pashtik Опубліковано 28 Грудня, 2013 в 01:15 Поділитися #1 Опубліковано 28 Грудня, 2013 в 01:15 В!їхав в квартиру, де був підключений даний інтернет, власники не залишили реквізитів для проплати і з власниками звязок відсутній, підкажіть хто стикався з такою ситуацією? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
phantom Опубліковано 28 Грудня, 2013 в 06:04 Поділитися #2 Опубліковано 28 Грудня, 2013 в 06:04 А в чому проблема? Ідеш в Київстав та оформлюєш цей Інтернет на себе ... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
gorik Опубліковано 28 Грудня, 2013 в 06:06 Поділитися #3 Опубліковано 28 Грудня, 2013 в 06:06 Дзвониш на Київстар, кажеш адресу, розповідаєш ситуацію, а вони тобі і розкажуть що робити.Телефони 0-800-300-460Або у Луцьку 72-49-01 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
tarasmv Опубліковано 28 Грудня, 2013 в 07:20 Поділитися #4 Опубліковано 28 Грудня, 2013 в 07:20 Я в липні купив квартиру в якій був інтернет Київстар, а в квартирі яку продав теж був Київстар. Подзвонив попросив щоб перенесли мій аккаунт на нову адресу. На слідуючий день прийшли хлопці і перереєстрували. Всі мої накоплені бонуси збереглися. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
zaHARE Опубліковано 26 Вересня, 2016 в 09:38 Поділитися #5 Опубліковано 26 Вересня, 2016 в 09:38 Це якийсь ацкій ад!!! В батька не працює 2 тижня інтернет від КС.Тиждень додзвонююсь в службу підтримки,щоб викликати майстра(підозра на кабель).Дозвонитись неможливо. Спочатку ганяють по клавішах(нажміть 1,нажміть 3 іт.д.) потім кажуть,що час очікування 5-10 хв.Для підтвердження очікування натисніть 1,натискаю-грає музичка-через 3-4 хвилини кажуть "Всі оператори зайняті" і роз'єднують. Дозвонився до якоїсь мадам на ЦО,намалював ситуацію,вона каже,то сходіть на офіс на Дубнівську!!!! 2016 рік, оператор мобільного зв'язку і швидкісного інтернету,каже мені йти на офіс,щоб замовити майстра!!! Може я розбещений сервісом від Датагруп? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ruslyk Опубліковано 26 Вересня, 2016 в 12:13 Поділитися #6 Опубліковано 26 Вересня, 2016 в 12:13 57 хвилин тому, Alexgv сказано: Це самий кращий варіант, треба що всі провайдери так зробили - прийом заявок лише у письмовому вигляді і по паспорту, бо бумага то є бумага а не якийсь там дзвінок телефонний... Брєд... Техпідтримка може 90% поломок діагностувати по телефону і виправити віддалено.... А їхати на офіс і затягувати процедуру ремонту доступу до інтернету на пару днів смисла 0. Нє ну якщо вам так подобається та будь-ласка можете і в інше місто їхати заяву писати. 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Serpent Опубліковано 26 Вересня, 2016 в 14:56 Поділитися #7 Опубліковано 26 Вересня, 2016 в 14:56 5 годин тому, zaHARE сказано: Це якийсь ацкій ад!!! В батька не працює 2 тижня інтернет від КС.Тиждень додзвонююсь в службу підтримки,щоб викликати майстра(підозра на кабель).Дозвонитись неможливо. Спочатку ганяють по клавішах(нажміть 1,нажміть 3 іт.д.) потім кажуть,що час очікування 5-10 хв.Для підтвердження очікування натисніть 1,натискаю-грає музичка-через 3-4 хвилини кажуть "Всі оператори зайняті" і роз'єднують. Дозвонився до якоїсь мадам на ЦО,намалював ситуацію,вона каже,то сходіть на офіс на Дубнівську!!!! 2016 рік, оператор мобільного зв'язку і швидкісного інтернету,каже мені йти на офіс,щоб замовити майстра!!! Може я розбещений сервісом від Датагруп? Я от думаю, що провайдера треба вибирати індивідуально. Якщо в тебе працює добре провайдер №1 і не працює як треба провайдер №2, то залишайся з №1 і не псуй собі нерви. В мене ситуація прямо протилежна. За ті 5-6 років, що я підключений до Київстара, інтернету не було годин 10, це максимум. Як правило, це зависав свіч, який після дзвінка в Службу Підтримки, успішно перезавантажували в найкоротші терміни. Ще мені подобається, що КС може віддалено діагностувати, на чиєму боці трабл, і не парити мозк, переконуючи тебе, що ти "сам дурак". Колись я пробував підключитися до Датагруп (спокусився, що дешевше), то інтернет пропадав періодично, інколи його не було пару годин, інколи добу. Дзвінки в службу підтримки нічого не давали, там або як маленькому "лікували мозк" (а перезагрузіть роутер, а це в вас мережева карта зависла, клікніть туди і сюди), або обіцяли, що прийде майстер, який не приходив. Через тиждень я плюнув, і підключив назад Київстар, з тих пір ніяких проблем. Хоча це і було вже кілька років тому, можливо, з тих пір сервіс Датагруп/Домтелеком покращився. 3 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
zaHARE Опубліковано 27 Вересня, 2016 в 14:44 Поділитися #8 Опубліковано 27 Вересня, 2016 в 14:44 Алілуя!! Яетазделал!!! задзвонив в службу підтримки о 5-й ранку і всього 2 секунди очікування! А про те,як я ходив вчора на Дубнівську в офіс,навіть писати не хочу. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ukrainec Опубліковано 1 Лютого, 2017 в 18:22 Поділитися #9 Опубліковано 1 Лютого, 2017 в 18:22 Є такі в кого лежить домашній КС і не можливо зайти в сервіс? Грушевського Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Revolver Опубліковано 1 Лютого, 2017 в 18:40 Поділитися #10 Опубліковано 1 Лютого, 2017 в 18:40 Ми робимо все можливе, щоб відновити роботу сервісу найближчим часом. Приносимо вибачення за непередбачений збій в роботі системи. Як тільки «Мій Київстар» буде реанімовано – ми напишемо Вам. Конякіна, але інет працює. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ukrainec Опубліковано 1 Лютого, 2017 в 18:49 Поділитися #11 Опубліковано 1 Лютого, 2017 в 18:49 Грушевського, інтернет не працює, а з ранку взагалі писало про недостатність коштів на рахунку хоча все оплочено Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Bestie Опубліковано 26 Лютого, 2017 в 17:01 Поділитися #12 Опубліковано 26 Лютого, 2017 в 17:01 хто з існуючих абонентів на яких тарифах, бо я так зрозуміла, мають бути якісь зміни, тільки що, і куди, я нічого не зрозуміла. наразі в мене підключено тариф зручний, той що по 85грн Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sergkots Опубліковано 22 Липня, 2017 в 12:55 Поділитися #13 Опубліковано 22 Липня, 2017 в 12:55 Яка якість інтернету? Думаю переходити - бо воля вже дістала. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
fenmix Опубліковано 22 Липня, 2017 в 13:04 Поділитися #14 Опубліковано 22 Липня, 2017 в 13:04 Аналогічно хочу дізнатись за якісь інтернету та стабільність, також через "волю". Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Prot Опубліковано 22 Липня, 2017 в 16:26 Поділитися #15 Опубліковано 22 Липня, 2017 в 16:26 Район старого аверса. Пользуюсь уже несколько лет, полет нормальный. Скорость такая какую обещали. Обрывов почти нет ( за всё время 2 раза только пропадал инет и то на 2-3 часа). Если пользуетесь Киевстаром как мобильным оператором, посмотрите на их совместный тариф для телефона и домашнего интернета. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Sheffan Опубліковано 23 Липня, 2017 в 11:16 Поділитися #16 Опубліковано 23 Липня, 2017 в 11:16 Пацаны, хочу сбежать от плохого интернета Воли, куда меня насильно всунули из Аирбайтс, их вялой и непрофессиональной поддержки (в пятницу им сообщил что интернет постоянно очень сильно лагает - сказали что если мастер освободится и я ему оплачу!!! - во вторник-среду займемся вашей проблемой, при этом говорят что я единственный из Луцка жалуюсь на плохой интернет, что является ложью) и тупости операторов-консультантов в Киеве. Вопрос, пакет интернета Киевстар 50 Мб, какой он по качеству? сколько upload и download? Все по 50Мб? Как быстро быстро срабатывает на неисправности сети техподдержка? Часто ли в течении года возникает нужда вызывать ТП? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ukrainec Опубліковано 23 Липня, 2017 в 20:31 Поділитися #17 Опубліковано 23 Липня, 2017 в 20:31 9 годин тому, Sheffan сказано: Вопрос, пакет интернета Киевстар 50 Мб, какой он по качеству? сколько upload и download? Все по 50Мб? Як пишуть, так і дають в ту і трішки менше в іншу сторону. (в тарифі 100мбіт). в менших тарифах все по чесноку 9 годин тому, Sheffan сказано: Как быстро быстро срабатывает на неисправности сети техподдержка? завжди кажуть 3 дні, але довше кількох годин без інтернета не доводилось бути 9 годин тому, Sheffan сказано: Часто ли в течении года возникает нужда вызывать ТП? раз на 1 чи 2 роки. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Sheffan Опубліковано 23 Липня, 2017 в 22:06 Поділитися #18 Опубліковано 23 Липня, 2017 в 22:06 Ukrainec, спасибо за подробные ответы, надеюсь вы не работаете в Киевстар :-) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nemec Опубліковано 28 Липня, 2017 в 05:23 Поділитися #19 Опубліковано 28 Липня, 2017 в 05:23 ніхто тобі нічого не перерахує та не компенсує, в договорі помоему до 3х днів Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
sergkots Опубліковано 30 Липня, 2017 в 18:30 Поділитися #20 Опубліковано 30 Липня, 2017 в 18:30 Київстар агов! Хочу бути вашим клієнтом! Заявка подана вже дуже давно - навіть ніхто не зателефонував. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
kyivstar Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 09:21 Поділитися #21 Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 09:21 Став доступний для підключення новий тариф Домашнього Інтернету від Київстар - Студент. Умови прості - 70 грн за 70 Мбіт/сек на ПОСТІЙНІЙ основі. Підключення можливе тільки для НОВИХ абонентів і тільки до 31 жовтня, список гуртожитків у яких доступний даний тариф нижче (підключення можливе для УСІХ мешканців даних будинків, а не тільки студентів, при умові, що по даній адресі /квартирі, кімнаті/ немає активного рахунку Домашнього Інтернету Київстар). Перехід у тариф для діючих абонентів НЕДОСТУПНИЙ. Список будинків - Богомольця 2А Богомольця 2 Ветеранів 19 Відродження 26Б Відродження 55 Відродження 12 Відродження 22А Відродження 30 Відродження 12А Відродження 22 Відродження 49А Володимирська 95А Володимирська 101 Володимирська 102 Вороніхіна 15А Даньшина 8 Дружби Народів 6 Дружби Народів 2 Дружби Народів 4 Дружби Народів 4А Дружби Народів 6А Дружби Народів 2А Захарова 12 Захарова 14 Конякіна 8 Кравчука 10 Кравчука 36 Молоді 13А Молоді 10А Молоді 10 Молоді 8А Наливайка 2 Наливайка 4 Орджонікідзе 30 Орджонікідзе 32 Січова 3 Січова 5 Соборності 4 Соборності 7 корп. 4 Соборності 7 корп. 4А Соборності 3 Хасевича Ніла 4 Хасевича Ніла 6 Щусєва 18 Щусєва 20А З приводу безкоштовного підключення (виконуємо у срок до 3 діб) можете писати у приватні повідомлення або дзвонити 098-199-63-три4 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
R9 Fenomen Опубліковано 20 Жовтня, 2017 в 14:22 Поділитися #22 Опубліковано 20 Жовтня, 2017 в 14:22 Хто користується Київстар, який у вас пінг? наприклад сервер Луцька ? а то сьогодні підключили мені, а пінг 40))) з Луцьком, в онлайн іграх на тих самих серверах де у провайдера Воля 47 пінг, у Київстар 71 ((( Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Bliksss Опубліковано 20 Жовтня, 2017 в 15:06 Поділитися #23 Опубліковано 20 Жовтня, 2017 в 15:06 пінг - просів, все інше, пофіг - міряю на роутері через "вафлю", а там тел, планшет, ноут... От холодильника, який привезе пиво без нагадування - нема.... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
R9 Fenomen Опубліковано 20 Жовтня, 2017 в 15:12 Поділитися #24 Опубліковано 20 Жовтня, 2017 в 15:12 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
R9 Fenomen Опубліковано 20 Жовтня, 2017 в 15:14 Поділитися #25 Опубліковано 20 Жовтня, 2017 в 15:14 А ось Воля той самий сервер Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти