Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

2 годин тому, Alex S сказано:

Я не просто так написав про трубочку не беруть . В Київстарі ти сутками взагалі будеш робота слухати. Тут чітко зв язок з оператором в Луцьку. І говориш про проблему.І або сьогодні або завтра зранку прийде майстер.

Київстар - це окрема тема.

Корпоративний зв'язок у них на рівні. Персональний менеджер і т.п. І в саппорті відповідають одразу. Нічого не слухаєш.

А от щодо фізичних осіб, то це пєчаль пєчальная.  100500 менеджерів на телефоні щоб впарювати тобі їхній інет, а коли ти до них телефонуєш - то "немає вільних операторів"! 

Хай ідуть в *зду.

  • Ха-ха 1
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

33 хвилин тому, SergLutsk сказано:

Я поняв, а люкслінк хоч і дорожче, але є надія достукатись ?

А сенсу до них стукатися.

Там все працює і  без того!

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я в ДЕПО тролейбусне, поки працював там, то просунув оптику від Люкслінк. Робили київські хлопці. Швидко, якісно.

Фактично міняв. Бо те що було  - то був мрак.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 годин тому, Zheny@ сказано:

Там все працює і  без того!

Женя, а чи застосовує люкслінк якісь обмеження до користувачів ? Чи стикався з ситуацією щоб якесь ПО не хотіло працювати без танців з бубном бо провайдер щось блокує ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, SergLutsk сказано:

Женя, а чи застосовує люкслінк якісь обмеження до користувачів ? Чи стикався з ситуацією щоб якесь ПО не хотіло працювати без танців з бубном бо провайдер щось блокує ?

 

Зазвичай провайдер може блокувати тільки порт на пошту, щоб не було спаму, та ресурси, які заборонені на території нашої країни (ВК. ОК і т.д.)

Те що у Вас не працював інтернет 1.01.22 я відписав ще в приват і причина, що неоплаченйи рахунок (борг 30грн) із-за змінити тарифних пакетів. Те що пропадав в районі я уже пояснював і в особистій переписці, якщо рвуть оптику то моменально її відновити, які мідний кабель, не можна так само про те що не "духом святим" з розетки живляться свічі. Чогось так склалось що Вашому району порівняно з іншими останнім часом не щастить. 

 

Про те що тарифи будуть мінятись були надіслані смс повідомлення за декількі днів до Нового року. 

 

Дуже дивно, що про це ніхто не пише що ДГ знову підняли тарифи на інет, зажрались і все таке або уже просто всі зрозуміли, що дешевшати нічого не буде так само як і ресурси, обладнання, амортизація і т.д.. Єдине що дешевшатиме це Ваша і моя праця бо живемо в Україні.

 

На рахунок роботи гарячої лінії це справді проблема і нажаль я вплинути на це ніяк не можу бо це інший відділ а там свої начальнікі і всі вони не в Луцьку. ДГ+Воля це велика компанія і чим більша компанія тим складніше там щось змінити. 

 

20 годин тому, SergLutsk сказано:

P.S. шановні представники датагруп, Саньок, це все ? Ви не в змозі справитись з проблемою в моємо районі, більше не варто продовжувати морочити один одному голову ?

 

Те що я тут комусь щось відписую це чисто моя ініціатива, як старого бордівчанина, ніякого профіта від цього немає взагалі і якщо хтось думає, що я відповідаю за все на ДГ і можу зробити все то Ви глибоко помиляєтесь бо я не всесильний. Багато для кого з форуму пофіксив проблеми, які не могли пофіксити інші, відповідав по вечорам і неробочий час і т.п. 

 

В подальшому прошу всіх звертатись на гарячу лінію та перестати мені писати в приват бо бачу те що я хочу допомогти тільки отримую матюки в приват.

 

Гарного Вам всім Нового року.

  • +1 8
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, SergLutsk сказано:

Женя, а чи застосовує люкслінк якісь обмеження до користувачів ? Чи стикався з ситуацією щоб якесь ПО не хотіло працювати без танців з бубном бо провайдер щось блокує ?

Та ніби ні.

Єдине, як сказав @sanbOK  вище, 25й порт закрили і всякі московські пропагандонські ресурси.

ХЗ, може щось змінилося.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 минут назад, sanbOK сказал:

 

Зазвичай провайдер може блокувати тільки порт на пошту, щоб не було спаму, та ресурси, які заборонені на території нашої країни (ВК. ОК і т.д.)

Те що у Вас не працював інтернет 1.01.22 я відписав ще в приват і причина, що неоплаченйи рахунок (борг 30грн) із-за змінити тарифних пакетів. Те що пропадав в районі я уже пояснював і в особистій переписці, якщо рвуть оптику то моменально її відновити, які мідний кабель, не можна так само про те що не "духом святим" з розетки живляться свічі. Чогось так склалось що Вашому району порівняно з іншими останнім часом не щастить. 

 

Про те що тарифи будуть мінятись були надіслані смс повідомлення за декількі днів до Нового року. 

 

Дуже дивно, що про це ніхто не пише що ДГ знову підняли тарифи на інет, зажрались і все таке або уже просто всі зрозуміли, що дешевшати нічого не буде так само як і ресурси, обладнання, амортизація і т.д.. Єдине що дешевшатиме це Ваша і моя праця бо живемо в Україні.

 

На рахунок роботи гарячої лінії це справді проблема і нажаль я вплинути на це ніяк не можу бо це інший відділ а там свої начальнікі і всі вони не в Луцьку. ДГ+Воля це велика компанія і чим більша компанія тим складніше там щось змінити. 

 

 

Те що я тут комусь щось відписую це чисто моя ініціатива, як старого бордівчанина, ніякого профіта від цього немає взагалі і якщо хтось думає, що я відповідаю за все на ДГ і можу зробити все то Ви глибоко помиляєтесь бо я не всесильний. Багато для кого з форуму пофіксив проблеми, які не могли пофіксити інші, відповідав по вечорам і неробочий час і т.п. 

 

В подальшому прошу всіх звертатись на гарячу лінію та перестати мені писати в приват бо бачу те що я хочу допомогти тільки отримую матюки в приват.

 

Гарного Вам всім Нового року.

Як може праця дешевіти, ну хіба що люди будуть готові за будь-які гроші працювати, тоді так і буде.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, MACCEN сказано:

Як може праця дешевіти, ну хіба що люди будуть готові за будь-які гроші працювати, тоді так і буде.

ніби зараз якось інакше?

Долар виріс, а година роботи як була ~60 грн так і лишиться. Долар стане 50 грн, година праці так і буде 60. про що мова?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, sanbOK сказано:

В подальшому прошу всіх звертатись на гарячу лінію та перестати мені писати в приват бо бачу те що я хочу допомогти тільки отримую матюки в приват.

Я почав писати в приват після того як ти сам запропонував скинути номер договору в приват коли були проблеми зі зв'язком. Але я ніколи не висловлював особистих претензій, лише хотів знати що сталось і коли надіятись на вирішення проблеми. І це лише з двох причин, перша:

2 годин тому, sanbOK сказано:

На рахунок роботи гарячої лінії це справді проблема

Друга:

2 годин тому, sanbOK сказано:

Чогось так склалось що Вашому району порівняно з іншими останнім часом не щастить. 

Враховуючи вищезгадані два факти в мене просто не було інших варіантів, тому й звертався, як то кажуть не від хорошого життя, не тому що мені раптом стало скучно і вирішив когось подіставати. І я вдячний, що швидко реагував і відповідав.

Ну добре, я не сперечаюсь що конкретно ти не винний і не відповідальний за роботу великої компанії провайдера в цілому, це очевидно. Ти не можеш вплинути на треті сторонні фактори. Не можеш змінити якість зворотнього зв'язку/техпідтримки.

Але що робити мені, як користувачу, якщо в мене за 2 місяці 10 раз пропадає інтернет ? Це нормально ? Я в цьому винен ? Я можу на це вплинути ? А офіційна техпідтримка просто кормить мене записаною автовідповіддю робота. То куда мені звертатись ? Де шукати відповідей на запитання, чому послуга, за яку платиш, надається раз через раз ?

Тому, гадаю варто визнати, що тобі не хочеться отримувати писульок про проблеми зі зв'язком не більше ніж користувачам отримувати ці проблеми зі зв'язком.

P.S. А щодо вчорашнього непорозуміння з боргом, то оплата в мене запрограмована автоматично списуватись, смс про збільшення я або не отримав, або пропустив в запарці з роботою в кінці року, тому так і вийшло. Хоча відключення зв'язку в обід, а не в 0:00 і без будь-якого попередження, це теж якось дивно і я просто і не подумав навіть що це могло бути вимкнення за борг. А ! І вишенька на торті: набираю вчора номер техпідтримки, а вони просто скидають дзвінок ! Вчора навіть роботою робота вирішили не напружуватись. Ну таке собі відношення до споживача... А тобі вдячний, що сказав про збільшення тарифу, зайшов оплатив і проблема вирішена.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 часов назад, sanbOK сказал:

Дуже дивно, що про це ніхто не пише що ДГ знову підняли тарифи на інет, зажрались і все таке

Я напишу. Бо в ДГ тарифи кожні декілька місяців підіймають.

9 часов назад, SergLutsk сказал:

Хоча відключення зв'язку в обід, а не в 0:00 і без будь-якого попередження, це теж якось дивно і я просто і не подумав навіть що це могло бути вимкнення за борг.

Постійно так пропадає ніколи в 00.00.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, volks сказано:

Я напишу. Бо в ДГ тарифи кожні декілька місяців підіймають.

Постійно так пропадає ніколи в 00.00.

незнаю, в мене відвалюється після 9-10ранку якщо забув закинути гроші

і зазвичай це дзвінок з дому і питання шо з нетом :)

 

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 годин тому, volks сказано:

Постійно так пропадає ніколи в 00.00.

Не знав бо в мене ніколи не було боргу, приват24 автоматично того ж числа щомісяця проводив платіж і тому я ніколи не слідкував за балансом. А смски щомісяця приходять десь 25-27-го числа що мол ваш баланс 0,00, рекомендуємо поповнити на суму 169 грн бла-бла-бла. Я вже просто перестав на них звертати увагу, видаляв не читаючи, знав що через день приват бот проведе оплату і все там буде гуд. А тут прислали смску що рекомендуємо оплатити 199 грн, ну не помітив я що там замість 6 стало 9, не сприйняв її як попередження про підняття тарифу, а як звичайне щомісячне нагадування. Тому коли в обід пропав зв'язок я навіть не припустив що це через борг, а срана техпідтримка тупо виключила прийом дзвінків...

Змінено користувачем SergLutsk
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 годин тому, volks сказано:

Я напишу. Бо в ДГ тарифи кожні декілька місяців підіймають.

 

 

Ні. Ціна піднімається згідно тарифного пакету. Ті хто підключаються по акції зазвичай через 6-12 місяців переходять на звичайні постійні тарифи, якщо у Вас була акція типу 99грн на 6 місяців то через півроку Вас переводять на 169 чи 199 грн відповідно. Постійні тарифи міняються 1 раз в рік або 1 разі в 2-3 роки. На рахунок всіх нюансів з акційними тарифами я не розкажу але суть думаю зрозуміла.

 

 

1 година тому, SergLutsk сказано:

а срана техпідтримка тупо виключила прийом дзвінків...

 

НІхто не виключає я Вас запевняю.

Не плутайте техпідтримку і гарячу лінію, яка не тільки Луцьк обслуговує а ще 20+ регіонів і вона не тільки приймає заявки по технічних проблемах але і проводить консультацію клієнтів з різного роду питань. Те що Ви не можете додзвонитись це якби є проблема але це не означає, що не зробит не реально. 

 

Чому відключається не в 00:00 я ХЗ білінг штука цікава і колись він відключав в 00:00 чому зараз цього не робить я не знаю.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

56 минут назад, sanbOK сказал:

Постійні тарифи міняються 1 раз в рік або 1 разі в 2-3 роки.

Передивився, з квітня тариф не змінювався. А старіших смс немає, але там декілька разів було подорожчання

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, volks сказано:

Передивився, з квітня тариф не змінювався. А старіших смс немає, але там декілька разів було подорожчання

 

Зверніться на офіс в абоненський відділ або до менеджера щоб вияснити дане питання. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, sanbOK сказано:

НІхто не виключає я Вас запевняю.

Не плутайте техпідтримку і гарячу лінію, яка не тільки Луцьк обслуговує а ще 20+ регіонів і вона не тільки приймає заявки по технічних проблемах але і проводить консультацію клієнтів з різного роду питань. Те що Ви не можете додзвонитись це якби є проблема але це не означає, що не зробит не реально

Ну що значить не плутайте, не суть важливо як я її називаю, головне що номер один єдиний на все, тому набираємо його, а гудок навіть не йде, тільки нажимаєш кнопку виклику і бздиньк - через секунду дзвінок скидається. Пробував так набрати разів 4, нічого не вийшло. Ну може й не вимикали, довести цього не можу, але маємо те що маємо....

Так, як Женя тут писав, на те щоб тобі телефонувати і агітувати на підключення до послуг - на це операторів їм вистачає. А от якщо ти вже підключився, і хочеш подзвонити вже їм щоб вирішити проблему - то тут вже немає кому прийняти дзвінок, ти вже їм перестав бути цікавим.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені СМС не приходили, попереджень ніде не бачив. Зранку виключили інет, я навіть в кабінет зайшов з 20-го разу, де і побачив борг. Це недоопрацювання датагруп, могли попередити завчасно. Дякую, що не в 00:00 відключили.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З техпідтримкою в ДГ вже давно біда, поки менеджера не пнеш то фіг хто зашивелиться, і це в корпоративному сегменті, шо вже казати про домашній.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, Lisovic сказано:

З техпідтримкою в ДГ вже давно біда, поки менеджера не пнеш то фіг хто зашивелиться, і це в корпоративному сегменті, шо вже казати про домашній.

 

Корп сегмент має свою техпідтримку - рітейл свою.

  • Ха-ха 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 03.01.2022 at 20:51, sanbOK сказано:

 

Корп сегмент має свою техпідтримку - рітейл свою.

тільки певно зі сторони техпідтримки пріорітети розставлені та й усе :) або пріорітети та люди закріплені

є пара питань по локалці :)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 годин тому, Factory сказано:

тільки певно зі сторони техпідтримки пріорітети розставлені та й усе :) або пріорітети та люди закріплені

є пара питань по локалці :)

 

 

Для інформації є корпоративний інтернет з своєю технічною підтримкою, а є рітейл інтернет з своєю технічною підтримкою. Якщо у Вас організація готова платити овердофіга грошей то можете взяти корпоративний інтернет, як ви хочете інтернет на фірму за 300-400грн в місяць то це буде просто підключення, як юрособи. Читайте уважно договір бо там прописані терміни усунення несправностей та інші договірні відносини.

 

Простіше кажучи те що Ви якась фірма, ПП, ФОП чи т.п. це не означає, що Ви корпоративний клієнт. Отакі діла

 

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...