Snig Опубліковано 25 Липня, 2017 в 14:15 #2501 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 14:15 4 minutes ago, WILDCHILD said: На волю сейчас людей набирают зп до 5000 обещают идите поработайте что бы быстрее было Вибачте, коли мене переносили на Волю, мене не попередили шо в них немає людей шоб забезпечити сервіс і що я тижнями буду сидіти без тирнету через їхній брак кадрів. А на Волю перейду працювати відразу після того як з ларька звільнюсь, а то тут теж не завозили товар бо не було грузчиків, тому пішов на роботу шоб швидше було.
WILDCHILD Опубліковано 25 Липня, 2017 в 14:16 #2502 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 14:16 Почему техник сразу идет в квартиру все очень просто порт закрепленный за обонентом невсегда совпадает с тем что написано в наряде и в ящике айрбайта кабеля неподписаны вообще. Представте как искать нужный кабель если в ящике 20 абонентов а так хоть тестером можна прозвонить. Самое смешное то чо примерно 20-30% заявок тупые до ужоса из раздела у меня опера-скайп неработает или у меня в контре пинги скачат или у меня комп неработает почините- спаяйте.
Oli Опубліковано 25 Липня, 2017 в 14:26 #2503 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 14:26 @WILDCHILD Так би й зразу... Да і нема чого тягнути за ту "Волю"... чи ти не просто технік?
WILDCHILD Опубліковано 25 Липня, 2017 в 14:30 #2504 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 14:30 Кто я на воле неважно (не начальник точно) просто наболело немного решил выговорится)))))
difoto Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:01 #2505 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:01 перейшов на Київстар. Безкоштовно. Заявка-монтажник-інтернет. І вам того ж бажаю. 70 грн 100 МБіт на 3 місяці. 90 є стабільно. Пращай, "Воля"! 3
MANJAK11 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:18 #2506 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:18 ну, я поки побуду ))) а там видно буде )) Я навіть буду згідний 50грн заплатити, при умові, що зранку визвав, після обіду прийшли, а інакше 1
difoto Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:44 #2507 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:44 19 хвилин тому, MANJAK11 сказано: Я навіть буду згідний 50грн заплатити, при умові, що зранку визвав, після обіду прийшли, а інакше ти про шо? Про підключення? Мене Київстар СМСками завалив, шо "шановний, вас сьодня в 15:30 будуть підключати", потім монтажник задрав дзвінками "а яким чином вас підключити? через пад'єзд, чи через дах?" Потім хтів втулити безкоштовно 10 метрів кабеля... карочє - мрак, а не контора, ледь здихались.
uagav Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:45 #2508 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:45 5 часов назад, WILDCHILD сказал: Почему техник сразу идет в квартиру все очень просто порт закрепленный за обонентом невсегда совпадает с тем что написано в наряде и в ящике айрбайта кабеля неподписаны вообще. Представте как искать нужный кабель если в ящике 20 абонентов а так хоть тестером можна прозвонить. Самое смешное то чо примерно 20-30% заявок тупые до ужоса из раздела у меня опера-скайп неработает или у меня в контре пинги скачат или у меня комп неработает почините- спаяйте. Как искать? Как и по телефону ищут. Попросить абонента вырубить комп, роутер, вынуть кабель. А такие заявки чего принимают? В первую очередь должно быть устранение проблем "на линии", а дальше если есть свободные руки (головы), тогда вперед. А ведь именно эти заявки скорее всего приоритетные, т.к. там денежка пахнет? А вот с другой стороны, а почему мастеру, если впервые подошел к коммутатору не прозвонить клиентов и не подписать порты? Да, убьете лишние пол часа, зато потом сколько сэкономите.
MANJAK11 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:49 #2509 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:49 4 минуты назад, difoto сказал: ти про шо? Про підключення? я про це 7 часов назад, Oli сказал: Доречі виклик майстра 50грн,
difoto Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:56 #2510 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:56 Єслі шо - то я підключився на роботі, на Відродження. На сайті подав заявку, а потім мене почали зайобувать дзвінками "А коли вам буде зручніше?" і т.п. І шо сука саме обідне - монтажник прийшов не в 15:30, а в 15:15!!!! І потім без мого відома десь там по чердаку лазив, приперся з кабелем, обжав конектора і каже: "перевірте, чи працює". П*здєц сервіс, називаєцця - я хтів пару днів підготувати загальні фрази, посваритись, а воно отак.... Капєц! 4
Oli Опубліковано 25 Липня, 2017 в 20:06 #2511 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 20:06 @WILDCHILD Що з працівниками,адмінами,майстрами ейрбайтса?
Oli Опубліковано 25 Липня, 2017 в 20:07 #2512 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 20:07 @difoto А чого Датагруп не брав?
difoto Опубліковано 26 Липня, 2017 в 06:12 #2513 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 06:12 бо 100МБіт за 70 грн в них нема
Соромітник Опубліковано 26 Липня, 2017 в 06:29 #2514 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 06:29 @difoto потерплю ще трохи на Волі розкажеш як тобі інтернет від Києвстара через місяць
Oli Опубліковано 26 Липня, 2017 в 06:29 #2515 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 06:29 19 хвилин тому, difoto сказано: бо 100МБіт за 70 грн в них нема В них 100Мб за 69грн на 3місяці Або 100Мб за 100грн на 1рік, і через 1рік по 129грн
WILDCHILD Опубліковано 26 Липня, 2017 в 08:55 #2516 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 08:55 13 часа назад, uagav сказал: Как искать? Как и по телефону ищут. Попросить абонента вырубить комп, роутер, вынуть кабель. А такие заявки чего принимают? В первую очередь должно быть устранение проблем "на линии", а дальше если есть свободные руки (головы), тогда вперед. А ведь именно эти заявки скорее всего приоритетные, т.к. там денежка пахнет? А вот с другой стороны, а почему мастеру, если впервые подошел к коммутатору не прозвонить клиентов и не подписать порты? Да, убьете лишние пол часа, зато потом сколько сэкономите. неповериш у нас есть люди которые незнают что такое роутер и где с него вытянуть кабель. Прозвонить 20 кабелей за пол часа(на заявку по регламенту должен тратится максимум один час это вместе с доездом) при условии что половина компов-роутеров выключена (порт на свиче несветится нет линка). Если есть способ то расскажите буду блогадарен.
Oli Опубліковано 26 Липня, 2017 в 09:02 #2517 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 09:02 @WILDCHILD А де майстри з ейрбайтса?
foxx77 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 14:08 #2518 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 14:08 відновили інтернет, каже з тої грози полетіло 130 портів по Луцьку
WILDCHILD Опубліковано 26 Липня, 2017 в 14:28 #2519 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 14:28 Гроза добила примерно 30 свичей,сколько мёртвых портов осталось неизвесно.
NeoN Опубліковано 26 Липня, 2017 в 14:42 #2520 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 14:42 То може тому в мене два дні вже нету немає... Треба дзвонити..
fenmix Опубліковано 26 Липня, 2017 в 15:03 #2521 Опубліковано 26 Липня, 2017 в 15:03 Позавчора залишив заявку на відключення послуг інтернету на сайті волі (є така кнопка). Два рази дзвонили невчасно, сьогодні взяв слухавку десь в десятій годині. 10 хвилин виносили мозок, чому хочу відключитись від волі, чому не дзвонив техпідтримці, давайте якось порішаємо. Знаю, що є така робота, але в кінець задрали. Вніманіє: все, що вони вам скажуть в кінці, так це тільки "ну жаль, тоді приїжджайте до нас в офіс і розривайте договір з паспортом і т.д". На що поступила моя відповідь, що це ще одна причина відключення - не можна було це одразу написати мені на сайті. Питання: якого біса у вас ця кнопка про відключення послуг на сайті? Просто щоб забрати час клієнта, не зважаючи на те, що я їм ще на початку розмови вказав, що вже оформив договір з іншим провайдером і залишатись не збираюсь. Я розумію, що така політика компанії, що це така стратегія по утриманню клієнтів, але реально таке відношення до клієнта - це тупо понти, самовпевненість в своїй монополії та ущербності інших конкурентів. Тому порада: одразу йдіть розривати договір на офіс, якщо збираєтесь відключатись і не жмакайте цю кнопку. І такі да, в київстара навіть привязки по MAC немає, що не може не радувати. 1
Ha3aP Опубліковано 30 Липня, 2017 в 13:15 #2522 Опубліковано 30 Липня, 2017 в 13:15 Знову пропав інтернет, причому зовсім. Мому терпінню прийшов кінець. Скоріш за все завтра поїду розривати договір. Достали, його більше нема ніж є.
MACCEN Опубліковано 30 Липня, 2017 в 15:45 #2523 Опубліковано 30 Липня, 2017 в 15:45 Воля купила Айбрайтс для того щоб похерити його, де логіка я не розумію взігалі. Айрбайст реально був кращий за всіх провайдерів Луцька, скільки людям рекеомндував ніхто не сказав що це лайно, ще й біла айпі безкоштовно була. Раджу їх наказати грошима, перейти на іншого провайдера і не паритись. На рахунок підписання портів, то та людина, яка включає лінк новий може спокійно його підписати, а ті, лінки які зараз є не підписані можна вицепити обзвоном людей (так геморно але що робити, треба ж приводити все до ладу).
Andriotti Опубліковано 30 Липня, 2017 в 17:53 #2524 Опубліковано 30 Липня, 2017 в 17:53 On 26.07.2017 at 18:03, fenmix сказано: Позавчора залишив заявку на відключення послуг інтернету на сайті волі (є така кнопка). Два рази дзвонили невчасно, сьогодні взяв слухавку десь в десятій годині. 10 хвилин виносили мозок, чому хочу відключитись від волі, чому не дзвонив техпідтримці, давайте якось порішаємо. Знаю, що є така робота, але в кінець задрали. Вніманіє: все, що вони вам скажуть в кінці, так це тільки "ну жаль, тоді приїжджайте до нас в офіс і розривайте договір з паспортом і т.д". На що поступила моя відповідь, що це ще одна причина відключення - не можна було це одразу написати мені на сайті. Питання: якого біса у вас ця кнопка про відключення послуг на сайті? Просто щоб забрати час клієнта, не зважаючи на те, що я їм ще на початку розмови вказав, що вже оформив договір з іншим провайдером і залишатись не збираюсь. Я розумію, що така політика компанії, що це така стратегія по утриманню клієнтів, але реально таке відношення до клієнта - це тупо понти, самовпевненість в своїй монополії та ущербності інших конкурентів. Тому порада: одразу йдіть розривати договір на офіс, якщо збираєтесь відключатись і не жмакайте цю кнопку. І такі да, в київстара навіть привязки по MAC немає, що не може не радувати. 2 годин тому, MACCEN сказано: Воля купила Айбрайтс для того щоб похерити його, де логіка я не розумію взігалі. Айрбайст реально був кращий за всіх провайдерів Луцька, скільки людям рекеомндував ніхто не сказав що це лайно, ще й біла айпі безкоштовно була. Раджу їх наказати грошима, перейти на іншого провайдера і не паритись. На рахунок підписання портів, то та людина, яка включає лінк новий може спокійно його підписати, а ті, лінки які зараз є не підписані можна вицепити обзвоном людей (так геморно але що робити, треба ж приводити все до ладу). довго ви терпіли(?)...хороша мисля...ну ви в курсі.
sergkots Опубліковано 30 Липня, 2017 в 18:28 #2525 Опубліковано 30 Липня, 2017 в 18:28 33 хвилин тому, Andriotti сказано: довго ви терпіли(?)...хороша мисля...ну ви в курсі. Я відразу в Київстар пішов, але віз і нині там. Навіть не телефонували.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти