TFA Опубліковано 27 Жовтня, 2015 в 16:05 #751 Опубліковано 27 Жовтня, 2015 в 16:05 Чув краєм вуха, що Палиця закупив 50 трулів для луцького депо, але Романюк відмовився ставити їх на баланс до виборів.TFA, чи то правда?Чесно, не знаю. ІМХО, то неправда, я би ще в 5-10 повірив, але не в 50. Знаю, що ніби пропрацьовується варіант з наданням кредиту ЄБРР на закупівлю 30 штук, але чи це йде мова про нові, чи про б/у - не в курсі.
Zheny@ Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 11:15 #752 Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 11:15 тролейбус-ветерен ЛАЗ 1997 року випуску; тролейбус Шкода 1974 року випускуги-ги..Чув краєм вуха, що Палиця закупив 50 трулів для луцького депо, але Романюк відмовився ставити їх на баланс до виборів. TFA, чи то правда?А тим часом, свіждопригнаний польський Єльч, стоїть у митній зоні....
Skorpio76 Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 21:29 #753 Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 21:29 тролейбус-ветерен ЛАЗ 1997 року випуску; тролейбус Шкода 1974 року випускуги-ги..Чув краєм вуха, що Палиця закупив 50 трулів для луцького депо, але Романюк відмовився ставити їх на баланс до виборів. TFA, чи то правда?А тим часом, свіждопригнаний польський Єльч, стоїть у митній зоні....та ще два мають бути (зі слів працівниці-кондуктора)
justice777 Опубліковано 6 Листопада, 2015 в 08:41 #754 Опубліковано 6 Листопада, 2015 в 08:41 Цікава розповідь про історію українського тролейбуса: http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=34670
Zheny@ Опубліковано 6 Листопада, 2015 в 10:48 #755 Опубліковано 6 Листопада, 2015 в 10:48 а тим часом присунули ще 2 Єльча. Прикольно так - тролейбус на домкраті!
IronSun Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 09:18 #757 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 09:18 Трохи не в тему: очікується (вкотре) повернення до компостерів замість кондукторів? Сьогодні бачив в одному прикручені і пофарбовані в зелений.
Zheny@ Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 10:27 #758 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 10:27 очікується (вкотре) повернення до компостерів замість кондукторів?" lЄ думка. Але там свої проблеми виникають. Де продавати? Як вести облік. Витрати.
Zevs_Isver Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 10:39 #759 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 10:39 очікується (вкотре) повернення до компостерів замість кондукторів?" l Є думка. Але там свої проблеми виникають. Де продавати? Як вести облік. Витрати.як де? на багатьох зупинках стоять цілодобові "ларёчки" з бухлом от там і продавати хоч якась користь буде
Zheny@ Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 10:48 #760 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 10:48 на багатьох зупинках стоять цілодобові "ларёчки" з бухлом от там і продавати от про це я казав - облік!хто буде вести? ті вічно напів-п'яні продавчині? Воно їм нада безоплатно ? Облік вести. Ти думаєш не піднімалося питання? Рівно як і будки ставити по місту ,як колись було.Але:- електрика- тепло- охорона якась, щоб бидло не розгромило.- сама будка вартуватиме грошей! може це й простіше. Купив і не паришся. А Кондукторів перевести на контролерів. питання в повітрі.
Zevs_Isver Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 11:01 #761 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 11:01 на багатьох зупинках стоять цілодобові "ларёчки" з бухлом от там і продаватиот про це я казав - облік! хто буде вести? ті вічно напів-п'яні продавчині? Воно їм нада безоплатно ? Облік вести. Ти думаєш не піднімалося питання?дик, ну облік бухла вони ж ведуть якось? просто буде ще один рядок в "1Ц" а чи треба продавчиням.... звичайно ні... траба їхнім щефам.... (бо відмова продавати квиточки автоматично означатиме закриття точки з бухлом) а як будуть перевіряти чи не друшляють тролейбуси? p.s. про якийсь ПайПас і друкування квиточків на місті(в ролейбусі) не думали? (а-ля касовий апарат)?
Zheny@ Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 11:13 #762 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 11:13 дик, ну облік бухла вони ж ведуть якось? Каса. І це їхня робота - вни за це ЗП отримують. просто буде ще один рядок в "1Ц" ТИ про 1С пошутив? а чи треба продавчиням.... звичайно ні... траба їхнім щефам.... (бо відмова продавати квиточки автоматично означатиме закриття точки з бухлом) Ну , якщо це старий новообраний мер парішає на свому рівні - тоді да. p.s. про якийсь ПайПас і друкування квиточків на місті(в ролейбусі) не думали? (а-ля касовий апарат)?
TFA Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 12:39 #763 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 12:39 Трохи не в тему: очікується (вкотре) повернення до компостерів замість кондукторів? Сьогодні бачив в одному прикручені і пофарбовані в зелений. На Тр6 і наче на Тр3 безкондукторний режим, квитки купляються у водія.
SunSeth Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 13:22 #764 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 13:22 На Тр6 і наче на Тр3 безкондукторний режим, квитки купляються у водія. Так само можна організувати і на решті маршрутів. Купувати, якщо часто їздиш, не 1 квиток, а кілька. Водієві до з/п додати сотню-дві, а на з/п кондуктора зекономити тисячу-дві. Найбільш "матьорих" кондукторів перевести на контролерів.
Zheny@ Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 13:27 #765 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 13:27 якщо часто їздиш, не 1 квиток, апроїздний. Він 90 грн в місяць вартує. Без обмеження кількості поїздок. Грубо кажучи - 2 поїздки в день. Якщо потрібно частіше - то це мегавигідно.Водієві до з/п додати сотню-дві,Як варіант.а на з/п кондуктора зекономити тисячу-дві.троха менше....Найбільш "матьорих" кондукторів перевести на контролерів.так і задумувалося.
alexvvv Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 14:14 #766 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 14:14 кондуктора тримати на кожен тролейбус це дорогувато виходить.
Zheny@ Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 14:44 #767 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 14:44 кондуктора тримати на кожен тролейбус це дорогувато виходить.Я тобі більше скажу. 3 водія і 3 кондуктора на один тролейбус. Бо робота позмінна.Якщо не буде кондукторів - не будуть купувати квитки. Якщо компостер, то буде як в радянські часи. Квиток купив і їздиш поки раптом не зайде контролер. Тоді компасуєш.
SunSeth Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 15:04 #768 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 15:04 https://youtu.be/8OIPOZdbVXs
IronSun Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 16:14 #769 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 16:14 (змінено) Таки правда, з 6-го грудня будуть курсувати без кондукторів (інфо від них самих)Поки що в мене враження, що змушують купувати проїздні (тим, хто не хоче щоразу в кабіну водія лізти через весь салон). Потенційних точок реалізації квиточків "про запас" в місті аж 3 (пр. молоді, братський міст і, власне, зупинка лпе) Змінено 30 Листопада, 2015 в 16:36 користувачем IronSun
vetalforever Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 16:30 #770 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 16:30 кондуктора тримати на кожен тролейбус це дорогувато виходить.Я тобі більше скажу. 3 водія і 3 кондуктора на один тролейбус. Бо робота позмінна.Якщо не буде кондукторів - не будуть купувати квитки. Якщо компостер, то буде як в радянські часи. Квиток купив і їздиш поки раптом не зайде контролер. Тоді компасуєш. на квитках уже є серійні номера і у водія є облік, який інтервал він продав за рейс. Так що не думаю, шо савдепія пройде. +1 до компостерів. Але от зайшов я на задні двері в годину пік... як же мені дістатися до кабіни водія?
mrZED Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 20:53 #771 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 20:53 Але от зайшов я на задні двері в годину пік... як же мені дістатися до кабіни водія? мати в кармані/кошельку запас з декількох нових квитків, багато місця не займуть, а нерви зекономлять.
vetalforever Опубліковано 1 Грудня, 2015 в 07:54 #772 Опубліковано 1 Грудня, 2015 в 07:54 мати в кармані/кошельку запас з декількох нових квитків, багато місця не займуть, а нерви зекономлять. Я для кого писав, що в квитка є серійний номер? Я не можу взяти білет в 12-го маршруту і прокататися з ним на 15-му... Чи може я не так зрозумів суть продажі?
Zheny@ Опубліковано 1 Грудня, 2015 в 08:03 #773 Опубліковано 1 Грудня, 2015 в 08:03 Чи може я не так зрозумів суть продажі?Не зрозумів. Це кондуктор в своєму тролейбусі продає квитки певної серії. Які їй видали. А коли будуть компостери, і квиточки продаватимуться не лише у водія - тоді 2-3-5-10 штук купив, і пофіг де їздити.Купувати квитки у водія - маразм ще той. особливо в нашій країні.Він не має права продавати квитки - поки їде. Тільки на зупинках. А тепер уявімо:ранок, 8,00-8,30. Овер 25 чоловік на зупинці ,включаючи студентів. З них платить гроші 20 (5 пільговики). У 10 чоловік (умовно) без здачі. Решта 10 від 2-х до 50 грн. Кожному квиток і решту. Питання, скільки це займе часу?
rrid Опубліковано 1 Грудня, 2015 в 08:05 #774 Опубліковано 1 Грудня, 2015 в 08:05 мати в кармані/кошельку запас з декількох нових квитків, багато місця не займуть, а нерви зекономлять.Я для кого писав, що в квитка є серійний номер? Я не можу взяти білет в 12-го маршруту і прокататися з ним на 15-му...Чи може я не так зрозумів суть продажі? може, суть продажі в тому, що компостери кожного тролейбуса мають відбиток, відмінний від всіх інших? і якщо закомпостувати квиток в тролейбусі з №199, то він буде відрізнятись від закомпостованого квитка в будь-якому з інших. в Любліні, звідки привезли трохи траліків в Луцьк, компостер електронний - на квитку компостер друкує час "погашення", а квиток має обмежений термін дії (залежно від вартості). причому можна пересідати на інший тролейбус в межах терміну дії квитка після компостування.
Zheny@ Опубліковано 1 Грудня, 2015 в 08:40 #775 Опубліковано 1 Грудня, 2015 в 08:40 може, суть продажі в тому, що компостери кожного тролейбуса мають відбиток, відмінний від всіх інших? так було завжди. Просто чоловік має на увазі, що квиток куплений у водія / кондуктора 12-ки - не проканає у 15-ці. Різні у них С/Н.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти