Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

On 26.07.2017 at 18:03, fenmix сказано:

Позавчора залишив заявку на відключення послуг інтернету на сайті волі (є така кнопка). Два рази дзвонили невчасно, сьогодні  взяв слухавку десь в десятій годині. 10 хвилин виносили мозок, чому хочу відключитись від волі, чому не дзвонив техпідтримці, давайте якось порішаємо. Знаю, що є така робота, але в кінець задрали. Вніманіє: все, що вони вам скажуть в кінці, так це тільки "ну жаль, тоді приїжджайте до нас в офіс і розривайте договір з паспортом і т.д". На що поступила моя відповідь, що це ще одна причина відключення - не можна було це одразу написати мені на сайті.

 

Питання: якого біса у вас ця кнопка про відключення послуг на сайті? Просто щоб забрати час клієнта, не зважаючи на те, що я їм ще на початку розмови вказав, що вже оформив договір з іншим провайдером і залишатись не збираюсь. Я розумію, що така політика компанії, що це така стратегія по утриманню клієнтів, але реально таке відношення до клієнта - це тупо понти, самовпевненість в своїй монополії та ущербності інших конкурентів. Тому порада: одразу йдіть розривати договір на офіс, якщо збираєтесь відключатись і не жмакайте цю кнопку.

І такі да, в київстара навіть привязки по MAC немає, що не може не радувати.

 

2 годин тому, MACCEN сказано:

Воля купила Айбрайтс для того щоб похерити його, де логіка я не розумію взігалі. Айрбайст реально був кращий за всіх провайдерів Луцька, скільки людям рекеомндував ніхто не сказав що це лайно, ще й біла айпі безкоштовно була.

 

Раджу їх наказати грошима, перейти на іншого провайдера і не паритись.

 

На рахунок підписання портів, то та людина, яка включає лінк новий може спокійно його підписати, а ті, лінки які зараз є не підписані можна вицепити обзвоном людей (так геморно але що робити, треба ж приводити все до ладу).

довго ви терпіли(?)...хороша мисля...ну ви в курсі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

33 хвилин тому, Andriotti сказано:

 

довго ви терпіли(?)...хороша мисля...ну ви в курсі.

Я відразу в Київстар пішов, але віз і нині там. Навіть не телефонували.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Грози вроді не було, інтернету нема(, знову, і так цілий місяць, це просто капець. Майстри зайняті, але можна платного майстра за 100 грн))

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прийняв рішення відключити Волю на користь КС бо постійно розриви зв’язку і поганий сервіс, позавчора цілий день не було нета, сьогодні розриви буди кожні 40 хв. Але є одне але, як каже класик. На рахунку більше 100 грн, чи є можливість їх повернути?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Користувався даним провайдером кілька років, на двох квартирах. Але після волі, почались розриви, швидкість в спідтесті та торентах нормальна, але сайти грузились погано. Хоч я і не розумію чому так, адже фактично обладнання залишилось те саме. Не був дома останні 3 тижні (в період гроз). Діагноз - мережева карта не реагує на кабель ( пише відсутній), дзвінок в підтримку - вийміть кабель - вставте, потанцюйте і тд... Виклик майстра на сьогодні 100грн, на завтра 50 грн, якщо я дурак і проблема в квартирі, якщо за межами - бескоштовно (атракціон щедрості прямо). Після переходу на волю інтернет не поповнював, тому аби розрірвати договір не треба нікуди їхати, просто продовжувати непоповняти. За день підключили інтернет від Київстар. Як підключали. це вже інша дуже весела історія про мастра "80левелу", але це вже для іншого розділу.
На рахунок інтернету, так трохи гірший, якщо AB в торентах вижимав 10мб, то КС 9, пінг трохи нижчий (зовсім чучуть), в решті все круто. Сайти грузяться швидше, щей роутер за 300грн дали, ( -20 грн на 15 місяців до абонплати), роутер доречі вже не 741 а 840n, що згладило враження від горемайстра, який застрягав з табуреткою на даху, розбив свій телефон і порізався та постійно забував інструменти)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 часов назад, AnimaNoir сказал:

Користувався даним провайдером кілька років, на двох квартирах. Але після волі, почались розриви, швидкість в спідтесті та торентах нормальна, але сайти грузились погано. Хоч я і не розумію чому так, адже фактично обладнання залишилось те саме. Не був дома останні 3 тижні (в період гроз). Діагноз - мережева карта не реагує на кабель ( пише відсутній), дзвінок в підтримку - вийміть кабель - вставте, потанцюйте і тд... Виклик майстра на сьогодні 100грн, на завтра 50 грн, якщо я дурак і проблема в квартирі, якщо за межами - бескоштовно (атракціон щедрості прямо). Після переходу на волю інтернет не поповнював, тому аби розрірвати договір не треба нікуди їхати, просто продовжувати непоповняти. За день підключили інтернет від Київстар. Як підключали. це вже інша дуже весела історія про мастра "80левелу", але це вже для іншого розділу.
На рахунок інтернету, так трохи гірший, якщо AB в торентах вижимав 10мб, то КС 9, пінг трохи нижчий (зовсім чучуть), в решті все круто. Сайти грузяться швидше, щей роутер за 300грн дали, ( -20 грн на 15 місяців до абонплати), роутер доречі вже не 741 а 840n, що згладило враження від горемайстра, який застрягав з табуреткою на даху, розбив свій телефон і порізався та постійно забував інструменти)

Походу до нас приходий той самий майстер) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, Thorgalll сказано:

Походу до нас приходий той самий майстер) 

 

і в нас теж)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У мене були в пн, цілком адекватні хлопці, колись працювали в Айрбайтз. Багато цікавого росповіли ))) 

Інет налагодили, як оказалось вигорів порт на свічі.

 

Поки залишаюсь з Волею, бо оплачено вже на місяць вперед та і хлопці інет зробили, політ нормальний.

 

6514595608.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

25 хвилин тому, Ha3aP сказано:

У мене були в пн, цілком адекватні хлопці, колись працювали в Айрбайтз. Багато цікавого росповіли ))) 

 

 

 

а з цього місця подробніше: що розповіли? про кого? і т д 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 минут назад, Andriotti сказал:

а з цього місця подробніше: що розповіли? про кого? і т д 

Та я б залюбки розповів, свербить аж, але ж кажу, хлопці цілком адекватні і не хочу їх підставляти!

  • -1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

56 хвилин тому, Ha3aP сказано:

Та я б залюбки розповів, свербить аж, але ж кажу, хлопці цілком адекватні і не хочу їх підставляти!

ми їм нічого не скажемо.А бордівчан що поважати не тра? Поділись інфою.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Andriotti сказал:

ми їм нічого не скажемо.А бордівчан що поважати не тра? Поділись інфою.

Вірю, але раптом прочитають? Нащо хлопцям проблеми?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Ha3aP сказано:

Вірю, але раптом прочитають? Нащо хлопцям проблеми?

Для чого було починати щось говорити, що цікаве багато розповіли вам хлопці з аірбайтсу. Сказав "А" кажи "Б". або краще не починай. Це типу, я тут вумний а ви всі терпіть і далі. Це як мінімум неповага до читачів і дописувачів теми. Раз хлопці першому "пересічному клієнту" виклали інфу - значить хотіли нею поділитися. Ставлю на голосування:

1)або інфа не варта і копійки(і це більше підходить),

2)мегаінфа

Хто за що? Я за 1.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 часов назад, fenmix сказал:

 

Так

ага, ще просив табурету і жидке мило, потім приїхав з 9 і сказав, що має дві новини погану і хорошу)))) але все обійшлось, гарно зробив. Все працює. А з Волі двічі дзвонили за те відключення, в них там якось інфа не передається. Другий раз психолог походу була, хотіла мене відмовити, не вийшло)  Бо вже кабель перерізаний))) тим самим хлопцем)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

27 минут назад, lord сказал:

Чому ніхто не обговорює перехід на бувший аверс, там фірма протянула нові кабеля, правильно в кабель-каналах разов з тв кабелями, а не так як всі інші по чердаках і стінах лиш би скоріш.

Їхнє ТБ мене влаштовує якість краща за волю.

Тому що Аверс - говно!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

35 минут назад, lord сказал:

... Є якісь більш мотивовані докази ,, що зараз аверс гавно?

http://itlutsk.com.ua/privat

телефонувала пів року тому: "можливості підключення немає... і найближчим часом не планується". Тому - може й добре, але не всі можуть спробувати :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 06.08.2017 в 13:29, Thorgalll сказал:

ага, ще просив табурету і жидке мило, потім приїхав з 9 і сказав, що має дві новини погану і хорошу)))) але все обійшлось, гарно зробив. Все працює. А з Волі двічі дзвонили за те відключення, в них там якось інфа не передається. Другий раз психолог походу була, хотіла мене відмовити, не вийшло)  Бо вже кабель перерізаний))) тим самим хлопцем)

Абсолютно та сама історія) Тьотя намагалася переконати відключатись від Волі коли вже кабель був обрізаний. Я сказав, що хочу розірвати договір і ні в які офіси ходити не буду. Що платити 100 грн за прихид їх спеціаліста, навіть гривню не буду. ЩО інтернет критично важливий для роботи, що розриви почались з переходом на волю. ЩО ТЕЛЕФОНУЮ З МТС НА ЇХ ДОМАШНІЙ НОМЕР, ЩО ПРОЧЕКАВ 15ХВ і ПОГОВОРИВ З ТРЬОМА ЛЮДЬМИ ПОКИ ДІСТАВСЯ ДО НЕЇ, І ЩО ПЕРЕДЗВОНЮВАТИ МЕНІ НЕ ПОТРІБНО. Плять, користувався їх інтернетом 5 років, і на тобі... Києвстар гірший, трохі ( торенти 9 замість 10, ну і пінг трохі вищий, та не критично), але ідеальна тех підтримка. За монтажерів, ну що поробиш, я людина не зла, але прийшлося ставити двійки.
P.S З любовю згадую монтажерів які підключали мені і знайомим років 8 тому Білайн(київстар) на Конякіна, мужики прийшли ВДВОХ, все розказали, за півгодини все якісно зробили і пішли.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 13.08.2017 в 23:28, lord сказал:

аверс раніше був гавно коли роздавав інтернет по телевізійному кабелю, а зараз вони тянуть виту пару.

Є якісь більш мотивовані докази ,, що зараз аверс гавно?

http://itlutsk.com.ua/privat

Є, я там працював, знаю про що говорю )

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Дістали вже остаточно! Швидкість speedtest 95/96 Mbps. Ніби класно. Сторінки ледь-ледь вікриваються, вайбер рве постійно, навіть голос, не кажучи про відео. Якщо на ютубі щось довге, то до кінця не додивишся, треба перезавантажити роутер. Поміняв маршрутизатор (взяв спробувати), змінив ще на інший - результат аналогічний. Єдині плюси в інших роутерах, так це наявність 5GHz. Дзвонив не один раз в службу підтримки - безрезультатно. Кажуть що вони орієнтуються тільки на показники SpeedTest і в мене вони більш ніж хороші. А те що файл передаю з свого ПК на сервер і навпаки в інший кінець міста, теж абоненту Волі, з швидкістю 2,3/2,2 Мб/сек, то це не показник. Взагалі то це в одному місті, лише пару комутаторів відстані то, воно літати повинно. Місяць тому передавалося зі швидкістю 8/10 Мб/сек після заміни комутатора в мене на горищі після грози. Навіть при 75% від 100Mbps повинно бути 7,5/7,5 Мб/сек. І вони кажуть що в мене все нормально. А до того заявили що в мене все нормально тому що інші мешканці мого будинку не скаржилися на поганий інтернет. От вам і техпідтримка.

Раз їм абоненти не потрібні, то тепер вже серйозно задумався чи спробувати luxlink, який вже є в підїзді чи залишати заявку і чекати дива від київстару, аналогічно датагруп.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

(Додатково) Підключив Укртелеком на WAN: сторінки відкриваються швидко, вайбер не рве, на мобілці (WiFi) в додатку Аліекспрес стало видно зображення товарів в корзіні (при Волі не видно), тобто нормальна робота, враховуючи навіть що швидкість 16,29/1,86 Mbps. Файли на Укртелекомі краще взагалі не закачувати і не відправляти (250/150 кб/с). При ввімкнутому ВПН в Яндекс браузері при відкритті будь-якої пошукової системи сторінка завантажується до 3-5 секунд і це при тому що зверху видно індикатор завантаження - жовту полоску, яка зникає після завантаження. При підключенні до Волі сторінка грузиться до 10-15 секунд і полоска застигає на середині, при завантаженні більшості сайтів в Firefox без ВПН індикатор завантаження може по пів дня крутитись, якщо взагалі не до закриття сторінки.

От якими мають бути показники якості інтернета щоб довести що не все гаразд?

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

торент, ютуб, швидкість сторінок, все відразу. ґвикликайте на дом підтримку і демонструєте.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...