Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

інтернет по технології домашні мережі до завтрашнього обіду не можливий. Це з інформації підтримки, адресу навіть не питали

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

скоріше всього глобальні перебудови принципів роботи обладнання втиснули в ситуацію з грозами. Або згоріло щось дуже серйозне...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Або згоріло щось дуже серйозне...

Погорело много оборудование. Связь постепенно налаживается.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дайте налаштування для модема роутеррм.або ссилочку на них) а то з телефона шастати сложновато)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Потихеньку відновлюєм.

Глобальна проблема тільки в підмережі 10.36

Погоріли багато обладнання. Міняємо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я думаю , що то за граблі..

В понедельник во время грозы,у меня возле дома шваркнуло что аж телевизор потемнел и пустил какуюто полосу-телик пережил,а вот ДГ девайсы не очень.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потихеньку відновлюєм.

Глобальна проблема тільки в підмережі 10.36

Погоріли багато обладнання. Міняємо.

Підмережа 10.42 по Кравчука 16 також періодично зникає інтернет на 10-20 хв. і так по 5-8 разів на день з 1 серпня (після останньої грози).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сказали що домашні мережі до завтра до 15:00 можливо відновлять, а компенсацію треба у фінансовому відділі вибивати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потихеньку відновлюєм.

Глобальна проблема тільки в підмережі 10.36

Погоріли багато обладнання. Міняємо.

підмережа 10.33, теж нема нету сказали що сьогодні до 15.00 полагодять.

ДГ велика редиска, я через них вже другий раз пропустив матч Динамо - Рубін.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ДГ велика редиска, я через них вже другий раз пропустив матч Динамо - Рубін.

Я не смотрел и хорошо что не смотрел :)

А по датагрупу хронология такая:

В понедельник звоню говорю о проблеме они типа не знают, вам перезвонят, через 3 часа опять звоню они "ой да, вам точно перезвонят", во вторник звоню говорят что до среды до обеда будет, звоню в обед в среду говорят до вечера будет, сегодня четверг :( "это печально" (с)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вам хорошо хоть пропадает появляется, у меня уже 3 дня дома нет инета (

Вчора десь після 18.20 пропав інет і от тільки зараз появився і то з перебоями.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обіцяють завтра до кінця дня зробити домашні мережі

Да сколько делать можно-говорили во вторник к 4 сделаем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

думаю ще можна довше та довше. Кажуть дещо підключили, решту завтра. Погода на крок попереду за технології:(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене все навпаки,коли у сусідньому під'їзді не було інету в мене був.А зараз у всіх нема,скоро буде бунт

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

найгірше, що хлопчики та дівчатка з колцентру, при питаннях про компенсацію футболять на фінвідділ, а отже датагруп пофіг на абонентів і все вирішуватиметься індивідуально, інакше була б озвучена чітка позиція про якісь умови моральної компенсації...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обіцяють завтра до кінця дня зробити домашні мережі

Да сколько делать можно-говорили во вторник к 4 сделаем.

Во вторник звонил, сказали до среды 13:00 сделают, в среду звонил сказали что в четверг до 15:00 сделают, в четверг звонил сказали что в пятницу до 17:00 сделают. Спорим фиг сделают :) плюс еще и в выходные не будет

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

найгірше, що хлопчики та дівчатка з колцентру, при питаннях про компенсацію футболять на фінвідділ, а отже датагруп пофіг на абонентів і все вирішуватиметься індивідуально, інакше була б озвучена чітка позиція про якісь умови моральної компенсації...

Країна в нас така) всім на все плевать.

НА тему компенсації так само спілкувався з техпідтримкою... Питав чому я маю тратити свій час, бігати до них на офіс і писати якісь заяви??? Невже не можна автоматом відняти тариф за дні в які інтернет не працював/або працював частично? Тим більше шо заявку залишив, значить коли інет пропав вони знають. Відповідь була "цим займається фінансовий відділ" :blink:

Ну явно шо не космонавти...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

потрібно якось всім згуртовано до них звернутись, по одному вони так і футболитимуть...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага съезди к ним в офис на маршрутке за 4 грн туда и обратно потрать время и получи компенсацию 5 грн за 5 дней отсутсвия инета. А вообще я думаю они сами сделают перерасчет, просто пусть вначале все починят, а потом финансовый отдел все сам решит.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...