Перейти до змісту

У Луцьку подорожчає проїзд у маршрутках


Galiant

Рекомендовані повідомлення

У Луцьку подорожчає проїзд у маршрутках

Ціну на проїзд у громадському транспорті доведеться підіймати, – каже луцький міський голова Микола Романюк.

Про це він розповів в інтерв’ю газеті «Слово Волині».

За словами мера Луцька, обласний центр Волині залишився, чи не єдиним містом, де проїзд у маршрутках коштує дві гривні.

«Але довго так не буде. Ціну підіймати доведеться, але не більше як на 50 копійок», – зазначив Микола Романюк.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 465
  • Створено
  • Остання відповідь
  • 4 тижня потому...

повна дурниця, бензин подешевшав, а про'їзд потрібно піднімати...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

«Але довго так не буде. Ціну підіймати доведеться, але не більше як на 50 копійок», – зазначив Микола Романюк.

Відмініть проїзд "пільговикам" нахаляву - і нічого не доведеться підіймати!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"...обласний центр Волині залишився, чи не єдиним містом, де проїзд у маршрутках коштує дві гривні" - оце так економічне обгрнотування від «економіста»... Цікаво, чи ще є є якісь фактори для подорожчання вартості проїзду?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бензин у нас півтора місяці тому дійсно подешевшав на деяких заправках, на 10-30 копійок за літр всього.

Але з тих пір, коли ціна проїзду в маршрутці була встановлена у розмірі 2 грн., вартість бензину істотно зросла - з цим ніхто не стане сперечатися.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо після подорожчання хоча б якусь частину заробленого перевізники почнуть витрачати на ремонт маршрутних таксі, вчасну заміну гуми відповідно до сезону, прибирання в авто та курси підвищення кваліфікації та ввічливості для водіїв - тоді грець із ним, хай вже піднімають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тільки вчора зі Львова, проїзд в маршрутках 2 грн. трамвай 1,50 грн., і це в великому місті.

1) Хай спочатку цілеспрямовано і чітко аргументують чому це потрібно піднімати ціну.

А про пільговиків це правда, зараз їх чомусь стає все більше. То заходять до маршрутки діти Чорнобильці, яких по віку під час аварії навіть не було, а посвідчення предявляють і т.д..

2) І ще хай спочатку перед тим як піднімати ціну на проїзд доведуть до норми маршрутки ( зовнішній і внутрішній стан, побиті , поломані сидіння, грязні, криша тече під час дощу) і водіїв ( маю наувазі постійні телефонні розмови під час руху нехтуючи життями людей). І ще питання квитків, їх ніколи ніхто не видає, тобто платять податки по мінімуму і їм ще мало. І я вже не кажу про допустиму кількість людей, яку можна перевозити по техніці безпеки.

Я проти підняття і рахую його необгрунтованим.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Або дати можливість працювати тим перевізникам, які готові возити людей по 2 гривні, а не тим що "виграли" тендер.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну вони і зрівняли.... що в Києві можна 3 години їхати від початкової до кінцевої за 2.50,що в Луцьку пішки пройти пів міста.

мені навіть дивно за що 2грн платити за проїзд ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мені навіть дивно за що 2грн платити за проїзд ?

+1

Якщо відняти тендер+витрати на дайців=1,50 грн. реальна ціна проїзду. І перевізникам вистачало б, і населення задоволене.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Жесть :) честная маршрутка с билетами стоит 1,50 , а теневые жёлтые развалюхи по 2 и им стало мало?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І ще хай спочатку перед тим як піднімати ціну на проїзд доведуть до норми маршрутки ( зовнішній і внутрішній стан, побиті , поломані сидіння, грязні, криша тече під час дощу) і водіїв ( маю наувазі постійні телефонні розмови під час руху нехтуючи життями людей). І ще питання квитків, їх ніколи ніхто не видає, тобто платять податки по мінімуму і їм ще мало. І я вже не кажу про допустиму кількість людей, яку можна перевозити по техніці безпеки.

Хотів те ж саме написати :) +1

Хай вже й 2,50 АЛЕ, нехай приведуть до ладу ті тазики, що звуться маршрутками. Від скрипу гальмівних колодок можна здуріти!

2) реклама в маршрутках. Вона ж там не на халяву висить! І їм мало.

3) нехай миють, прибирають в транспорті. Пореммонтують "сигнали до водія", бо вже дістало, жмеш а він зупинку проїжджає, кричиш, а він " а в мене сигнал не працює". То, питається, якого милого він не працює?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кому треба занесуть чумадан грошей, і все буде по бумагам чітко обосновано і записано... - не переживайте ((((

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відмініть проїзд "пільговикам" нахаляву - і нічого не доведеться підіймати!

а питання пільговиків вирішує місцева, чи центральна влада?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а питання пільговиків вирішує місцева, чи центральна влада?

А що це міняє? Частина пільговиків катаються за рахунок центральної влади, частина - за рахунок місцевої.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що це міняє?

а хто казав про міняє? мені просто цікаво...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а питання пільговиків вирішує місцева, чи центральна влада?

І так і так, як казав nickel. Одну категорію пільговиків призначає Закон. Іншу - приймає на сесії міська (обл) рада.

Але це питання буде вирішуватися лише на рівні Верховної ради. Тому як забрати пільги вони можуть, але натомість потрібно щось дати взамін. Типу додати до пенсії + тих же 160-200 грн (середній проїзд в місяць, із розрахунку (грн) : 2(на роботу) + 4(з роботи на обід додому і назад) + 2(додому з роботи) = 8 грн /день * 20 роб. днів = 160 грн. + вихідні із сім'єю в центр і назад - 200 грн)

Тому як держава (в теорії) повинна якимось чудом компенсувати перевізникам оцих пільговиків. Але цього не трапляється...

От тепер порахуємо рентабельність маршрутки, яка їздить 10 рейсів в день. І в день їздить за рейс до 10 чоловік пільговиків. 10чол по 2 грн = 20 грн * 10 рейсів = 200 грн день він "недозаробляє". А тепер множимо на 30 днів, і маємо 6000 грн. А це: Скриплячі колодки, не працюючі пічки взимку, не працюючі кнопки виклику водія, бруд у маршрутках звичайний "ізнос" запчастин. З рештою комфорт. Ті ж податки і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну вони і зрівняли.... що в Києві можна 3 години їхати від початкової до кінцевої за 2.50,що в Луцьку пішки пройти пів міста.

мені навіть дивно за що 2грн платити за проїзд ?

три години - це якщо у пробках.

звичайна ціна у Києві 2,5, це якщо маршрут протяжністю 8-10 км - час проїзду 40-50 хв, є маршрути які до 25 км - ті по 3 грн, час проїзду 70-90 хв., але є і по 2 і по 1,5 - відстані там 3-5 км. час проїзду 15-25 хв

питання не лише в ціні на бензин, змінах законодавства по оформленню послуг перевезення і т.д. головне питання стоїть у тому - чи при підвищенні ціни покращиться сервіс - очевидна відповідь що ні.

на мою думку підвищення ціни має місце коли:

1) маршрутки в хорошому технічному стані, в салоні чисто( мокре прибирання всіх поверхонь не рідше ніж раз на 3 дні),

2) зимою в салонах працює піч, підтримується певний тепловий режим ( коли були температури за -20 - сідати на дермантинове сидіння було дуже холодно),

3) водій охайно виглядає і психологічно стриманий, їздить акуратно, безпечно, клієнтоорієнтований

4) видаються квиточки

5) стабільний графік роботи кожної маршрутки, за невиконання якого значні штрафи, особливо коли маршрутка відсутня у вечірній чи ранній час.

щось таке...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну вони і зрівняли.... що в Києві можна 3 години їхати від початкової до кінцевої за 2.50,що в Луцьку пішки пройти пів міста.

мені навіть дивно за що 2грн платити за проїзд ?

три години - це якщо у пробках.

звичайна ціна у Києві 2,5, це якщо маршрут протяжністю 8-10 км - час проїзду 40-50 хв, є маршрути які до 25 км - ті по 3 грн, час проїзду 70-90 хв., але є і по 2 і по 1,5 - відстані там 3-5 км. час проїзду 15-25 хв

питання не лише в ціні на бензин, змінах законодавства по оформленню послуг перевезення і т.д. головне питання стоїть у тому - чи при підвищенні ціни покращиться сервіс - очевидна відповідь що ні.

на мою думку підвищення ціни має місце коли:

1) маршрутки в хорошому технічному стані, в салоні чисто( мокре прибирання всіх поверхонь не рідше ніж раз на 3 дні),

2) зимою в салонах працює піч, підтримується певний тепловий режим ( коли були температури за -20 - сідати на дермантинове сидіння було дуже холодно),

3) водій охайно виглядає і психологічно стриманий, їздить акуратно, безпечно, клієнтоорієнтований

4) видаються квиточки

5) стабільний графік роботи кожної маршрутки, за невиконання якого значні штрафи, особливо коли маршрутка відсутня у вечірній чи ранній час.

щось таке...

І ще додам...

Чому влада порівнює вартість проїзду в Луцьку і наприклад в Києві? Зарплати все-таки досить різні, бо це столиця . Я вже писав що проти підвищення...

І ще ніхто не звертав увагу на розклеєну ззовні і всередині маршрутки рекламу, за яку перевізнику платять гроші і в більшості готівку якої ніхто не бачить.

Якщо розглянути перевізника як підприємство, платника податків, то побачимо наступне:

1) податки платять з потолка, а точніше мінімалку, бо квитків ніхто не дає.

2) контролю по заробітках немає, відповідно і водії отримують наскільки я розумію зарплату в конверті, а оформлені на мінімалку.

3) перевізники які виграли так званий тендер повинні дотримуватись чистоти в маршрутці ( сидіння...), також контролювати безпеку перевезення, а не як я колись їхав ( здається маршрутка 18), то в ній була на підлозі тріщина майже через всю маршрутку, що аж крісла на поворотах відхилялись. Щоб не текла криша. Не замерзали вікна. А цього ми знову не бачимо.

3) Додатково заробляють на зовнішній і внутрішній рекламі яка мусолить лучанам очі, а вони за це отримують гроші. Доречі на мою думку внутрішня реклама під питанням законності, оскільки перевізник таким розміщенням не залишає нам вибору чи дивитись на ту рекламу чи ні ...Тобто ставлять перед фактом, їдеш - дивись )))

4) Водії систематично порушують правила дорожнього руху, ризикуючи життями людей, а саме влаштовують гонки між собою ( ганяються наввипередки за пасажирами ), розмовляють по телефонах під час руху, палять.

Тобто якщо по нормальному, то це ще лучани мають жалітися на перевізників за похабне надання послуг. Ну і податкова зі своєї сторони має звернути увагу на такий безконтрольний вид діяльності.

Позитивні моменти :

1) Якось все-таки везуть (((

Тобто в даних перевізників безліч мінусів, а вони на свої так сказати неякісні послуги перевезення ще й хочуть ціну задерти. А влада хоче йти їм на поступки, а це все тому, що на мою думку найбільші з перевізників і є депутатами міськради.

А за пільговиків треба робити як в Європі, щоб платили хоча б половину, на мою думку це нормально. І тоді можна буде проконтролювати кількість пільговиків та яку частину коштів повинна компенсувати громада в обличчі міськради. А не брати якусь цифру з потолка.

Треба писати якогось листа Романюку, щоб він свою заяву про підвищення тарифів або чітко аргументував, ну або спростував на якомусь зібранні людям.

І ще, чому ж мовчать наші депутати, коли бачать такі дії влади, вони ж наші так звані обранці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От тепер порахуємо рентабельність маршрутки, яка їздить 10 рейсів в день. І в день їздить за рейс до 10 чоловік пільговиків. 10чол по 2 грн = 20 грн * 10 рейсів = 200 грн день він "недозаробляє". А тепер множимо на 30 днів, і маємо 6000 грн. А це: Скриплячі колодки, не працюючі пічки взимку, не працюючі кнопки виклику водія, бруд у маршрутках звичайний "ізнос" запчастин. З рештою комфорт. Ті ж податки і т.д.

А якщо порахувати 10рейсів, де 10 окрім пільговиків їде ще ну скромно 80+++ пасажирів, виходить за рейс можна взяти мінімум 1600грн.

З них треба на амортизацію авто + ЗП + бензин (при 10л/100км) виходить десь приблизно 2л на рейс(?!), а це грубо 200грн на день.

Разом за місяць: дохід орієнтовно 48тис, витрати на бензин 6тис, ЗП ну хай буде 5!тис, тоді на амортизацію авто, податки та ін. залишається мінімум 37тис на місяць. Думаю не мала сума, щоб не підвищувати тарифи. Хіба, що в чому помиляюсь :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Правильно, пільги треба взагалі реконструювати як в Росії, у людини є вибір, або береш грошима, але менша сума, або береш пільгою.

А то є люди які взагалі не їздять нікуди або їздять раз в квартал, але на них витрачається енна сума, а так у людини є вибір.

Наприклад мій тато пенсіонер має пільгу в тролейбусі, але ним не їздить взагалі, та й рідко взагалі їздить кудась, тому йому можна було б додати до пенсії тих самих 20-50 грн. і він би був задоволений.

Раз в певний період людина щоб могла перейти на іншу форму, і все. Тоді це вже є контроль над пільгами.

І перешерстити пільговиків, а то у нас є люди які "замутили" собі групу чи пільгу, то таких людей треба відловлювати і робити справжніми інвалідами, щоб іншим неповадно було.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але це питання буде вирішуватися лише на рівні Верховної ради. Тому як забрати пільги вони можуть, але натомість потрібно щось дати взамін.

та взамін гроші дати. провести монетизацію пільг та й все. я іншого розумного виходу не бачу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З них треба на амортизацію авто + ЗП + бензин (при 10л/100км) виходить десь приблизно 2л на рейс(?!), а це грубо 200грн на день.

Щось трошки не так.

4.6 літровий "Богдан", мабуть не 10л солярки бере на 100 км по місту....

А усі 30. (Расход топлива при 60 км/ч, л/100 км 26,5) Бо 1-2-3. І рідко 1-2-3-4.

Зі слів знайомого, який їздив на 9-ці, проїжджав близько 300 км в день. А це 90 (приблизно) літрів. 90 літрів на 10 (грубо) грн. Тобто 900 грн в день потрібно залити бензину. +масло. + гальмівна рідина. 900 грн в день на 30 днів, скільки буде?? 27 000 грн лише на бензин! Грубо 30. От і порахуй .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...