Перейти до змісту

датагруп


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

3 дні не було інету.

приємно що навіть в суботу люди працюють.

але дууже неприємно шо в тех. підтримці в 10 ранку кажуть що зроблять до 12, потім до 18.на наступний день теж саме.

Опубліковано

А мені в тех. підтримці ДГ ще з 25 липня ну дуже багато разів обіцяли відновити інет. До цих пір є постійні глюки.

Пора змінювати рекламний слоган: "ЯКІСТЬ ГАРАНТОВАНО DATAGROUP" на "ГЛЮКИ ГАРАНТОВАНО DATAGROUP"!

Таке відношення до клієнта дуже погано впливає на репутацію ДГ. Тому призупиняю глюкавий інет від ДГ і активую інет від Київстара до кращих часів.

Опубліковано

Щось Датагруп розчаровує. Грози вже давно пройшли, мережу відновили, а в мене вже другий раз інтернет пропав. Саме цікаве, що коли була гроза, то інтернет не пропадав, а коли гарна погода, то вже другий раз немає. Писати в техпідтримку не бачу сенсу, вони ще на першу заявку не відповіли. Тут на борді не так давно викладали посилання на он-лайн конференцію Олександра Кардакова (власника Датагруп), він так гарно розказував як у них гарно поставлена робота: приходить заявка, маєш три дні на її вирішення, якщо бачиш, що за три дні ти її не зможеш вирішити, то маєш передати заявку на рівень догори на протязі години від поступлення. Там так само - три дні на вирішення, або догори на протязі години і т.д. І відразу стало в компанії видно, хто друшляє і плужить і не вкладається в три дні, хто боїться відповідальності і більшість заявок передає догори. Але чи то Луцької філії це не торкнулося чи що, ні відповіді, ні інтернету... :(

  • +1 1
Опубліковано

И что категорически интересно-лично у меня со времени восстановления роботы интернета ,судя по спидтесту,сорость держится в районе 4-6 мбит вместо 50 положенных

Опубліковано

Щось Датагруп розчаровує.

Таке враження, що ДГ забив на своїх клієнтів. Тех. підтримка відверто бреше! Щоб поберегти свої нерви прийдеться відключитись від цього горе-провайдера.

Опубліковано (змінено)

Датагрупу взагалі на все пофіг. Техпідтримка на рівні Гондурасу. Тиждень годують обіцянками, що інтернет буде через кожні 2 години після дзвінка. Немає й досі. А годину назад взагалі козирна відповідь спеціаліста - " Я не знаю яка у Вас проблема, ми все зробили. Якщо в майстра буде час то він до Вас зайде, проте коли невідомо". н*х взагалі така підтримка :mdr:

Змінено користувачем melonbet
Опубліковано (змінено)

можу сказати від себе робота відновлена якщо у когось питання пишіть на офсайті або телефонуйте техпідтримка перевірить.

на рахунок термінів що постіно змінювались скажу одне що надаються терміни ті які є в момент дзвінка клієнта а не просто видумані (колись вроді чув про закон щодо надання недостовірної інформації клієнту........ за це звільняють або штрафують).

на рахунок того що ДГ забив на клієнтів ....... такого не може бути бо можна прикинути яких люлєй відгрібає начальство що за заставило робітників в суботу працювати (див. пост 305) сам бачив як вони виїжали ))

Змінено користувачем sanbOK
Опубліковано

можу сказати від себе робота відновлена якщо у когось питання пишіть на офсайті або телефонуйте техпідтримка перевірить.

на рахунок термінів що постіно змінювались скажу одне що надаються терміни ті які є в момент дзвінка клієнта а не просто видумані (колись вроді чув про закон щодо надання недостовірної інформації клієнту........ за це звільняють або штрафують).

на рахунок того що ДГ забив на клієнтів ....... такого не може бути бо можна прикинути яких люлєй відгрібає начальство що за заставило робітників в суботу працювати (див. пост 305) сам бачив як вони виїжали ))

На офсайті подана заявка ще 4 серпня, ні відповіді ні інтернету...

  • +1 1
Опубліковано

ціна не велика та ось користі для Вас буже значно більше ніж міняти Mainboard чи Ethernet міняти чи добавляти

Угу. Тільки от правильно заземлити грозозахист + корпус ПК в умовах наших багатоповерхівок - геморой ще той. А без заземлення цей грозозахист не дасть ніякого ефекту.

ні "дешевше" платити за спалене залізо, ніж зробити зазамлення (1 мп провода 4 кв. мм - 4,50 грн + 2-3 металічних штиря по 1,5м )

Опубліковано

на рахунок того що ДГ забив на клієнтів ....... такого не може бути бо можна прикинути яких люлєй відгрібає начальство що за заставило робітників в суботу працювати (див. пост 305) сам бачив як вони виїжали ))

Підозрюю, що в ДГ просто не вистачає кадрів для оперативного реагування на масштабні аварії. А це наслідок скупості власників ДГ. Проте їм варто пам'ятати, що скупий платить двічі. Не заздрю тим рядовим працівникам ДГ, що розгрібають це все лайно.

Опубліковано

Цікаво, якщо зробити колективний перехід на Київстар, можна вибити "ексклюзивну знижку"? ;)

Почав записувати дати, коли не було інтернету, ще один чорний ключик - не полінуюсь намалювати лист про перерахунок, тепер треба згадати, коли були ті дні, коли 3 рази дзвонив в техпідтримку і просив зареєструвати заявку.

При всій повазі, хоча я стільки років користуюсь їхніми послугами - можна було б зробити автоматичний перерахунок коштів через відсутність наданої послуги - це був би крок назустріч споживачу. А так, можна казати, що свічі у всіх горять, але мене це чомусь не гребе, чому я маю вникати в чиїсь чужі технічні нюанси? Перерахуйте гроші і не напрягайте мене, я маю право взагалі не знати, що таке "свіч".

Опубліковано

Восьмий день без інтернету. Дзвінки в техпідтримку по три- чотири рази на день - після чого відповідь, що зроблять протягом двох-трьох годин. Вчора пообіцяли , що сьогодні прийде майстер додому, бо вони не знають в чому проблема. Пробули спеціально вдома . Майстра немає й досі. Ще один дзвінок -відповідь-в майтра наряд і він може його виконати протягом кількох днів. Складається враження , що компанія набрала більше абонентів ніж їй потрібно і тепер таким способом відсіює решту.Жаль тільки , що процедура через захист прав споживачів досить кропітка

Опубліковано

Компанія DATAGROUP дозволяє собі грубо порушувати пункт 1.4.2 Додатку № 3 до Загальних Умов надання Послуг

Строк усунення АНП, що викликана фізичним

пошкодженням лінії або фізичним виходом з ладу

обладнання

Не більше 5 діб з моменту отримання представниками

технічної підтримки Оператора повідомлення від Абонента

за п. 1.2. Додатку. (1.2. Початком періоду АНП вважається отримання Оператором від Абонента повідомлення за телефоном або на електронну адресу представників технічної підтримки Оператора за фактом Недоступності Послуг. Повідомлення

приймаються цілодобово (24 години) сім днів на тиждень.)

Також пункт 1.7. Додатку № 3 до Загальних Умов надання Послуг

(1.7. Оператор відповідальний за належне надання Послуг та зобов’язаний усувати АНП до Точки демаркації, якою є порт

на телекомунікаційному обладнанні Оператора.) не виконується.

Виникає запитання: чи не боїться компанія DATAGROUP судових позовів за неналежне виконання договірних зобов'язань?

Хотілось би побачити коментар представників компанії DATAGROUP, які чомусь мовчать як партизани. Також цікавить: коли буде нормальний інтернет?

Чи грошей вистачає тільки на брехливу рекламу? А на виконання договірних зобов'язань ні?

Опубліковано

Не думаю що в когось є бажання тратити свої кошти на суд, якщо можна просто поміняти провайдера. <_<

На даний момент в мене немає взагалі ніяких проблем з інтернетом. Працює на 100%, але не думаю що і у всіх так.

Опубліковано

два тижні сидів без інтернету.

спочатку просив в службі підтримки, пробував сваритися, вимагав пояснень. "завтра о 9.00/15.00/18.00 буде готово"

одним словом, враховуючи тенденцію останніх пів-року до погіршення обслуговування вирішив: дата-гроб

тиждень з іншим провайдером. навіть перераховувати кошти не буду - що з бідоти візьмеш?

Опубліковано

Працює на 100%, але не думаю що і у всіх так.

В мене також все ок... І я не жалію ,що я вернувся з Київстара на Дата груп... Кстаті сьогодні розмовляв случайно з майстром дата груп... і він мені багато що розказав... що робилось в луцьку після тих потопів... що були даже дома в яких электрощетки з девятого по перший поверх погоріли!! і люди без світла були, так само він розказував на рахунок Київстара, що вони не меньший ущерб получили... Конешно обідно, що така компанія велика Як Датагруп, не може вирішити проблему з поверненням грошей, за ті дні , в які люди його і не бачили... Коли я був в Київстарі і були проблеми з переходом з Білайна на Київстар і також не було довго інету, так вони вернули...Але пишучи це повідомлення я згадав одну цікаву річ, коли я відключав Київстар в мене на рахунку було приблизно 69гр. і мені сказали що гроші переведуть мені на банківську картку, але протягом 45днів. це кстаті в мене в заяві пише...послугу було відключенно 14.06.2011р. грошей до цього часу я і не бачив....!!!

Опубліковано

Але пишучи це повідомлення я

..навмисне калічив правопис для надання повідомленню драматичності..

жалію, вернувся, кстаті, случайно, даже, ущерб, конешно lopata.gif

Опубліковано

Але пишучи це повідомлення я

..навмисне калічив правопис для надання повідомленню драматичності..

жалію, вернувся, кстаті, случайно, даже, ущерб, конешно lopata.gif

Я в школі погано вчився, та і не особо думаю про правопис, пишу як люблю... Думаю за таке не банять)))

Опубліковано

Провайдеры не ценят людей, да бывает гроза и так дальше, никто не застрахован.

Так дайте людям хоть на пиво пару гривен :) чтобы было приятно и ты знаешь что тебя помнят и любят :)

Например просто не взымать оплату за тот период когда небыло инета ну или там еще как.

И "мылить" свой пресонал технический, чтобы по человечески все подключали правило, а то бывает вместо оптики кладут витую пару между свичами и летит все к монахам.

PS: Кому критично пропадание инета, советую иметь два канала как минимум!!!

Опубліковано
PS: Кому критично пропадание инета, советую иметь два канала как минимум!!!

Спеціально на такі випадки і не відключав київстар. Лежав кабель без діла приблизно три місяці, а в цього місяця дуже став у нагоді, навіть вже декілька разів. Та справа не у тому. Просто коли дзвониш у підтримку ДГ і кажеш, що не працює інет, а у відповідь чуєш, що вам передзвонять спеціалісти протягом години і немає ні дзвінка, ні самого інтернету протягом дня, то починаєш сумніватись чи взагалі є там спеціалісти. Чи можливо вони такі зайняті, що важко було передзвонити і сказати, що інета сьогодні, завтра і т.д. не буде? :naezd::mdr:

Опубліковано
PS: Кому критично пропадание инета, советую иметь два канала как минимум!!!

Спеціально на такі випадки і не відключав київстар. Лежав кабель без діла приблизно три місяці, а в цього місяця дуже став у нагоді, навіть вже декілька разів. Та справа не у тому. Просто коли дзвониш у підтримку ДГ і кажеш, що не працює інет, а у відповідь чуєш, що вам передзвонять спеціалісти протягом години і немає ні дзвінка, ні самого інтернету протягом дня, то починаєш сумніватись чи взагалі є там спеціалісти. Чи можливо вони такі зайняті, що важко було передзвонити і сказати, що інета сьогодні, завтра і т.д. не буде? :naezd::mdr:

Мені теж так казали що перезвонять спеціалісти, але не звонили ніразу, інтернет відновлювали і без дзвінків до мене. Вони звонять лише в тих випадках коли проблема у вас, а не з їхнім обладнанням. Я думаю що так і повинно бути, навіщо дарма турбувати клієнта.

Опубліковано

Тоді хай кліенту не обіцяють, що ми вам передзвоним, і не вводять в оману. А інтернету ще й досі немає. :angry2:

Опубліковано (змінено)
Мені теж так казали що перезвонять спеціалісти, але не звонили ніразу, інтернет відновлювали і без дзвінків до мене. Вони звонять лише в тих випадках коли проблема у вас, а не з їхнім обладнанням. Я думаю що так і повинно бути, навіщо дарма турбувати клієнта.

Повністю тебе підтримую!!! вчора вечером пропав інтернет, сьогодні прийшов з роботи , також немає як не странно, так як в мене завжди є... думаю позвоню я в датагруп... подав заявку, через пару хвилин дзвінок, оказується Дата груп звонить))) я в шоці був! кажу немає інтернету їм... він каже перевірьте настройки на компьютері, я починаю заходити в настройки роутера, а вони не відкриваються... виключив-включиа роутер , і інтернет появився!! просто нада було роутер перезагрузити))) Вони дійсно перезванюють, тільки тоді коли проблема в нас а не в них.... :smile-zachot:

Змінено користувачем GeneralMotors

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...