flashmax Опубліковано 13 Березня, 2012 в 22:22 #26 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 22:22 У мене один раз було, що відправник вказав в декларації свій номер, і смс прийшла йому, а не мені. Можливо і у автора, схожий випадок.Завжди відслітковую вантаж, через сайт.
yuraa Опубліковано 13 Березня, 2012 в 22:50 #27 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 22:50 Щоб не створювати нову тему: мені у Нашому Краї сьогодні касир не посміхнулася. Мало того, ще й мала нахабство просити дрібні гроші. І головне - це ніби то черга з-за мене створилася, хоча я всього сім хвилин з нею прерікався!!!!!! НІКОМУ НЕ РАДЖУ КУПУВАТИ ТАМ!!!!!!11111 отжог
serhiy.drozd Опубліковано 13 Березня, 2012 в 23:02 #28 Опубліковано 13 Березня, 2012 в 23:02 На смс розсилку нема чого надіятись, скільки мені цих смс приходило з різних міст країни, що прибув для мене вантаж на пальцях рук не хватить і грошей їхати його забирати. А номер телефону продавці часто вказують свій.
Victor_1989 Опубліковано 14 Березня, 2012 в 05:15 #29 Опубліковано 14 Березня, 2012 в 05:15 то ше щастя що не відправляли через компанію Інтайм, там взагалі цирк, то компутер завіс, то машина зламалась, то вантаж не вліз, то світла нема 2
electric Опубліковано 14 Березня, 2012 в 06:51 #30 Опубліковано 14 Березня, 2012 в 06:51 Скарга на перевізника САТ: хтось з організаціії де я працюю, з якогось бодуна вказав мій номер їм , і тепер як приходить посилка на фірму , мені приходить обов'язкова СМСка , задрали вже ! Я і дзвонив , і відписувався , а вони все шлють. Неподобство.
Deemon Опубліковано 14 Березня, 2012 в 06:58 #31 Опубліковано 14 Березня, 2012 в 06:58 НП - як на мене - на сьогодні лідер серед логістів + постійно нарощують кількість відділень, збільшують оборот і тд, тп. Розвиваються стрімко, разом з тим, очікувати, що клієнта будуть з короваєм і народним хором запрошувати на склад забрати вантаж - безглуздо. Просто і зрозуміло, їхня задача доставити коробку сірників\плазмовий тв\металообробний станок - адресату, вчасно, без та без пошкоджень. А те що клієнти щолкають, а потім обурюються - так хто ж винен... Недовподоби НП - юзайте Автолюкс 3
searcher Опубліковано 14 Березня, 2012 в 06:59 #32 Опубліковано 14 Березня, 2012 в 06:59 то ше щастя що не відправляли через компанію Інтайм, там взагалі цирк, то компутер завіс, то машина зламалась, то вантаж не вліз, то світла немаСкарга на перевізника САТ: хтось з організаціії де я працюю, з якогось бодуна вказав мій номер їм , і тепер як приходить посилка на фірму , мені приходить обов'язкова СМСка , задрали вже ! Я і дзвонив , і відписувався , а вони все шлють. Неподобство.Інтайм і САТ то вже окрема тема, там в них свої "приколи" і ставлення до клієнта. Тема про Нову Пошту...Теж мав свої пригоди з НП, але нема чим хвалитись чи скаржитись на когось, просто треба бути уважним при відправці вантажу, та відповідно його запакувати і оформити і навпаки коли отримуєш, просити відправника про те саме, і далі стежити за вантажем самостійно. А звинуватити когось завжди можна, але спершу треба подивитись на себе, чи було зроблено з своєї сторони все, щоб запобігти проблемі.
kayot Опубліковано 14 Березня, 2012 в 07:00 #33 Опубліковано 14 Березня, 2012 в 07:00 то ше щастя що не відправляли через компанію Інтайм, там взагалі цирк, то компутер завіс, то машина зламалась, то вантаж не вліз, то світла нема ооо..дааа.....там вообще ДУР-ДОМ
Della Опубліковано 14 Березня, 2012 в 11:08 #34 Опубліковано 14 Березня, 2012 в 11:08 З Новою поштою перетиналась двічі. Замовляла через Інтернет з столиці, посилка приходила швидко. Варто сказати що і з сайту-відправника мені телефонували повідомляли, коли вислали, коли надійде. На моб приходило повідомлення і замовлення приходило на наступний день. Загалом дуже задоволена, буде потреба, знову ж оберу нову пошту. Про Укрпошту взагалі мовчу - 5 днів "миттєва" швидкість, повідомлення доходять раз через раз або взагалі люди з сусідніх будинків приносять. Та ще й приходиш на пошту питаєш де посилка? Кажуть немає. Чекаєш 1 день ідеш знову, а тобі кажуть - платіть пеню, вона лежить вже 1 день. Ось це супер
whois Опубліковано 14 Березня, 2012 в 12:36 #35 Опубліковано 14 Березня, 2012 в 12:36 Укрпошта- "тупо-дорого-невчасно" -вот називається Укрпошта, "НоваПошта - чудово працює, раніше "Автолюксом" користувались,але коли є вибір... НоваПошта +1, Автолюкс +1, Гюнсел +1 (а автобуси в них взагалі "сказка") маловідомі перевізники теж "мають право на існування",але вони приходять на ринок не щоб "існувати"...
jack74 Опубліковано 14 Березня, 2012 в 13:20 #36 Опубліковано 14 Березня, 2012 в 13:20 (змінено) Теж вставлю свої "5 копійок" в захист "Нової пошти". Користуюсь їхніми послугами від самого початку створення їхнього відділення в Луцьку і ДУЖЕ задоволений. Нарікань майже немає, а ті, що й є - то швидше несуттєві "непорозуміння". СМС на телефон - це не ОБОВ'ЯЗОК, а послуга доброї волі "НП", тому ще й скаржитись на це негоже. Відслідковувати свій вантаж Ви повинні САМОСТІЙНО! І для цього на сайті "НП" створені всі умови! Крім можливості відстеженя вантажу у них на сайті вказані адреси відділень, телефони, ГОДИНИ РОБОТИ (що в багатьох кур'єрських службах просто забувають написати)... Я користувався послугами майже всіх (якщо не ВСІХ) існуючих у нас кур'єрських служб - "ІнТайм", "Нічний експрес", "Гюнсел", "Поні експрес", "Делівері", "Автолюкс", "САТ"... та всіх і не згадаєш... Одним словом маю з чим порівняти! "Нова пошта" серед них - №1 Для топікстартера - потрібно було "Опрос" приліпити Картина відразу змалювалася б Змінено 14 Березня, 2012 в 13:22 користувачем jack74 1 1
whois Опубліковано 14 Березня, 2012 в 13:24 #37 Опубліковано 14 Березня, 2012 в 13:24 НоваПошта -рулить...
whois Опубліковано 14 Березня, 2012 в 13:35 #38 Опубліковано 14 Березня, 2012 в 13:35 (змінено) Є випадки, коли через інтернет по номеру вантаж не відслідковується - пише що немає такого в базіпояснити як працює система? коли,і як заносяться в бд дані про ваш вантаж? скільки разів на день синхронізація іде? ще кілька питань? зазвичай все ок!З.Ы. "синхронізацію" - я мав на увазі з веб-сервером...З.Ы.Ы. Згоден - з байком не простіше,але,давайте поважайте "труд" бойцов невидимого фронта.... Змінено 14 Березня, 2012 в 13:48 користувачем whois
Психолог Опубліковано 14 Березня, 2012 в 22:04 #39 Опубліковано 14 Березня, 2012 в 22:04 надіятись на інтернет-послуги та мобільний зв'язок від тої чи іншої компанії в нашій країні - невдячна справа! потрібно постійно самому телефонувати та дізнаватися про товар/послугу. я користуюся послугами Нової пошти давно і знаю, що смс приходять часто з запізненням, відслідкувати шлях товару теж справа нелегка (часто їхній сайт повноцінно не працює). тому краще бути настирливим, надоїдати дзвінками, але товар отримаєш вчасно.
Karabasbarabas Опубліковано 14 Березня, 2012 в 22:46 #40 Опубліковано 14 Березня, 2012 в 22:46 двічі мав справу з НП і двічі невдало. перший раз посилка не на той склад пішла (дрібниця, але неприємно). другий раз посилка взагалі поїхала у Луганськ. жодних вибачень, ще й дивились на мене,так ніби то я її не туди направив. мав також справу з Автолюксом. там все проходило гладко
MACCEN Опубліковано 15 Березня, 2012 в 09:14 #41 Опубліковано 15 Березня, 2012 в 09:14 1. Значить вам книжка там "нафіг нада була"2. А якби помилився відправник і не ваш телефон вказав, на кого скаржитись?3. Смска це просто додаткова зручна опція і все._______________________________________Якщо людині потрібна посилка, вона буде сама дзвонити й запитувати, а не чекати, вони мали повне право взагалі вам не дзвонити, а відправити посилку назад через певний термін. 1
TreNeR Опубліковано 16 Березня, 2012 в 20:28 #42 Опубліковано 16 Березня, 2012 в 20:28 У меня был косяк с НП. Выложу свою жалобу которую я накатал им на сайт.Ваша компания абсолютно безответственно подходит к обслуживанию клиентов. В то время как на ОФИЦИАЛЬНОМ сайте новой почты указано:Графік роботи компанії «Нова Пошта» на новорічні свята:6 січня – відділення працюють до 18:00;7, 8 січня – вихідний день;9 січня – вихідний день.Отделение №3 в г. Луцке в 16-15 6-го января 2012 года было закрыто и на дверях была прилеплена бумажка, говорящая о том, что отделение работает до 15-00. При попытке выяснить данную ситуацию сначала у местного представителя по телефону 20-07-07, затем по телефону контакт центра 0(800) 500 609 было получено подтверждение того, что НЕКОТОРЫЕ отделения работают до 15-00. Теперь свою посылку, которую я ДОЛЖЕН был получить 6-го января я смогу получить только 10-го, по вине компании "Нова Пошта". Это, я считаю, абсолютно недостойная ситуация для компании, позиционирующей себя как лидера экспресс-доставки Украины.В жалобе на сайте был указан мой номер телефона, номер декларации, мыло и адрес. Но никто даже не удосужился перезвонить или намылить извинения. Мне та посылка была ОЧЕНЬ нужна именно в тот день. 10-го можно было и не забирать, но просто не хотел продавца подставлять которого я еле уломал отправить 5-го.ЗЫ СМС-ка тогда, кстати тоже не пришла
Dima4s Опубліковано 27 Березня, 2012 в 13:08 #43 Опубліковано 27 Березня, 2012 в 13:08 ТАке питання..Перший раз користувався послугами нової пошти..приймав накладним платижем посилку ціною 320грн і ціною доставки 17грн...хто може пояснити, за що нова пошта з мене здерла ще 20грн?) посилка обійшлась в 357грн...
searcher Опубліковано 27 Березня, 2012 в 13:13 #44 Опубліковано 27 Березня, 2012 в 13:13 ТАке питання..Перший раз користувався послугами нової пошти..приймав накладним платижем посилку ціною 320грн і ціною доставки 17грн...хто може пояснити, за що нова пошта з мене здерла ще 20грн?) посилка обійшлась в 357грн...ІМХО це за повернення коштів у конверті відправнику + 10% від суми
Deemon Опубліковано 27 Березня, 2012 в 13:15 #45 Опубліковано 27 Березня, 2012 в 13:15 переказ грошей назад, мін тариф 11-12 грн (було принаймні так) +2% від задекларованої вартості
zluden' Опубліковано 27 Березня, 2012 в 17:11 #46 Опубліковано 27 Березня, 2012 в 17:11 ТАке питання..Перший раз користувався послугами нової пошти..приймав накладним платижем посилку ціною 320грн і ціною доставки 17грн...хто може пояснити, за що нова пошта з мене здерла ще 20грн?) посилка обійшлась в 357грн...ІМХО це за повернення коштів у конверті відправнику + 10% від сумице питання можна вияснити прямо на місці, при отриманні вантажу, там детально розкажуть що скільки коштуєвсі тарифи також є на сайті
Vadimm Опубліковано 27 Березня, 2012 в 17:42 #47 Опубліковано 27 Березня, 2012 в 17:42 Мені наложений платіж на 1854 грн обійшовся у 2% + 35 грн "конверт".
vrm Опубліковано 27 Березня, 2012 в 21:04 #48 Опубліковано 27 Березня, 2012 в 21:04 (змінено) До речі, з понеділка на Новій Пошті мали змінитися тарифи. Звичайно не в кращу сторону. Мінімалка 15 гривень, тоді як була 12... Хтось уже "користувався" новими тарифами? Змінено 27 Березня, 2012 в 21:05 користувачем vrm
MANJAK11 Опубліковано 27 Березня, 2012 в 21:10 #49 Опубліковано 27 Березня, 2012 в 21:10 До речі, з понеділка на Новій Пошті мали змінитися тарифи. Звичайно не в кращу сторону. Мінімалка 15 гривень, тоді як була 12... Хтось уже "користувався" новими тарифами?користувався, так мiннiмум 15грн
yura2281 Опубліковано 27 Березня, 2012 в 21:27 #50 Опубліковано 27 Березня, 2012 в 21:27 Ціна піднялась на 25%
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти