Перейти до змісту

"Пакращення" від нової влади.


Рекомендовані повідомлення

Гест і персонально для тебе. Я жодного разу нічого не продавав, що б не пройшло через митницю. Те як вирішує питання митниця, це питання до держави, яка фінансує і утримує таку митницю і взагалі до політики розмитнення. Рахітна держава, рахітна митниця. Чого не лікуєте? Міліції мало? наберіть ще 500 000 тисяч.

Скажи чесно, хотів 6 айфон? На білу зарплату? Нажаль вже нема. Відправив постачальнику, вже реалізований. Тему закриваю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і знову... ще не ввела,ще ніхто толком нічого не знає, а ми вже всі специ, проклинаємо і говоримо,що будуть стягувати... а те,що це систематиція і буде стягуватися меньший відсоток,ніж стягували то все фігня...

чому б не скачати закон, не переглянути тлумачення до нього і зробити свої висновки,а не піддаватися біомасі

скачала, почитала... Цікаво чи ти почитав перед тим як таке написати? Бо я готова до дискусії, а ти?

Вообщем висновок такий: крупний бізнес продовжує лобіювати свої інтереси, Сєня їм допомагає як тільки може; дірки в бюджеті закриються за наш (простих людей) рахунок...

Найбільше що не сподобалось - це методи Яценюка. Не знаю чи Ви в курсі, тому розкажу передісторію. Десь влітку були перші заяви що потрібно провести податкову реформу і повністю переписати Податковий кодекс, перші спроби такого переписування від КМУ - це зареєстрований проект №5079 від 15.09.2014 (Ініціатор(и) законопроекту: Яценюк А.П. Кабінет Міністрів України) http://w1.c1.rada.go...1?pf3511=52180. Тоді, правда, ВРУ його навіть не розглядала. Далі, орієнтовно 12.12.2014 року в кулуарах ВРУ з'явився доопрацьований/редагований законопроект №5079, який депутати роздали своїм помічникам для негайного опрацювання (оскільки саме цей варіант планувався виноситись на голосування). До речі, на сайт ВРУ він так і не "обновився". І тут, сюрпрайз, напередодні засідання ВРУ, в ніч з 22 на 23.12.2013 зявилася нова/стара версія законопроекту №5079 але вже зареєстрована під номером 1578 від 22.12.2014 року http://w1.c1.rada.go..._1?pf3511=53072 майже повністю переписана. Варто зазначити, що лише порівняльна таблиця даного законопроекту - це 479 сторінок. Все було зроблено для того, аби голосування відбувалося "в сліпу" (я так розумію це в стилі Сєні: попередні зміни до ПКУ взагалі приймалися "пакєтом", бо він погрожував відставкою"). 25.12.2014 року даний проект включено до порядку денного та після опрацювання комітетом (з поправками комітету) прийнято за основу (добре хоч не вцілому). Мене цікавить хто зі всіх депутатів в ВРУ прочитав і опрацював цей законопроект за 2 дні (ну є в них по 4 штатних радника, в декого і більше, але сумніваюсь що це реально)? Як можна робити податкову реформу за 2 дні? От саме такі методи - це найбільш бридкі технології.

Далі, дивимося за результатами голосування: народний фронт - майже всі "за" (в т.ч. Гузь І.В. - За; Лапін І.О.- За). http://w1.c1.rada.go..._golos?g_id=227 Нічого дивного, Сєня ж сказав.

А тепер підтверджу фактами своє твердження про "лобіювання інтересів крупного бізнесу". В той же день, 25.12.2014 року ВРУ проголосувала ще за один проект Закону "про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей уточнення податкових зобов'язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування податкового компромісу" (№1071-д) http://w1.c1.rada.go...golos?g_id=252. А тут передісторія така: в 2011-2013 році крупний бізнес активно користувався послугами людей яника (в інтернеті багато інформації), вообщем якщо зараз за ці періоди провести перевірки - донарахування по податках будуть рахуватися мільярдами (це ж які надходження в бюджет, навіть якщо заплатить половина!) . А згідно того закону, який прийняли (1071-д), бізнесу дозволили сплати лише 5 % від сум ухилення, і все пробачать (кримінал закриють, штрафні санкції (25-50%) пробачать і т.д.). Ви тільки вдумайтесь в цифру - 5%, це просто копійки для них... Тепер список депутатів, які проголосували за це http://w1.c1.rada.go..._golos?g_id=252 . Прикро в цьому списку бачити таких депутатів: Парасюк В.З.За, Береза Б.Ю.За, Гузь І.В.За, Лапін І.О.За, депутати самопомічі і т.д.)

І ще, на рахунок крупного бізнесу, грошей немає ні на що в держави (всім українцям треба затягнути пояси), а подивіться на сайті Державної казначейської служби України, коли кому і в яких розмірах відшкодовується ПДВ...

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я розраховував на динаміку позитивних змін, але не на азарівщину прикриту війною. От тебе переймає, що я тобі, державі, зробив добре. Може ти неправильно ставиш питання? Що мені ти, держава, зробив доброго? Чого в країнах з живою економікою держава стимулює бізнес, а наша держава ні. Чого одні прагнуть розвитку, бо усвідомлюють конкуренцію, а наша держава веде себе ніби в позачасовому просторі. Виробництво, бізнес, розвиток, боротьба з корупцією - це слова-покручі для піару, виборів. Скільки ти будеш мучити мою країну і народ? Якби не було Грузії, Польші ти б міг ще щось брехати про складні часи і блаблабла. Але вони захотіли і змогли, а ти навіть не хочеш. Думав, що ти після Майдану підеш спокійно по доброму, що з тебе вистачить крові, але ти вирішила залишитись. Значить по доброму не вийде.

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наталка, розкажіть, що буде після прийняття отих податкових реформ? Аналізи у вас виходять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про всі відразу в одному повідомленні не встигну. Спробуємо по-порядку. Розпочну з тих, що безпосередньо «для людей»

І так всі вже знають, що запропоноване урядом скорочення податків з 22 до 9 - це повна фігня (по суті податки просто перейменовуються + ще й вводяться нові).

1. «акцизний податок з реалізованих суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (ставка від 2 до 5%) – новинка ))).

Хоча цей податок називається акцизом, фактично це запровадження нового податку (всупереч гаслам КМУ щодо скорочення кількості податків), бо змінюється суб’єкт оподаткування: раніше це були лише виробники та імпортери, а тепер додатково - і заклади роздрібної торгівлі.

Відбувається подвійне оподаткування підакцизних товарів (більше того, цей акциз буде нараховуватись ще й на включений в ціну ПДВ).

Запровадження такого податку та його адміністрування відволікатиме значні фінансові та матеріально-технічні ресурси контролюючих органів, враховуючі велику кількість потенційних платників. Ймовірне збільшення обсягів контрафактної продукції та контрабанди.

Які ж товари в нас є підакцизними:

Реалізація суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – продаж пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, товарів, зазначених у підпункті 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших суб'єктах господарювання громадського харчування;

Зверніть увагу, чітко зазначено про алкоголь та тютюн. Люди які полінуються залізти в Кодекс і почитати п.215.3.4 подумають що все нормально (нехєр пити і курити) потрібно вводити цей податок.

Відкриваємо Кодекс:

215.3.4. нафтопродукти, скраплений газ, речовини, що використовуються як компоненти моторних палив.

Виникає логічне питання, для чого ховати речення про нафтопродукти?...

Що це означає на практиці: приїжджаєте на АЗС заправитись, ціна сьогодні на окко на 95-ий - 17,49 грн., 5% з неї 0,88 грн., в результаті заправляємось по 18,37 грн…

Ну якщо думки в багатьох ще на рахунок алкоголю та сигарет розходяться, то з паливом все однозначно – думаю, не потрібно пояснювати що за собою потягне ріст роздрібної ціни на паливо (вартість проїзду в транспорті, доставка товарів до покупців і т.д. і т.п.)… Самі собі риємо яму.

Враховуючи що в Україні майже немає власного виробництва палива, більша частина якого імпортована, ціна прив’язана до курсу валют (який є не стабільним і постійно росте), запровадження цього податку – це просто знущання над людьми. Тобто, збільшується на цінниках АЗС ціна палива – відповідно збільшується сума акцизу. Давайте ще не забувати, що при імпорті палива, акциз (це той акциз який був раніше) вже сплачується, і ставки його встановлені в євро (до речі в цьому ж проекті пропонується ще збільшити ставки в п.215.3.4. Наприклад, в середньому за бензин за 1000 кг ставка була 198 євро, а пропонується 202 євро. Для чого це підвищення ставки, якщо курс євро і так підвищився і надходження до бюджету зросли? І взагалі, хтось мені може пояснити, чому в Україні, де національна валюта гривня, ставки податків встановлюються в євро???)) …

Зверніть увагу, податок «лягає на плечі» лише кінцевих споживачів, підприємство тільки буде перераховувати його в міський бюджет.

Далі буде...

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На фоні останніх приколів з курсами, веселих тарифів на все, оподаткування "по новому" і "чудо-реформ від професійної команди" саме круте пакращення планується в грудні 2015 - аж!!!! на 13!!!!! % підвищити мають мінімальні зарплати, пенсії ітд (при реальному їх знеціненні більш як вдвічі).... Так би мовити, відчує кожен..... якщо доживе і бомжем не стане, коли квартиру відберуть за борги по комуналці, яку вже платити майже неможливо. От ні, щоб ввести оподаткування пропорційно до статків і рівня доходів - маєш сотні тисяч, мільйони - плати більший %, в тому числі і на армію. Фігушки - не царська то справа податки платити, раби оплатять все, а ми їм дулю на тарілочці, з стандартними поясненнями, що "папєрєднікі" все розкрали, МВФ жадібний, в країні війна, і взагалі криза. Як мені здається, не досидить і ця влада до наступних виборів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На фоні останніх приколів з курсами, веселих тарифів на все, оподаткування "по новому" і "чудо-реформ від професійної команди" саме круте пакращення планується в грудні 2015 - аж!!!! на 13!!!!! % підвищити мають мінімальні зарплати, пенсії ітд (при реальному їх знеціненні більш як вдвічі).... Так би мовити, відчує кожен..... якщо доживе і бомжем не стане, коли квартиру відберуть за борги по комуналці, яку вже платити майже неможливо. От ні, щоб ввести оподаткування пропорційно до статків і рівня доходів - маєш сотні тисяч, мільйони - плати більший %, в тому числі і на армію. Фігушки - не царська то справа податки платити, раби оплатять все, а ми їм дулю на тарілочці, з стандартними поясненнями, що "папєрєднікі" все розкрали, МВФ жадібний, в країні війна, і взагалі криза. Як мені здається, не досидить і ця влада до наступних виборів.

вангую на кінець січня початок лютого, почнуться заворушення і сутички! більше всього в лютову коли станем жити по новому (податки, декларування доходів, збільшення ціни на все, інфляція)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну що, продовжимо. Раз я почала з акцизу, то про акциз далі

Для тих хто ще не в курсі, акциз – це непрямий податок який фактично сплачується споживачем.

КМУ у новому проекті Кодексу запропоновано до підакцизних товарів включити ще один товар, який ми всі дуже активно споживаємо - електрична енергія з ставкою податку 3,2%.

В своїй пояснюювальній записці до проекту закону КМУ зазначає, що внаслідок включення до підакцизних товарів електроенергії, скасується збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну та теплову енергію в розмірі 3%.

Взагалі, акцизний збір впроваджується або на товари, продаж яких держава планує скоротити (сигарети, алкоголь і т.п.), або на товари, що є предметами розкоші або товарами не першої необхідності (автомобілі і т.д.). Електроенергія не належить до предметів розкоші, оскільки використовуються в побуті левовою часткою населення України.

Від введення акцизу виграє тільки бюджет, і це відбудеться за рахунок суб'єктів галузі, а в остаточному підсумку перекладеться на споживачів ресурсу. Безумовно, це приведе до підвищення ціни для споживача.

Крім того, в Кодексі прописано, що щонайменше 1 раз в рік ставки акцизного податку переглядаються. Тобто, ми гарантовано отримаємо регулярне підвищення ціни на електроенергію.

Про ставки акцизу на алкоголь і сигарети писати не буду - думаю що самогоноваріння, і контрабанда будуть процвітати…

Далі про автомобілі (хоча це можливо і не всіх стосується)…

КМУ знову і знову продовжує «просувати» ідею з обкладанням акцизом ввезеного на митну територію України транспортного засобу переобладнаного у підакцизний легковий автомобіль. Скільки уже було протестів, мітингів – а КМУ не відступає.

Крім того, у проекті Закону до підакцизних товарів потрапили транспортні засоби, призначені для перевезення 10 осіб i більше (крім тролейбусів), транспортні засоби для перевезення вантажів (код УКТЗЕД 8704).

Збільшуються ставки акцизу для авто (звичайно в євро), хоча я вже писала, що в зв’язку з підвищенням курсу надходження до бюджету і так вже зросли.

Враховуючи, що КМУ також запропоновано ввести додатковий збір на імпорт товарів у розмірі 5-10% (а за цим законопроектом http://w1.c1.rada.go..._1?pf3511=53055 і його остаточною версією потрібно також особливо слідкувати, ну і за депутатами які проголосують «за»), то всі автомобілі скоро дійсно стануть предметом розкоші.

Через підвищення курсу валюти, ціни на авто і так захмарні, а якщо добавити додатковий збір, підняти ще ставки акцизу які обчислюються в євро – то ціни стануть взагалі недосяжними.

  • +1 4
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2. Військовий збір.

Ще в попередній редакції проекту №5079, було зазначено:

«161 Тимчасово, до 1 січня 2016 року, встановлюється військовий збір.»

Ніхто і не сумнівався. Я не проти платити даний збір, якщо ці кошти йдуть за призначенням. Але виходить, що збір ми платимо, а військові все-рівно незабезпечені: одягу немає, буржуйок немає, генераторів, пилок і т.д. немає. Блін, куди ж гроші йдуть? Вообщем маємо те що маємо: і збір державі платимо, і військовим окремо допомагаємо.

А тепер подивимося як звучить розділ що стосується військового збору в останній редакції проекту №1578:

«161 Тимчасово, до набрання чинності рішення Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України, встановлюється військовий збір.

1.1. Платниками збору є особи, визначені пунктом 162.1 статті 162 цього Кодексу.

1.2. Об'єктом оподаткування збором є доходи, визначені статтею 163 цього Кодексу.»

Цікаво скільки років ми з Вами будемо, за наші гроші, реформувати Збройні Сили України?

Таке формулювання розділу 161 інтуїтивно мені не подобається: наводить на думку що збір цей буде назавжди ).

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3. Далі дуже актуальна тема – валюта.

Нагадаю, як є зараз:

Платниками збору на обов'язкове державне пенсійне страхування є:

5) юридичні та фізичні особи, які здійснюють операції з купівлі іноземної валюти в безготівковій та/або готівковій формі.

На обов'язкове державне пенсійне страхування встановлюються ставки збору в таких розмірах:

...

6) для платників збору, визначених пунктом 5 - 0,5 відсотка від об’єкта оподаткування

А в новому проекті № 1578 так:

Платниками збору на обов'язкове державне пенсійне страхування є:

5) юридичні та фізичні особи, крім банківських установ, які здійснюють операції з купівлі іноземної валюти в готівковій формі.

На обов'язкове державне пенсійне страхування встановлюються ставки збору в таких розмірах:

...

6) для платників збору, визначених пунктом 5 - 2 відсотка від об’єкта оподаткування.

Отже, маємо для нас (фізичних осіб) підвищення збору при купівлі готівкової валюти з 0,5 до 2%...

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4. ПДВ (для фізичних осіб).

КМУ запропонував виключити норму щодо звільнених від оподаткування таких послуг:

197.1.2. постачання послуг із здобуття вищої, середньої, професійно-технічної та дошкільної освіти навчальними закладами, у тому числі навчання аспірантів і докторантів, навчальними закладами, що мають ліцензію на постачання таких послуг, а також послуг з виховання та навчання дітей у будинках культури, дитячих музичних, художніх, спортивних школах і клубах, школах мистецтв та послуг з проживання учнів або студентів у гуртожитках. До таких послуг належать послуги з:

а) виховання та навчання дітей, які постачаються дитячими музичними та художніми школами, школами мистецтв, будинками культури (гра на музичних інструментах, хореографія, образотворче мистецтво, гуртки (факультативи) іноземних мов, комп'ютерного навчання);

197.1.5. постачання послуг з охорони здоров'я закладами охорони здоров'я, що мають ліцензію на постачання таких послуг, а також постачання послуг реабілітаційними установами для інвалідів та дітей-інвалідів, що мають ліцензію на постачання таких послуг відповідно до законодавства

197.1.25. постачання (передплати) періодичних видань друкованих засобів масової інформації, учнівських зошитів, підручників та навчальних посібників вітчизняного виробництва, словників українсько-іноземної або іноземно-української мови, доставки таких періодичних видань друкованих засобів масової інформації на митній території України.

Якщо коротко, то за зошити, підручники, словники, навчання і лікування доведеться платити на 20% більше.

Хоча сьогодні, Ha3aP скинув посилання на статтю де за словами Ляшка, питання податкування ПДВ платних медичних та освітніх послуг зняте з розгляду повністю. Хотілось би вірити. Ну, а як буде насправді, побачимо…

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Деякі збирали податки ось так

Служба безопасности Украины и Прокуратура Полтавской области задержала руководителя Госавтоинспекции Полтавской области Петра Блаживского во время попытки передачи взятки. Такое сообщение передает руководитель отдела по связям с общественностью Юрий Сулаев.

Как сообщает начальник пресс-службы, милиция установила, что после назначения на должность начальник УГАИ УМВД Украины в области с целью незаконного обогащения требовал от подчиненных работников денежные средства. Как говорится в сообщении, каждый месяц руководители подразделений платили от 1 000 до 4 000 долл.

Также у начальника ГАИ в портфеле обнаружили и изъяли наличными 18 тысяч. долларов. Кроме этого, правоохранители обыскали квартиру подозреваемого и обнаружили почти 900 тыс. грн, 20 тыс. долл., 6 тыс. евро. Всего изъяли более 1,5 млн грн.

Задержанного полковника милиции подозревают в совершении преступления, предусмотренного ч.3 ст.368 УК Украины (вымогательство и получение неправомерной выгоды).

Цікаво як наші чиновнички себе почувають?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так що там, кількість податків знизили, я так поняв?) :)

питання не в кількості, і не в розмірі - а в тому щоб йшли куди треба

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5. Податок на майно

В чинній редакції кодексу , цей податок називається податок на нерухоме майно. Зараз його пропонують назвати податок на майно. Із назви стає зрозумілим, що тепер буде оподатковуватись і рухоме майно. Але про рухоме пізніше.

Зараз давайте про нерухоме.

Згадаємо як взагалі вводився перший раз податок на нерухоме майно. Десь 2 роки тому всі кричали що багаті повинні платити більше, і уряд довго думав як ввести податок на розкіш. В результаті анонсували появу податку на нерухоме майно і відразу запевнили що середній клас платити не буде , платити будуть лише заможні громадяни (в Кодексі прописана пільгова площа для квартир до 120 кв.м та будинків - до 250 кв.м). Ніхто особливо не був проти введення даного податку – тому що всі думали що дійсно багаті повинні платити більше.

І от, пройшло 2 роки, і податок на нерухоме майно став податком не лише для багатіїв, а й для всіх! Про його трактування 2-річної давності, (як податок на розкіш) вже й ніхто не згадує. Платити мають всі!

Тепер почитаємо Кодекс:

«266.2.1. Об'єктом оподаткування є об'єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка»

Тепер знайдемо визначання що таке об’єкт оподаткування

Об'єкт оподаткування — обігові кошти з продажу продукції, товарів, робіт і надання послуг http://uk.wikipedia....

То чому ми, проживаючи в своїй квартирі (придбаній на власні кошти), не використовуючи її для отримання доходу (не при продажі, і не при здаванні в оренду) повинні платити податок? А відповідь проста – бо в Європі так ).

Уряд пропонує оподаткування всієї нерухомості (житлова, комерційна, прибудови, сарайчики і т.д.) в розмірі до 2% (24 гривні) від мін. ЗП за кожен квадратний метр

На критику громадян, Уряд наголошує що в їхньому законопроекті передбачені пільги для малозабезпечених (п.266.4.1)

266.4.1. Сільські, селищні, міські ради можуть встановлювати пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об'єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних осіб, виходячи з їх майнового стану та рівня доходів, а також релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями), в тому числі через встановлення неоподатковуваної площі таких об’єктів.

Така редакція п.266.4.1 є досить двозначною. Ці пільги мають бути чітко прописані в ПКУ, в іншому випадку буде корупція. Можна уявити як сільські голови таких селищ як Боратин, Рованці, Струмівка, Підгайці і т.д. будуть встановлювати пільги…

Далі, два слова про оподаткування комерційної нерухомості. Урядом запропоновано обкладати податком на нерухомість всю комерційну нерухомість (торгові центри, магазини, бари, ресторани, готелі, бази відпочинку, СТО, гаражі, стоянки,склади і т.д.). Як Ви думаєте, як відобразяться ці додаткові витрати бізнесу на ціні товару/послуги для кінцевого споживача? …

Тепер про рухоме майно.

Уряд пропонує ввести новий податок – транспортний.

267.1.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 цієї статті є об’єктами оподаткування.

267.2.1. Об'єктом оподаткування є легкові автомобілі, які використовувались до 5 років і мають об’єм циліндрів двигуна понад:

- для бензинових двигунів - 3000 куб. см;

- для дизельних двигунів – 2500 куб см.

Дежавю… Ні на що не схоже (по аналогії з податком на нерухоме майно)? А через 2 роки транспортний податок будуть платити всі власники будь-яких авто?

Ну якщо серйозно, то уряд в своїй пояснювальній записці знову ж пише:

«запроваджується податок на розкішні автомобілі…за ставкою 25 000 грн. на рік.»

Якщо це розкішні авто – то логічно щоб об’єктом оподаткування були б не об’єми двигуна, а вартість авто, ну і, відповідно, ставка - % від вартості.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щось в мене вже язик руки болять. Про граничні суми розрахунків готівкою, купівлю товару понад 24 тис.грн., оцінку майна і декларування доходів фіз.особами і їх перевірки - вже завтра.

Дивлюсь на сайті ВРУ http://iportal.rada.gov.ua/meeting/awt наступна сесія 30.12.2014 року - значить ще встигну (може хтось з депутатів прочитає :) )

  • +1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже НЕ всієї.

я читала ці статті, але це лише домовленості. За 2 останні тижня я бачила масу редакції проектів цього закону і статтей про домовленості. Приймуть Закон вцілому - тоді буде остаточна крапка. І як Ви думаєте, квартира 61 кв.м - це розкіш?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже НЕ всієї.

я читала ці статті, але це лише домовленості. За 2 останні тижня я бачила масу редакції проектів цього закону і статтей про домовленості. Приймуть Закон вцілому - тоді буде остаточна крапка. І як Ви думаєте, квартира 61 кв.м - це розкіш?

ППЦ, ну що ж ця "держава" зробила, щоб я мав собі нормальне житло? Може кредити? Може зменшені податки? Може ще щось?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На підставах цих домовленостей буде сформований остаточний проект змін у податкове законодавство і Держбюджет на 2015 рік.

Детальніше читайте на УНІАН: http://www.unian.ua/...120-metriv.html

Прикольненько, що один проект, так на 400-500 сторінок, доведеться прочитати :0155:

Цікаво коли вони встигнуть це зробити? Всі зміни в Кодексі прописані з 01.01.2015 року.

І ще одне, цитата з Кодекса:

Стаття 4. Основні засади податкового законодавства України

4.1. Податкове законодавство України ґрунтується на таких принципах:

4.1.9. стабільність - зміни до будь-яких елементів податків та зборів не можуть вноситися пізніш як за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти нові правила та ставки. Податки та збори, їх ставки, а також податкові пільги не можуть змінюватися протягом бюджетного року.

Цю статтю залишили без змін :)

А Яценюк і його уряд напевно Кодекс і не читали...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

засекречений лозунг влади - зробити 20 млн україців до 2020 року! і тоді єуропа)

оффтоп:

хто з нами в "гейропу нє" то є 2 варіанти:

1. чемодан->вокзал->

2. зброю в руки і "расширять русский мир"

  • +1 1
  • -1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а нуда. ми ж звикли під кимось бути. .

до того "ви" звикли всі вже здогадались :)

p.s. відповів "тролику" - він зразу активізувався, вогник в "очах", і азарт від збільшення ЗП

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...