Перейти до змісту

Скарга на Нову пошту


anahareo

Рекомендовані повідомлення

В когось було. Бо зіткнувся вперше.
Отримувач відмовився від отримання товару.
А НП прислала повідомлення про те, що товар не забрали! І я скоро буду должен за зберігання!
Таким чином товар досі на НП у місті отримувача. Я то ще маю 2 дні. Але з якого то часу відмова - це не забрав.
 

Відкликай назад, якщо отримувач не забирає (з ним звязок є? щось пояснює?), попадеш тільки на пересилку в два боки, якщо товар того вартує
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, rl72 сказано:

Відкликай назад, якщо отримувач не забирає

це я знаю, але ти не дочитався.  По телефону, він сказав. що відмовляється, товар він бачив. І тому, якщо відмова. товар мала б відправити назад НП.

А НП сказало - товар не забрали.

 

Покупець скидав завдаток, якраз на подібний випадок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

це я знаю, але ти не дочитався.  По телефону, він сказав. що відмовляється, товар він бачив. І тому, якщо відмова. товар мала б відправити назад НП.
А НП сказало - товар не забрали.
 
Покупець скидав завдаток, якраз на подібний випадок.

Ну то відкликай та й не парся
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, rl72 сказано:

Ну то відкликай та й не парся

так і буде. Цікавить питання чому НП само не відправило мені по відмові.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, Zheny@ сказано:

так і буде. Цікавить питання чому НП само не відправило мені по відмові.

Або хочуть заробити на зберіганні, або не хочуть даремно витрачатись на зворотню доставку, бо можливо буває, що і там і там не забирають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, Zheny@ сказал:

так і буде. Цікавить питання чому НП само не відправило мені по відмові.

Дєфачка втикнула галочку поставити - відмова.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, nickel сказано:

Дєфачка втикнула галочку поставити - відмова.

так ото ж.

Хай шлють.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, Zheny@ сказано:

так і буде. Цікавить питання чому НП само не відправило мені по відмові.

можеш подзвонити на підтримку (безкоштовно на 0-800....), але навряд чи там тобі щось цікавіше скажуть.

я так робив замовлення на виклик курєра, прийняли, скинули на Луцьк, а ті, у звязку із загруженістю машин,   тупо поставили типу я відмовився.

виклик не поновили, прийшлось робити нову заявку. але день для відправки втратив

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відділення на Дружби народів = Тузік здох?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 годин тому, nickel сказано:

Відділення на Дружби народів = Тузік здох?

Вже зо три тижні як здох.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 годин тому, nickel сказано:

Відділення на Дружби народів = Тузік здох?

наскільки знаю - договір оренди приміщення закінчився, а на новий термін не домовились.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підкажіть що це за комісія і звідки вона береться?2017-04-21_16h56_46.jpg.a11a97dedf5681686e756e22e5614618.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

33 хвилин тому, Dieselsmart сказано:

Підкажіть що це за комісія і звідки вона береться?2017-04-21_16h56_46.jpg.a11a97dedf5681686e756e22e5614618.jpg

наложка? дайте повну інфу по відправленню 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це комісія за оголошену вартість вантажу, яка дорівнює 7780 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що це взагалі за комісія така, щось я такого не памямаю раніше.

Це походу вартість доставки в нас не зросла але комісію ми приліпили.

 

2017-04-21_18h02_49.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Комісія за оголошену вартість була завжди.

5 грн з однієї тисячі.

 

Змінювалася лише сума, після якої вона починала нараховуватися (в межах 200-500 грн). Зараз це 200 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, mykola сказал:

Це було одне з найбільш завантажених відділень (постійно черги), можливо, більший потік на Львівській і Карбишева (де немає обмежень по вазі). 

Ха.

Геть не завантажене воно було.

Черга там лише через те, що лише два оператора працювало (через площу приміщення).

Зайдіть, скажімо, на третє - там операторів втричі більше, але черга все одно є ;)

А взагалі - черга є тимчасовим явищем, яке існує тоді, коли всі поотримували СМСки про прибуття відправлень.

Зайдіть на відділення зранку, до приїзду машини з вантажем. Або ввечері після того, як весь вантаж вже виїхав - є можливість побути сам-на-сам з операторами ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 годин тому, ursa сказано:

Комісія за оголошену вартість була завжди.

5 грн з однієї тисячі.

 

Змінювалася лише сума, після якої вона починала нараховуватися (в межах 200-500 грн). Зараз це 200 грн.

а не триста? коли змінились умови ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 годин тому, flashmax сказано:

а не триста? коли змінились умови ?

мабуть з півроку тому

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Demeter сказано:

мабуть з півроку тому

да ну.

менше місяця, у нас комісія була від 300

зараз не знаю

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 12.04.2017 at 10:39, Zheny@ сказал:

це я знаю, але ти не дочитався.  По телефону, він сказав. що відмовляється, товар він бачив. І тому, якщо відмова. товар мала б відправити назад НП.

А НП сказало - товар не забрали.

 

Покупець скидав завдаток, якраз на подібний випадок.

 

В 12.04.2017 at 10:44, Zheny@ сказал:

так і буде. Цікавить питання чому НП само не відправило мені по відмові.

 

В 12.04.2017 at 10:46, alexvvv сказал:

Або хочуть заробити на зберіганні, або не хочуть даремно витрачатись на зворотню доставку, бо можливо буває, що і там і там не забирають.

 

В 12.04.2017 at 10:47, nickel сказал:

Дєфачка втикнула галочку поставити - відмова.

 

В 12.04.2017 at 10:55, Zheny@ сказал:

так ото ж.

Хай шлють.

 

Знатоки.... :)

 

Нова Пошта никогда не отправляла груз назад, если получатель отказался от него. Ни сразу после отказа, ни даже по окончании срока бесплатного хранения. Всегда нужно было заявление клиента на возврат.

 

Теперь выдыхаем ;)

И читаем дальше.

 

Мотивация этого такова.

1. Если получатель отказался, отправитель за время бесплатного хранения может найти в том же городе другого заинтересованного в этом товаре покупателя, после чего изменить данные получателя, чтобы новый клиент мог забрать груз. Какой в этом смысл? Экономия. Минимум доставка в две стороны (которую оплатит отправитель). А ещё, возможно, и доставка новому получателю в тот же город за свой счёт. Вот так и выходит, что влететь можно на 2-3 стоимости доставки, да ещё и потерять кучу времени, если клиенты из одного города. И опять же, клиент может и не дождаться груза и снова отказаться от него. А это влёт уже на 4 стоимости доставки (если груз ещё нужен будет отправителю).

2. После отказа получателя отправитель может найти клиента в другом городе и заказать туда  переадресацию со сменой данных получателя. Это опять же экономия времени и денег (потому что за эти две доставки может заплатить получатель). Правда при очередном отказе возврат груза обойдётся в 3 стоимости доставки.

3. Возврат сразу после отказа вполне может вызвать негативную реакцию отправителя в связи с первыми двумя пунктами - новый клиент может найтись в тот же день, когда получатель отказался, а время порой играет решающую роль.

 

Снова выдохнем ;)

 

Единственный вариант возврата посылок - только по окончании срока бесплатного хранения.

Этот вариант доступен только таким отправителям, как "Розетка", "Маркасон", "Модна Каста", "Ле Бутик", "Дешевше Нет", "Цитрус" и другим интернет-магазинам. Также интернет-магазином может быть и ФОП - но в этом случае он в обязательном порядке должен подписать договор с компанией на предоставление данного типа услуги.

Обычный отправитель не имеет таких привилегий, поэтому груз лежит до написания им заявления (или звонка в контакт-центр). На 25-й рабочий день, если груз не забран ни получателем, ни отправителем, происходит отправка этого груза на склад утилизации.

 

 

P.S.

Да, я имею отношение к НП. 

Но меня чисто по-человечески - в любой ситуации, а не конкретно в этой - улыбает/удивляет/раздражает/бесит, когда кто-то, абсолютно не разобравшись в вопросе, начинает с пеной у рта доказывать свою правоту и придумывать удобные для себя правила, по которым должна работать компания, неважно какие услуги она предоставляет :)

 

P.P.S.

С 26-го апреля срок бесплатного хранения - нет, не изменится, но теперь суббота будет считаться обычным рабочим днём. Таким образом, если раньше товар, скажем, от "Розетки" приезжал во вторник, то вы могли его забрать в следующий понедельник до обеда, то теперь он будет ехать назад в субботу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

31 хвилин тому, flashmax сказано:

да ну.

менше місяця, у нас комісія була від 300

зараз не знаю

не знаю як у Вас на відділенні :), але на "нашій" НП мінімалка з 200 грн приблизно з жовтня 2016го року (спеціально передивився базу відправок)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Останнім часом на моє місцеве відділення груз приходить після 16:00.

Раніше я міг получити в 13:00-14:00, щось з ним зробити (робота така) і відправити в той же день. Зараз 16:20. Я получив на першому відділенні з Києва в 10 ранку, на "моєму" на Відродження досі немає з Рівного. Замовлення одного дня. 

По Луцьку фізично посилка ходить довше, ніж з Києва до Луцька. 

Зараз все буду получати на центральному, ібо це ахтунг.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я отправил посылку, габаритная, отделение возле получателя, пришли за посылкой, а отделение закрылось и посылки отвезли в другой конец города- 15 км по прямой, не сообщили, доставка по городу 35 грн, компенсировать отказались, еще и на новом отделении мозг выносили, что ее там нет.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

On 22.04.2017 at 12:17, ursa сказано:

 

С 26-го апреля срок бесплатного хранения - нет, не изменится, но теперь суббота будет считаться обычным рабочим днём. Таким образом, если раньше товар, скажем, от "Розетки" приезжал во вторник, то вы могли его забрать в следующий понедельник до обеда, то теперь он будет ехать назад в субботу.

У нас у суботу посилки приходять, але їх не віддають, тільки у понеділок

А рахують 5 днів починаючи з суботи

І ось, прийшла мені посилка у суботу, у понеділок не забрав, у вівторок вірус, у середу день конституції, а у четверг вона чуть не поїхала назад

Ось така у нас пошта, ще й з цінами зажрались.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...