Перейти до змісту

Новини ПриватБанку


talja

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

замовити пластик відповідного класу: Visa Classic або MasterCard Mass

і зробити її зарплатною чи доведеться самому туди гроші закидати?

Опубліковано

Позиція банків незрозуміла в плані захисту карток, невже важко увімкнути запит піну на терміналах для усіх карт і щоб на усіх сайтах запитувало Mastercard SecureCode i Verified by Visa. На картці Приватбанку написано, що це власність Приватбанку і дійсно гроші на кредитці належать банку, але якщо карткою вашою хтось скористається інший, платити буде власник картки. Магазин в якому оплатили і банк дуже швидко спригнуть в такому випадку, ці ризики повинні бути застраховані по ідеї. Хоча винен продавець, що не ідентифікував особу і банк, що не забезпечив надійний рівень безпеки для своєї картки. А у власника картку могли викрасти або він міг її забути в банкоматі, а хтось відразу після нього підійти і забрати її, тим більше банкомати Привату задають кучу непотрібних запитань "надрукувати чек?", "зберегти ліс?", "надати допомогу?", "бажаєте статии агентом?" поки банкомат видасть гроші, назадає цих дебільних питань, надрукує чек, то про картку можна легко забути. Взагалі в ті часи, як у нас зявлялись банкомати, вже давно були картки з чіпами, але все одно у нас як завжди полюбляють старі технології, мабуть для того щоб зекономити, багато банків навіть секонд-хенду банкоматного навезли. Крайній як завжди в нашій країні клієнт.

Опубліковано

1. На картці будь-якого банку написано, що це власність банку. Власністю є картка як засіб доступу до рахунку, а не гроші, що знаходяться не на картці, а на рахунку.

2. Щодо використання картки іншою людиною. Є правила користування картками, де описані основні заходи безпеки, щоби мінімізувати можливість втрат. Якщо людина їх не дотримується, то хто їй лікар?? І при використанні картки іншою особою далеко не завжди "попадає" клієнт, особливо коли дотримується заходів безпеки.

3. Чіп не дає особливих гарантій безпеки, чіп довзоляє розвивати послугу в плані програмного забезпечення і можливостей управління рахунками. Так, ці технології дорожчі, і зрозуміло що бізнес розвивали на основі простіших і дешевших технологій.

Опубліковано (змінено)

Чому 2 простих речей не хочуть зробити - ввод пін-коду на терміналі завжди і пароль при оплаті через інтернет? В такому випадку ризик втрати грошей з рахунку - МІНІМАЛЬНИЙ.

І я не згоден, гроші кредитної лінії належать банку і він повинен турбуватись, щоб їх не вкрали. А вкрасти їх дуже просто - платити карткою може будь-хто, захисту немає ніякого.

Чіповані картки не зчитують накладками на карткоприймач банкомату - це ще один вид захисту, який ігнорується банками.

Змінено користувачем Black
  • 2 тижня потому...
  • 3 тижня потому...
Опубліковано (змінено)

Есть у ПБ такая замечательная карта, как "Миттєва" (Maestro). Пользуюсь ею только для вывода Webmoney, т.к. для покупок разных через интернет она непригодна.

Был на ней остаток чуть меньше гривны. Вчера понадобилось перевести человеку 300 грн. Я обменял Webmoney на гривны, перевел на карту, скинул человеку через Приват 24.

Сегодня опять понадобилось докинуть еще 100 грн. Опять же сделал вывод Вебмани. Захожу сейчас в Приват24 и мое лицо вытягивается. На карте, которая технически не может быть загнана в "минус" текущий баланс

-245.39 UAH.

Долго терпел косяки банка, но теперь уже не могу. С апреля закрываю все счета в ПБ и буду искать другой, более нормальный банк.

Пишу это сообщение и жду ответа от онлайн-поддержки, в которую написал запрос) Точнее, поздоровался и описал суть проблемы. Идёт 19 минута, а ответа все нет :) Так держать! Молодцы!

UPD: прошло 23 минуты и мне предложили заполнить форму! Ура!

Змінено користувачем Acid Burn
Опубліковано

Уже. Онлайн-поддержка рассказала, что долг был по кредитке (на которой сейчас средств в несколько раз больше, чем этот штраф). Они решили снять штраф как раз с пустой карты, при этом заблокировали кредитную (еще раз, на которой есть деньги). Т.е. они сняли с меня штраф, заблокировали средства и заставляют меня идти в отделение к ним, писать заявление. Конь, стул, 28.

Учитывая, что я сейчас нахожусь в другой стране, мне очень удобно сейчас лететь в Украину, чтобы посетить отделение банка. Браво.

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано (змінено)

Согодні вночі, у кого були заплановані проплати в календарі на приват24, проплати були зняті 3-4 рази. У мене проплата запланована була... Дзвонив в підтримку - думають шо з тим робити, бо сталось в усій Україні. Н.п. у мене тепер замість 70 грн. на рахунку київстар - 280... :0159: як вони те все вертатимуть - не зна, короч якраз в дану тему - новий прикол.

Змінено користувачем napalman
  • +1 1
Опубліковано

В мене в календарі була призупинена проплата біля 6 місяців, але гроші на мтс з рахунку всерівно списали, і доказують мені що була тоді включена проплата))) Вирішив один раз пробачу, але тут видно що це постійно відбувається....

Опубліковано (змінено)

!№";% стаю постійним дописувачем.

Поповнював брату лайф на 50 грн в п24 - написало, що платіж буде відмінено, виникла помилка.

Створив новий платіж, який з успіхом пройшов. Але поповнено рахунок 2*50грн, і з рахунку знято 100грн. !"№";

Дзвоню, кажу !№";" верніть 50 грн, а дєвочка мені "Користуйтесь фаєрфоксом", !";№% кажу, а з якого, по вашому, браузера я до вас !"№; дзвоню.

Пооки не договорила 2-х хвилинний монолог - не заткнулась.

Кароче, каже, ми подивимось, і вас смскою проінформуємо шо ми там надумаєм, а ви користуйтесь фаєрфоксом, і при любій такій помилці - дзвоніть до нас і нічого не повторюйте.

ПС. А моїх 210грн списаних 22.03 ще не вернули (мали 26, потім 30, а сьогодні "розглядається питання, і як тільки - так зразу"

Змінено користувачем napalman
Опубліковано

Мыши плакали, кололись, но продолжали есть кактус.

Згоден, я сьогодні хотів все позакривати - і п24, і кредитку. Але не знаю банку, у якому я не маю щорічно платити за кредитку, отримую 45 днів без %, якщо розраховуюсь кредиткою, безкоштовний інтернет банкінг, мати кредитний ліміт 15тис.

Якщо подібні умови комусь відомі в інших банках - підкажіть будь ласка.

Поки не знаю крашого - буду, виходить, той кактус їсти.. :(

  • +1 2
Опубліковано

Ну ще прикольчик.

Треба зробити переказ на закордонний рахунок. 30.03 поповняв кредитку в університетському приваті, запитав про переказ. Направили у відділення на Волі 4. Пішов туди, показав реквізити. Профільна дівчинка мені сказала, що треба відкрити рахунок (30грн), внести гроші (я вносив 300у.о), заплатити 0,5% за переказ (120 грн). Все зробив. За 20хв. дзвінок - призначення не підходяще, переказувати не будуть, гроші можна забрати в понеділок.

Всього я попав у підсумку на 174грн - бо щоб вернути гроші тре ще доплатити... Питання про повернення 120грн заплачених за переказ (який навіть не відправлявся) буде можливо розглянуто, коли профільна дівчинка знайде у собі сили написати службову записку. Ну, і там ще "програма не працювала", прийшлось согодні годинку в приваті по тусити додатково щоб гроші вернути.

На питання до керівника відділу переказів та карток - чому мене приват став так часто розводити, дядя відповів - "літаки теж падають". На моє уточнююче питання коли впаде літак з їхньої сторони і мені приват просто так накине гривень 200, дядя коротко сказав "ніколи".

А у Альфа банку, куди з видертими грошима я пішов, мені за 3 хв. відповіли, що згідно постанови нацбанку необхідне більш точне формулювання призначення платежу, тому вони такий переказ зробити не можуть, і мені у цьому не допоможе жоден банк України. Якщо у мене буде більш точне формулювання - попросили приходити і уточнили, що ніякого рахунку для переказу такої малої суми відкривати не треба.

Відчуйте різницю.

Опубліковано

Юр, я є клієнтом універсала. Тільки що там розміщений рахунок моєї компанії.

Якраз сьогодні на мене найшло ранкове прозріння. Дівчина, яка вела юросіб в універсалі звільнилась тиждень-два тому (клієнти універсалу не дадуть збрехати- там їх ще й 2-є з 4-х звільнилось) і пишли дівчата у різні ще маловідоміші банки. Я просто зпівставив факт, що є люди, які міняють банки з креативним дизайном, обслуговуванням задля кращої зарплати. А є люди, які сидять і працюють на ненайвищій зарплаті в приватбанку. Плюс приватбанк вже можна порівняти з якимись державними установами по масштабу діяльності - з жеами, поліклініками (де ти мало що докажеш). Хто креативніший, швидший, розумніший - ідуть в новіші дрібніші банки. Обслуговують менше клієнтів і мають кращі умови праці. Всі інші - у приваті. Плюс при таких умовах привату він ще й на соцакції випихає працівників по усій Україні - н.п. луцькі працівники ідуть прибирати (чи вже на вихідних прибирали) схили нашого замку. Це звичайно похвально, і якось там у них ця програма щорічна навіть називається. Але все це віддає комунізмом, нафталіном. З їхнім баблом заплатити пару тисяч профільним підприємставм і не паритись - не проблама. А вони страдають.

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано
і мені у цьому не допоможе жоден банк України

"Universal bank"

вам в допомогу

Перед відвідинами привату 30.03, для поповнення приватівської кредитки знімав гроші з депозиту в універсалі (я тут ще комусь на форумі той депозит місяць тому рекомендував). Так при знятті грошей я питав у касира по моїх реквізитах. Вона сказала, що універсалбанк свіфт платежів за кордон не проводить, так що інформація абсолютно невірна.

ПС: або 1 з 2-х касирів універсалу заслуговує на обговорення на нашому форумі :)

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...