Перейти до змісту

Потрібна консультація по замовленню з Ali Express


Рекомендовані повідомлення

3 часа назад, Saddy сказал:

 

2 бакси за доставку. + можете додати щось за довге очікування від безплатної доставки. після отримання посилки загострити спір, можливо медіатори щось і повернуть. і наука буде продавцю, щоб так не робив

 

 

То зараз не закривати спір, так як він просить? Диспут буде закрито через 3 дні. Якщо я його закрию, потім знову зможу відкрити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 1,8 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

15 часов назад, vaz75 сказал:

Продавець написав, що вислав посилку, дав трек номер. Але вже 3-й тиждень номер по базах не бється. Продавець на листи не відповідає, хоча до цього був дуже товариський.

Що в такому разі робити, порадь.

14 днів не трекається - диспут на повне повернення по причині "no tracking information"

14 часа назад, inna8919com сказал:

То зараз не закривати спір, так як він просить? Диспут буде закрито через 3 дні. Якщо я його закрию, потім знову зможу відкрити?

не закрити, а відмінити. диспут можна буде відкрити знову поки є час на таймері захисту покупця. якщо нічого не робити, диспут закриється на умовах, які зараз виставлені в ньому (тут теж треба бути уважним - продавці часто змінюють суму повернення на 0 і просять прийняти диспут), і тоді покупка закриється - вам перейде сума з диспуту, а продавцю - все інше і навіть якщо ви не отримаєте товар взагалі, нічого вже не зробиш.

так що тут варіант - диспут відмінити і слідкувати за таймером, в кінці таймеру робити так як я писав вище - в разі отримання диспут на відшкодування суми доставки + "неустойка", в разі неотримання - на всю суму.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 часов назад, Saddy сказал:

 

так що тут варіант - диспут відмінити і слідкувати за таймером, в кінці таймеру робити так як я писав вище - в разі отримання диспут на відшкодування суми доставки + "неустойка", в разі неотримання - на всю суму.

поки думала гадала, і диспутувала з продавцем, посилка прийшла на відділення укрпошти. Ще вчора трекалась в Китаї, а сьогодні я її забрала. Мабуть глюки з сайтом.

 

Добре, що все добре. Написала продацю гарний відгук. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 12.07.2016 at 19:26, Nazarqa сказал:

Якщо взагалі не трекається, навіть про те що отримана електронна інфа, типу продавець створив відправлення, відкривайте диспут без проблем по причині що не трекається, і взагалі, якщо більше 10-15 днів немає інфи - диспут та повернення грошей.

теж вже восьмий день тіпа як відправлено, але  не трекаєтся :(  

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

 

думаю цікаво буде всім хто з алі замовляє

Изменения в правилах ведения споров на АлиЭкспресс

 

Цитувати

 

Краткий перечень основных изменений в правилах ведения спора

  1. Можно сколько угодно раз и на любой стадии спора добавлять и удалять фотографии и видеозаписи с доказательствами вашей правоты.
  2. Можно вносить 2 предложения по решению спора. Одно – на частичный (или даже полный) возврат средств без возврата товара продавцу. Второе – на возмещение уплаченных за товар средств с возвратом товара продавцу.
  3. Упразднена возможность обострения спора по желанию одной из сторон. Обострение происходит автоматически, если за 7 календарных дней продавец и покупатель не достигли консенсуса.
  4. Изменения в интерфейсе формы открытия спора. Появились подсказки для облегчения выбора тех или иных действий в зависимости от выбранных причин открытия спора по заказу.

 

  1.  
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Напоминание:

Ваш заказ будет доставлен в течение 15-39 дн, Время доставки может измениться из-за задержек на таможне или логистических проблем. 
1. Если ваш заказ не будет доставлен к 2016-09-10 вы можете подать на возврат, открыв спор. 

 

Ситуація наступна. Товар  по трек-номеру на  Обработка 43399 ЦЕХОП ЛУЦК

.

Продавець, в термін обробки, надав трек-номер. Номер не трекався 2 тижні (взагалі номер не відповідав стандарту номерації), писав продавцю, відповідали, що проблема, просили почекати. Через три тижні дали новий трек, який через тиждень трекнувся і почав відслідковуватися.

 

Відкривати диспут на повернення, щоб наказати продавця? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

50 хвилин тому, rl72 сказано:

Відкривати диспут на повернення, щоб наказати продавця?

не факт що вдасться

цілком можливо що служба підтримки з аліекспреса перевірить трекномер і попросить тебе піти на пошту і забрати посилку

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наказати за що? Товар отримав?

 

"Стандартність" трек-номера залежить від поштової служби, якою відправляє продавець. Зазвичай ті, які "безплатна доставка" в Україну не трекаються. 

По твоїй ситуації схоже, що спочатку тобі відправили якраз такою поштою (Чіна-пост напр.), а коли ти їх дістав, тобі відправили ЩЕ ОДИН товар :)

Так що незабаром до тебе може доїхати і перший :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, jack74 сказано:

Наказати за що? Товар отримав?

 

"Стандартність" трек-номера залежить від поштової служби, якою відправляє продавець. Зазвичай ті, які "безплатна доставка" в Україну не трекаються. 

По твоїй ситуації схоже, що спочатку тобі відправили якраз такою поштою (Чіна-пост напр.), а коли ти їх дістав, тобі відправили ЩЕ ОДИН товар :)

Так що незабаром до тебе може доїхати і перший :)

номер був повністю "лєвий", його дали, щоб в термін зробити "відправку" замовлення. потім в листуванні дали нормальний номер.

номер і перший (який "лєвий") і той який правильний, належать Пошті Нідерландів. так от перший номер (лєвий) ніде ні разу не трекнувся і навіть пошта Нідерландів електронної реєстрації посилки не мала. 

п.с. товар буде лише один

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, rl72 сказал:

номер був повністю "лєвий", його дали, щоб в термін зробити "відправку" замовлення. потім в листуванні дали нормальний номер.

номер і перший (який "лєвий") і той який правильний, належать Пошті Нідерландів. так от перший номер (лєвий) ніде ні разу не трекнувся і навіть пошта Нідерландів електронної реєстрації посилки не мала. 

я так поняв, поштою Нідерландів вони відправляють все те, що в собі має акумулятор, мені так смарт годинник відправляли, номер трекнувся лише в Луцьку

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, guest сказано:

не факт що вдасться

цілком можливо що служба підтримки з аліекспреса перевірить трекномер і попросить тебе піти на пошту і забрати посилку

 

теж так думаю. в продавця ж листування є, і номер правильний в листуванні.

питання я тут підняв радше по приколу, чому свідчить смайл ;).

а посилку піду завтра отримувати)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, MANJAK11 сказано:

я так поняв, поштою Нідерландів вони відправляють все те, що в собі має акумулятор, мені так смарт годинник відправляли, номер трекнувся лише в Луцьку

 

не знаю. мої три посилки (всі три з однаковими симптомами (описаними мною вище) від одного продавця) через пошту Нідерландів з номерами типу RS600000001NL трекались і на Post NL і на Укрпошті на всьому ланцюжку

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

товари з аккумами відправляють також поштою Сингапуру, поштою Швеції, Швейцарії, Рустон Експрес, Естонії, рідше - пошта Гонконгу.

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

забрав посилки.

тепер нова проблема, товар (тел з чохлом) не відповідає заявленому в описі (точніше сам чохол, замість червоного прислали чорний).

Робити підтвердження отримання товару і відкривати спор по факту невідповідності опису ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, rl72 сказано:

Робити підтвердження отримання товару і відкривати спор по факту невідповідності опису ?

відкривай спочатку спір. там буде питання чи вже отримали ставиш галочку на так, а потім вже вибереш про невідповідність товару опису. а вже колись пізніше поставиш про отримання посилки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, rl72 сказано:

забрав посилки.

тепер нова проблема, товар (тел з чохлом) не відповідає заявленому в описі (точніше сам чохол, замість червоного прислали чорний).

Робити підтвердження отримання товару і відкривати спор по факту невідповідності опису ?

для початку прочитати уважно опис товару. Дуже часто продавець попереджає, що чохол кладеться навмання, який попаде (хоч ти й попросиш покласти саме бажаний)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

30 хвилин тому, jack74 сказано:

для початку прочитати уважно опис товару. Дуже часто продавець попереджає, що чохол кладеться навмання, який попаде (хоч ти й попросиш покласти саме бажаний)

 

я перепитував про колір чохла, в листуванні продавець підтверджувала що такий, як я замовляю

відкрив диспут, побачу що буде

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я останню посилку заказав з алі через SF Express в результаті судячи з трекінгу то посилка в україну прийшла ще 29.08.16... Є підозри що мою посилку прикарманили на пошті :( ... Так як останній раз коли заказував через дану службу доставки то посилка на 10-й день від моменту получення треку була вже в мене на руках... Привозив кур*єр з міст експресу. Тепер даже незнаю що робити... До закінчення терміну захисту покупця ще 28 днів.. але я вже на процентів 90 впевнений що вона не прийде...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене були посилки, котрі по майже два місяці йшли. Що поробиш, Китай далеко... За закінчення терміну захисту покупця не переживай, продавець його без проблем може продовжити (часто вони це роблять навіть без твого прохання, лише після листа-запиту "що сталось?")

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

55 минут назад, Ruslyk сказал:

Я останню посилку заказав з алі через SF Express в результаті судячи з трекінгу то посилка в україну прийшла ще 29.08.16... Є підозри що мою посилку прикарманили на пошті :( ... Так як останній раз коли заказував через дану службу доставки то посилка на 10-й день від моменту получення треку була вже в мене на руках... Привозив кур*єр з міст експресу. Тепер даже незнаю що робити... До закінчення терміну захисту покупця ще 28 днів.. але я вже на процентів 90 впевнений що вона не прийде...

У мене одна посилка через SF Express в Україні ще 23.07 , але дальше Києва не рухнулась. Я теж впевнений , що я її вже не отримаю, проте продавець продовжив термін захисту і я чекаю поки він сплине.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

39 минут назад, electric сказал:

У мене одна посилка через SF Express в Україні ще 23.07 , але дальше Києва не рухнулась. Я теж впевнений , що я її вже не отримаю, проте продавець продовжив термін захисту і я чекаю поки він сплине.

Заради цікавості перевірив свою посилку, яка (згідно треку) зависла в Києві. Також  SF Expres, останній раз трекнулась 05,08,16, продавець сам продовжив термін захисту. Мабуть не в Укрпошті справа, @Ruslyk не гони на неї. Скоріше за все продавці в курсі цієї лажі, тому автоматично продовжують термін захисту, а може навіть повторно висилають товари. Тепер буду звертати увагу на служби доставки при замовлені.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дві посилки через SF Express  пише що поступили в Київ далі руху ніякого. Пройшло більше 2-х місяців.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, nickel сказал:

Заради цікавості перевірив свою посилку, яка (згідно треку) зависла в Києві. Також  SF Expres, останній раз трекнулась 05,08,16, продавець сам продовжив термін захисту. Мабуть не в Укрпошті справа, @Ruslyk не гони на неї. Скоріше за все продавці в курсі цієї лажі, тому автоматично продовжують термін захисту, а може навіть повторно висилають товари. Тепер буду звертати увагу на служби доставки при замовлені.

SF express до нас їде не Укрпоштою , наприклад одна яка доїхала, була  доставлена кур'єром Нової Пошти, так що Укрпошта точно не при ділах. Про те що продавець повторно висилає товар,думка мені сподобалась. Зазвичай продавці продовжують термін захисту на 10-20 днів , а зараз додав аж 60!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@nickel так розумієш суть в тому, що в серпні через дану службу доставки вже купляв товар і був дуже задоволений... А тут якийсь попандос... І мало віриця що за якихось 2 тижні все так кардинально змінилося... Це або з нашою митницею щось, а бо я вже хз... Наступний раз замовлятиму або Aliexpress Standart Shipping  або epacket... Там і по Україні нормально трекаєця....

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...