Перейти до змісту

fog

Модератори
  • Кількість зміста

    4 806
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

  • Days Won

    1

Репутація громади

315 Поважний

12 Підписників

Про fog

  • Ранг
    Modest genius

Останні відвідувачі профілю

25 352 перелядів профілю
  1. Потрібно декілька б.у. електропор бетонних. Можливо у когось залишились.
  2. После ввода в эксплуатацию не тайна, а на этапе строительства бывает. Где можно в отрытом доступе посмотреть карту подземных кабелей и муфт ДГ, УТ, КС? Это же тоже покрытие Или когда Олийнык кабель новый тянет по канализации он всем кто спрашивает рассказывает что куда и зачем? По поводу пафосности и рекламы - услуги свои на форуме мы рекламировали, но это больше как ответ на вопросы которые возникали. Как цель это не ставилось. Ну и конечно же замечаний к словам человека, который пользуется Вашими услугами у Вас не возникло Ирония по поводу правильности постройки более уместна когда крыши в часных домах горят с узловым оборудованием или коммутаторы в пластиковых бутылках установлены. Ну это так.. к слову. Есть представители конкурирующих операторов, ну вот хочется им свою рекламу в каждую тему форума засунуть, это тоже правильно, но лично я не сторонник таких вещей. Укртелеком 1 2 или же обсудить целесообразность стратегии развития Инфокома тут. Кстати, Укртелеком полным ходом строит свой ftth в новостройках, пробует силы в частном секторе PONом (пока в других областях). По тому что видел в новостройках нашего города - делают с умом. Все развиваются, пробуют новые решения. Мир не сошелся на GEPON которому уже лет и лет. На нападки по поводу источников финансирования или того как расходуются деньги на строительство я стараюсь не реагировать, так как провайдерский бизнес требует финансирования, а цена за услуги которая устоялась на рынке благодаря тотальному демпингу не способствует быстрому получению прибыли с построенных объектов. Воля использует платформу DOCSIS для подключения. По моему мнению это не очень разумно, но не зная всей подноготной это всего лишь субъективное мнение, которое не очень разумно было бы использовать для советов этому оператору при планировании расходов. Единственный способ конкуренции известный провайдерам в Украине - это снижение цен на услуги. В таких условиях использовать оборудования, которое на наш взгляд лучше, становится проблемно, так как разница в $5-10 на абонентском терминале при нынешнем курсе очень существенна для абонента. Но тем не менее мы покупаем то что считаем качественным решением и используем именно его. Ну и учитывая техническое направление этой ветки: Raniel-Atero, интересно Ваше мнение, как человека который имеет прямое отношения к поддержанию сети не одного оператора в том числе и сети моего оппонента - если бы могли выбирать между головной станцией ZTE ZXA10 C320 и BDCOM P3608 какой бы вариант выбрали?
  3. Дякую за Ваше зауваження. Працівники підрядної організації, що проводять роботи мають при собі рекламний матеріал, який повинні надати усім хто цікавиться. Якщо цього не сталось, Вам нагрубили, або відмовились проконсультувати - прошу описати деталі ситуації мені в особисті повідомлення (місце, приблизний час). Вже завтра буде з'ясовано усі деталі ситуації та повідомлено Вам про заходи, що були прийнятті для недопущення такого у майбутньому. Також під час робіт у них з собою посвідчення підрядної організації, посвідчення з охорони праці, наряд від керівника підрядної організації, план-схема робіт та копія технічні умов від балансоутримувача об'єкту на якому проводяться роботи. Ці документи вони пред'являють уповноваженим особам у випадку якщо є питання у правомірності тих чи інших дій. Зрозумійте правильно - деякі роботи не афішуються, так як загальний план становить комерційну таємницю, а працівники підрядної організації несуть повну відповідальність за розголошення такої інформації.
  4. Інтернет технологія це оператор за покриття та дії якого я не можу вам нічого розповісти так як жодним чином до нього не відношусь. Їх кабель дійсно присутній на вказаних вулицях, про кількість абонентів та умови підключення мені не відомо. У нас власна лінія зв'язку, що підвішена на опорах луцьксвітло та волиньобленерго. Дуже слушна порада. Вимоги та побажання із задоволенням розгляну у приваті.
  5. Усе має свою ціль, навіть коли вам вона не очевидна. Бажаєте придбати чи просто є непереборне бажання знецінити чужий ресурс в очах інших? Сьогодні був хороший день, тому я не буду оперувати примітивними згадками про розмови. Їх у нас з вами було не багато. Я нагадаю вам, а можливо й тим хто не слідкує за динамікою ваших повідомлень. 3 поста і ви практично повторюєте напрям Timoxa1987.
  6. Можливо ви опублікуєте фінансові показники за мене щоб ваші звинувачення у 'розводах' не звучали як пусті слова? Що ж стосується Горохова то в основному в багатоквартирних будинках. Покриття вулиць з приватною забудовою побудоване на 30%. Будівництво мережі складається з дуже простих елементів. Вартість матеріалів та робіт. Це не роботи по будівництву космічних кораблів, або матеріали для супутників. Це кабель, кріплення, метал. Вартість цих речей є загальнодоступною, так само як середньої вартості робіт на ринку. Звичайно вам би хотілось щоб на нашій маленькій планеті луцького району літали тільки ваші космічні апарати, але так вже сталось що мусимо конкурувати і коментарі які ви тут залишаєте більше схожі на стоп-кран у літаку.
  7. Знову пан Сергій переходить на особистості. Ну що ж його право, він також конкурент тому похвали чекати було б наївно. Ви коли позичаєте кошти, або берете кредит під будівництво як класифікуєте джерело їх надходження? Ваш коментар рівносильний тому, як сказати що ви не свій інтернет продаєте, а теж його десь купуєте. При всьому бажанні, але утримаюсь від публікації фінансових підсумків так як це виходить за межі дискусії. Якщо пан Timoxa1987 на даний момент є анонімник вкидачем, то ваш коментар є свого роду провокацією, що тягне за собою втрату етичності в моїх майбутніх публічних висловлюваннях про ваше товариство.
  8. Ну ще б ви щось інше написали беручи до уваги цей пост. Альфаінет +38 (097) 605-76-90 Цілодобово LUX-NET +380 (95) 933 1414 +380 (98) 933 1414 Будні 9:00 - 18:00 Волинський Інтернет Провайдинг +380 (93) 345 3555 +380 (95) 345 3555 +380 (97) 345 3555 8:00 - 22:00 без свят та вихідних На сайти дійсно часу постійно не вистачає, я про це вже писав як відповідь на пост одного з конкурентів. Що ж стосується окремих юридичних реєстрацій, то причина цьому у поділі зон відповідальності. Практика існування луцьких операторів вже мала такий приклад, хоча трішки в іншій послідовності. На рахунок шахрайства - розкажіть що у Вас вкрали особисто представники названих Вами компаній, додатково раджу звернутись в правоохоронні органи щоб притягнути до відповідальності винних і вже після цього обливати брудом. Моя думка у тому, що ви зареєструвались саме з ціллю дискредитувати вищезгаданих провайдерів, оскільки ваші інтереси як працівника одного з операторів що мітили на ту ж територію зачепили. До речі, ви оперуєте неперевіреною інформацію так як помилились у назві оператора, що будує нове покриття. У процесі будівництва та надання послуг завжди є складнощі, або затримки. З цими факторами стикаються усі невеликі оператори, кошти яких обмежені з об'єктивних причин. Є й фактор негативного сприйняття людьми послуги у зв'язку з довгим очікуванням на підключення, що досить часто буває у зв'язку з невиконанням обов'язків зі сторони постачальників обладнання. Що зачепило саме вас для мене наразі залишається таємницею. Можливо те, що багатьом людям набридло чекати обіцянок з об'явок що були розклеєні по всьому місту декілька місяців тому іншим оператором інтереси якого ви й хочете захистити цим постом? Можливо ви спеціально написали 2 пости в такому ключі, щоб кинути тінь на іншого оператора, а можливо ви змінюєте місце проживання кожні 5.5 місяці. Підключив ще один провайдер - пора переїжджати. Ну а оскільки ви вже зачепили тему, то користуючись нагодою хочу поінформувати ALL про те, що ТОВ "Альфаінет" побудував покриття у місті Луцьку. Охоплені вулиці району Клима Савура, Коперника, Зв'язківців та прилеглих вулиць. Для підключення використовуються оптичні термінали ZTE F660 з вбудованим гігабітним Wi-FI роутером. При цьому вартість підключення становить 1000 грн. (пишу я про це відкрито, не вказуючи що підключення вартує від 200 грн і тому подібні речі, що вводять потенційних абонентів в оману).Незначне здорожчення підключення можливе у випадку використання великих довжин оптичних кабелів (наприклад якщо будинок розташований в стороні від основної вулиці). У квартирах багатоповерхових будинків підключення становить 150 грн. Тарифні плани 50 Мбіт/с. - 99 грн/міс. 100 Мбіт/с. - 149 грн/міс. Будуємось на власні кошти і рекламуємось тільки після того як організуємо покриття і будемо готові включити людину протягом декількох днів. Якщо ж ви мешкаєте на вулицях де нещодавно ми організували своє покриття то я вам навіть підкажу чому вас підключили саме зараз, а не на місяць, або два раніше Підсумовуючи вищесказане хочу привітати вас з довгоочікуваним швидкісним доступом до мережі Інтернет та щиро сподіваюсь, що ваше перебування у якості користувача даного форуму принесе його читачам багато користі, а ваші повідомлення не обмежаться безпідставною критикою в одні ворота.
  9. Тоді це буде рейс для дуже заможних людей, приведу приклад. Ціна за оренду опор для підвісу оптики по місту зараз така: Волиньобленерго (нагадую, що це приватна структура) ~5 грн/міс. за опору Луцьксвітло ~6.5 грн/міс. за опору Луцьке підприємство електротранспорту ~30 грн/міс. за опору Дане питання вже задавалось 03.02.2015 на ініційованій обласною радою зустрічі провайдерів, але жодної реакції, або фінансового обгрунтування такій ціни не надійшло. Що стосується тролейбусних маршрутів, то за останні 2 роки жодного разу при поїздках поїздом не бачив тролейбусів на вокзалі. Графік руху поїздів завжди сталий і підігнати під нього графік курсування тролейбусів з метою отримати максимальну кількість пасажирів не є такою складною задачею. Та ж сама ситуацію з горезвісним МАКом від візора. Ну гори воно вогнем, що деякі маршрути можуть відображати швидкість руху 60 км/год. стоячи 2 години на одному місці, або взагалі відсутність третини одиниць на on-line карті. Невже так важко змусити той гадючий візор проявити соціальну відповідальність та підключити до системи тролейбуси? Як запихати візор в тендери, де їм навіть не місце то тут міська рада не пасе задніх, а як дати добрячого прочухана, або що було б логічніше копня під зад то ні - терплять.
  10. Ви помиляєтесь. Нещодавня ДТП викликала ще масштабніший резонанс. Варто зачекати на висновки експертиз та розслідування. У кожної проблеми є прізвище та ім'я.
×
×
  • Create New...