Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

1 година тому, sanbOK сказано:

НІхто не виключає я Вас запевняю.

Не плутайте техпідтримку і гарячу лінію, яка не тільки Луцьк обслуговує а ще 20+ регіонів і вона не тільки приймає заявки по технічних проблемах але і проводить консультацію клієнтів з різного роду питань. Те що Ви не можете додзвонитись це якби є проблема але це не означає, що не зробит не реально

Ну що значить не плутайте, не суть важливо як я її називаю, головне що номер один єдиний на все, тому набираємо його, а гудок навіть не йде, тільки нажимаєш кнопку виклику і бздиньк - через секунду дзвінок скидається. Пробував так набрати разів 4, нічого не вийшло. Ну може й не вимикали, довести цього не можу, але маємо те що маємо....

Так, як Женя тут писав, на те щоб тобі телефонувати і агітувати на підключення до послуг - на це операторів їм вистачає. А от якщо ти вже підключився, і хочеш подзвонити вже їм щоб вирішити проблему - то тут вже немає кому прийняти дзвінок, ти вже їм перестав бути цікавим.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені СМС не приходили, попереджень ніде не бачив. Зранку виключили інет, я навіть в кабінет зайшов з 20-го разу, де і побачив борг. Це недоопрацювання датагруп, могли попередити завчасно. Дякую, що не в 00:00 відключили.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З техпідтримкою в ДГ вже давно біда, поки менеджера не пнеш то фіг хто зашивелиться, і це в корпоративному сегменті, шо вже казати про домашній.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, Lisovic сказано:

З техпідтримкою в ДГ вже давно біда, поки менеджера не пнеш то фіг хто зашивелиться, і це в корпоративному сегменті, шо вже казати про домашній.

 

Корп сегмент має свою техпідтримку - рітейл свою.

  • Ха-ха 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 03.01.2022 at 20:51, sanbOK сказано:

 

Корп сегмент має свою техпідтримку - рітейл свою.

тільки певно зі сторони техпідтримки пріорітети розставлені та й усе :) або пріорітети та люди закріплені

є пара питань по локалці :)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 годин тому, Factory сказано:

тільки певно зі сторони техпідтримки пріорітети розставлені та й усе :) або пріорітети та люди закріплені

є пара питань по локалці :)

 

 

Для інформації є корпоративний інтернет з своєю технічною підтримкою, а є рітейл інтернет з своєю технічною підтримкою. Якщо у Вас організація готова платити овердофіга грошей то можете взяти корпоративний інтернет, як ви хочете інтернет на фірму за 300-400грн в місяць то це буде просто підключення, як юрособи. Читайте уважно договір бо там прописані терміни усунення несправностей та інші договірні відносини.

 

Простіше кажучи те що Ви якась фірма, ПП, ФОП чи т.п. це не означає, що Ви корпоративний клієнт. Отакі діла

 

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Думав, щось локальне, а виявляється он як... Цікаво, що є причиною такого масового збою і коли його пофіксять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в вома також проблеми. не такі глобальні. але інет підвисає. деякі сторінки не вантажить.. дуже видно різницю, якщо переключитись на 4G
 

Змінено користувачем Dima4s
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 місяців потому...

А є якісь варіанти зв'язатись з провайдером окрім офіційної 0800 210 000 ? Тільки що сидів 28 хв слухав музичку в телефоні і так і не дочекався нікого, терпець увірвався... :0017:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

19 хвилин тому, SergLutsk сказано:

А є якісь варіанти зв'язатись з провайдером окрім офіційної 0800 210 000 ? Тільки що сидів 28 хв слухав музичку в телефоні і так і не дочекався нікого, терпець увірвався... :0017:

 

https://www.datagroup.ua/b2c/pidtrymka

Як мінімум є чат на сайті

 

Screenshot_20220905-170353.thumb.png.ef5186b3f99d2f365c765152577c71f4.png

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, через цей чат зміг таки якось з горем пополам достукатись до них

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
On 05.09.2022 at 16:44, SergLutsk сказано:

А є якісь варіанти зв'язатись з провайдером окрім офіційної 0800 210 000 ? Тільки що сидів 28 хв слухав музичку в телефоні і так і не дочекався нікого, терпець увірвався... :0017:

тех підтримка одна на всю Україну, барабанна дріб, вона в нас в місті :)

і людей там не густо

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Factory сказано:

тех підтримка одна на всю Україну, барабанна дріб, вона в нас в місті :)

Не знав, досить неочікувано. Шкода тільки, що її місцезнаходження в Луцьку не додавало нам ніяких преференцій в успішній здатності додзвонитись до живого оператора та добитись якихось предметних відповідей окрім загальних стандартних відмазок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 17.10.2022 at 18:57, Factory сказано:

і людей там не густо

частина з них пішла працювати на ВОМ бо там більше платять

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Підкажіть, будь ласка, хто є абонентом даного провайдера, у Вас також після відновлення електроенергії інтернет появляється тільки через годину? Буває й більше, але точно не менше години приходиться чекати... і так щоразу після викл-вкл світла. Підтримка, на жаль, нічим допомогти не може, кожен раз кивають на аварійну ситуацію за моєю адресою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

48 хвилин тому, kolser сказано:

Підкажіть, будь ласка, хто є абонентом даного провайдера, у Вас також після відновлення електроенергії інтернет появляється тільки через годину? Буває й більше, але точно не менше години приходиться чекати... і так щоразу після викл-вкл світла. Підтримка, на жаль, нічим допомогти не може, кожен раз кивають на аварійну ситуацію за моєю адресою.

може бути що коробка від якої йде інтернет до вас, заживлена від іншого місця, і там вмикають світло на годину пізніше.
 В мене в сестри схожа ситуація з датагрупом, світло є, але інтернету немає, бо вирубили світло по сусідству.

Змінено користувачем Dima4s
  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Останні 2 дні інтернету взагалі немає у той час, коли є електроенергія.

On 22.11.2022 at 12:42, Dima4s сказано:

може бути що коробка від якої йде інтернет до вас, заживлена від іншого місця

Навряд чи, в такому випадку роутер не ідентифікував би підключеного езернет кабелю (як це буває під час відсутності електрики в домі). Хіба ні? А так WAN порт активний, а IP не видається.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, kolser сказано:

Хіба ні? А так WAN порт активний, а IP не видається.

Ну все правильно, перед цим маршрутизатором, стоїть ще один - на якому і немає напруги. На вашому - є напруга, WAN порт активний, а інтернета не буде.

В мене зараз аналогічна ситуація на КС, в моєму будинку - є єлектроенергія, на роутері підключення - є,  а інтернету немає, тому що в сусідньому будинку - відсутня єлектрика, а там - маршрутизатор, до якого підключений мій будинок. Добре хоч на мобільному безміміт по інтернету.

Змінено користувачем Bliksss
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не перечитував всі коментарі але думаю відповідь зразу дам всім на рахунок відстуності інету або його роботи в останній час.

 

Ми пережили їб@ний блекаут. На мою думку це тільки розмилка бо ...... бо русня має здохнути. Русня не зупиниться і ще будем тиждень, а можливо і не один, сидіти без електрики, води, інтернету і т.д. Готуйтесь морально і фізично. Хоча надіюсь, що все буде ок

 

Кому цікаво в мене інет ДГ не працює тиждень а фірму я бачу, якщо вийду на балкон бо причина описана нижче і вона мене зачепила. Маю резерв і думаю над третім резервом бо коли нема електрики то резерв не працює. Так і живем.

 

По мережі.

Все що вийшло з ладу замінили бо не все пережило стрибки напруги та постійні відключеня. 

Все обладнання в нас активне і воно від духу святого не працює. Без електроживлення вузлове чи проміжне обладнання не працює, тобто коли електрика у Вас в будинку є це не означає, що на вузлі, чи проміжному свічі, який може бути через дорогу чи в сусідньому будику, є електроживлення.

Для тих хто надивився тіктоків-ютубів, що можна заживити роутер і все буде збс інколи працює у випадку PON при умові, що заживлена "голова" та підсилювачі але вони також всі потребують електроживлення. У випадку ДГ топологія мережі інша обладнання пару тисяч одиниць, які фізично заживити неможливо. Топологію ніхто переробляти не буде бо це неможливо і потрібно будувати нову мережу а в даний час це нереально.

 

Вузлове обладнання має резерне живлення і за останній час це все було оптимізовано де потрібно замінено АКБ але середньостатистичні акуми, яких може бути декілька, наприклад, по 100аг за 4-5 годин не можуть зарядитись. Зазвичай потрібно мінімум 24 годиин безперебійного живлення. Згадайте, як ви заряджаєте акум автомобіля на 60аг а тепер уявіть, як зарядити пару 100аг. Вузлове обладнання це не те ,що можна влупити 10-20а на зарядку там низько амперні розумні зарядки, які з заводу налаштовані, які заряджають довго бо розраховані не вбивати батареї за півроку а так щоб вони служили 3-4 роки. Звісно є можливість управління цим всім але вони просто фізично не можуть швидко заряджати бо не призначені для цього. Для цікавості на днях взяв вузловий УПС і став амперметром щоб побачити, який струм заряду акума .... 0.8А це для розряженого акума .... ну і як він має зарядитись за пару годин?  - а ніяк!!. лише на 10-20% в кращому випадку. 

 

Також для роузуміння вузлові свічі не жруть мало а їх може бути багато разом з іншим обладнанням тому надіятись, що акуми будуть тримати по 10-20-овер9000 годин це неправильно. Генератори на вузли возим кожного дня але поставити генератор на кожен вузол це просто не вистачить ні генераторів ні людей + ще потрібно когось щоб їздив підвозив паливо + оргінізовувати чергування.

 

З ГПЗ є проблема про це я знаю. Цей тиждень для мене особисто це був ще той головняк, який я придумав, як можна частково вирішити але нічого гарантувати не можу. Продовжую над цим роботу і ганятиму спеціально навчених людей щоб дещо замінили і має стати краще. 

 

Інтернет буде я особисто роблю все від мене залежне щоб мережа працювала і для тих хто думає, що ДГ забила на клієнтів то ви глибоко помиляєтесь. В міру можливостей та наявних ресурсів ми тримаємо мережу, як для критичної інфраструкутри так і для звичайних користувачів. 

Війна через два-три тижні не закінчиться. В першу чергу бережіть себе 

 

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На рахунок 0800 210000 там все складно і я не вникав, як зараз працює додзвон бо це не моя парафія .... по можливості пишіть в чат бо лінія на всю Україну і вона може бути перевантажена.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

На Федорова інтернету немає практично цілий день. В підтримку не додзвонитися...  Є ще в кого таке, чи то тільки в мене? 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...