Перейти до змісту

У Луцьку подорожчає проїзд у маршрутках


Galiant

Рекомендовані повідомлення

Те що заробляють - то однозначно, і однозначно непогано...

Нехай беруть кондукторів - ті будуть обілечувати ... буде і прозорість доходів і появляться нові робочі місця... У цьому разі ще можна проковтнути підвищення ціни проїзду до 2,5 грн...

Але не більше...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 465
  • Створено
  • Остання відповідь

3.5 грн. я точно платити не буду. Буду ходити пішки, нехай вдавляться.

Вони тільки на цьому і виграють, що людям необхідні маршрутки , а якщо усі почнуть ходити пішки, то плату за тротуар встановлять. В підсумку всерівно будемо платити, але ж треба емоціями ділитись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо справді піднімуть до 3,50 треба обявити про тендер на перевезення, враховуючи такі характеристики як стан автобусів, ( зняти недобитки ), якість перевезень, а не гонки маршрутчиків, ціна перевезення має бути обговорена на загальних зборах, а не депутатів ( власників маршруток) з маршрутчиками, тобто самі сіли й порішали. Якщо будуть все-таки виставляти такі тарифи, сам вийду з друзями і буду перекривати дорогу на Богдана Хмельницького біля міськради. Чому в такому місті як Львів їздять по 2 грн., а в нас не можуть ? Бо там є здорова конкуренція по транспорту і в людей є вибір на чому їхати, маршрутка, трамвай, тролейбус. А в нас майже монополія, або на маршрутці їдь, або тролейбуса жди пів дня.

А в Львові вже 4

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а якщо усі почнуть ходити пішки, то плату за тратуар встановлять

оце вже перебор :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повторюю для тих до кого повільно доходить, або не вміє читити.

ОСОБИСТО розмовляв з власником декількох маршруток, і він мені повідомив саме такі цифри.

На мою думку заробляють і ті і інші дуже не погано. І якщо навіть заробітки, дещо знизяться нічого страшного, зараз всім важко.

П.С. А сняться мені на щастя зовсім інші сни.

відповім тому, хто думає що найрозумніший, і найобізнаніший, і має право ображати інших:

один власник - не показник, та й звідки він точно знає скільки його водій заробляє, сам щодня їздить і рахує?, - то просто його здогадка і припущення, не зовсім правда від реальності відірване, еле й не беззаперечна істина. У мене наприклад є інсайдерська інформація від водія маршрутки, близької мені людини, яка мене точно не обманює. А той водій з іншими водіями теж спілкується, не всі один одному чисту правду говорять, але картинку скласти можна. і ще не забувайте що за свої гроші він працює 15 днів по годин так 12-13 на маршруті, + днів 3 - 4 ремонтами займаться у вихідні без додаткової плати. От порахуйте погодинну оплату праці а тоді розпинайтеся, що гроші лопатою гребуть. Я за всіх водіїв не розписуюсь, хтось може і заробляє 5 - 6 тисяч, але далеко не всі, і навіть не більшість!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЛУЦЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 20.03.2014

м.Луцьк

Про вартість проїзду в автобусах, що працюють на міських маршрутах в звичайному режимі руху

Керуючись законами України „Про місцеве самоврядування в Україні” (ст.28), „Про автомобільний транспорт”, відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 17 листопада 2009 року № 1175 „Про затвердження Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту”, враховуючи звернення перевізників, які здійснюють перевезення на міських маршрутах автобусами, що працюють у звичайному режимі руху, погодження Волинського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1.Встановити з 01.06.2014 граничний тариф на послугу з перевезення одного пасажира автобусами на міських маршрутах загального користування у звичайному режимі руху - 2,50 грн.

2.Вважати такими, що втратили чинність, рішення виконкому Луцької міської ради від 24.07.2013 №430-1 „Про тариф на послугу з перевезення пасажирів автобусами у звичайному режимі руху на міських маршрутах №15 та №15” та від 05.06.2013 №323-1 „Про вартість проїзду в автобусах, що працюють на міських маршрутах в звичайному режимі руху”.

3.Доручити відділу інформаційної роботи (Балюк З.В.) довести рішення до відома громадськості шляхом публікації у засобах масової інформації не пізніше 10 днів після його ухвалення.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Яковлева Т.В.

http://www.lutskrada.gov.ua/prescription/pro-vartist-proyizdu-v-avtobusah-shcho-pracyuyut-na-miskyh-marshrutah-v-zvychaynomu

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Привіт, копійки. Пропоную суму 50 коп. передавати найменшим номіналом.

правильно. ставили б 3 грн та не бавились б))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЛУЦЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

http://www.lutskrada...h-v-zvychaynomu

А чому не оголисити тендер і не віддати маршрути тим хто буде і надалі возить по 2грн. Чи може до 1.06 кондиціонери встановлять, чи гальмами перестануть верещати на піврайону.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Де Правий Сектор на таке рішення!? Тендер, тендер ...!

А якщо по правді, то половина і навіть більша половина виручки рейсу маршрутника йде на оплату пального. Добре, коли у водія на руках після зміни залишається 100 грн. Ще рік тому було 200-250 грн після здачі планових касових зборів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Добре, коли у водія на руках після зміни залишається 100 грн.

Щось дуже сумніваюся що наші водії маршруток працювали б за 100 грн в день

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Де Правий Сектор на таке рішення!? Тендер, тендер ...!

А якщо по правді, то половина і навіть більша половина виручки рейсу маршрутника йде на оплату пального. Добре, коли у водія на руках після зміни залишається 100 грн. Ще рік тому було 200-250 грн після здачі планових касових зборів.

Наскільки я знаю ( дядько їздив на маршрутці), ніяку половину грошей за пальне власник не платить. Власник ставить норму в день яку водій має здавати, наприклад 700 грн., а бензин та зарплата - це все інше що залишається, і цього вистачало. Ремонт машини не є справою водія, це питання власника який має доглядати за своїм транспортом. Відповідно водії мають чистими орієнтовно 150 -350 грн.., що не є вже й так мало на теперішній час. А якщо звернути увагу на якість перевезення, то навіть 2 грн. забагато. Квитків ніхто не видає, контролю ніякого, податки по мінімуму ( де наша люба податкова ?), стан маршруток жахливий, водії в більшості хамло ( курять по дорозі і розмовляють по телефону ризикуючи життями людей ).

Якщо піднімуть ціни, треба щоб дотримувались всіх тих правил які вони зараз порушують. Побачу ще раз водія що розмовляє, або курить - буду дзвонити на гарячу лінію в міськраду і фотографувати воділу. А їх гонки це взагалі окрема тема, підрізають, обганяють. Маршрутки вже гниють, крісла порвані і поломані, грязно.

Я за тендер...і якісне перевезення. Бо наші перевізники це прямі монополісти під контролем наших улюблених депутатів які й лобіюють свій бізнес.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У Києві сьогодні їхав в маршрутці по 3 грн, в тій. що вчора була по 2,5 - так що це глобально напевно підняли ціни

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Де Правий Сектор на таке рішення!? Тендер, тендер ...!

А якщо по правді, то половина і навіть більша половина виручки рейсу маршрутника йде на оплату пального. Добре, коли у водія на руках після зміни залишається 100 грн. Ще рік тому було 200-250 грн після здачі планових касових зборів.

Наскільки я знаю ( дядько їздив на маршрутці), ніяку половину грошей за пальне власник не платить. Власник ставить норму в день яку водій має здавати, наприклад 700 грн., а бензин та зарплата - це все інше що залишається, і цього вистачало. Ремонт машини не є справою водія, це питання власника який має доглядати за своїм транспортом. Відповідно водії мають чистими орієнтовно 150 -350 грн.., що не є вже й так мало на теперішній час. А якщо звернути увагу на якість перевезення, то навіть 2 грн. забагато. Квитків ніхто не видає, контролю ніякого, податки по мінімуму ( де наша люба податкова ?), стан маршруток жахливий, водії в більшості хамло ( курять по дорозі і розмовляють по телефону ризикуючи життями людей ).

Якщо піднімуть ціни, треба щоб дотримувались всіх тих правил які вони зараз порушують. Побачу ще раз водія що розмовляє, або курить - буду дзвонити на гарячу лінію в міськраду і фотографувати воділу. А їх гонки це взагалі окрема тема, підрізають, обганяють. Маршрутки вже гниють, крісла порвані і поломані, грязно.

Я за тендер...і якісне перевезення. Бо наші перевізники це прямі монополісти під контролем наших улюблених депутатів які й лобіюють свій бізнес.

подібна мова про те що хтось кудась буде дзвонити буває кожного разу коли піднімають ціну на проїзд. А чим все закінчується? - ті ж самі гонки за 2 грн в маршрутках, що розвалюються (або все трясеться та гуде (дякую нашим дорожникам)), гальма від яких я прокидаюсь ранком коли навпроти мого будинку тормозить чергова маршрутка, курящі/говорящі по телефону водії хамло (добре що хоч не всі) ..... короче покричим, обговорим і будем 2.5 платити і 3 грн платити бо на роботу треба їздити. Особисто в мене вибору нема бо живучи на ГПЗ і працюючи на 40-му неїздити маршрутками вийде дорого, а ходити 11 км (якщо вірити яндекс.картам)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Особисто в мене вибору нема бо живучи на ГПЗ і працюючи на 40-му неїздити маршрутками вийде дорого, а ходити 11 км (якщо вірити яндекс.картам)

Альтернатива є завжди, якщо є де ставити велосипед на роботі, то при такій відстані доберешся швидше маршрутки, да і при підвищенні цін на проїзд звичайний міський велосипед відіб"ється по вартості дуже швидко.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2.Вважати такими, що втратили чинність, рішення виконкому Луцької міської ради від 24.07.2013 №430-1 „Про тариф на послугу з перевезення пасажирів автобусами у звичайному режимі руху на міських маршрутах №15 та №15” та від 05.06.2013 №323-1 „Про вартість проїзду в автобусах, що працюють на міських маршрутах в звичайному режимі руху”.

тобто в 15-ках теж 2.50 буде ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Альтернатива є завжди, якщо є де ставити велосипед на роботі, то при такій відстані доберешся швидше маршрутки, да і при підвищенні цін на проїзд звичайний міський велосипед відіб"ється по вартості дуже швидко.

за сезон з квітня по жовтень

22 роб дні * 5 грн (туди й назад) = 110 грн./ міс * 7 міс = 770 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

+ ще так по справах можна їздити (базар, дача) + зроров`я = велосипед рулить

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2.Вважати такими, що втратили чинність, рішення виконкому Луцької міської ради від 24.07.2013 №430-1 „Про тариф на послугу з перевезення пасажирів автобусами у звичайному режимі руху на міських маршрутах №15 та №15” та від 05.06.2013 №323-1 „Про вартість проїзду в автобусах, що працюють на міських маршрутах в звичайному режимі руху”.

тобто в 15-ках теж 2.50 буде ?

Схоже, що так. Хоча в проекті писали, ніби має бути 2 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...