблеми з телеком! Обов'язково зафіксуйте документально що приїхав назад вже в іншому пакуванні. Попросіть отримувача, щоб надав вам (можливо він робив) фото пошкоджень упаковки і товару.
Такер Опубліковано 13 Серпня, 2018 в 11:36 #1099 Опубліковано 13 Серпня, 2018 в 11:36 Сьогодні на НП почув інформаці., що від завтра усе що відправлятиметьтся З ВІДДІЛЕННЯ пакуватиметься лише у коробки. Сформовані інтернет замовлення відправлятимуть у власному пакуванні.
Saddy Опубліковано 13 Серпня, 2018 в 16:50 #1100 Опубліковано 13 Серпня, 2018 в 16:50 5 часов назад, Такер сказал: Сьогодні на НП почув інформаці., що від завтра усе що відправлятиметьтся З ВІДДІЛЕННЯ пакуватиметься лише у коробки. це правда, лише документи будуть відправляти у пакетах та конвертах
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти