ursa Опубліковано 9 Грудня, 2015 в 20:45 #776 Опубліковано 9 Грудня, 2015 в 20:45 То все ж таки,як правильно? Правильно так: Рулони з матеріалами ===== Гофрокартон + стрейч-плівка
mix_forever Опубліковано 22 Грудня, 2015 в 06:50 #777 Опубліковано 22 Грудня, 2015 в 06:50 Не зовсім скарга, а, скоріше питання.Суть в наступному: Виставив я на ОЛХ матрицю. на продаж. Сфоткав, модель вказав. Людина зателефонувала, уточнили деталі і я ту матрицю відправив наложкою. Упакував в "бульбашки" і коробку. Покупець прийшов на НП з ноутом, підкинув матрицю і побачив, що зображення спотворене, хоча сама матриця ціла, не побита. Звісно покупець відмовився забирати товар.Тепер питання: як мені діяти в цій ситуації? Я відправляв робочу матрицю, прийшла неробоча, але без слідів удару і т.п. Матриця слімовська, з платкою знизу, яку, теоретично міг і покупець пошкодити, а могли і на НП коробку кинути на той бік, з якого платка...
Deemon Опубліковано 22 Грудня, 2015 в 07:50 #778 Опубліковано 22 Грудня, 2015 в 07:50 скоріше вльот, НП спокійно може аргументувати - ти такою її відправив, а ми довезли цілою, тріщин-сколів немає, от і все...
Jaguar-35769 Опубліковано 22 Грудня, 2015 в 11:02 #779 Опубліковано 22 Грудня, 2015 в 11:02 В даному випадку нічого не докажете.
alexvvv Опубліковано 22 Грудня, 2015 в 11:20 #780 Опубліковано 22 Грудня, 2015 в 11:20 mix_forever, матриця у Вас тепер також не працює?
vaz75 Опубліковано 22 Грудня, 2015 в 11:27 #781 Опубліковано 22 Грудня, 2015 в 11:27 Дивно, що дали йому матрицю перевірити, мені на 6-му віділенні відмовили перевірити SSD на ноуті, тільки візуальний огляд. Мотивуючи тим, що електронний пристрій (SSD) може бути не сумісний з ноутом і може бути пошкоджений. Кіт в мішку.
Deemon Опубліковано 22 Грудня, 2015 в 18:57 #782 Опубліковано 22 Грудня, 2015 в 18:57 Просто раді цікавості. Питання на засипку: наприклад відправили телефон наложкою, телефон не розбірний, з лотком SIMки, при розпаковуванні і огляду телефону покупець зламав лоток, але працівник НП цього не замітив, продавець швиденько каже що телефон наприклад не того кольору і т.д і відмовляється, повертає гроші, телефон приїхав до мене і я виявив зламаний лоток, які мої дії? Чи можна запити водою? Запитую на всякий випадок так як ніразу не відправляв телефони наложкою, і всяке може бути...Лотки, комплект, ІМЕІ на включеній трубі - показуєш працівнику перед відправкою, бажано на їх IP-камеру, можеш паралельно сам фіксувати.В разі конфуза, буде 1-2 відеодокази, що ти не верблюд.А морозняки на рахунок кольору, стану, я-поняв-шо-хотів-ващєто-більше-лєново-а-не-самсунг, дуже бажано з покупцем обсудити в телефонному режимі перед відправкою, так легше задетектити дійсно зацікавлену особу від мозголюба, ну і в ідеалі - підстрахувати себе на вартість доставки. 1
kolialutsk Опубліковано 22 Грудня, 2015 в 20:55 #783 Опубліковано 22 Грудня, 2015 в 20:55 Не скарга, запитання:Робив сьогодні відправки. Коли почав відправляти людям номера ТТН вияснив що десь немаю 1 накладної.Так як при відправленні роблю собі в зошиті позначку, то варіант що забув взагалі відправити відпадає.Залишається 2 варіанти.1.Згубив десь по дорозі від ваги до оператора наклейку і не дооформив вантаж.2.Все оформив і відправив, але згубив квитанцію. Думаю в разі першого варіанту вантаж буде лежати поки я не звернусь? Але як доказати що це мій вантаж? Я ж біля ваги кажу тільки місто куди їде і номер складу.(НП 1 на Карбишева). При варіанті 2 де я можу дізнатись номер ТТН до того, поки він прийде в смс отримувачу?
mix_forever Опубліковано 23 Грудня, 2015 в 06:54 #784 Опубліковано 23 Грудня, 2015 в 06:54 Дивно, що дали йому матрицю перевірити, мені на 6-му віділенні відмовили перевірити SSD на ноуті, тільки візуальний огляд. Мотивуючи тим, що електронний пристрій (SSD) може бути не сумісний з ноутом і може бути пошкоджений. Кіт в мішку.Якщо постійцно працюєш з відділенням, то з"являються знайомі ) Тоді і паспорта можна не брати і перевірити дадуть нормально...
Deemon Опубліковано 23 Грудня, 2015 в 07:03 #785 Опубліковано 23 Грудня, 2015 в 07:03 Якщо постійцно працюєш з відділенням, то з"являються знайомі ) Тоді і паспорта можна не брати і перевірити дадуть нормально...тимчасове явище, НП практикує ротацію працівників, в тому числі і по цих самих причинах
mix_forever Опубліковано 23 Грудня, 2015 в 07:06 #786 Опубліковано 23 Грудня, 2015 в 07:06 Та це відомо, але все ж маємо то шо маємо...По моїй ситуації - в мене є фото, де матриця не спотворює зображення. Це може бути для них доказом, чи дійсно вльот?
maluj Опубліковано 23 Грудня, 2015 в 07:09 #787 Опубліковано 23 Грудня, 2015 в 07:09 (змінено) Не скарга, запитання:Робив сьогодні відправки. Коли почав відправляти людям номера ТТН вияснив що десь немаю 1 накладної.Так як при відправленні роблю собі в зошиті позначку, то варіант що забув взагалі відправити відпадає.Залишається 2 варіанти.1.Згубив десь по дорозі від ваги до оператора наклейку і не дооформив вантаж.2.Все оформив і відправив, але згубив квитанцію. Думаю в разі першого варіанту вантаж буде лежати поки я не звернусь? Але як доказати що це мій вантаж? Я ж біля ваги кажу тільки місто куди їде і номер складу.(НП 1 на Карбишева). При варіанті 2 де я можу дізнатись номер ТТН до того, поки він прийде в смс отримувачу? Ідіть на відділення, кажіть що так і так, там всюди стоять камери і по камерах буде видно яку в кортій годині коробку Ви лишили. Бувало забув наклейку наклеїти а в реєстрі відправка є і вантаж є. Телефонують питають чи сьогодні відправляли, о котрій орієнтовно годині, що має бути за вантаж і як виглядає, чи є якісь на упакуванні надписи. Якщо пазл склався то самі доклеюють наклейку. Змінено 23 Грудня, 2015 в 07:15 користувачем maluj
vaz75 Опубліковано 23 Грудня, 2015 в 07:36 #788 Опубліковано 23 Грудня, 2015 в 07:36 Та це відомо, але все ж маємо то шо маємо...По моїй ситуації - в мене є фото, де матриця не спотворює зображення. Це може бути для них доказом, чи дійсно вльот?Відповісти на твої питання може тільки спроба повоювати з НП. Та й нам розповісиш.
ursa Опубліковано 23 Грудня, 2015 в 08:34 #789 Опубліковано 23 Грудня, 2015 в 08:34 По телефону. Никто не будет высматривать на камере исправность лотка - разрешение не то И опять же можно спрыгнуть на то, что отправитель сам и заглючил лоток. По матрице. Фото должно было быть сделано работником НП и в тот же день залито в базу. Если матрица доехала в целой коробке и не разбитой - то претензии к её нерабочести приниматься не будут. Примерно вот так... 1
Oli Опубліковано 24 Грудня, 2015 в 12:46 #790 Опубліковано 24 Грудня, 2015 в 12:46 ну і ціни... з Рівного до Луцька за коробку 50х20х20см і вагою 1.4кг. хочуть 50грн. +комісія 1.77грн ну як так? водій автобуса за 20грн. довезе, ще й біля себе поставить...да й час питання кілька годин.
Deemon Опубліковано 24 Грудня, 2015 в 12:54 #791 Опубліковано 24 Грудня, 2015 в 12:54 Oli, по-простому - воділа автобуса мутить грязний нал.В тарифі НП - зарплатня персоналу, витрати на ПММ, амортизація транспорту, податки, прибутки і тд... 1
alexvvv Опубліковано 24 Грудня, 2015 в 13:03 #792 Опубліковано 24 Грудня, 2015 в 13:03 щось типу касового апарату буде НП?
vaz75 Опубліковано 24 Грудня, 2015 в 16:25 #793 Опубліковано 24 Грудня, 2015 в 16:25 Вони постермінал не можуть поставити, а ти касовий апарат захотів.
ursa Опубліковано 24 Грудня, 2015 в 17:57 #794 Опубліковано 24 Грудня, 2015 в 17:57 ну і ціни... з Рівного до Луцька за коробку 50х20х20см і вагою 1.4кг. хочуть 50грн. +комісія 1.77грн ну як так? водій автобуса за 20грн. довезе, ще й біля себе поставить...да й час питання кілька годин. 1. Объёмный вес этой коробки - 5 кг. Тариф на доставку - 40 грн. Откуда цифра 50? Оцени её в 300 грн - комиссии не будет (при условии отсутствия "наложки"). 2. Если вам нравится искать автобус и договариваться с водителем, а получателю смиренно ждать его прибытия на автовокзал - пользуйтесь услугами данного перевозчика
espert Опубліковано 24 Грудня, 2015 в 21:51 #795 Опубліковано 24 Грудня, 2015 в 21:51 Вони постермінал не можуть поставити, а ти касовий апарат захотів.Термінали вже стоять певно з місяць, а то й більше.
espert Опубліковано 24 Грудня, 2015 в 21:55 #796 Опубліковано 24 Грудня, 2015 в 21:55 Не знаю, теоретично мають працювати на усіх відділеннях. В центрі 10, 11 мають термінали. Але по них оплата тільки за послуги. Зворотку не проплатиш.
Oli Опубліковано 24 Грудня, 2015 в 23:31 #797 Опубліковано 24 Грудня, 2015 в 23:31 Откуда цифра 50? неправильно трохи написав в кінці там не 20см а 25см.
vaz75 Опубліковано 25 Грудня, 2015 в 09:45 #798 Опубліковано 25 Грудня, 2015 в 09:45 Вони постермінал не можуть поставити, а ти касовий апарат захотів.Термінали вже стоять певно з місяць, а то й більше. Що ж мені в 6-му відділенні відмовили 2 тижні тому? Мусив їхати за готівкою (бо забув).
espert Опубліковано 27 Грудня, 2015 в 10:22 #799 Опубліковано 27 Грудня, 2015 в 10:22 Можливий варіант - технічні несправності. Цього сказати не зможу.
lilechka Опубліковано 2 Лютого, 2016 в 07:54 #800 Опубліковано 2 Лютого, 2016 в 07:54 А як вам чергове підвищення мінімальної суми відправлення? За річ вагою 200 грам вчора довелось заплатити, згідно нових тарифів, 30 грн
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти