Перейти до змісту

Інтернет від airbites


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
4 minutes ago, WILDCHILD said:

На волю сейчас людей набирают зп до 5000 обещают идите поработайте что бы быстрее было

 

Вибачте, коли мене переносили на Волю, мене не попередили шо в них немає людей шоб забезпечити сервіс і що я тижнями буду сидіти без тирнету через їхній брак кадрів. А на Волю перейду працювати відразу після того як з ларька звільнюсь, а то тут теж не завозили товар бо не було грузчиків, тому пішов на роботу шоб швидше було.

Опубліковано

Почему техник сразу идет в квартиру 

все очень просто порт закрепленный за обонентом невсегда совпадает с тем что написано в наряде и в ящике айрбайта кабеля неподписаны вообще. Представте как искать нужный кабель если в ящике 20 абонентов а так хоть тестером можна прозвонить. 

Самое смешное то чо примерно 20-30% заявок тупые до ужоса из раздела у меня опера-скайп неработает или у меня в контре пинги скачат или у меня комп неработает почините- спаяйте.

Опубліковано

перейшов на Київстар. Безкоштовно.

Заявка-монтажник-інтернет.

І вам того ж бажаю. 70 грн 100 МБіт на 3 місяці. 90 є стабільно.

Пращай, "Воля"! ;)

  • +1 3
Опубліковано

ну, я поки побуду ))) а там видно буде )) Я навіть буду згідний 50грн заплатити, при умові, що зранку визвав, після обіду прийшли, а інакше 

 

  • Ха-ха 1
Опубліковано
19 хвилин тому, MANJAK11 сказано:

Я навіть буду згідний 50грн заплатити, при умові, що зранку визвав, після обіду прийшли, а інакше 

ти про шо? Про підключення? 

Мене Київстар СМСками завалив, шо "шановний, вас сьодня в 15:30 будуть підключати", потім монтажник задрав дзвінками "а яким чином вас підключити? через пад'єзд, чи через дах?" Потім хтів втулити безкоштовно 10 метрів кабеля... карочє - мрак, а не контора, ледь здихались. 

Опубліковано
5 часов назад, WILDCHILD сказал:

Почему техник сразу идет в квартиру 

все очень просто порт закрепленный за обонентом невсегда совпадает с тем что написано в наряде и в ящике айрбайта кабеля неподписаны вообще. Представте как искать нужный кабель если в ящике 20 абонентов а так хоть тестером можна прозвонить. 

Самое смешное то чо примерно 20-30% заявок тупые до ужоса из раздела у меня опера-скайп неработает или у меня в контре пинги скачат или у меня комп неработает почините- спаяйте.

Как искать? Как и по телефону ищут. Попросить абонента вырубить комп, роутер, вынуть кабель. А такие заявки чего принимают? В первую очередь должно быть устранение проблем "на линии", а дальше если есть свободные руки (головы), тогда вперед. А ведь именно эти заявки скорее всего приоритетные, т.к. там денежка пахнет? А вот с другой стороны, а почему мастеру, если впервые подошел к коммутатору не прозвонить клиентов и не подписать порты? Да, убьете лишние пол часа, зато потом сколько сэкономите.

Опубліковано

Єслі шо - то я підключився на роботі, на Відродження. На сайті подав заявку, а потім мене почали зайобувать дзвінками "А коли вам буде зручніше?" і т.п. І шо сука саме обідне - монтажник прийшов не в 15:30, а в 15:15!!!! І потім без мого відома десь там по чердаку лазив, приперся з кабелем, обжав конектора і каже: "перевірте, чи працює". П*здєц сервіс, називаєцця - я хтів пару днів підготувати загальні фрази, посваритись, а воно отак.... Капєц!

  • +1 4
Опубліковано
19 хвилин тому, difoto сказано:

бо 100МБіт за 70 грн в них нема

 

В них 100Мб за 69грн на 3місяці

 

Або 100Мб за 100грн на 1рік, і через 1рік по 129грн

Опубліковано
13 часа назад, uagav сказал:

Как искать? Как и по телефону ищут. Попросить абонента вырубить комп, роутер, вынуть кабель. А такие заявки чего принимают? В первую очередь должно быть устранение проблем "на линии", а дальше если есть свободные руки (головы), тогда вперед. А ведь именно эти заявки скорее всего приоритетные, т.к. там денежка пахнет? А вот с другой стороны, а почему мастеру, если впервые подошел к коммутатору не прозвонить клиентов и не подписать порты? Да, убьете лишние пол часа, зато потом сколько сэкономите.

неповериш у нас есть люди которые незнают что такое роутер и где с него вытянуть кабель.

Прозвонить 20 кабелей за пол часа(на заявку по регламенту должен тратится максимум один час это вместе с доездом) при условии что половина компов-роутеров выключена (порт на свиче несветится нет линка). Если есть способ то расскажите буду блогадарен.

Опубліковано

Позавчора залишив заявку на відключення послуг інтернету на сайті волі (є така кнопка). Два рази дзвонили невчасно, сьогодні  взяв слухавку десь в десятій годині. 10 хвилин виносили мозок, чому хочу відключитись від волі, чому не дзвонив техпідтримці, давайте якось порішаємо. Знаю, що є така робота, але в кінець задрали. Вніманіє: все, що вони вам скажуть в кінці, так це тільки "ну жаль, тоді приїжджайте до нас в офіс і розривайте договір з паспортом і т.д". На що поступила моя відповідь, що це ще одна причина відключення - не можна було це одразу написати мені на сайті.

 

Питання: якого біса у вас ця кнопка про відключення послуг на сайті? Просто щоб забрати час клієнта, не зважаючи на те, що я їм ще на початку розмови вказав, що вже оформив договір з іншим провайдером і залишатись не збираюсь. Я розумію, що така політика компанії, що це така стратегія по утриманню клієнтів, але реально таке відношення до клієнта - це тупо понти, самовпевненість в своїй монополії та ущербності інших конкурентів. Тому порада: одразу йдіть розривати договір на офіс, якщо збираєтесь відключатись і не жмакайте цю кнопку.

І такі да, в київстара навіть привязки по MAC немає, що не може не радувати.

  • +1 1
Опубліковано

Знову пропав інтернет, причому зовсім. Мому терпінню прийшов кінець. Скоріш за все завтра поїду розривати договір. Достали, його більше нема ніж є.

Опубліковано

Воля купила Айбрайтс для того щоб похерити його, де логіка я не розумію взігалі. Айрбайст реально був кращий за всіх провайдерів Луцька, скільки людям рекеомндував ніхто не сказав що це лайно, ще й біла айпі безкоштовно була.

 

Раджу їх наказати грошима, перейти на іншого провайдера і не паритись.

 

На рахунок підписання портів, то та людина, яка включає лінк новий може спокійно його підписати, а ті, лінки які зараз є не підписані можна вицепити обзвоном людей (так геморно але що робити, треба ж приводити все до ладу).

Опубліковано
On 26.07.2017 at 18:03, fenmix сказано:

Позавчора залишив заявку на відключення послуг інтернету на сайті волі (є така кнопка). Два рази дзвонили невчасно, сьогодні  взяв слухавку десь в десятій годині. 10 хвилин виносили мозок, чому хочу відключитись від волі, чому не дзвонив техпідтримці, давайте якось порішаємо. Знаю, що є така робота, але в кінець задрали. Вніманіє: все, що вони вам скажуть в кінці, так це тільки "ну жаль, тоді приїжджайте до нас в офіс і розривайте договір з паспортом і т.д". На що поступила моя відповідь, що це ще одна причина відключення - не можна було це одразу написати мені на сайті.

 

Питання: якого біса у вас ця кнопка про відключення послуг на сайті? Просто щоб забрати час клієнта, не зважаючи на те, що я їм ще на початку розмови вказав, що вже оформив договір з іншим провайдером і залишатись не збираюсь. Я розумію, що така політика компанії, що це така стратегія по утриманню клієнтів, але реально таке відношення до клієнта - це тупо понти, самовпевненість в своїй монополії та ущербності інших конкурентів. Тому порада: одразу йдіть розривати договір на офіс, якщо збираєтесь відключатись і не жмакайте цю кнопку.

І такі да, в київстара навіть привязки по MAC немає, що не може не радувати.

 

2 годин тому, MACCEN сказано:

Воля купила Айбрайтс для того щоб похерити його, де логіка я не розумію взігалі. Айрбайст реально був кращий за всіх провайдерів Луцька, скільки людям рекеомндував ніхто не сказав що це лайно, ще й біла айпі безкоштовно була.

 

Раджу їх наказати грошима, перейти на іншого провайдера і не паритись.

 

На рахунок підписання портів, то та людина, яка включає лінк новий може спокійно його підписати, а ті, лінки які зараз є не підписані можна вицепити обзвоном людей (так геморно але що робити, треба ж приводити все до ладу).

довго ви терпіли(?)...хороша мисля...ну ви в курсі.

Опубліковано
33 хвилин тому, Andriotti сказано:

 

довго ви терпіли(?)...хороша мисля...ну ви в курсі.

Я відразу в Київстар пішов, але віз і нині там. Навіть не телефонували.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...