Перейти до змісту

У Луцьку подорожчає проїзд у маршрутках


Galiant

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 465
  • Створено
  • Остання відповідь

мені так здається, не гребуть власники маршруток грошей вагонами. там точно свого підводного каміння тьма, а ми тут рахуємо чужі гроші))

скажу лише одне, як автомобіліст, з кожним роком пройдений кілометр стає все дорожче та дорожче.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо чесно - я би урізав кількість маршуток, і поставив би розклад руху по хвилинам. Замічаю, що майже всі маршутки їздять на половину забиті весь день (так,не говоримо про ранок та де-які окремі). Я про більшість місцевих.

Дуже сподобався рух у Празі - кожна маршутка приїзджає у час (навіть врахочують затори), якщо запізниться бічльше,чим на 5хв - проїзд безкоштовний.

у Луцьку явно заторів немає, тому не проблема зробити рух по часі. Цим самим ціна не підвищиться, а компортабельність можливо (старіші автобуси продадуть чи ще щось з ними зроблять). Звісно,що робочі місця пропадуть, без недоликів ніяк.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо чесно - я би урізав кількість маршуток, і поставив би розклад руху по хвилинам.

Розрахуй логістику з врахування напливу людей у різний період часу, особливості маршруту, і т.д. І саме головне - врахуй менталітет.

В нас це ПОКИ нереально!

а ми тут рахуємо чужі гроші))

Ні не рахуємо, а намагаємося зрозуміти обгрунтованість підвищення вартості проїзду. Бо ж нам за це платити!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ні не рахуємо, а намагаємося зрозуміти обгрунтованість підвищення вартості проїзду

та щоб зрозуміти реальну обгрунтованість, бажано б було поговорити з власниками маршруток

бо крім бензину, амортизації, зарплат, ще є хабарі чиновникам та мєнтовські побори.

було б цікаво почути))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

було б цікаво почути))

Сусід (поверхом нижче) водить маршрутку (Ніби то й власник). Один із популярних маршрутів. При нагоді поговорю. Але скажу так, зірок з неба не хватає!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але скажу так, зірок з неба не хватає!

так й я про те саме, а ми тут на маршрутчиків кидаємось, ніби в них проблема, а не в умовах створених державою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так й я про те саме, а ми тут на маршрутчиків кидаємось, ніби в них проблема, а не в умовах створених державою.

ну так, а перевізники та водії білі та пушисті всі :_08: в них (крім 15-ки напевно, де йде облік пасажиропотоку по проданих квитках) прибуток ніким та нічим не обліковується. А суми геть не малі, навіть беручи до уваги всі види офіційних та "неофіційних" їх платежів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну так, а перевізники та водії білі та пушисті всі

ну такого я не писав.

прибуток ніким та нічим не обліковується

можна подумати так змушені працювати лише маршрутчики))

А суми геть не малі, навіть беручи до уваги всі види офіційних та "неофіційних" їх платежів

ви власник маршруток? якщо ні, то звідки такі дані?

п.с. я нікого не захищаю. більше того, мені не подобається наш громадський транспорт, особливо, якщо порівняти з закордонним.

але мені здається, не там ми корінь зла шукаємо...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я думаю, що в теперішній ситуації населенню міста не складе проблем прийти під Міськраду і сказати своє ПРОТИ підвищення проїзду в маршрутках... Але це має хтось зорганізувати - наприклад ті самі депутати...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Saddy сказал: ну так, а перевізники та водії білі та пушисті всі ну такого я не писав. Saddy сказал: прибуток ніким та нічим не обліковується можна подумати так змушені працювати лише маршрутчики)) Saddy сказал: А суми геть не малі, навіть беручи до уваги всі види офіційних та "неофіційних" їх платежів ви власник маршруток? якщо ні, то звідки такі дані? п.с. я нікого не захищаю. більше того, мені не подобається наш громадський транспорт, особливо, якщо порівняти з закордонним. але мені здається, не там ми корінь зла шукаємо...

своє імхо висловив в попередніх постах, більше в дискусію не вступатиму.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у родича, власника чотирьох міжміських маршруток, чистий місячний дохід наближається до п'ятизначної суми(звісно не в гривнях).

кожна маршрутка приносить в місяць 25 000 доларів чистими? хм-м...

нє, ну а чо, вірю))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кожна маршрутка приносить в місяць 25 000 доларів чистими? хм-м...

нє, ну а чо, вірю))

"наближається до п"ятизначної" і "є п"ятизначною" це різне

максимально наближеною до п"ятизначної суми є 9999 :)

тобто висновок з того посту це 9999 на 4 або ж 2500 з маршрутки.

нолік один скинь - набагато реальніше стане, але разом з тим не меньш прибутково

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як би їм так хєрово жилося як хочуть показати то дотримувалися би розкладу і дорожили пасажирами, а не грали в перегони по місту.

Сьогодні із-за чергових таких ігор в квача запізнився на роботу. Потрібна маршрутка просто не зупинилася обганяючі інші і пофіг що на зупинці чекають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тут багато букв, але все гарно розписано:

http://mymaster.livejournal.com/338814.html

В двох словах, маршрутні перевезення, власниками яких є всякі депутати і чиновники, не мають основною метою заробляння грошей. Вони створені для відмивання. А водію ставлять умову, що скількись там гривень він має здати на день - а решта собі, заправка, ремонт. Водіями беруть будь-кого. Тому водій зі своєї кишені і не спішить ладити гальма, кнопки... Ну і малі автобуси, це більша завантаженість вулиць, менша захищеність пасажирів і т.д.

А взагалі треба касовий апарат в маршрутку і буде все більш-менш зрозуміло. Ну і монетизація пільг - це теж вірно.

При наявності великої 15-ки чи тролейбуса, я сяду в них. Це дійсно міський транспорт, а не грузовози з пвсажирською коробкою. І білети дають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"наближається до п"ятизначної" і "є п"ятизначною" це різне максимально наближеною до п"ятизначної суми є 9999 тобто висновок з того посту це 9999 на 4 або ж 2500 з маршрутки.

точно, але якщо мова про 2500 з маршрутки, то не такі вже ті маршрутчики й оліхархі ))

хоча я розумію, чому претензії саме до них, бо кожен з маршрутками стикається щодня...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якби маршрутки в місті приносили не хороший дохід, а якісь копійки, то не було б такого конкурсу коли на один маршрут по декілька перевізників претендуть. А стосовно підвищення вартості то --- *задрАло вжЕ все цЕ*.....(це я про те, що в нас діють не закони економіки, а те хто як захотів).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А стосовно підвищення вартості то --- *задрАло вжЕ все цЕ*

і що пропонуєте?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А стосовно підвищення вартості то --- *задрАло вжЕ все цЕ*

і що пропонуєте?

я скоріше вірю, що таки станем нерешті цивілізацією, а не її задвірками...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Barugan, простою вірою ціни на маршрутки не знизити))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Волині скоро все буде дорожче ніж в таких великих містах як Київ та Львів. Питання виникає наступне, чому в Львові можуть їздити за 2 грн., а в Луцьку цього перевізникам не вистачає ? Їздять там ті ж самі Богдани.

Наведу приклад - Напевне тільки в Луцьку ремонтують криши бюджетних приміщень за 2 мільйони грн. бюджетним організаціям, хоча за ці гроші можна побудувати нове приміщення.

Цікаво на що дивляться наші депутати, та ж сама опозиція Свобода, Удар, Батьківщина, безліч самовисуванців на яких голосуючи покладають люди надії. Чи вміють тільки лозунги кричати, а не діяти .

Потрібно вимагати аргументів від влади та перевізників. А не піднімати по системі...А чого так дорого і чути у відповідь студент , гроші треба. Все має бути чітко обгрунтовано. І вирішувати мають люди...Якщо людей не влаштовують умови, фактично на які погодились вже перевізники, то треба знайти тих хто погодиться, провести новий тендер.А не чекати коли перевізники заблокують дорогу біля міськради і заставлять нас платити по 2,50 грн. за проїзд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво на що дивляться наші депутати, та ж сама опозиція Свобода, Удар, Батьківщина, безліч самовисуванців на яких голосуючи покладають люди надії. Чи вміють тільки лозунги кричати, а не діяти .

ви досі в депутатів вірите))

Потрібно вимагати аргументів від влади та перевізників.

ось й я про те саме, якщо дійсно не подобається організовуйтесь, вимагайте, робіть пікети, бойкотуйте маршрутки.

якщо ж просто платитиме по 2,5 й далі їздитимете, значить вас все влаштовує.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якби маршрутки в місті приносили не хороший дохід, а якісь копійки, то не було б такого конкурсу коли на один маршрут по декілька перевізників претендуть. А стосовно підвищення вартості то --- *задрАло вжЕ все цЕ*.....(це я про те, що в нас діють не закони економіки, а те хто як захотів).

Є ряд знайомих, що працюють водіями на Луцьких маршрутках...

Я не знаю, що мають із маршрутки підприємці - але те що не бідують то 100 %...

Ну для водія, якщо в день 400-600 грн виходить - то НОРМА...

Тільки літом напряжніше - 100-300 грн...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну для водія, якщо в день 400-600 грн виходить - то НОРМА... Тільки літом напряжніше - 100-300 грн...

а як впливає літо на водіїв? Не раз чув що літом не вистачає водіїв

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

літом пасажиропотік значно меньший. Студенти і школярі на канікулах плюс пора відпусток

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...