Перейти до змісту

Коли вживані авто дешевшими стануть?


Martene

Рекомендовані повідомлення

Вірно, я щось цей момент упустив.

Надіялись на покращення, а опиняємося ще в більш глибокій дупі, ніж були раніше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 559
  • Створено
  • Остання відповідь
26 хвилин тому, Саня сказано:

Новий закон не забороняє ввозити автівки старіше 2010 року. Цей закончик взагалі тимчасовий. То просто в медіа з нього роздули бульку. Люди тішилися, раділи що ось-ось, а в підсумку дуля навіть не з маком. Ну заїде в Україну пару тисяч автомобілів під новий закон, але суттєвої погоди це не зробить. Просто дехто зможе придбати свіжу автівку трохи дешевше. Для людей, які орієнтуються на 3-4-5 тис. $  це нічого не рішає.

Новий закон не забороняє. Забороняє закон про екологію, чи як його там. З 1 січня 2016року можна ввозити тільки автомобілі з двигунами євро5. Я спочатку думала, що це стосується тільки цього закону про акцизи. Виявляється ні. взагалі тільки євро 5.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 hour ago, lanima said:

Певно марно надіятися, що машини бюджетного сегменту суттєво подешевшають. Швидше подорожчають, коли ейфорія від прийняття закону пройде.

 

Нє нада пєчаліца, вся жізнь впєрєді :) 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як Порошенко зробив вживані авто ще більш далекими для українців

Показати прихований контент  
Президент Порошенко вирішив змінити законопроект про зменшення акцизу на вживані автомобілі. Що нового чекає на автолюбителів?

Вчора вже остаточно стало відомо, що президент підписав закон "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних транспортних засобів" головною ідеєю якого є суттєве зменшення акцизу на вживані авто.

Ця подія стала довгоочікуваною, адже підписання затягнулося більше ніж на місяць і супроводжувалось різного роду чутками. Так, депутат від "Самопомочі" Олег Березюк навіть встиг повідомити, що Порошенко наклав вето на ухвалений Радою законопроект. Пізніше цю новину спростували в адміністрації президента. 

Однак, підписання проекту не було безумовним. Порошенко вніс свої правки, які має проголосувати Верховна Рада вже в найближчий четвер. За словами президента, це вже погоджено з представниками головних фракцій. Давайте розберемось, що саме хоче змінити президент?

Перша редакція. Нові акцизи

Найважливіша новина підписаного закону - зниження акцизного збору від 2 до 28 разів, в залежності від об'єму двигуна (бензинового або дизельного) привезеного авто.

Для двигунів об’ємом:

  • До 1л - 0,102 євро за кубічний сантиметр (раніше 1,09-1,44 євро в залежності від року випуску)
  • 1-1,5 л - 0,063 євро (раніше 1,37-1,76 євро)
  • 1.5-2.2 л - 0,267 євро (раніше 1,64-2,44 євро)
  • 2.2-3 л - 0,276 євро (раніше 2,21-4,99 євро)
  • понад 3 л - 2.2 євро (раніше 3,33-4,99 євро)

З наведених вище цифр видно, що найвигідніше тепер ввозити малолітражний автомобіль з об'ємом мотора від 1 до 1.5 літрів.

Так, при розмитненны іномарки з об’ємом двигуна 1 літр потрібно буде сплатити 63 євро акцизу замість 1761 євро. При розмитненны 2-літрового автомобіля - 534 євро замість 4882.

Що зміниться

По-перше, президент наполягає, що протягом дії цього закону можна буде придбати тільки один б/у автомобіль. Раніше законопроект дозволяв завозити авто раз на рік, тобто теоретично до кінця 2018 року можна було придбати 2-3 автівки.

По-друге, тепер завезти авто до України може лише майбутній власник. Раніше формулювання закону передбачало, що одна людина може завезти одне авто, без уточнення для себе чи для когось.

Третя відмінність в умовах перепродажу пригнаного авто. В першому варіанті закону його власник не міг продати автомобіль протягом року, після ухвалення правок президента – протягом дії законопроекту.

Документ має тимчасовий характер – він діє до 31 грудня 2018 року. Тобто декларативно українці протягом 2,5 року зможуть купувати вживані європейські автівки зі зниженими акцизами, однак весь цей час не зможуть їх перепродавати.

Порошенко назвав це чесним по відношенню до людей і до держави в умовах необхідності фінансування витрат на воєнні дії.

Що залишиться без змін

- забороняється завозити авто з країни-агресора або окупованих територій;

- забороняється завозити авто нижче екостандарту Євро-5, який був введений у 2016 році (фактично старше 2010 року випуску);

- одна фізична або юридична особа зможе пригнати лише один автомобіль. Таким чином закон регулює, що авто купується для себе, а не з метою організувати бізнес;

- якщо закон опублікують у червні, то нові ставки акцизів будуть діяти з 1 липня 2016 року.  

Без дешевих іномарок

Насправді, правки Порошенка не вносять якихось суттєвих змін. І ось чому. 

З 1 січня 2018 року в Україну дозволять ввозити тільки авто стандарту Євро-6, а це все моделі, випущені пізніше осені 2015. Тобто фактично лише впродовж 1,5 року українці зможуть зекономити на розмитненні 6-7 річного авто, після – лише на значно дорожчих дворічних іномарках.

Крім того, хоча закон і забороняє ввезення машин із Росії, "перегонщинки" можуть використовувати схеми, коли куплене в РФ авто (там вони значно дешевші) буде пригнане до Білорусі і поставлене там на реєстрацію. З Білорусі його і завезуть до України. 

У Митному кодексі є стаття 44, в якій йдеться про те, що для підтвердження країни походження товару митниця має право вимагати відповідні документи. Однак, в ухваленому законі не зазначено чи буде використовуватися ця норма і як саме буде перевірятись приналежність авто до країни-агресора.

Ну і найскладніше для українців – це логістичні труднощі.  Для того, щоб привезти для себе авто, людина повинна спочатку отримати Шенген, витратитись на квитки, житло в Європі, а потім своїм ходом довезти машину і розмитнити її.

Експерти говорять про те, що для спрощення задачі з’являться "перегонщики", які будуть облаштовувати на кордоні щось на кшалт майданчиків для продажу. Українці будуть перетинати кордон і купувати ці машини. Інший варіант - людина змушена шукати в інтернеті "кота в мішку", а потім винаймати "перегонщика", який його привезе на кордон. Що водночас передбачає і нові розтрати і чималий ризик. 

Hide  
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наткнулся еще на обход возраста авто, переоборудование в Польше на Евро-5  или 6( газ).

Тогда будет бумага, что соответствует. Как пишут, то ставится на любой инжекторный двигатель.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 minutes ago, romanc said:

то ставится на любой инжекторный двигатель.

Залишилось навчитись "переобладнувати" авто, щоб вони були не старше 2010 року.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про десятый год- это комментарии, а не закон, т.к. с 10 года выпускают авто евро 5

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, romanc сказано:

Про десятый год- это комментарии, а не закон, т.к. с 10 года выпускают авто евро 5

Тобто, теоретично, можна взяти авто з 2007, поставити газ п'ятого покоління? І все ок?

В самому законі немає обмеження по роках?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 часа назад, romanc сказал:

Про десятый год- это комментарии, а не закон...

 

перед тим як стверджувати, краще б почитали б:

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=56718

Відкривати потрібно Текст законопроекту до другого читання 26.05.2016. Це був типу підписаний варіант.

 

Але зверніть увагу, голосування (про яке домовлялися з Порошенком, в четверг) так і не було. А Закон так і не опублікований... Нічого нового не чула/не читала і всі мовчать.

І лише після опублікування буде остаточний текст...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, lanima сказал:

 

Тоже "шо-нібудь"...

Тому що: " Цей Закон набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування " а не підписання

Ну а хто там командує урядовими газетами? Щось мені здається що його просто не опублікують до того часу поки не внесуть...

Треба почитати ще про порядок опублікування...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 hours ago, romanc said:

Про десятый год- это комментарии, а не закон, т.к. с 10 года выпускают авто евро 5

Що означає "комєнтаріі"?

 

Ставки акцизного податку, встановлені цим пунктом, не застосовуються для легкових автомобілів, якщо вони:
...

вироблені до 1 січня 2010 року;
...

 

28 minutes ago, natalka) said:

 

Тоже "шо-нібудь"...

Тому що: " Цей Закон набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування " а не підписання

 

Опублікували. Вже називається не "проект закону", а "закон":

http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1389-viii

 

2 hours ago, lanima said:

Скиньте, будь ласка , хто може, текст закону. Або зсилку на почитати. 

І ще раз :)

http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1389-viii

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 минут назад, yu2007 сказал:

...

Опублікували. Вже називається не "проект закону", а "закон":

http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1389-viii

 

Блііін, точно :)

Публікації документа

Голос України  офіційне видання 
від 07.07.2016
№ 125
Офіційний вісник України  офіційне видання 
від 19.07.2016
2016 р., № 54
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Найцікавіше, що в Голосі його опублікували 07.07.2016, а це саме той четверг коли мали голосувати за зміни )

І як я це пропустила )

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

24 minutes ago, natalka) said:

Найцікавіше, що в Голосі його опублікували 07.07.2016, а це саме той четверг коли мали голосувати за зміни )

І як я це пропустила )

 

Розвели вдупутати ((с) la20) Петра Олексійовича як котят. 

Оцініть красоту гри з блокуваннями трибуни ляшковцями :) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Іноді навіть шкодую, що в мене немає телевізора))), теж подивилася б на той цирк безкоштовний.

Зате багато вільного часу для інших справ появилося.

Дякую за лінк.

Таки є обмеження, з 1 січня 2010.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

На прохання багатьох друзів і оскільки тема цікава, поділюся інформацією, яким чином пригнав своє авто з Німеччини по новому “пільговому закону”. Оскільки, набив немалу кількість гуль, бо був одним з перших, сподіваюсь мій досвід стане в пригоді.
Отже, сам процес покупки розділив би на декілька етапів:

 


1. Підготовка
2. Сам процес купівлі
3. Митниця
4. Сертифікат відповідності
5. Облік
На першому етапі треба розуміти, що конкретно ви хочете. Рекомендую піти на авторинок чи де інде та найти уже в Україні омріяну марку і модель. Посадіть свою п’яту точку в ті машини, які вам підходять по бюджету, головне не зациклюватись на одній моделі чи марці, чим більше варіантів тим більше шансів. 
Отже, вибрали, тоді вперед на сайти mobile.de, autoscaut24.de. і т.п. і шукайте.
Коли знайшли, не спішіть виїжджати закордон, попросіть продавця надіслати вам копію бріфа по якому ви можете переконатися чи підходить це авто по вимогам закону про зниження акцизного збору. 
Нагадаю, що пасажирське авто має відповідати ЄВРО 5 і бути ВИГОТОВЛЕНИМ не раніше 01.01.2010 року. 
Не переплутайте рік виготовлення і першої реєстрації. У бріфі стоїть перша реєстрація, а рік виготовлення треба пробити по VIN коду. Найкраще це зробити на автосервісі в Україні. Коли ви уже маєте конкретний варіант, сходіть до митних брокерів, щоб порахували вам вартість розмитнення. Я звернувся в Респект Брок, що на Рівненській в приміщенні Модерн експо, 3-й поверх. Будьте готові віддати державі до 40% вартості та брокерам в районі тисячі гривень за послуги.
Коли ви уже виїхали закордон врахуйте, що пересуватися в Західній Європі не дешево і жити теж. В середньому день перебування обійдеться в 50 євро, якщо у вас нема там друзів чи родичів.
Другий етап звичайно самий відповідальний. Торгуйтесь. Якщо не впевнені, то можна зробити тест на автосервісі, АСАD тощо, коштуватиме вам 45 євро десь, але будете спокійніші. Я не робив, бо при пробній їзді мене все задовільнило. Купуючи, обов’язково подивіться по вікнах рік виробництва авто. Там може не бути вказаний рік, але остання цифра як правило є останньою цифрою року.
При купівлі треба розділяти, авто іде штоєрне (з податком на додану вартість), чи звичайне. Якщо штоєрне, то вам треба додатково заїхати до їхніх брокерів і їх митниці, отримати Сертифікат походження (е1 здається). Штоєр, тобто ПДВ повертається, коли ви надсилаєте власнику копію техпаспорта і документів з митниці. Німецькі брокери беруть близько 50 євро за послуги підготовки доків на експорт. Обов’язково ще маєте оформити купчу, тобто договір між продавцем і покупцем та отримайте рахунок від продавця.
Коли вже купили, не думайте що так усе просто. ВАМ ПОТРІБНІ ЧЕРВОНІ НОМЕРИ, аби ви могли перегнати авто до Штрасенферкерамту (їх МРЕВ). Коли ви оплатите страховку, друк чорних номерів і послуги, це потягне ще близько 200 євро, але з цим усім можна їхати в Україну.
Я гнав з під Дюісбурга, тому вартість пального і доріг вийшла до 120 євро. 
Третій етап самий дратівливий. Бо неньку Україну ти бачиш, а черга іде так повільно 
Поляки: стаємо в чергу де тіри, якщо машина штоєрна, ящо ні в звичайну.
Поляки дадуть заповнити папірець і ви маєте здати пройти огляд і зважування. Добре подивіться де у вас номер вибитий на кузові і протріть. 
У мене перетин польського кордону забрав 2 години, а а Українського 10. 
Спочатку вам прикордонник дасть маленький папірчик, який ви маєте не згубити.
Потім ви зважитесь. На вагах, мені типу жартома сказали, що розмитнення у них розпочинається з кави, мовляв піди сходи. Я відповів з порогу, що після Майдану нікому хабарів не даю (хоча до Майдану, тільки даїшникам і викладачам 2 рази доводилось) і що пора уже усвідомлювати, що живемо у новій країні і так як було колись уже не буде. Мені білява пані митник відповіла, щоб я це казав “тим зверху”, змушений був їй заперечити, що якщо вони не будуть змінюватися, верхи теж такими залишаться. Ну але це розумієте, як бджолам казати, щоб вони мед не їли...
Отже, далі розпочались мої пригоди. Як виявилось потрібна лишати на кордоні грошову заставу по вартості, яку обрахує вам брокер. Я при собі такої суми не мав, але дякую Сергій Чуріков, що підвіз. Але це коштувало мені 3 години часу, бо попав саме на перезмінку між 20.00 і 21.30.
Ще раз зауважу, що перед покупкою обов’язково проконсультуйтесь із брокером, скиньте йому з за кордону копії бріфа, щоб він підготував усі потрібні документи для митниці. Це зекономить вам як мінімум годину. 
Після сплати коштів, оформлення і огляду ви щасливо їдете додому.
В залежності від адреси прописки, волинська чи інша, ви лишаєте авто на митному терміналі тієї області, де вже місцевий митник у моєму випадку в Луцьку, перевіряє по своїх нормативах, чи дійсно заявлена на кордоні вартість відповідає дійсності і чи не треба доплатити до застави, яку ви лишали на митниці ще кошти. Митний термінал у нас знаходиться праворуч від заводу Модерн експо.
І тут переходимо до четвертого етапу – для того щоб поставити машину на облік потрібен сертифікат відповідності. Його роблять різноманітні дослідні інститути в Києві, Львові, Житомирі. Я поїхав у Львів на Кривоноса 6. Раджу їхати удвох. Щоб одна людина автівкою займала чергу на огляд, а інша паралельно оформляла документи.
Закоштував папірець 998 грн.17 коп. і має прийти з тижня по новій пошті.
До п’ятого етапу я ще не дійшов, але думаю в МРЕО усе стандартно пенсійний фонд 3-4% і за послуги до тисячі. Можливо хтось уже ставив недавно то в курсі.
Загалом купівля забрала купу часу і нервів, але хотів пригнати неперероблене пасажирське авто з м'якою підвіскою та кондиціонером салону для перевезення своїх туристів. Дякую Роберт Горват і Ко за цей закон, працюйте, щоб ми стали членом ЄС і взагалі мита платити не треба було б :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Привіт! Гарний(знайомий) опис!!! Я думаю алгоритм дій знайомий для людей які хоть раз приганяли та розмитнювали авто! цікавить яке власне авто Ви купували і що вийшло по ціні! Можна Вартість авто в Дойчланді і вже брутто в Україні! Ну і яка на разі різниця між авториноком!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@vagus то він репостив з фейсбука, так що питатися треба в Богдана. Він на борді теж є, правда нік не знаю. Думаю що швидше буде в фейсбуці запитатися

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вище розміщено відео Назара  Акциз, мито - "халява" 2016. Розмитнення авто від А до Я!

В нього на каналі є інші "свіжі" відео про сам процес пошуку авто в Німеччині  і т.д. Не завжди з ним погоджуюсь (не розумію на фіга шукати hyundai в Німеччині, про огляд форда  т.д.), але дещо корисне з його відео можна почерпнути

Ціни на авто в Польщі 2016. Іду в Німеччину.

Вихідні в Німеччині. Шукаю Ford Focus i Hyundai i30.

Як пригнати і розмитнити авто з Німеччини.

 

Ford Focus за 5500 проситься в Україну!!! Пробуйте торгуватись!

Ціни на нормальні авто в Німеччині 2016. Халяви не буде....

Все про повернення ПДВ на авто в Німеччині.

Про сертифікат та інші проблеми при розмитненні!!

Їздимо на Європейських номерах! Проблеми і штрафи...

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...