Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Отримав вчора смс що ваш тариф з 1.03 змінюється і мовляв за деталями заходьте на сайт. Ну ок, заходжу зараз на сайт щоб потішитись на скільки зросла абонплата, а там пише так як і було: 169 грн за 100 мбіт. В чому прикол ? На сайті забули поміняти ціни ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У мене було 139 грн за 60 мбіт, підняли до 169 грн за 100 мбіт. Тобто вони забрали тариф 60 мбіт у кого він був і перевели на 100 мбіт, а ціна за цей тариф так і залишилася 169 грн.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ок, зрозумів, тоді можна видихнути поки, хоч хтось тримає старі ціни. В мене й був тариф 100 мбіт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вітаю всіх з черговим добровільно-примусовим переведенням на більший тариф!

2021-02-24_18-47-08.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

47 хвилин тому, Maniko сказано:

Вітаю всіх з черговим добровільно-примусовим

Ну принаймні добавивши швидкості майже вдвічі лише 20 грн в ціні накинули, це буханка хліба. Не так і погано, враховуючи що ціни в датагруп не зростали вже певно роки 3-4, якщо не більше. Дивлячись на тенденції українського ціноутворення на все підряд останніх років - це ще чудо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, SergLutsk сказано:

ціни в датагруп не зростали вже певно роки 3-4

Ніфіга, якраз таки останні 4 роки вони регулярно піднімають, ось подивився свою історію проплат:

в 2014-2016 по 50 грн./міс.
з 2017 по 79 грн./міс.
з 2018 по 99 грн./міс.
з 2019 по 119 грн./міс.
з 2020 по 149 грн./міс.
ну і з 03.2021 стане 169 грн.міс.

  • Подобається 1
  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

35 хвилин тому, serega сказано:

при мені такого не було :)

То вертайся

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

Вчора була якась аварія?

Не було ввечері інтернету і при дзвінку до оператора просто обривало зв’язок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Хтось користується тарифом 1гб за 300грн??? Як з просадками по швидкості, який пінг по Україні та по Європі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вибираю між Датагрупом та Вомом, бо моя Воля не збирається збільшувати швидкість, притому Дата може підключити без очикування ще 2 обонентів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

49 minutes ago, giZun said:

Вибираю між Датагрупом та Вомом, бо моя Воля не збирається збільшувати швидкість, притому Дата може підключити без очикування ще 2 обонентів

Десь раніше на очі потрапляло, що Дата купила Волю, брешуть?)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

59 хвилин тому, giZun сказано:

Вибираю між Датагрупом та Вомом, бо моя Воля не збирається збільшувати швидкість, притому Дата може підключити без очикування ще 2 обонентів

 

1 година тому, giZun сказано:

Хтось користується тарифом 1гб за 300грн??? Як з просадками по швидкості, який пінг по Україні та по Європі?

У дати завжди пінги були більші.  І затримки. він швидкий ,але  тугий :) Водночас :)

І хочеться і колеться.  Я теж перед таким самим вибором. 

 

Ти ще там само мешкаєш? ;)

В нас будинки різні, шкода, можна було б ВОМ замовити.

А ще цікавить яка ціна буде після акції? Явно не 300 грн!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

48 хвилин тому, yu2007 сказано:

Десь раніше на очі потрапляло, що Дата купила Волю, брешуть?)

Закрили угоду. Датагруп завершила покупку провайдера Volia

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

59 минут назад, Bliksss сказал:

А толку, нічого не змінилося, консультант сказала що це їхня дочерня компанія з якою вони не конкурують.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Zheny@ сказал:

 

У дати завжди пінги були більші.  І затримки. він швидкий ,але  тугий :) Водночас :)

І хочеться і колеться.  Я теж перед таким самим вибором. 

 

Ти ще там само мешкаєш? ;)

В нас будинки різні, шкода, можна було б ВОМ замовити.

А ще цікавить яка ціна буде після акції? Явно не 300 грн!

Да там само, майже твій сусід:).

Я думаю що має бути 300, всі рівняються на цю цифру поки. Для чого ви треба 3 людини, якщо я підписую договір на рік?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 хвилин тому, giZun сказано:

А толку, нічого не змінилося

А я і не казав про зміни, питання було в іншому, от я і дав лінк.

Сам бачу - що нічого не змінилось, не так давно ще одному родичу (75+) допомагав зпригнути з "волі".

Датагруп - користувався дуже давно ще "дайлапою", по роботі траплялось - ніби норм їхня оптика,

бували провали, але, хто ж дозволить "утилізовувати" канал 24/7 на всю "ширину" (наприклад, на 1гбіт?)

Змінено користувачем Bliksss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Можливо хто підскаже, як правильніше розірвати контракт з провайдером? Обов'язково їхати особисто до них чи можна віддалено?

Я так розумію, що просто не платити і перестати користуватись не варіант.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

51 хвилин тому, kolser сказано:

Можливо хто підскаже, як правильніше розірвати контракт з провайдером? Обов'язково їхати особисто до них чи можна віддалено?

Я так розумію, що просто не платити і перестати користуватись не варіант.

Дивлячись - який провайдер, з власного досвіду, Воля - особисто, Аверс - можна по телефону, Датагруп - можна по телефону, аби заборгованості не було.

@mykola  Який сенс за резерв платити? Якщо мова про аналогове телебачення - сенсу ніякого, якщо мова про iptv - то колись був сенс, коли всього два провайдера в будинку були, зараз 5 провайдерів...хіба, якщо приватний будинок десь на околиці...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 16.12.2021 at 13:10, kolser сказано:

як правильніше розірвати контракт з провайдером? Обов'язково їхати особисто до них чи можна віддалено?

Там в їхньому особистому кабінеті є всякі інструкції і бланки документів, треба знайти і роздрукувати бланк "заяви про відключення інтернет", заповнити її, відсканувати чи сфотографувати і надіслати на їхню електронну пошту [email protected] потім вони до вас будуть звонити і розпитувати а чому і нащо відключаєтесь, просити залишитись чи переоформити на когось хто ще крім вас проживає за тою адресою, або просто призупинити послугу за 10 грн./міс., і тд. і тп. Зразок:

Спойлер

IMAG2060.jpg

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Всіх з Новим роком ! Не хочу нагнітати негативу, але вже трохи накипіло і терпіння закінчується, скажіть, а у вас як зі стабільністю інтернету в датагруп останні півроку, не змінився ? Бо в мене просто триндець якийсь, надоїло вже, практично кожного тижня немає зв'язку по півдня, а часом і через день розриви. Тоді як колись таке ставалось раз в півроку, то тепер просто регулярно і постійно ! Район пр.Волі. Таке враження що проблему ремонтують методом "склеїли жвачкою" і вона щотижня відлітає і їдуть її клеїти заново. Це нагадує "славнозвісного" Візора.

І ось, обідній час 1-го січня, свято, і бац - інтернету немає, нічого не подивишся, неприємно і прикро.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, SergLutsk сказано:

Всіх з Новим роком ! Не хочу нагнітати негативу, але вже трохи накипіло і терпіння закінчується, скажіть, а у вас як зі стабільністю інтернету в датагруп останні півроку, не змінився ? Бо в мене просто триндець якийсь, надоїло вже, практично кожного тижня немає зв'язку по півдня, а часом і через день розриви. Тоді як колись таке ставалось раз в півроку, то тепер просто регулярно і постійно ! Район пр.Волі. Таке враження що проблему ремонтують методом "склеїли жвачкою" і вона щотижня відлітає і їдуть її клеїти заново. Це нагадує "славнозвісного" Візора.

І ось, обідній час 1-го січня, свято, і бац - інтернету немає, нічого не подивишся, неприємно і прикро.

З свого досвіду, той самий район міста. Перепробував все що було в будинку. Воля, Лохостар ,Люкслінк. Останній найкращий. І трубочку вони завжди беруть і завжди реагують. Я так побачив.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, Alex S сказано:

 Останній найкращий. І трубочку вони завжди беруть і завжди реагують. Я так побачив.

Я скажу що найкращий той, до кого не треба взагалі телефонувати :)

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

31 хвилин тому, Alex S сказано:

І трубочку вони завжди беруть

Це радує, бо в датагруп з цим взагалі весело стало, нема зв'язку, набираєш техпідтримку і чуєш щось типу: " За вашою адресою сталась аварія, техніки вже виїхали для ремонту, ви маєте обмежену можливість для зв'язку з оператором". Ну логічно, якщо я телефоную в техпідтримку, то звісно не для того щоб похвалитись задоволеністю послугами, логічно ? Значить є поломка. А раз так, то просто записуємо автовідповідь, що ми мол в курсі що у вас аварія, і вже працюємо над цим, вибачайте, але з людиною вам для цього говорити ні до чого. І вуаля, проблема закрита, замкнуте коло, тобто ти аж ніяк не можеш поговорити з техпідтримкою, бо якщо зв'язку немає, то "... ви маєте обмежену можливість зв'язку з оператором" і все. :0017:. А для чого тоді взагалі цей номер цікаво ?

А чим не склалось з Київстаром ? Бо подумую над зміною оператора саме на нього.

P.S. шановні представники датагруп, Саньок, це все ? Ви не в змозі справитись з проблемою в моємо районі, більше не варто продовжувати морочити один одному голову ?

Змінено користувачем SergLutsk
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, SergLutsk сказано:

Це радує, бо в датагруп з цим взагалі весело стало, нема зв'язку, набираєш техпідтримку і чуєш щось типу: " За вашою адресою сталась аварія, техніки вже виїхали для ремонту, ви маєте обмежену можливість для зв'язку з оператором". Ну логічно, якщо я телефоную в техпідтримку, то звісно не для того щоб похвалитись задоволеністю послугами, логічно ? Значить є поломка. А раз так, то просто записуємо автовідповідь, що ми мол в курсі що у вас аварія, і вже працюємо над цим, вибачайте, але з людиною вам для цього говорити ні до чого. І вуаля, проблема закрита, замкнуте коло, тобто ти аж ніяк не можеш поговорити з техпідтримкою, бо якщо зв'язку немає, то "... ви маєте обмежену можливість зв'язку з оператором" і все. :0017:. А для чого тоді взагалі цей номер цікаво ?

Я не просто так написав про трубочку не беруть . В Київстарі ти сутками взагалі будеш робота слухати. Тут чітко зв язок з оператором в Луцьку. І говориш про проблему.І або сьогодні або завтра зранку прийде майстер.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...