Перейти до змісту

Потрібна консультація по замовленню з Ali Express


Saddy

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

@Nazarqa  так, є обмін на купони продавців, але ж там купони переважно на 1-2$, а на купівлі одного товару можна застовувати зразу декілька купонів ? Або як інакше можна взяти за пару центів товар ?

  • Відповідей 1,8 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано
3 часа назад, SergLutsk сказал:

В мобільному додатку є така менюшка "мобільні бонуси", там можна збирати монетки і є типу обмін тих монет на товари + 1 цент вартості доплатити. Але скільки не заходив, завжди тих товарів залишилось нуль :)  Скажіть, то взагалі реально їх там застати поки ще є, чи то більше замануха для недалеких :)

ЗІ. я бачу що пише що товари типу обновляються в 10 по мск, але щось і на той момент не зустрічав жодного товару щоб був в наявності, навіть тих що мені нафік не нада :)

 

Щось в моєму меню такого не знаходжу. Як знайти?

Опубліковано

@Nazarqa  аааа, Семьон Семенич ! Ну по такій ціні так понятно ! Я думав може можна було замутити щоб товар скажімо за 15 $, використовуєш 7 купонів по 2 $ і от тоді дійсно відчувається що взяв за безцінь :)

Опубліковано

а що скажете на рахунок розділу "халява"

хтось коли-небудь отримував халявний товар? чи це такий собі  "маркетинговый ход".

Опубліковано
35 минут назад, char сказал:

а що скажете на рахунок розділу "халява"

а де на алі розділ "халява?

Опубліковано

За весь цей час що я там купую засвоїв одну річ, принципово не купую щось у продавців з рейтингом нижче 98%, і відсоток ймовірностей того, що товар не прийде значно знизився, хоча і були випадки коли ніби і норм продаван, але все ж товар не прийшов. Потім після повернення коштів просив мене поставити 5 а потім 4 зірки, дулю, 1 зірка - товар не прийшов.

Ще потроху рулю на кешбек сервісах, якщо будуть якісь питання то звертайтесь, спробую допомогти чим зможу.

Опубліковано
В 15.06.2016 at 11:29, inna8919com сказал:

Так на летишопс тільки 3%. 

6-7% звучить якось привабливіше...

Якщо у Вас є свій ресурс в інтернеті то кантора https://epn.bz/ взагалі від 8.5% пропонують.

 

3ce72c5a3e3984889a1bb204dca713cd.png

Опубліковано
10 часов назад, Nazarqa сказал:

І до речі, що з Алі сталося? Немає тепер звичайного часу Захисту Покупця, тепер тільки срок, в який можна відкрити диспут, і приблизна дата... Взагалі не зручно стало

це взагалі лажа - через різницю в часі можна прогавити таймер...

Опубліковано
1 година тому, Nazarqa сказано:

Краще б таймер вернули, ідіоти :) 

Добре хоч в додатку мобільному залишили ( поки що ) ...

Що за таймер?

Опубліковано
18 хвилин тому, Nazarqa сказано:

Зайдіть і подивіться що зробили)) Таймеру немає, тепер розрахункова дата, до коли може прибути посилка...

вже бачу, це погано, не видно коли диспут відкривати.

Опубліковано

ШОсь про бан аккаунта мало віриться. Я коли защіти остається 2 дня завжди відкриваю спор , якщо продавець приймає то добре , якщо продовжує защіту і пише " сиди тихо і чекай далі " я просто обостряю і все 2 дня обробка адмінами і гроші вже обробляються на повернення,і таких спорів вже 4 сторінки тому що якщо вона не прийшла за 50 днів то вона вже не прийде і щоб він там не обіцяв бо він сам не знає де вона .Ще зрозумів якщо товар який не відсліжується " тобто не заказною посилкою " приходить бракований або не такий як треба то краще написати що посилка не прийшла , бо якщо пишеш що там колір не такий то він 10 відсоткив верне і все і то якщо повезе. Ще замовляв недавно 3 айфона 5s на 32 на 710 долларів усі від різних продавців . Усі приїхали . Перший був оцінений на 60 долларів і написано просто Mobile Phone , другий взагалі 30 доларів Gift  типу подарунок і третій їхав довго продавець 91 відсоток успішних зделок думав вже наипав і не відправив даже трекалась посилка тільки по китаю і нема нема інфи і тут бац 56 день і вже в києві на сортіровочному центрі.Да і обнова не зручна но даже якщо ви не підтвердили получку товару тож є 10 днів відкрити спор.

Опубліковано

Відмінила покупку...продавець відправляв його більше тижня і не відповів на запитання" чи можлива відправка епакет замість тої, що йшла в товарі (також платна).

За цей час зявилась пропозиція в іншого продавця з епакет. 

 

Наскільки швидко можу очікувати повернення грошей за першу покупку? Чи є ймовірність що він всеодно її відправить?

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Перший раз прийшло скло на мобільний повністю розбите. Скажіть чи писати у відповідь продавцю що воно розбите, скажуть що я винен або пошта і гроші не повернуть, або писати що не получив, це Смол Пакедж, посилка не відслідковується.

Опубліковано

При оскарженні здається треба буде показувати що ти написав тєлєгу на пошту, є акт і т.п. – тобіш лишній геморой.

А ти ж забрав скоріше за все і тепер ніяких паперів уже не понаписуєш.

Так що лишаєть підлий український варіант.

 

  • +1 1
Опубліковано
В 24 июня 2016 at 21:16, Saddy сказал:

це взагалі лажа - через різницю в часі можна прогавити таймер...

Не паникуйте, а читайте внимательно!!!!! Уже более года - диспут можно открывать даже после окончания срока защиты и даже если вы уже подтвердили получение ---- у вас есть ещё 14 дней. 

Опубліковано
41 хвилин тому, dimmon сказано:

Перший раз прийшло скло на мобільний повністю розбите. Скажіть чи писати у відповідь продавцю що воно розбите, скажуть що я винен або пошта і гроші не повернуть, або писати що не получив, це Смол Пакедж, посилка не відслідковується.

недавно також мав таку історію.

Замовив три скла, два цілі, третє розбите. йшли однією посилкою. продавець запакував у пінопласт, але скотчем мотнув лине впоперек, от скло й болталось в пакеті. сфоткав все, і цілі скла, і розбите, і упаковку з пінопласту, замотану один раз, і показав, що погано запаковано, бо скло не фіксувалось в пінопласті. написав продавцю. зразу ж запропонували вислати заміну, надіслали фото накладної і скло. тепер відстежую по китайському треку (десь з Китая вилетіло) 

Опубліковано

сьогодні ортимав найшвидшу посилку з алі - 7днів!

4.07 ввечері замовив - сьогодні отримав

служба SFexpress :ok:

Опубліковано

Зведенням спорів щось змінили?

По одному товару вислали не той колір. Зійшлись в спорі з продавцем, що він зробить 50%знижки на наступну покупку. Оформила покупку, чекаю зміни ціни. Спір закритий. Ціна не міняється вже третій день. Загострити спір нема можливості.

 

Ситуація друга. Купила товар з платною доставкою epacket. Відправили cneexpress. Товар вже другий тиждень по Китаю їздить. Відкрида спір. Отримала 3 смс з проханням закрити спір. Загострити також немає кнопки....

 

Що робити?

Опубліковано
21 минуту назад, inna8919com сказал:

Зійшлись в спорі з продавцем, що він зробить 50%знижки на наступну покупку

не довіряти неперевіреним продавцям. не вестися на знижку на наступну покупку, а стояти на своєму - повернення саме з поточної транзакції.

25 минут назад, inna8919com сказал:

Ситуація друга. Купила товар з платною доставкою epacket. Відправили cneexpress. Товар вже другий тиждень по Китаю їздить. Відкрида спір. Отримала 3 смс з проханням закрити спір. Загострити також немає кнопки....

 

Що робити?

відкрила спір за якою причиною і якою сумою повернення? 

доставка невірним способом і сума поверення = вартості платної доставки?

тоді не варто так робити, адже можливий варіант, що продавець взагалі ще не відправив товар, або трек фейковий і т.д. І коли він прийме спір, покупка закриється, Вам повернуть вартість "доставки", а сума покупки перейде продавцеві (навіть при варіанті, що він нічого не відправив) і Вам прийдеть сподіватися, що посилка все-таки дійде. І дійде цілою і в ній буде річ саме того кольору.

так що чекати отримання, і якщо все ок, тоді вже відкривати диспут на суму вартості доставки + "моральна компенсація на очікування" (необов'язково) + (в разі наявності) дефекти і т.д. Якщо посилка не прийде за 60 днів - відкривати диспут на повне повернення. Процедуру я Вам описував раніше.

п.с. до речі, при поверенні коштів за посилку вартість платної доставки не повертається, лише вартість товару.

 

 

Опубліковано
14 часа назад, Saddy сказал:

відкрила спір за якою причиною і якою сумою повернення? 

доставка невірним способом і сума поверення = вартості платної доставки?

тоді не варто так робити, адже можливий варіант, що продавець взагалі ще не відправив товар, або трек фейковий і т.д. І коли він прийме спір, покупка закриється, Вам повернуть вартість "доставки", а сума покупки перейде продавцеві (навіть при варіанті, що він нічого не відправив) і Вам прийдеть сподіватися, що посилка все-таки дійде. І дійде цілою і в ній буде річ саме того кольору.

так що чекати отримання, і якщо все ок, тоді вже відкривати диспут на суму вартості доставки + "моральна компенсація на очікування" (необов'язково) + (в разі наявності) дефекти і т.д. Якщо посилка не прийде за 60 днів - відкривати диспут на повне повернення. Процедуру я Вам описував раніше.

п.с. до речі, при поверенні коштів за посилку вартість платної доставки не повертається, лише вартість товару.

 

 

Відкрила спір за тою причиною, що відправлене не тою службоб. Брала платну доставку, щоб встигнути до певної дати. Продавець відправив одразу 3 смс. В першому запитав чи можна переслати товар ще раз за допомогою епакет...в другому попросив почекати і закрити диспут. В третьому сказав, що товар було надіслано за допомогою епакет, знову просив зачекати.

 

Потім переписка...і знову просить зачекати 14 днів, інакше зобов'язується повернути вартість доставки. Але я не зрозуміла, чи ще 14 днів, чи в цілому (якщо в цілому, то вони закінчуються завтра).

 

А на рах. морального збитку - вертають навіть таке?

Якщо товар коштував 5$..доставка 2$, то яка сума компенсації може бути? Я розраховую хоча б на повернення вартості доставки...але в такому випадку моральну компенсацію можна вимагати в кожному диспуті)))))))

 

І ще - за не той колір тлвару і закритий диспут ліпити негативний відгук? 

Опубліковано
20 минут назад, inna8919com сказал:

І ще - за не той колір тлвару і закритий диспут ліпити негативний відгук?

на ваш розсуд. якщо повернув якісь кошти без проблем - тоді напевно не ліпити.

на рахунок "моральних збитків" теж на ваш розсуд, але це не можуть бути якісь великі суми.

23 минуты назад, inna8919com сказал:

Якщо товар коштував 5$..доставка 2$, то яка сума компенсації може бути?

2 бакси за доставку. + можете додати щось за довге очікування від безплатної доставки. після отримання посилки загострити спір, можливо медіатори щось і повернуть. і наука буде продавцю, щоб так не робив

25 минут назад, inna8919com сказал:

але в такому випадку моральну компенсацію можна вимагати в кожному диспуті)))))))

хіба ви постійно обираєте платну доставку, а прод відправляє безплатною?

безпідставно відкривати диспути на необгрунтовані суми теж не варто.

 

  • -1 1
Опубліковано

@Saddy Просвяти ще в такому питанні.

Продавець написав, що вислав посилку, дав трек номер. Але вже 3-й тиждень номер по базах не бється. Продавець на листи не відповідає, хоча до цього був дуже товариський.

Що в такому разі робити, порадь.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...