Перейти до змісту

Скарга на Нову пошту


anahareo

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Сделай так. Померяй коробку. И затем посчитай.

Объёмный вес = длина (м) * ширина (м) * высота (м) * 250

или

Объёмный вес = длина (см) * ширина (см) * высота (см) / 4000

Если объёмный вес больше фактического - прописывается объёмный. Если нет - то фактический.

  • +1 3
  • 2 місяця потому...
Опубліковано

Це просто якась жесть. У відділені № 3, впарюють безжалісно коробки Нової пошти, вже тричі з ними сварився. Приніс телефон у заводській коробці, всунув його ще в одну картонну коробку, обмотав упаковочним папером і всунув ще в одну картонну коробку, тобто, запакував у 2 свої картонні коробки, які явно міцніші за ті, що там продаються. Нова пошта не захотіла приймати, типу має бути в їхній і все. Після того, як я їм вправив мізки, то прийняли.

До речі, ні в 10 ні в 11, ні в 9 відділеннях таких проблем ніколи не було. Контакт центр, теж десь зі спроби 6 скаргу прийняв.... Сервіс....

Опубліковано

Це просто якась жесть. У відділені № 3, впарюють безжалісно коробки Нової пошти, вже тричі з ними сварився. Приніс телефон у заводській коробці, всунув його ще в одну картонну коробку, обмотав упаковочним папером і всунув ще в одну картонну коробку, тобто, запакував у 2 свої картонні коробки, які явно міцніші за ті, що там продаються. Нова пошта не захотіла приймати, типу має бути в їхній і все. Після того, як я їм вправив мізки, то прийняли.

До речі, ні в 10 ні в 11, ні в 9 відділеннях таких проблем ніколи не було. Контакт центр, теж десь зі спроби 6 скаргу прийняв.... Сервіс....

Завше працюю з 3 відділенням, ніколи такого не було. А от те, що є пару новеньких з персоналу, то да, інколи по декілька раз тра повторювати, щоб дійшло їм...

Опубліковано

Це просто якась жесть.

Спілкувався зі свїм менеджером. Вийшло нове правило, що якщо НП вважає, що посилка запакована не коректно, вони залишають за собою право перепакувати, навіть, не наголосивши на цьому.

Також останнім часом зловживають, коли відправляєш Склад-Склад, ставлять Склад-Двері. Хто не додивився - втратив 20 грн.

Опубліковано

Завше працюю з 3 відділенням, ніколи такого не було. А от те, що є пару новеньких з персоналу, то да, інколи по декілька раз тра повторювати, щоб дійшло їм...

Та ті працівники, явно не нові... Таке враження, що вони бонуси за кількість проданих коробок отримують..... І було це три рази підряд...

Опубліковано

Ну вже двічі телефонували, вибачались, повідомили, що скарга передана на менеджера відповідального за роботу філій. Запитували, чи не зв'язувався керівник відділення.)

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Вітаю!

Вставлю ще своїх "5 копійок".

Новою поштою користуюсь давно, проблем ніколи не виникало і я був усим задоволений. До сьогоднішнього дня :(

Користувався послугами 12 відділення що знаходилось на пр.Молоді 8.

А сьогодні взнаю, що відділення переїхало - вдумайтесь - на бульвар Дружби народів!!!!!!! Тобто з 33 кварталу, на ДПЗ, з одного кінця міста в інший!!!

В новинах сайту "нової пошти" не знайшов повідомлень про зміну адреси, є тільки зміна адреси 2-го відділення, за 12 тихо.

Це ж який "геніальний" менеджер придумав так перенести відділення - я в шоці. Добре, у вас виникли проблеми з продовженням оренди, чи по іншим питанням, ви перенесли, але чому тепер проблеми нової пошти стали на якийсь час проблемами клієнтів? Тепер що, кожен користувач послугами 12-го відділення має наступити на ці граблі?

По телефонам зв"язку з клієнтами, як "попки" - підіть, напишіть, переадресуйте - чому ваша проблема стає моєю? Ви накрутили - ви виправляйте.

Особисто для мене, як для постійного клієнта - "Нова пошта" вмерла. Однією нерозумною дією показала відношення до клієнтів та все перекреслила.

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано

Переезд должен был осуществиться ещё 14-го апреля. И про это почти целый месяц гласило объявление на дверях. Пользовались давно? Если конкретно отделением №12 - то не больше двух лет. Если не видели объявления - возникает вопрос: а сколько раз в месяц?

На заборе, говорите, тоже пишет? Ну тогда да, читать не нужно :)

Куда и зачем переезжает отделение виднее, всё-таки, руководству. На ГПЗ ближайшее отделение - Львовская, выезд из города. Или Ковельская (совсем рядом, да?).

Теперь если взять 33-й квартал... До отделения №3 (у "Фуршета") - 5 минут пешком. До отделения №8 (Соборности) - 10 минут.

Далеко и неудобно? Хм, но это же Спарта ;)

А ведь всё начиналось с маршруток: "Остановите у первого дома" - "А мне - через десять метров". Лень погубит эту цивилизацию :)

И если вы считаете, что фраза "Хто живе на ДПЗ - тому па жiзнi не везе" истинна, тогда снова да, зачем отделение проживающим в вышеупомянутом районе...

Откуда компании знать, с какого отделения вам удобнее будет забрать груз? Отправят на третий, а вам удобнее с восьмого... И снова вина на компании? Поэтому и предлагают написать переадресацию. Услуга бесплатна.

Один эпизод перечеркнул всё...

У вас дети есть? Если ваше чадо разбивает вазу - вы вычёркиваете ребёнка из своей жизни?

Альтернатива существует. В городе достаточно компаний-перевозчиков. Вот только насколько близко они расположены к бывшему отделению №12? Возле "Фуршета" и отлделения №3, например, есть "Деливери", однако до него метров на сто дальше, если это не пугает... Но далеко не факт, что они долго будут там и так же внезапно не исчезнут...

Что ж, "УкрПошта" - наше всё :)

Всё-таки самое трогательное в этом всём - полнейший игнор объявления, которое месяц (!) висело на дверях...

Нет, я понимаю, что под всех не ляжешь, и неудовлетворённые найдутся всегда... Однако реакция всё равно изумляет :)

  • +1 2
Опубліковано

На ЛПЗ вже є відділення НП? У-р-а-а-а-а! :0123: Нарешті, а то я вже запарився пішака на Львівську або маршруткою в центр кожен раз їздити. Я то вже думав, що це ніколи не станеться. Респект НП, краще пізно, ніж ніколи.

Опубліковано

Пользовались давно?.....

Куда и зачем переезжает отделение виднее, всё-таки, руководству. ...............

Один эпизод перечеркнул всё...

Всё-таки самое трогательное в этом всём - полнейший игнор объявления, которое месяц (!) висело на дверях...

Нет, я понимаю, что под всех не ляжешь, и неудовлетворённые найдутся всегда... Однако реакция всё равно изумляет :)

Останній раз користувався 3 квітня, об"яв на дверях не було і працівники теж нічого не казали.

Звичайно, що керівництву видніше, на те воно і керівництво, а моя думка - це так, просто скандальний клієнт.

Звичайно я не збираюсь вказувати куди і коли переводити відділення, чи яке відділення закрити, я яке відкрити. Але я б навіть не додумався відділення в даному випадку №12 перенести в інший район міста, я б напевно просто закрив 12 відділення, всі посилки перевів на найблище відділення, а на ДПЗ відкрив №13. А 12 номер залишив би у резерві для нового пункту, чи з часом присвоїв його тому ж відділенню на ДПЗ.

Судячи з назви перевізника "Нова пошта" - це всетаки пошта, а раз так, то по ідеї кожне відділення обслуговує свій район. А що вийшло? Уявіть наприклад, що поштове відділення 24(біля загсу) вирішило змінити адресу і переїхати на Львівську - це було б нормально?

Не читав об"яву на дверях - так, коли був там, тоді об"яви не було, а спеціально туди не ходив, щоб подивитись на всякий випадок чи не надумали вони переїхати. Тепер що, кожен день ходити і читати об"яви на всіх фірмах якими я періодично користуюсь?

Лягати під всіх не потрібно - треба просто розумно вирішувати питання. Вас дивує реакція? Чому? Адже фірма існує завдяки і моїм грошам теж. То чому я неможу вимагати відповідного ставлення. А на мене у відповідь просто "забили", типу це тепер мої проблеми - ось вам і один епізод який перекреслив все.

  • +1 1
Опубліковано

Судя по названиям... Хе-хе :)

"Ночной Экспресс" - это филиал "УкрЗалізниці", "САТ" - подразделение "Воля-Кабель", "Деливери" - просто какая-то доставка пиццы, "Автолюкс" - салон продажи автомобилей премиум-класса, "Гюнсел" - книжный магазин с турецкими сказками, а "ИнТайм" - служба точного времени :)

Открыть №13 на ГПЗ, а после переименовывать его в №12? Так правда логичнее поступить? :)

"Новая Почта" - это не почта, а логистическая компания, предоставляющая услуги экспресс-доставки :) Это не консервативная государственная "УкрПошта", а динамически развивающаяся частная компания, которая не боится адекватно реагировать на складывающиеся экономические и прочие обстоятельства.

Рыба ищет, где глубже. Так и любая негосударственная структура ищет более выгодные условия, включая место обитания, которое сулит бОльшую прибыль ;)

Кстати, об "УкрПоште" и её переездах... Один примерчик :)

С давних давен на Лениградской было такое себе отделение 263007, в один прекрасный день мигрировавшее на Привокзальную, однако чудесным образом оставшееся на том же месте :) Со временем оно переименовало себя в отделение 43007 и продолжало спокойно существовать. Параллельно возле "Проминя" обитало отделение 43021. И жили они счастливо и безбедно, пока в один прекрасный день отделение 43007 кануло в Лету, а на его место пришло отделение 43021.

И как-то монополист почтовых услуг не посчитался со своими клиентами - ни с теми, кто абсолютно потерял из зоны досягаемости бывшее отделение 43021, ни с теми, кто (как я, например) 30 лет знал, что номер отделения заканчивается на 007, и им вдруг пришлось смириться с тем, что теперь надо множить это число на 3, получая 021, и недоумевать, в чём же логика такой смены номера? :)

Предложение зайти на ближайшее отделение и написать заявление на переадресацию груза на него - это по-вашему "забили"? Мне кажется, что "забили" - это когда добавили ваш номер в "блэк-лист" или хотя бы каждый раз прямым текстом отправляют в эротические места :)

Во всех организациях - будь то паспортный стол, консульство, ЖЭК, поликлиника, банк, адвокатская контора, гаражный кооператив, СТО, даже школа или детский сад - есть определённые правила. Если клиент не хочет их придерживаться, то вряд ли он получит то, что хочет, с минимальными затратами времени и нервов.

Напомню, что срок бесплатного хранения груза - 5 рабочих дней, после которых начисляется пеня 10 грн за день, или же груз едет назад, если отправителем был интернет-магазин :)

  • +1 2
Опубліковано

Не перекручуйте сказаного.

Ні в одній із названих вами компаній не присутнє слово пошта.

Открыть №13 на ГПЗ, а после переименовывать его в №12? Так правда логичнее поступить? :)

не зовсім вірно

А 12 номер залишив би у резерві для нового пункту, чи з часом присвоїв його тому ж відділенню на ДПЗ

це в разі необхідності безперервності нумерації, та непланування відкривати додаткових відділень.

Кстати, об "УкрПоште" и её переездах... Один примерчик :)

Це вас сильно обурило? Я не виправдовую "УкрПошту", але ж вони не виїхали в інший район міста?

Я розумію, "честь мундиру", це добре, але невизнання своїх помилок і елементарного - "вибачте", вказують на ставлення до клієнтів.

Замість цього багато тексту і підведення до того що клієнт сам винен.

Предложение зайти на ближайшее отделение и написать заявление на переадресацию груза на него - это по-вашему "забили"?

"Забили" - це коли не звертають увагу на зауваження, не визнають своїх помилок, не вибачаються за створену проблему, пропонують клієнтам самостійно вирішувати проблему створену фірмою.

  • +1 1
Опубліковано

Ну вот чего цепляться к слову "почта"? И тем более проводить параллели с "УкрПоштой"...

Есть такая (аналогичная НП) компания с названием "Міст-Експрес". По вашему она должна заниматься возведением мостов в кратчайшие сроки? А транспортная компания "Леонтьев" должна обеспечивать перевозку концертного оборудования певца-однофамильца? :)

"УкрПошта" 43021 переехала значительно дальше, чем расстояние от экс-НП-12 до НП-3 - поэтому да, в другой район. Да и вообще районы "Вокзал" и "Проминь" когда-то стенка на стенку ходили из-за дележа "своих" девчёнок ;)

Меня этот переезд не возмутил. Мне было пофиг. Пусть стало не так привычно, не так удобно... Но я знаю одну штуку - мне никто и ничего не должен и мир не обязан меняться под меня ;)

А кстати, в курсе ли вы, сколько раз и куда именно переезжало отделение №1? Боюсь, реакция была бы покруче :D

Нет, чтобы порадоваться за жителей ГПЗ... А вы негатив выливаете :)

Предложение зайти на ближайшее отделение и написать заявление на переадресацию груза на него - это по-вашему "забили"?

"Забили" - це коли не звертають увагу на зауваження, не визнають своїх помилок, не вибачаються за створену проблему, пропонують клієнтам самостійно вирішувати проблему створену фірмою.

Ошибок? :) Улыбаюсь.

Представьте себя продавцом хлеба на окраине города. И живёте, вроде, неплохо, и клиенты есть. И вдруг появляется вариант переехать в центр города, где теперешнюю месячную выручку вы можете получить за неделю. Ваши действия? Останетесь на старом месте?

Попытаетесь открыть филиал на новом месте, при этом имея на окраине сеть из трёх магазинов, общая прибыль которых не покрывает прибыли с одной точки в центре? Или всё-таки перенесёте магазин в центр, тем самым увеличив обороты оставшихся двух, т.е. практически ничего не теряя на окраине и эффективно распоряжаясь имеющимися средствами?

Примитивно, конечно, но логика, думаю, прослеживается ;)

В чём тут ошибка?

Ещё раз про "самостоятельное решение проблемы". Да зайдите же на НП и напишите заявление. Сколько можно жаловаться на форуме, не имеющем никакого отношения к "Новой Почте", на котором вероятность быть прочитанным хотя бы кем-то из рядовых сотрудников стремится к нулю?

Будет заявление - вашу посылку перенаправят на нужное вам отделение, причём сделают это бесплатно. Не будет заявления - под лежачий камень вода не течёт.

Извинятся ли при написании/получении - возможно. Но даже если нет - вы же всё равно последний раз будете контактировать, зачем вам извинения этих неблагодарных? :)

Опубліковано

Но я знаю одну штуку - мне никто и ничего не должен и мир не обязан меняться под меня ;)

Я знаю іншу:

"Не стоит прогибаться под изменчивый мир -

Пусть лучше он прогнется под нас,

Однажды он прогнется под нас"

Опубліковано

Н-да... Расти в мире романтизма - это здорово. Но реальность - она не такая, как в песенках. И иногда больно наказывает :)

Один мой друг, он стоил двух, он ждать не привык;

Был каждый день последним из дней.

Он пробовал на прочность этот мир каждый миг -

Мир оказался прочней.

Даже в том самом тексте чётко сказано, что происходит и с тем, кто против мира, и с тем, кто отдался его воле (дальше по тексту). И, заметь, нет ни одной строчки про то, как поменять этот мир "под себя". Просто призыв к сопротивлению обстоятельствам. Внушение пушечному мясу чувства собственной важности и величия :)

Опубліковано

І тут вам все не так?

Вибачте, але у мене немає більше бажання з вами спілкуватись.

Удачі!

Опубліковано (змінено)

Відправив через Нову пошту більше 200 відправлень, один раз побили фару від автомобіля, яка була правильно і надійно запакована, компенсувати не хотіли, але я домігся свого. Як би там не було, показник я б сказав дуже хороший. Нічого не пропадало жодного разу, обслуговування швидке і приємне, майже в усіх відділеннях приємні дівчата, які посміхаються і ввічливо спілкуються. Друкую накладні вдома, відправлення займає близько 20 секунд, на Укрпошті інколи доводиться стояти в черзі по 40 хв для прикладу.

Змінено користувачем Black
  • +1 2
Опубліковано

Відправив через Нову пошту більше 200 відправлень, один раз побили фару від автомобіля, яка була правильно і надійно запакована, компенсувати не хотіли, але я домігся свого. Як би там не було, показник я б сказав дуже хороший. Нічого не пропадало жодного разу, обслуговування швидке і приємне, майже в усіх відділеннях приємні дівчата, які посміхаються і ввічливо спілкуються. Друкую накладні вдома, відправлення займає близько 20 секунд, на Укрпошті інколи доводиться стояти в черзі по 40 хв для прикладу.

А коли Ви востаннє були на Укрпошті?

Бо я теж завжди думала,що там величезні черги.

А за минулий місяць довелося відправити кілька посилок - черг не було взагалі!

Опубліковано (змінено)

А коли Ви востаннє були на Укрпошті? Бо я теж завжди думала,що там величезні черги.

На "Ювілейному" черги на Укрпошті - практично завжди, персонал - хамло (це я дуже мягко сказав,бо персонал - жінки)

я розумію що в них нервова робота, але все роблять так, тіби їм хтось щось винен... Ніколи не користуюсь послугами "звичайної" пошти для відправки чи отрамання посилок, але інколи доводиться отримати якийсь рекомендований лист і т.п. інакше я б те відділення обходив "десятою дорогою"

Змінено користувачем BkSeo
  • +1 1
Опубліковано
Вибачте, але у мене немає більше бажання з вами спілкуватись.

Удачі!

И вам спасибо за дискуссию :) А также скорейшего и успешного разрешения возникшей проблемы :)

Опубліковано (змінено)

А коли Ви востаннє були на Укрпошті?

Бо я теж завжди думала,що там величезні черги.

А за минулий місяць довелося відправити кілька посилок - черг не було взагалі!

Був востаннє сьогодні. Сьогодні черги не було. А 30.04 стояв 20 хв. Відправлення одного листа з повідомленням чи посилки займає багато часу, інколи приходять секретарки чи діловоди приносять листи десятками.

На новій пошті біля Глобусу 4 людини приймають посилки і ще 2 є на підхваті, на укрпошті 1 людина, інколи ще хтось на підхваті, коли вільний. Заповняти на НП нічого не треба, все робить оператор або можна надрукувати усе самому, віддав в руки з накладною і поїхав - ось основна перевага. Так це дорожче, мінімально зараз відправити 18 грн, але тратити півгодини життя в черзі заради економії 10 грн не хочеться, так само як і отримувачу.

Змінено користувачем Black
  • +1 1
  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Хотілось би сказати, що не зовсім продумана система в Новій пошті. Казалось би велика компанія, а не продумано один нюанс. В їхніх правилах передбачено, що забрати посилку можна або за допомогою паспорта українського або закордонного (ті випадки коли видають за водійськими правами чи іншими документами правилами не передбачено, це вже просто лояльне відношення працівників). Звідси питання до Нової пошти: яким чином діяти коли закордонного паспорта не маєш, а паспорт громадянина України здав на заміну фотографії або просто напросто загубив. При заміні фотографії термін видачі 7 днів. Ну а при згубі термін ще довший. Безкоштовне зберігання на складі - 5 днів. Виходить в будь-якому разі якщо не маєш паспорт в цих форс-мажорних випадках будеш платити комісію за зберігання. В мене такий випадок стався. Коли я подзвонив на гарячу лінію запитатись чи я можу написати якусь заяву щоб мені не нараховували ізза цього комісію мені сказали, що таке не передбачено публічною офертою, яку нібито підписуєш при коли ставиш підпис під ТТН. Отак то. Жорсткі правила однако. Але дивно що жоден з працівників юридичного відділу Нової пошти не може запропонувати шлях вирішення даної проблеми. На зустріч клієнту йти не хочуть.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...