SergLutsk Опубліковано 3 Січня, 2022 в 12:10 Поділитися #2026 Опубліковано 3 Січня, 2022 в 12:10 1 година тому, sanbOK сказано: НІхто не виключає я Вас запевняю. Не плутайте техпідтримку і гарячу лінію, яка не тільки Луцьк обслуговує а ще 20+ регіонів і вона не тільки приймає заявки по технічних проблемах але і проводить консультацію клієнтів з різного роду питань. Те що Ви не можете додзвонитись це якби є проблема але це не означає, що не зробит не реально Ну що значить не плутайте, не суть важливо як я її називаю, головне що номер один єдиний на все, тому набираємо його, а гудок навіть не йде, тільки нажимаєш кнопку виклику і бздиньк - через секунду дзвінок скидається. Пробував так набрати разів 4, нічого не вийшло. Ну може й не вимикали, довести цього не можу, але маємо те що маємо.... Так, як Женя тут писав, на те щоб тобі телефонувати і агітувати на підключення до послуг - на це операторів їм вистачає. А от якщо ти вже підключився, і хочеш подзвонити вже їм щоб вирішити проблему - то тут вже немає кому прийняти дзвінок, ти вже їм перестав бути цікавим. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
foma144 Опубліковано 3 Січня, 2022 в 16:28 Поділитися #2027 Опубліковано 3 Січня, 2022 в 16:28 Мені СМС не приходили, попереджень ніде не бачив. Зранку виключили інет, я навіть в кабінет зайшов з 20-го разу, де і побачив борг. Це недоопрацювання датагруп, могли попередити завчасно. Дякую, що не в 00:00 відключили. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Lisovic Опубліковано 3 Січня, 2022 в 18:46 Поділитися #2028 Опубліковано 3 Січня, 2022 в 18:46 З техпідтримкою в ДГ вже давно біда, поки менеджера не пнеш то фіг хто зашивелиться, і це в корпоративному сегменті, шо вже казати про домашній. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sanbOK Опубліковано 3 Січня, 2022 в 18:51 Поділитися #2029 Опубліковано 3 Січня, 2022 в 18:51 3 хвилин тому, Lisovic сказано: З техпідтримкою в ДГ вже давно біда, поки менеджера не пнеш то фіг хто зашивелиться, і це в корпоративному сегменті, шо вже казати про домашній. Корп сегмент має свою техпідтримку - рітейл свою. 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Factory Опубліковано 5 Січня, 2022 в 17:36 Поділитися #2030 Опубліковано 5 Січня, 2022 в 17:36 On 03.01.2022 at 20:51, sanbOK сказано: Корп сегмент має свою техпідтримку - рітейл свою. тільки певно зі сторони техпідтримки пріорітети розставлені та й усе або пріорітети та люди закріплені є пара питань по локалці Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sanbOK Опубліковано 6 Січня, 2022 в 09:56 Поділитися #2031 Опубліковано 6 Січня, 2022 в 09:56 16 годин тому, Factory сказано: тільки певно зі сторони техпідтримки пріорітети розставлені та й усе або пріорітети та люди закріплені є пара питань по локалці Для інформації є корпоративний інтернет з своєю технічною підтримкою, а є рітейл інтернет з своєю технічною підтримкою. Якщо у Вас організація готова платити овердофіга грошей то можете взяти корпоративний інтернет, як ви хочете інтернет на фірму за 300-400грн в місяць то це буде просто підключення, як юрособи. Читайте уважно договір бо там прописані терміни усунення несправностей та інші договірні відносини. Простіше кажучи те що Ви якась фірма, ПП, ФОП чи т.п. це не означає, що Ви корпоративний клієнт. Отакі діла 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Factory Опубліковано 25 Березня, 2022 в 14:50 Поділитися #2032 Опубліковано 25 Березня, 2022 в 14:50 що з датагрупом? ми тепер ВОЛЯ ? якого милого знов нероздає dhcp... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nickel Опубліковано 25 Березня, 2022 в 15:01 Поділитися #2033 Опубліковано 25 Березня, 2022 в 15:01 @sanbOK, ГПЗ без інтернету надовго? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Bliksss Опубліковано 25 Березня, 2022 в 15:39 Поділитися #2034 Опубліковано 25 Березня, 2022 в 15:39 У ЛУЦЬКУ, ЯК І В УСІЙ УКРАЇНІ, ЗНИК ІНТЕРНЕТ ВІД ДАТАГРУП 1 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
kolser Опубліковано 25 Березня, 2022 в 16:36 Поділитися #2035 Опубліковано 25 Березня, 2022 в 16:36 Думав, щось локальне, а виявляється он як... Цікаво, що є причиною такого масового збою і коли його пофіксять. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Dima4s Опубліковано 25 Березня, 2022 в 17:29 Поділитися #2036 Опубліковано 25 Березня, 2022 в 17:29 (змінено) в вома також проблеми. не такі глобальні. але інет підвисає. деякі сторінки не вантажить.. дуже видно різницю, якщо переключитись на 4G Змінено 25 Березня, 2022 в 17:33 користувачем Dima4s Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
SergLutsk Опубліковано 5 Вересня, 2022 в 13:44 Поділитися #2037 Опубліковано 5 Вересня, 2022 в 13:44 А є якісь варіанти зв'язатись з провайдером окрім офіційної 0800 210 000 ? Тільки що сидів 28 хв слухав музичку в телефоні і так і не дочекався нікого, терпець увірвався... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oli Опубліковано 5 Вересня, 2022 в 14:04 Поділитися #2038 Опубліковано 5 Вересня, 2022 в 14:04 19 хвилин тому, SergLutsk сказано: А є якісь варіанти зв'язатись з провайдером окрім офіційної 0800 210 000 ? Тільки що сидів 28 хв слухав музичку в телефоні і так і не дочекався нікого, терпець увірвався... https://www.datagroup.ua/b2c/pidtrymka Як мінімум є чат на сайті 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
SergLutsk Опубліковано 5 Вересня, 2022 в 18:32 Поділитися #2039 Опубліковано 5 Вересня, 2022 в 18:32 Так, через цей чат зміг таки якось з горем пополам достукатись до них 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Factory Опубліковано 17 Жовтня, 2022 в 15:57 Поділитися #2040 Опубліковано 17 Жовтня, 2022 в 15:57 On 05.09.2022 at 16:44, SergLutsk сказано: А є якісь варіанти зв'язатись з провайдером окрім офіційної 0800 210 000 ? Тільки що сидів 28 хв слухав музичку в телефоні і так і не дочекався нікого, терпець увірвався... тех підтримка одна на всю Україну, барабанна дріб, вона в нас в місті і людей там не густо Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
SergLutsk Опубліковано 17 Жовтня, 2022 в 18:17 Поділитися #2041 Опубліковано 17 Жовтня, 2022 в 18:17 2 годин тому, Factory сказано: тех підтримка одна на всю Україну, барабанна дріб, вона в нас в місті Не знав, досить неочікувано. Шкода тільки, що її місцезнаходження в Луцьку не додавало нам ніяких преференцій в успішній здатності додзвонитись до живого оператора та добитись якихось предметних відповідей окрім загальних стандартних відмазок. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Maniko Опубліковано 18 Жовтня, 2022 в 16:47 Поділитися #2042 Опубліковано 18 Жовтня, 2022 в 16:47 On 17.10.2022 at 18:57, Factory сказано: і людей там не густо частина з них пішла працювати на ВОМ бо там більше платять Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
kolser Опубліковано 22 Листопада, 2022 в 09:58 Поділитися #2043 Опубліковано 22 Листопада, 2022 в 09:58 Підкажіть, будь ласка, хто є абонентом даного провайдера, у Вас також після відновлення електроенергії інтернет появляється тільки через годину? Буває й більше, але точно не менше години приходиться чекати... і так щоразу після викл-вкл світла. Підтримка, на жаль, нічим допомогти не може, кожен раз кивають на аварійну ситуацію за моєю адресою. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Dima4s Опубліковано 22 Листопада, 2022 в 10:42 Поділитися #2044 Опубліковано 22 Листопада, 2022 в 10:42 (змінено) 48 хвилин тому, kolser сказано: Підкажіть, будь ласка, хто є абонентом даного провайдера, у Вас також після відновлення електроенергії інтернет появляється тільки через годину? Буває й більше, але точно не менше години приходиться чекати... і так щоразу після викл-вкл світла. Підтримка, на жаль, нічим допомогти не може, кожен раз кивають на аварійну ситуацію за моєю адресою. може бути що коробка від якої йде інтернет до вас, заживлена від іншого місця, і там вмикають світло на годину пізніше. В мене в сестри схожа ситуація з датагрупом, світло є, але інтернету немає, бо вирубили світло по сусідству. Змінено 22 Листопада, 2022 в 10:50 користувачем Dima4s 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
kolser Опубліковано 25 Листопада, 2022 в 14:21 Поділитися #2045 Опубліковано 25 Листопада, 2022 в 14:21 Останні 2 дні інтернету взагалі немає у той час, коли є електроенергія. On 22.11.2022 at 12:42, Dima4s сказано: може бути що коробка від якої йде інтернет до вас, заживлена від іншого місця Навряд чи, в такому випадку роутер не ідентифікував би підключеного езернет кабелю (як це буває під час відсутності електрики в домі). Хіба ні? А так WAN порт активний, а IP не видається. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Bliksss Опубліковано 25 Листопада, 2022 в 18:16 Поділитися #2046 Опубліковано 25 Листопада, 2022 в 18:16 (змінено) 3 годин тому, kolser сказано: Хіба ні? А так WAN порт активний, а IP не видається. Ну все правильно, перед цим маршрутизатором, стоїть ще один - на якому і немає напруги. На вашому - є напруга, WAN порт активний, а інтернета не буде. В мене зараз аналогічна ситуація на КС, в моєму будинку - є єлектроенергія, на роутері підключення - є, а інтернету немає, тому що в сусідньому будинку - відсутня єлектрика, а там - маршрутизатор, до якого підключений мій будинок. Добре хоч на мобільному безміміт по інтернету. Змінено 25 Листопада, 2022 в 18:17 користувачем Bliksss 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sanbOK Опубліковано 26 Листопада, 2022 в 05:05 Поділитися #2047 Опубліковано 26 Листопада, 2022 в 05:05 Я не перечитував всі коментарі але думаю відповідь зразу дам всім на рахунок відстуності інету або його роботи в останній час. Ми пережили їб@ний блекаут. На мою думку це тільки розмилка бо ...... бо русня має здохнути. Русня не зупиниться і ще будем тиждень, а можливо і не один, сидіти без електрики, води, інтернету і т.д. Готуйтесь морально і фізично. Хоча надіюсь, що все буде ок Кому цікаво в мене інет ДГ не працює тиждень а фірму я бачу, якщо вийду на балкон бо причина описана нижче і вона мене зачепила. Маю резерв і думаю над третім резервом бо коли нема електрики то резерв не працює. Так і живем. По мережі. Все що вийшло з ладу замінили бо не все пережило стрибки напруги та постійні відключеня. Все обладнання в нас активне і воно від духу святого не працює. Без електроживлення вузлове чи проміжне обладнання не працює, тобто коли електрика у Вас в будинку є це не означає, що на вузлі, чи проміжному свічі, який може бути через дорогу чи в сусідньому будику, є електроживлення. Для тих хто надивився тіктоків-ютубів, що можна заживити роутер і все буде збс інколи працює у випадку PON при умові, що заживлена "голова" та підсилювачі але вони також всі потребують електроживлення. У випадку ДГ топологія мережі інша обладнання пару тисяч одиниць, які фізично заживити неможливо. Топологію ніхто переробляти не буде бо це неможливо і потрібно будувати нову мережу а в даний час це нереально. Вузлове обладнання має резерне живлення і за останній час це все було оптимізовано де потрібно замінено АКБ але середньостатистичні акуми, яких може бути декілька, наприклад, по 100аг за 4-5 годин не можуть зарядитись. Зазвичай потрібно мінімум 24 годиин безперебійного живлення. Згадайте, як ви заряджаєте акум автомобіля на 60аг а тепер уявіть, як зарядити пару 100аг. Вузлове обладнання це не те ,що можна влупити 10-20а на зарядку там низько амперні розумні зарядки, які з заводу налаштовані, які заряджають довго бо розраховані не вбивати батареї за півроку а так щоб вони служили 3-4 роки. Звісно є можливість управління цим всім але вони просто фізично не можуть швидко заряджати бо не призначені для цього. Для цікавості на днях взяв вузловий УПС і став амперметром щоб побачити, який струм заряду акума .... 0.8А це для розряженого акума .... ну і як він має зарядитись за пару годин? - а ніяк!!. лише на 10-20% в кращому випадку. Також для роузуміння вузлові свічі не жруть мало а їх може бути багато разом з іншим обладнанням тому надіятись, що акуми будуть тримати по 10-20-овер9000 годин це неправильно. Генератори на вузли возим кожного дня але поставити генератор на кожен вузол це просто не вистачить ні генераторів ні людей + ще потрібно когось щоб їздив підвозив паливо + оргінізовувати чергування. З ГПЗ є проблема про це я знаю. Цей тиждень для мене особисто це був ще той головняк, який я придумав, як можна частково вирішити але нічого гарантувати не можу. Продовжую над цим роботу і ганятиму спеціально навчених людей щоб дещо замінили і має стати краще. Інтернет буде я особисто роблю все від мене залежне щоб мережа працювала і для тих хто думає, що ДГ забила на клієнтів то ви глибоко помиляєтесь. В міру можливостей та наявних ресурсів ми тримаємо мережу, як для критичної інфраструкутри так і для звичайних користувачів. Війна через два-три тижні не закінчиться. В першу чергу бережіть себе 4 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sanbOK Опубліковано 26 Листопада, 2022 в 05:10 Поділитися #2048 Опубліковано 26 Листопада, 2022 в 05:10 На рахунок 0800 210000 там все складно і я не вникав, як зараз працює додзвон бо це не моя парафія .... по можливості пишіть в чат бо лінія на всю Україну і вона може бути перевантажена. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Серега89 Опубліковано 8 Лютого, 2023 в 14:44 Поділитися #2049 Опубліковано 8 Лютого, 2023 в 14:44 На Федорова інтернету немає практично цілий день. В підтримку не додзвонитися... Є ще в кого таке, чи то тільки в мене? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Саня Опубліковано 26 Лютого, 2023 в 15:40 Поділитися #2050 Опубліковано 26 Лютого, 2023 в 15:40 Датагруп, що там у вас за зміни з білінгом? 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти