Перейти до змісту

Коли вживані авто дешевшими стануть?


Martene

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 559
  • Створено
  • Остання відповідь

Європа та Америка стимулюють вже до купівлі електромобілів - і не нашими методами, просто доплачують при купівлі такого авто певну суму. У нас же все навпаки - підняли ціну на всі інші автомобілі крім тих, що дають заробіток власній фірмі. Розказують, що так і має бути, що це захист вітчизняного виробника, це створення робочих місць і т.д. І більшість вірить, терпить, навіть доказує, що гарні автомобілі виробляють.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну і подивіться ціни та за скільки вітчизняний автопром в московії продають:

https://www.youtube.com/watch?v=IiyUNw5M1lY

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

В Україні дозволили спецмита на імпорт автомобілів з ЄС

Кабінет міністрів затвердив порядок застосування спецмит на імпорт європейських автомобілів тоді, коли такий імпорт загрожує розвитку вітчизняного автопрому

Відповідне рішення було прийнято на засіданні уряду без обговорення та згідно з регламентом роботи Кабміну, що дозволяє приймати постанови і розпорядження пакетом, повідомляє УНІАН.

Мінекономрозвитку запропонувало дозволити тимчасове підвищення ставок ввізного мита (не більше ніж до рівня 10%, але не вище ставки ввізного мита (пільгової – ред.), що діяла у 2015 році) на легкові автомобілі походженням з ЄС.

Запровадження таких заходів можливе у випадку, якщо сукупний обсяг імпорту в Україну легкових автомобілів походженням з ЄС протягом року досягає 45 тисяч одиниць, а його питома вага у споживанні на внутрішньому ринку перевищує 20%.

Запровадження таких обмежень можливе лише після консультацій з ЄС. Інша умова - сукупний обсяг імпорту легкових автомобілів походженням з ЄС в Україну протягом останніх 12 місяців перевищує обсяг усіх первинних реєстрацій легкових автомобілів в Україні за той самий період.

  • Нагадаємо, що за 9 місяців 2016 року імпорт легкових машин з ЄС склав 30,6 тис. штук.

 

http://espreso.tv/news/2016/12/28/v_ukrayini_dozvolyly_specmyta_na_import_avtomobiliv_z_yes

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже в пейбуках гуляє морда яйценюка, яка мені помагає жити і розвиватись. Озвучуються якісь рейтинги де перемагає юля. Це якийсь хардкор.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 хвилин тому, romaxa11 сказано:

Вже в пейбуках гуляє морда яйценюка, яка мені помагає жити і розвиватись. Озвучуються якісь рейтинги де перемагає юля. Це якийсь хардкор.

А до машин це яким боком?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну ти шо?! Хіба не бачиш, якими темпами ЗАЗ почав розвиватись?! 

До купи минулих вкрадених перепрошених копій "реплік" тепер он ще й "ЗАЗ лАнус КАРГО", "ЗАЗ ВІДА КАРГО"! А ще який стильний причіп до "каргИ"!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, jack74 сказал:

Ну ти шо?! Хіба не бачиш, якими темпами ЗАЗ почав розвиватись?! 

До купи минулих вкрадених перепрошених копій "реплік" тепер он ще й "ЗАЗ лАнус КАРГО", "ЗАЗ ВІДА КАРГО"! А ще який стильний причіп до "каргИ"!

Я не розумію, нащо таке уродство плодити?....та ще й назва яка влучна)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

6 часов назад, jack74 сказал:

Ну ти шо?! Хіба не бачиш, якими темпами ЗАЗ почав розвиватись?! 

До купи минулих вкрадених перепрошених копій "реплік" тепер он ще й "ЗАЗ лАнус КАРГО", "ЗАЗ ВІДА КАРГО"! А ще який стильний причіп до "каргИ"!

на відео вони там всі так тащаться від того, а потім розьїжджаються на на німцях і японцях на своясь

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, NOcomments сказал:

Судова теорія і практика - трошкі різні речі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
14 годин тому, Itzamna сказано:

так який варіант дешевого авто ?

1. Відро тут.

2. Відро польське

3. Разтоможка цілого або поагрегатна відра.

4. Двойнік

Двойнік польського відра.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
7 минут назад, deluxkangoo сказал:

"Новина" за 18 листопада 16 року. Цілий ланцюжок сайтів, поки до першоджерела дійшов, то задовбався. На першоджерелі дати немає, але на передостанньому сайті з ланцюжка стоїть 18,11,2016. Трохи фільтруйте інфу, особливо коли перепост робите.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Який середній вік автопарку буде в Україні через 5 і 10 років?

Цитувати

Прогноз на майбутнє... якщо нічого не зміниться.

В колах автомобілістів не втрачають актуальності питання розмитнення, пригону, сертифікації, податків та інших «бонусів», пов'язаних із процесом отримання у розпорядження автомобіля з-за кордону. Купити нове авто для багатьох дорого, а от вживане з невеликим пробігом, - і, бажано, «свіжопригнане», - як раз те, що потрібно. Саме пригнане, оскільки вже наявні на вторинному автомобільному ринку України машини з кожним роком свіжішими та кращими не стають: «допомагають» наші дороги і не завжди якісне обслуговування в парі з широко розповсюдженими низькопробними запчастинами.

Зараз Україна займає друге місце в світі - після Куби! - за показником «середній вік автопарку». Згідно з даними статистики, транспорт, що курсує нашими дорогами, має вік близько 20 років. А що ж буде далі, якщо нічого не зміниться? Які автомобілі будуть нас оточувати, якщо розмитнення не зменшать або не підніметься рівень доходів населення?

За минулий рік в країну заїхало в цілому 122 тисячі транспортних засобів із-за кордону. З них були новими 75%, решта — б/к з середнім віком близько 5 років. Вироблено всередині країни – ще 5 тис. Зіставивши ці дані з розміром всього українського автопарку, в якому є 9 млн. 121 тис. ТЗ, отримуємо підсумок: річне оновлення становить близько 1%. Причому, кожного 1 січня весь автопарк стає старшім ще на рік, а згідно зі статистичними даними, в процентному вираженні, коефіцієнт старіння з 2009 року тримається біля позначки 3.5%. Отже, давайте проведемо лінію, по «верхівках» показників середнього віку автопарку минулих років, і продовжимо її далі, щоб зрозуміти, якого середнього віку автомобілі будуть нас оточувати через 5 і навіть 10 років…

88001.jpg

Якщо кількість нових автомобілів і ввезення не критично старих вживаних авто не будуть збільшуватися, наш автопарк буде продовжувати старітиі, оскільки коефіцієнт старіння вищий за коефіцієнт оновлення. Значну частину всього автопарку у нас складають автомобілі виробництва СРСР, СНД: їх більше 50%, а випущені вони раніше 1985 року! Очевидно і те, що, вводячи на законному рівні вимоги до токсичності вихлопу Євро-5 або 6, екологічну картину не змінити. Старенькі Жигулі будуть підтримуватися їх власниками на ходу, оскільки купувати менш зношені автомобілі велика частина населення країни поки що не має фінансової можливості.

Причини відомі – низький рівень доходів і досить високі податки на імпорт. Разом з цим, автопарк не вдасться омолодити навіть повним відкриттям кордонів – 20-річні іномарки повітря озонувати явно не в силах. Для фіксації зростання показника середнього віку автопарку потрібно щорічно поповнювати цей парк приблизно 300 тисячами нових ТЗ! А щоб стало помітним зниження середнього віку, необхідно 500 тисяч і більше нових (чи «свіжих» б/к) авто в рік. Потрібні якісні зміни по кожному фактору, - в іншому випадку через 10 років нас будуть оточувати автомобілі середнім віком більше 23 років.

Остап Новицький 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ми другі після Куби? Той Остап в сосну вдарився? Хай в Африку з'їздить (наприклад в Єгипет) чи Азію, типу Індії, да там автопарк взагалі 30-ти річний... І де в нас більше 50% стареньких жигулів і москвичів??? Це вийти на вулицю і стати рахувати (навіть десь в східних областях України), то кожна друга автівка - радянська? Брєд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

27 хвилин тому, Юріч сказано:

Ми другі після Куби? Той Остап в сосну вдарився? 

Та це на основі статті вже дворічної давності! В АвтоРіа теж археологи працюють :) А нафіга щось нове придумувати ;)

 

Але Куба чи не Куба - суті це не міняє, середній вік автомобіля українця більше 20-ти років, і збільшується.

Показати прихований контент  

Возраст автомобильного парка Украины на начало 2016 года

2016-04-04 1elia

Есть 3 вида лжи: ложь, наглая ложь и статистика 

Средний возраст автомобильного парка Украины с легкостью преодолел "юбилейные" 20 лет и достиг полного совершеннолетия (21 год)...

Ниже приведен краткий анализ данных о возрасте автомобильного парка Украины по состоянию на 01 января 2016 года по сравнению с 01 января 2015 года.

Объединение уже не существующих сейчас марок автомобилей "Москвич" и "Иж" не производилось в виду значительного разброса во времени их "смерти": конец 90-ых для Москвича и 2011 для Иж.

......(таблички та продовження в пруфі по посиланню)...

Hide  

Статистика, як кажуть, річ вперта. Ми можем будь-скільки собі повторювати-внушати "я не всрався, я не всрався", але стається те, що стається...

І Остап тут ні до чого

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@jack74 , я зробив ремарку на рахунок Куби і те що ми другі, і на рахунок, що в нас більше ніж кожне друге авто старше 1985-го року...що зазначив в статті Остап. На рахунок середнього віку я і словом не промовився. З середнім 20-тирічним віком нашого парку я цілком згідний. Так що не будем роздувати на цей рахунок суперечку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...