Перейти до змісту

датагруп


Рекомендовані повідомлення

16 хвилин тому, giZun сказано:

А толку, нічого не змінилося

А я і не казав про зміни, питання було в іншому, от я і дав лінк.

Сам бачу - що нічого не змінилось, не так давно ще одному родичу (75+) допомагав зпригнути з "волі".

Датагруп - користувався дуже давно ще "дайлапою", по роботі траплялось - ніби норм їхня оптика,

бували провали, але, хто ж дозволить "утилізовувати" канал 24/7 на всю "ширину" (наприклад, на 1гбіт?)

Змінено користувачем Bliksss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Можливо хто підскаже, як правильніше розірвати контракт з провайдером? Обов'язково їхати особисто до них чи можна віддалено?

Я так розумію, що просто не платити і перестати користуватись не варіант.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

51 хвилин тому, kolser сказано:

Можливо хто підскаже, як правильніше розірвати контракт з провайдером? Обов'язково їхати особисто до них чи можна віддалено?

Я так розумію, що просто не платити і перестати користуватись не варіант.

Дивлячись - який провайдер, з власного досвіду, Воля - особисто, Аверс - можна по телефону, Датагруп - можна по телефону, аби заборгованості не було.

@mykola  Який сенс за резерв платити? Якщо мова про аналогове телебачення - сенсу ніякого, якщо мова про iptv - то колись був сенс, коли всього два провайдера в будинку були, зараз 5 провайдерів...хіба, якщо приватний будинок десь на околиці...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 16.12.2021 at 13:10, kolser сказано:

як правильніше розірвати контракт з провайдером? Обов'язково їхати особисто до них чи можна віддалено?

Там в їхньому особистому кабінеті є всякі інструкції і бланки документів, треба знайти і роздрукувати бланк "заяви про відключення інтернет", заповнити її, відсканувати чи сфотографувати і надіслати на їхню електронну пошту [email protected] потім вони до вас будуть звонити і розпитувати а чому і нащо відключаєтесь, просити залишитись чи переоформити на когось хто ще крім вас проживає за тою адресою, або просто призупинити послугу за 10 грн./міс., і тд. і тп. Зразок:

Спойлер

IMAG2060.jpg

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Всіх з Новим роком ! Не хочу нагнітати негативу, але вже трохи накипіло і терпіння закінчується, скажіть, а у вас як зі стабільністю інтернету в датагруп останні півроку, не змінився ? Бо в мене просто триндець якийсь, надоїло вже, практично кожного тижня немає зв'язку по півдня, а часом і через день розриви. Тоді як колись таке ставалось раз в півроку, то тепер просто регулярно і постійно ! Район пр.Волі. Таке враження що проблему ремонтують методом "склеїли жвачкою" і вона щотижня відлітає і їдуть її клеїти заново. Це нагадує "славнозвісного" Візора.

І ось, обідній час 1-го січня, свято, і бац - інтернету немає, нічого не подивишся, неприємно і прикро.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, SergLutsk сказано:

Всіх з Новим роком ! Не хочу нагнітати негативу, але вже трохи накипіло і терпіння закінчується, скажіть, а у вас як зі стабільністю інтернету в датагруп останні півроку, не змінився ? Бо в мене просто триндець якийсь, надоїло вже, практично кожного тижня немає зв'язку по півдня, а часом і через день розриви. Тоді як колись таке ставалось раз в півроку, то тепер просто регулярно і постійно ! Район пр.Волі. Таке враження що проблему ремонтують методом "склеїли жвачкою" і вона щотижня відлітає і їдуть її клеїти заново. Це нагадує "славнозвісного" Візора.

І ось, обідній час 1-го січня, свято, і бац - інтернету немає, нічого не подивишся, неприємно і прикро.

З свого досвіду, той самий район міста. Перепробував все що було в будинку. Воля, Лохостар ,Люкслінк. Останній найкращий. І трубочку вони завжди беруть і завжди реагують. Я так побачив.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, Alex S сказано:

 Останній найкращий. І трубочку вони завжди беруть і завжди реагують. Я так побачив.

Я скажу що найкращий той, до кого не треба взагалі телефонувати :)

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

31 хвилин тому, Alex S сказано:

І трубочку вони завжди беруть

Це радує, бо в датагруп з цим взагалі весело стало, нема зв'язку, набираєш техпідтримку і чуєш щось типу: " За вашою адресою сталась аварія, техніки вже виїхали для ремонту, ви маєте обмежену можливість для зв'язку з оператором". Ну логічно, якщо я телефоную в техпідтримку, то звісно не для того щоб похвалитись задоволеністю послугами, логічно ? Значить є поломка. А раз так, то просто записуємо автовідповідь, що ми мол в курсі що у вас аварія, і вже працюємо над цим, вибачайте, але з людиною вам для цього говорити ні до чого. І вуаля, проблема закрита, замкнуте коло, тобто ти аж ніяк не можеш поговорити з техпідтримкою, бо якщо зв'язку немає, то "... ви маєте обмежену можливість зв'язку з оператором" і все. :0017:. А для чого тоді взагалі цей номер цікаво ?

А чим не склалось з Київстаром ? Бо подумую над зміною оператора саме на нього.

P.S. шановні представники датагруп, Саньок, це все ? Ви не в змозі справитись з проблемою в моємо районі, більше не варто продовжувати морочити один одному голову ?

Змінено користувачем SergLutsk
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, SergLutsk сказано:

Це радує, бо в датагруп з цим взагалі весело стало, нема зв'язку, набираєш техпідтримку і чуєш щось типу: " За вашою адресою сталась аварія, техніки вже виїхали для ремонту, ви маєте обмежену можливість для зв'язку з оператором". Ну логічно, якщо я телефоную в техпідтримку, то звісно не для того щоб похвалитись задоволеністю послугами, логічно ? Значить є поломка. А раз так, то просто записуємо автовідповідь, що ми мол в курсі що у вас аварія, і вже працюємо над цим, вибачайте, але з людиною вам для цього говорити ні до чого. І вуаля, проблема закрита, замкнуте коло, тобто ти аж ніяк не можеш поговорити з техпідтримкою, бо якщо зв'язку немає, то "... ви маєте обмежену можливість зв'язку з оператором" і все. :0017:. А для чого тоді взагалі цей номер цікаво ?

Я не просто так написав про трубочку не беруть . В Київстарі ти сутками взагалі будеш робота слухати. Тут чітко зв язок з оператором в Луцьку. І говориш про проблему.І або сьогодні або завтра зранку прийде майстер.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Alex S сказано:

Я не просто так написав про трубочку не беруть . В Київстарі ти сутками взагалі будеш робота слухати. Тут чітко зв язок з оператором в Луцьку. І говориш про проблему.І або сьогодні або завтра зранку прийде майстер.

Київстар - це окрема тема.

Корпоративний зв'язок у них на рівні. Персональний менеджер і т.п. І в саппорті відповідають одразу. Нічого не слухаєш.

А от щодо фізичних осіб, то це пєчаль пєчальная.  100500 менеджерів на телефоні щоб впарювати тобі їхній інет, а коли ти до них телефонуєш - то "немає вільних операторів"! 

Хай ідуть в *зду.

  • Ха-ха 1
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я поняв, а люкслінк хоч і дорожче, але є надія достукатись ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

33 хвилин тому, SergLutsk сказано:

Я поняв, а люкслінк хоч і дорожче, але є надія достукатись ?

А сенсу до них стукатися.

Там все працює і  без того!

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я в ДЕПО тролейбусне, поки працював там, то просунув оптику від Люкслінк. Робили київські хлопці. Швидко, якісно.

Фактично міняв. Бо те що було  - то був мрак.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 годин тому, Zheny@ сказано:

Там все працює і  без того!

Женя, а чи застосовує люкслінк якісь обмеження до користувачів ? Чи стикався з ситуацією щоб якесь ПО не хотіло працювати без танців з бубном бо провайдер щось блокує ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, SergLutsk сказано:

Женя, а чи застосовує люкслінк якісь обмеження до користувачів ? Чи стикався з ситуацією щоб якесь ПО не хотіло працювати без танців з бубном бо провайдер щось блокує ?

 

Зазвичай провайдер може блокувати тільки порт на пошту, щоб не було спаму, та ресурси, які заборонені на території нашої країни (ВК. ОК і т.д.)

Те що у Вас не працював інтернет 1.01.22 я відписав ще в приват і причина, що неоплаченйи рахунок (борг 30грн) із-за змінити тарифних пакетів. Те що пропадав в районі я уже пояснював і в особистій переписці, якщо рвуть оптику то моменально її відновити, які мідний кабель, не можна так само про те що не "духом святим" з розетки живляться свічі. Чогось так склалось що Вашому району порівняно з іншими останнім часом не щастить. 

 

Про те що тарифи будуть мінятись були надіслані смс повідомлення за декількі днів до Нового року. 

 

Дуже дивно, що про це ніхто не пише що ДГ знову підняли тарифи на інет, зажрались і все таке або уже просто всі зрозуміли, що дешевшати нічого не буде так само як і ресурси, обладнання, амортизація і т.д.. Єдине що дешевшатиме це Ваша і моя праця бо живемо в Україні.

 

На рахунок роботи гарячої лінії це справді проблема і нажаль я вплинути на це ніяк не можу бо це інший відділ а там свої начальнікі і всі вони не в Луцьку. ДГ+Воля це велика компанія і чим більша компанія тим складніше там щось змінити. 

 

20 годин тому, SergLutsk сказано:

P.S. шановні представники датагруп, Саньок, це все ? Ви не в змозі справитись з проблемою в моємо районі, більше не варто продовжувати морочити один одному голову ?

 

Те що я тут комусь щось відписую це чисто моя ініціатива, як старого бордівчанина, ніякого профіта від цього немає взагалі і якщо хтось думає, що я відповідаю за все на ДГ і можу зробити все то Ви глибоко помиляєтесь бо я не всесильний. Багато для кого з форуму пофіксив проблеми, які не могли пофіксити інші, відповідав по вечорам і неробочий час і т.п. 

 

В подальшому прошу всіх звертатись на гарячу лінію та перестати мені писати в приват бо бачу те що я хочу допомогти тільки отримую матюки в приват.

 

Гарного Вам всім Нового року.

  • +1 8
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, SergLutsk сказано:

Женя, а чи застосовує люкслінк якісь обмеження до користувачів ? Чи стикався з ситуацією щоб якесь ПО не хотіло працювати без танців з бубном бо провайдер щось блокує ?

Та ніби ні.

Єдине, як сказав @sanbOK  вище, 25й порт закрили і всякі московські пропагандонські ресурси.

ХЗ, може щось змінилося.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 минут назад, sanbOK сказал:

 

Зазвичай провайдер може блокувати тільки порт на пошту, щоб не було спаму, та ресурси, які заборонені на території нашої країни (ВК. ОК і т.д.)

Те що у Вас не працював інтернет 1.01.22 я відписав ще в приват і причина, що неоплаченйи рахунок (борг 30грн) із-за змінити тарифних пакетів. Те що пропадав в районі я уже пояснював і в особистій переписці, якщо рвуть оптику то моменально її відновити, які мідний кабель, не можна так само про те що не "духом святим" з розетки живляться свічі. Чогось так склалось що Вашому району порівняно з іншими останнім часом не щастить. 

 

Про те що тарифи будуть мінятись були надіслані смс повідомлення за декількі днів до Нового року. 

 

Дуже дивно, що про це ніхто не пише що ДГ знову підняли тарифи на інет, зажрались і все таке або уже просто всі зрозуміли, що дешевшати нічого не буде так само як і ресурси, обладнання, амортизація і т.д.. Єдине що дешевшатиме це Ваша і моя праця бо живемо в Україні.

 

На рахунок роботи гарячої лінії це справді проблема і нажаль я вплинути на це ніяк не можу бо це інший відділ а там свої начальнікі і всі вони не в Луцьку. ДГ+Воля це велика компанія і чим більша компанія тим складніше там щось змінити. 

 

 

Те що я тут комусь щось відписую це чисто моя ініціатива, як старого бордівчанина, ніякого профіта від цього немає взагалі і якщо хтось думає, що я відповідаю за все на ДГ і можу зробити все то Ви глибоко помиляєтесь бо я не всесильний. Багато для кого з форуму пофіксив проблеми, які не могли пофіксити інші, відповідав по вечорам і неробочий час і т.п. 

 

В подальшому прошу всіх звертатись на гарячу лінію та перестати мені писати в приват бо бачу те що я хочу допомогти тільки отримую матюки в приват.

 

Гарного Вам всім Нового року.

Як може праця дешевіти, ну хіба що люди будуть готові за будь-які гроші працювати, тоді так і буде.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, MACCEN сказано:

Як може праця дешевіти, ну хіба що люди будуть готові за будь-які гроші працювати, тоді так і буде.

ніби зараз якось інакше?

Долар виріс, а година роботи як була ~60 грн так і лишиться. Долар стане 50 грн, година праці так і буде 60. про що мова?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, sanbOK сказано:

В подальшому прошу всіх звертатись на гарячу лінію та перестати мені писати в приват бо бачу те що я хочу допомогти тільки отримую матюки в приват.

Я почав писати в приват після того як ти сам запропонував скинути номер договору в приват коли були проблеми зі зв'язком. Але я ніколи не висловлював особистих претензій, лише хотів знати що сталось і коли надіятись на вирішення проблеми. І це лише з двох причин, перша:

2 годин тому, sanbOK сказано:

На рахунок роботи гарячої лінії це справді проблема

Друга:

2 годин тому, sanbOK сказано:

Чогось так склалось що Вашому району порівняно з іншими останнім часом не щастить. 

Враховуючи вищезгадані два факти в мене просто не було інших варіантів, тому й звертався, як то кажуть не від хорошого життя, не тому що мені раптом стало скучно і вирішив когось подіставати. І я вдячний, що швидко реагував і відповідав.

Ну добре, я не сперечаюсь що конкретно ти не винний і не відповідальний за роботу великої компанії провайдера в цілому, це очевидно. Ти не можеш вплинути на треті сторонні фактори. Не можеш змінити якість зворотнього зв'язку/техпідтримки.

Але що робити мені, як користувачу, якщо в мене за 2 місяці 10 раз пропадає інтернет ? Це нормально ? Я в цьому винен ? Я можу на це вплинути ? А офіційна техпідтримка просто кормить мене записаною автовідповіддю робота. То куда мені звертатись ? Де шукати відповідей на запитання, чому послуга, за яку платиш, надається раз через раз ?

Тому, гадаю варто визнати, що тобі не хочеться отримувати писульок про проблеми зі зв'язком не більше ніж користувачам отримувати ці проблеми зі зв'язком.

P.S. А щодо вчорашнього непорозуміння з боргом, то оплата в мене запрограмована автоматично списуватись, смс про збільшення я або не отримав, або пропустив в запарці з роботою в кінці року, тому так і вийшло. Хоча відключення зв'язку в обід, а не в 0:00 і без будь-якого попередження, це теж якось дивно і я просто і не подумав навіть що це могло бути вимкнення за борг. А ! І вишенька на торті: набираю вчора номер техпідтримки, а вони просто скидають дзвінок ! Вчора навіть роботою робота вирішили не напружуватись. Ну таке собі відношення до споживача... А тобі вдячний, що сказав про збільшення тарифу, зайшов оплатив і проблема вирішена.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 часов назад, sanbOK сказал:

Дуже дивно, що про це ніхто не пише що ДГ знову підняли тарифи на інет, зажрались і все таке

Я напишу. Бо в ДГ тарифи кожні декілька місяців підіймають.

9 часов назад, SergLutsk сказал:

Хоча відключення зв'язку в обід, а не в 0:00 і без будь-якого попередження, це теж якось дивно і я просто і не подумав навіть що це могло бути вимкнення за борг.

Постійно так пропадає ніколи в 00.00.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, volks сказано:

Я напишу. Бо в ДГ тарифи кожні декілька місяців підіймають.

Постійно так пропадає ніколи в 00.00.

незнаю, в мене відвалюється після 9-10ранку якщо забув закинути гроші

і зазвичай це дзвінок з дому і питання шо з нетом :)

 

  • Ха-ха 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 годин тому, volks сказано:

Постійно так пропадає ніколи в 00.00.

Не знав бо в мене ніколи не було боргу, приват24 автоматично того ж числа щомісяця проводив платіж і тому я ніколи не слідкував за балансом. А смски щомісяця приходять десь 25-27-го числа що мол ваш баланс 0,00, рекомендуємо поповнити на суму 169 грн бла-бла-бла. Я вже просто перестав на них звертати увагу, видаляв не читаючи, знав що через день приват бот проведе оплату і все там буде гуд. А тут прислали смску що рекомендуємо оплатити 199 грн, ну не помітив я що там замість 6 стало 9, не сприйняв її як попередження про підняття тарифу, а як звичайне щомісячне нагадування. Тому коли в обід пропав зв'язок я навіть не припустив що це через борг, а срана техпідтримка тупо виключила прийом дзвінків...

Змінено користувачем SergLutsk
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 годин тому, volks сказано:

Я напишу. Бо в ДГ тарифи кожні декілька місяців підіймають.

 

 

Ні. Ціна піднімається згідно тарифного пакету. Ті хто підключаються по акції зазвичай через 6-12 місяців переходять на звичайні постійні тарифи, якщо у Вас була акція типу 99грн на 6 місяців то через півроку Вас переводять на 169 чи 199 грн відповідно. Постійні тарифи міняються 1 раз в рік або 1 разі в 2-3 роки. На рахунок всіх нюансів з акційними тарифами я не розкажу але суть думаю зрозуміла.

 

 

1 година тому, SergLutsk сказано:

а срана техпідтримка тупо виключила прийом дзвінків...

 

НІхто не виключає я Вас запевняю.

Не плутайте техпідтримку і гарячу лінію, яка не тільки Луцьк обслуговує а ще 20+ регіонів і вона не тільки приймає заявки по технічних проблемах але і проводить консультацію клієнтів з різного роду питань. Те що Ви не можете додзвонитись це якби є проблема але це не означає, що не зробит не реально. 

 

Чому відключається не в 00:00 я ХЗ білінг штука цікава і колись він відключав в 00:00 чому зараз цього не робить я не знаю.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

56 минут назад, sanbOK сказал:

Постійні тарифи міняються 1 раз в рік або 1 разі в 2-3 роки.

Передивився, з квітня тариф не змінювався. А старіших смс немає, але там декілька разів було подорожчання

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, volks сказано:

Передивився, з квітня тариф не змінювався. А старіших смс немає, але там декілька разів було подорожчання

 

Зверніться на офіс в абоненський відділ або до менеджера щоб вияснити дане питання. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...