Перейти до змісту

У Луцьку подорожчає проїзд у маршрутках


Galiant

Рекомендовані повідомлення

ПРОЇЗД У МАРШРУТКАХ ЛУЦЬКА ПОДОРОЖЧАЄ

Перевізники просять підняти ціну на проїзд у місті. На нараду до заступника голови міськради Тараса Яковлева прийшли близько двох десятків представників перевізників. Варто відзначити, що в місті всього 9 суб’єктів господарювання – 6 юридичних осіб і 3 приватні підприємці.

Лише троє перевізників не надали економічного обґрунтування підняття ціни. А ще двоє – не надали економічного підтвердження.

Перевізники наголошують, що підставою на підвищення тарифів на перевезення – підняття ціни на пальне на 10%. Нині ж пальне подорожчало на 40% з 2009 року, коли проїзд в Луцьку став коштувати 2 гривні.

Вони підрахували, що собівартість перевезення коштує 3,13 гривні. Тому вони просять підняти тариф за проїзд хоча б до 3 гривень, а на маршрутах, які виїжджають за місто (приміром, 9а) – до 3,5 гривні.

Тарас Яковлев погодився, що тариф потрібно переглядати. Він повідомив, що вже у міськраді підготували проект рішення про підвищення ціни до 2,5 гривні. Після регуляторних процедур, громадських слухань, цей проект буде подаватися до прийняття.

А підняти тариф до 3 гривень, або ж 3,5 гривні, на думку посадовця, підстав мало.

15 квітня з цього питання проведуть круглий стіл. Якщо до 20 квітня буде позитивний висновок АМКУ, питання про підвищення тарифів винесуть на розгляд виконкому.

«Якщо далі буде підніматися ціна на пальне до 14 гривень – підніматимемо питання про підвищення тарифів до 3 гривень. Щоб не лякати людей 3 гривнями, - піднімемо поступово. Інакше сідати не будуть в маршрутки», - зауважив Тарас Яковлев.

Перевізники зауважують: «Хай не сідають». Мовляв, їм необхідно підтримувати техніку в належному стані. Бо ремонтувати не буде за що, не кажучи про оновлення парку.

http://www.volynnews.com/news/economics/proyizd-u-marshrutkakh-lutska-podorozhchaye/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 465
  • Створено
  • Остання відповідь

ПРОЇЗД У МАРШРУТКАХ ЛУЦЬКА ПОДОРОЖЧАЄ

Перевізники зауважують: «Хай не сідають». Мовляв, їм необхідно підтримувати техніку в належному стані. Бо ремонтувати не буде за що, не кажучи про оновлення парку.

На таке можна відповісти ***Хай лісом йдуть***, на їх місце прийде з десяток, які по 2.50 хочуть і можуть возити. :0144:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ПРОЇЗД У МАРШРУТКАХ ЛУЦЬКА ПОДОРОЖЧАЄ

Перевізники зауважують: «Хай не сідають». Мовляв, їм необхідно підтримувати техніку в належному стані. Бо ремонтувати не буде за що, не кажучи про оновлення парку.

На таке можна відповісти ***Хай лісом йдуть***, на їх місце прийде з десяток, які по 2.50 хочуть і можуть возити. :0144:

Звідки прийдуть? З інших міст? Чого така впевненість? Чи бензин і запчастини там дешевші?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про інші міста взагалі мовчу, в області знайдеться і не один, адже практично одні й ті самі впродовж багатьох років виграють тендери, дивно, ні? а документи подає значно більше бажаючих.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну тоді треба таких людей шукати. Тільки хто це має робити і де? Да і міська рада і чиновники не дуже напевно в цьому зацікавлені.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не все так просто.

Маршрут десь близько 20 км. Десь за день маршрутка цей маршрут проїжжає разів 16, це 320 км. При розході 17 літрів - це 54.4 літрів солярки - 700+ грн.

Щоб тільки відбити соляру треба перевести 350 пасажирів. А ще заробітна плата, амортизація і прочєє.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

собівартість перевезення коштує 3,13 гривні

:0155:

просто смішно

я сам, особисто, декілька років тому був свідком розмови директора з бухгалтером одного з перевізників

питання стояло про підготовку економічного обгрунтування для підняття вартості проїзду

-д: скільки ви нарахували

-б: 2,24грн

-д: мало, всі інші 2,7грн нарахували, підкорегуйте до цієї цифри

це при тому, що вартість була 2грн і перевізники платили всім ЗП, купували обладнання, ремонтували і заправляли машини. А водії за ЗП тільки розписувались у відомостях, а насправді брали з виручки...

хто бачив ту маячню яку підсовують в економічному обгрунтуванні підвищення цін???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За*ли зі своїм підвищенням. Квитки, квитки, і ще раз квитки. І тільки тоді матимемо реальну картину дохідності/збитковості перевізників. А не їхнє

економічного обґрунтування підняття цін

економічного підтвердження.

.

Це чистої води накрутка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Крім того, управління транспорту міської ради проведе моніторинг пасажиропотоку. Начальник управлінняАнатолій Миронюк зауважує, що перевізники не надають правдиві дані про пасажиропотік. З його слів, 28 листопада фахівці дослідили, що перевізники задекларували наполовину меншу кількість пасажирів, ніж подали фактичну. Перевізники ж кажуть, що не проти моніторингу пасажиропотоків.

От коли лучани після підвищення проїзду вийдуть під міськраду - ОТОДІ дійсно буде мітинг, який винесе з будівлі тих крис муніципальних, що толком не можуть організувати конроль за НАДПРИБУТКАМИ перевізників...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як на мене, то потрібно розкласти 2грн на витрати: паливо, амортизація, ЗП, прибуток. Якщо пальне зросло на 20%, то і у вартість проїзду потрібно добавляти 20% на витрату, що стосується палива.

Їздити дешево звичайно хочеться, але заганяти підприємства і підприємців у борги теж не можна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

що цікаво в словах що ціна собівартості 3.13 грн але зробіть хоча б 3 грн ... Тобто вони будуть їздити в мінус ? ахахах...

на мою думку їх треба вздрючити...це ж одна з корумпованих сфер...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повторюю для тих до кого повільно доходить, або не вміє читити.

ОСОБИСТО розмовляв з власником декількох маршруток, і він мені повідомив саме такі цифри.

На мою думку заробляють і ті і інші дуже не погано. І якщо навіть заробітки, дещо знизяться нічого страшного, зараз всім важко.

П.С. А сняться мені на щастя зовсім інші сни.

відповім тому, хто думає що найрозумніший, і найобізнаніший, і має право ображати інших:

один власник - не показник, та й звідки він точно знає скільки його водій заробляє, сам щодня їздить і рахує?, - то просто його здогадка і припущення, не зовсім правда від реальності відірване, еле й не беззаперечна істина. У мене наприклад є інсайдерська інформація від водія маршрутки, близької мені людини, яка мене точно не обманює. А той водій з іншими водіями теж спілкується, не всі один одному чисту правду говорять, але картинку скласти можна. і ще не забувайте що за свої гроші він працює 15 днів по годин так 12-13 на маршруті, + днів 3 - 4 ремонтами займаться у вихідні без додаткової плати. От порахуйте погодинну оплату праці а тоді розпинайтеся, що гроші лопатою гребуть. Я за всіх водіїв не розписуюсь, хтось може і заробляє 5 - 6 тисяч, але далеко не всі, і навіть не більшість!

Щодо образ: Мій пост не стосувався особисто Вас, я так в загальному написав, а от Вам чомусь примарилось, що Ви знаєте, що мені сниться.

Щодо думок власника: Сам їздить і перевіряє, а тих хто його намахує звільняє. Тому це не здогадки, а реальні факти.

Щодо графіку: У нього вони працюють у дві зміни, по 6-8 год.(майже офісний :) ).

Не подобається працювати на маршрутці: нехай звільняються. Навіщо ж терпіти такі нелюдські умови за мізерну плату :).

Водії та і власники маршруток мабуть не самі знедолені люди. Тому жаліти їх у мене не має ні найменшого бажання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А шукати первізників особливо і не потрібно.

Є автотранспортне підприємство і тролейбусне.

І квитки будуть і облік і контроль і реальні надходження в казну.

Задіяти логістику і створити реальні маршрути, а не оту ху..ню невідомо з якого пальця висмоктану що маємо в місті.

Було б бажання.

В місті тролейбуси, там де неможливо електротранспорт і поза містом - маршрутки.

Електротранспорт перевозить в 3-4 рази більше пасажирів ніж битком набита моршрутка.

І нєфіг придумувати міфічні проблеми котрі потім героїчно вирішувати за кошт пасажирів.

Все ІМХО, власники маршруток можуть (і мають право) не погодитись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Tomagawk, ми не чуємо один одного. Я ж писав, що на окремих маршрутах можливо і заробляють озвучані вами суми, але це не стосується всіх. Щодо "мабуть не самі знедолені люди" згідний, але не варто усіх водіїв під одну гребінку чесати.

upd: насправді наша система громадського транспорту в принципі фігова, і за такої моделі дочекатися якісних послуг практично нереально. Потрібно щоб працювала єдина комплексно продумана мережа, з чіткими графіками, з можливістю пересадки з маршруту на маршрут без додаткової плати в межах певного інтервалу часу. Щоб усе було прозоро, щоб зарплату водій отримував за відпрацювані години, а не "з виручки, залежно скільки сьогодні пасажирів було"...

Але про таке лише мріємо :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Был 2 года назад в Мариуполе проездом, ехал маршруткой, так там практически в половине маршрутов (на всех не ездил) ходят кондукторы, как бы им сложно не было, берут деньги, и обязательно дают билетик. Меня это удивило поначалу, а сейчас, почитав тему, тоже за кондукторов, проверки билетиков и строгую отчетность предпринимателей. Глядишь и сервис поднимется на уровень выше. ИМХО.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Виходить, що "затягування поясів" маршрутчиків не стосується. Здорожчало пальне, піднімають вартість проїзду і далі отримують той же прибуток в перерахунку на у.о. При цьому не сплачуючи податків, не покращуючи якість обслуговування і т.д.

Не хочуть працювати з меншим прибутком, хай відмовляються від маршрутів. А міська влада нехай оголошує тендер і шукає тих, хто і за 2 грн. працюватиме. А наші активісти громадські можуть і підказати чиновникам думку громади.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Особисто в мене вибору нема бо живучи на ГПЗ і працюючи на 40-му неїздити маршрутками вийде дорого, а ходити 11 км (якщо вірити яндекс.картам)

Альтернатива є завжди, якщо є де ставити велосипед на роботі, то при такій відстані доберешся швидше маршрутки, да і при підвищенні цін на проїзд звичайний міський велосипед відіб"ється по вартості дуже швидко.

ставити є де

та я уже і купив на днях ... вроді норм їздити на роботу велом ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та я уже і купив на днях

З цього моменту детальніше - якого, де і за яку ціну?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перед підняттям цін нехай подумають щодо людського ставлення до пасажирів та культури спілкування, буржуї срано-поліщуцькі:

ДТП у Луцьку: маршрутка затисла жінку й тягнула за собою

У Луцьку водій маршрутки №28, закриваючи двері, затиснув ногу пасажирці й рушив з місця. Декілька метрів автобус тягнув жінку.

Так, прикрий інцидент трапився 7 квітня на зупинці «Східноєвропейський національний університет», що на вулиці Винниченка.

Зі слів правоохоронців, автопригода трапилась близько 9-ї години ранку. 57-річний водій, керуючи автобусом «Богдан», перед початком руху не переконався, чи це буде безпечно, й затиснув ногу 39-річній пасажирці, яка виходила з салону автобуса. У результаті жінка впала та отримала тілесні ушкодження, її шпиталізували.

«На щастя, лікарі сказали, що переломів немає, зате є забої та величезні гематоми. Під час виходу з салону, правою ногою ступила на тротуар, корпус «вийшов», а ліва нога залишилась в салоні. Саме тоді автобус поїхав далі, потягнувши мене за собою. По асфальту я «їхала» декілька метрів. Спробувала звільнити ногу, скинувши хоча б черевичок, але, оскільки останній був міцно зашнурований, цього зробити не вийшло. Першою думкою, що промайнула в голові, було: «А як же я піду на роботу у забрудненому одязі?». Утім, коли маршрутка врешті зупинилась і я спробувала підвестися, ноги «підкосилися», довелось викликати «швидку» - не без гумору розповідає постраждала лучанка.

IMG_0763w.JPG

Однак, на думку юриста Романа Хомича, який до того ж став випадковим свідком автопригоди, ситуація могла закінчитися плачевно. Зі слів адвоката, водій не мав права залишати місця ДТП, при цьому не викликавши працівників ДАІ та карету швидкої допомоги:

«Даішники на місце події не прибули, «навідавши» постраждалу лише у лікарні. Згідно із законом, ступінь покарання водія буде залежати від остаточного діагнозу лікарів із визначенням тяжкості нанесених тілесних ушкоджень. Водій був зобов’язаний самостійно викликати інспектора ДАІ чи правоохоронців, аби ті зафіксували ДТП. Більше того, він покинув місце автопригоди. А це – уже обтяжуюча обставина. У лікарні правоохоронці запитали у постраждалої ініціали, і, лише тоді, коли ми сказали, що були свідками та можемо давати пояснення, вони почали оформлювати протокол», - обурюється юрист.

Про подальший розвиток події Інформаціне агенство Волинські Новини проінформує згодом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Он-лайн калькулятор себестоимости эксплуатации легкового автомобиля (такси)

http://taxoport.com/index.php?option=com_wrapper&Itemid=97

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кому треба занесуть чумадан грошей, і все буде по бумагам чітко обосновано і записано... - не переживайте ((((

Ото ж бо. Корупційна складова може складати до 30% прибутку. Тендери, ДАІшники, техогляди...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тому як забрати пільги вони можуть, але натомість потрібно щось дати взамін. Типу додати до пенсії + тих же 160-200 грн (середній проїзд в місяць, із розрахунку (грн) : 2(на роботу) + 4(з роботи на обід додому і назад) + 2(додому з роботи) = 8 грн /день * 20 роб. днів = 160 грн. + вихідні із сім'єю в центр і назад - 200 грн)

Ох ти й порахував. Додавати до пенсії будуть не тільки містянам і не тільки тим, хто КОРИСТУЄТЬСЯ пільгою, тобто приносить РЕАЛЬНИЙ збиток перевізнику/бюджету... Оцей збиток треба буде розділити на ВСІХ пенсіонерів - і міських, і сільських, і тих, хто лежить паралізований або ледь по квартирі совається, і тих пільговиків, хто їздить на власному автомобілі/велосипеді або тролейбусом і ігнорує маршрутки бодай влітку.

Та й яке відношення мають поїздки на обід?

Ціна проїзного в місті 100-120 гривень на тролейбус/автобус за 1,25 грн., тобто 80 поїздок на місяць. Це для маршрутки - 160 гривень, які треба розділити на тих, хто їздить, хто в селі живе і тих, хто в будинку престарілих під себе ходить, тобто там реально буде готівкою 32 гривні на пільговика.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та й яке відношення мають поїздки на обід?

Саме пряме й безпосереднє, бо я, як пільговик, їду і ніфіга не оплачую, і їздити буду, бо не оплачую! Буду їздити цілий день, треба чи не треба, бо НЕ оплачую.

Ох ти й порахував. Додавати до пенсії будуть не тільки містянам і не тільки тим, хто КОРИСТУЄТЬСЯ пільгою, тобто приносить РЕАЛЬНИЙ збиток перевізнику/бюджету... Оцей збиток треба буде розділити на ВСІХ пенсіонерів - і міських, і сільських, і тих, хто лежить паралізований або ледь по квартирі совається, і тих пільговиків, хто їздить на власному автомобілі/велосипеді або тролейбусом і ігнорує маршрутки бодай влітку.

Не всі категорії інвалідів чи ветерані праці підпадають під графу безкоштовного проїзду.

І вів я до того, що краще адресна допомога, аніж пільги усім підряд!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже зайшла мова про монетизацію пільг:

Мінфін планує монетизувати транспорні пільги

Міністерство фінансів України ініціює скорочення транспортних пільг для населення

Про це сьогодні на брифінгу заявив міністр фінансів України Олександр Шлапак, передає
з посиланням на "
".

"В Україні близько 30% пільговиків. Навіть Росія пішла на монетизацію і залишила 4% пільговиків від населення", - заявив міністр.

За словами Шлапака, в України є близько 1,7 млрд грн, які можна використовувати на монетизацію.

"Ми підрахували, що якщо наявні гроші розділити на кількість пільговиків та отримали 12 грн на людину. Цього недостатньо, однак потрібно переглянути категорії льготників", - заявив міністр.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...