Перейти до змісту

Маршрутки по 4 грн, тролейбус по 2 грн.


SaShurik

Рекомендовані повідомлення

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 484
  • Створено
  • Остання відповідь

Оскільки, як показує практика, підстав особливо довіряти працівникам мерії немає, пропоную вимагати від виконкому створення 

тимчасової громадської контролюючої комісії, яка займалася б перевіркою розрахунків тарифу, а при потребі й пасажиропотоку на кожен маршрут окремо.
До складу її увійде, скажімо, 10 чоловік: 7 представників громадськості, 1 представник перевізників і по одному - від міськради та ЛГБТ-спільноти...ну, або 2 від міськради.)
Вимагати шляхом колективного звернення, або електронної петиції (хто в цьому тямить).
У іншому випадку на найближчих засіданнях виконком затвердить ще місяць тому створений проект рішення про підняття вартості проїзду,  посилаючись на "рішення" громадських слухань.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Wrath сказал:

представників громадськості,

Ну чесслово - дістали вже тою громадскістю :) Є спеціалісти-економісти но ніяк не громадськість це повинна вирішувати!!! Немає довіри до влади - переобирайте, но досить вже тої махновщини! Ніде в світі такого немає! Оберуть, а потім вони такі-сякі, довіри нікому немає... хабарники, на користь когось вирішують... Може досить того бардаку?!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

50 хвилин тому, igorgame сказано:

Є спеціалісти-економісти

Мав нагоду особисто поспілкуватись з ними і перевірити їхні розрахунки - звідси й вищевказана пропозиція.

Чесно кажучи. у мене слова: "громадськість", "активісти"  і т.п. також викликають неоднозначні емоції, однак особисто мені не потрібні царі, які за мене усе вирішуватимуть. 

P.S. синонімізувати махновщину і "бардак" - це совкове кліше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 24.02.2017 at 12:23, Wrath сказал:

Снімаю шляпу! (с)
Одне зауваження: в даних для розрахунку річних витрат палива Ви чомусь знехтували коефіцієнтом коригування

3.1.10 Для автомобілів, що експлуатуються:

більше 5 років із загальним пробігом понад 100 тис. км - до 3 %;

більше 8 років або із загальним пробігом понад 150 тис. км - до 5 %

більше 11 років або із загальним пробігом понад 250 тис. км - до 7 %;

більше 14 років або із загальним пробігом понад 400 тис. км - до 9 %.
Там згідно розрахунків річний пробіг 1 автобуса 136 тис.км, а автобусам мінімум по 8 років. Мабуть, те саме і з мастилами, хоча я не в курсі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Ivanna сказано:

Одне зауваження

Сам себе не висічеш - постулат №1.) Перевізники прекрасно знають свої витрати - невже Ви вважаєте, що вони б їх занизили?

До приведеного Вами пункту є  примітка - Ви до неї недочитали?) Даний коефіцієнт можна застосовувати лише за документальним підтвердженням в мінімальному розмірі. Аналогічна ситуація і з мастилами. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 часа назад, Wrath сказал:

Сам себе не висічеш - постулат №1.) Перевізники прекрасно знають свої витрати - невже Ви вважаєте, що вони б їх занизили?

До приведеного Вами пункту є  примітка - Ви до неї недочитали?) Даний коефіцієнт можна застосовувати лише за документальним підтвердженням в мінімальному розмірі. Аналогічна ситуація і з мастилами. 

Тобто, Ви брали до уваги тільки ті коефіцієнти, які вказувалися перевізниками як постійні?
Я до примітки дочитала, просто уточнюю для себе. Примітка дивує, але методика є методика.

Сподобався Ваш стиль написання статті. Читати було не нудно, не зважаючи на серйозність теми.
Була на тому обговоренні і чула Ваш виступ.
Моє шанування Вам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так,  в даному випадку я скористався лише вказаними перевізниками значеннями. Нічого дивного насправді тут немає. 

 

Цитувати

Примітка. Надбавку, зазначену у цьому підпункті, застосовують лише у разі документально підтвердженої необхідності та у мінімально можливому розмірі (таким чином передбачається, що підприємство здійснює відповідні заходи щодо підтримання автомобіля у задовільному технічному стані відповідно до рекомендацій заводу-виробника). Для автомобілів сучасних конструкцій та автомобілів після капітального ремонту (або заміни) двигуна надбавку не застосовують, або застосовують мінімально можливі значення із наведенням документально підтвердженого обґрунтування такої необхідності.

По-перше, автомобіль з великим пробігом абсолютно необов'язково споживає відчутно більше палива. По-друге, порівняно з цитованим документом "Богдан" цілком-таки сучасний.) По-третє, на підприємствах є внутрішньоорганізаційні документи, які нормують споживання палива - ці норми якнайкраще відповідають реальним, оскільки при завищенні їх без потреби "зайвим" паливом швидко скористаються спритні водії.)

 

Дякую. Ті 40 секунд, які Григоренко до виходу з прострації мені "виділив", виступом назвати складно.) Я взагалі, прийшовши туди і оцінивши масштаби дійства,планував обмежитись роллю слухача.)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну ось... спеціалісти-економісти вирішили.

http://www.lutskrada.gov.ua/fast-news/antymonopolnyy-komitet-pogodyv-taryf-na-proyizd-v-marshrutnomu-taksi

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Wrath сказал:

Ну ось... спеціалісти-економісти вирішили.

А люди скільки обговорювали, скаржились... І хтось почув громаду, прислухався?! :( 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 hours ago, Wrath said:

Ну ось... спеціалісти-економісти вирішили.

http://www.lutskrada.gov.ua/fast-news/antymonopolnyy-komitet-pogodyv-taryf-na-proyizd-v-marshrutnomu-taksi

 

То що, Конотопа не буде? А я вже повірив в Нео, тьху ти, в @AgentSmith13 ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

40 хвилин тому, yu2007 сказано:

 

То що, Конотопа не буде? А я вже повірив в Нео, тьху ти, в @AgentSmith13 ))

 

путін нападе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У Хмельницькому суд скасував підвищення цін на проїзд в автобусах і маршрутках
https://www.unian.ua/society/1800707-u-hmelnitskomu-sud-skasuvav-pidvischennya-tsin-na-projizd-v-avtobusah-i-marshrutkah.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://nkontrol.org.ua/narodnijj-kontrol-u-lucku-sklikaeh-gromadski-slukhannya/

Сидять тут і крадуть хороші ідеї.)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тобто це нормально подати вдвічі менші показники?  326 проти 165!

161 000 * 3 грн = 495 000

пів МІЛЬЙОНА!  18,500 доларів!

Я не вірю, що цього мало на ремонти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Я не вірю, що цього мало на ремонти.

а хату за шо ставити буде

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Oli сказано:

а хату за шо ставити буде

ах ну да, вони будуються - їм треба.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вважаю доцільним нагадати, що завтра, 10 березня, у Палаці культури о 17.00 відбудуться громадські слухання стосовно вартості проїзду у маршрутках. Оскільки на заході відбудеться голосування, яке враховуватиме виконкомом при прийнятті рішення, необхідна присутність якнайбільшої кількості людей, адже перевізники організовано доставлять туди чимало своїх прихильників.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 09.03.2017 at 22:32, Wrath сказано:

Вважаю доцільним нагадати, що завтра, 10 березня, у Палаці культури о 17.00 відбудуться громадські слухання стосовно вартості проїзду у маршрутках. Оскільки на заході відбудеться голосування, яке враховуватиме виконкомом при прийнятті рішення, необхідна присутність якнайбільшої кількості людей, адже перевізники організовано доставлять туди чимало своїх прихильників.

 

І шо? 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Депутат Луцької міської ради Павло Данильчук переконаний, що приміські маршрутки не мають заїжджати в центр міста.

Про це він заявив в ефірі суспільно-політичного ток-шоу "Протилежний Погляд LIVE" 17 березня, - пише Конкурент.

Данильчук зазначив, що в Луцьку повинна бути зрозуміла робота системи транспорту.

"Приміські автобуси не повинні курсувати містом. Я в цьому зацікавлений. Тут має бути домінантний міський транспорт: приватний чи комунальний. А приміський приїхав на КРЗ, 40-ий квартал чи Львівську – і все. Містом вони не мають їхати", – сказав він.

 

"Революціонер", їтіть його так, звертаємо увагу на слова Я в цьому зацікавлений. Я в цьому зацікавлений. Я в цьому зацікавлений. НАБУ, НАЗК, ФАС! Тобто, коли більше пересадок (з сумками, з дачі, до родичів, живучих поблизу міста, чи на дачу) - більше кешу перевізникам, охфігенна "зрозуміла схема" ЗАШИБАННЯ БАБЛА а не транспорту! #Цереформа! Браво! Дурнику, транспорт - він для ЛЮДЕЙ, не для БІЗНЕСЮКІВ, різницю чуєш, ні? Громада покаже! От наскільки я Майдан підтримував, настільки цього, даруйте, висеру, не розумію... Чи то такі "захисники їздюків" не мають бути депутатами... Чи то пан депутат вже, кхм, маршрутика міського тримає якого.... Ніпаняяяятна...

P.S. Раніше можна було з 33-40-го кварталів дістатися до Підгайців 1-кою, все, кастрували маршрут, пересідай, в Теремно доїхати можна було і 9-кою, і 32-ю, зняли 32, рідше їздить, і х*лі... Зашибісь, як казав Лесь, "Престіж крепчає, мощно возрастає день ото дня процент жиров у маслі". А на ділі, руйнують нах*р інфраструктуру транспортну, ідіоти. А, зрозуміло, "патрицію", що пересувається виключно "на авто"(і не "Ланосі"), побоку на плебеїв, які на автобусах їздять. No comments...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 хвилин тому, d.u.a.l сказано:

Що трапилось з маршрутками? Страйк? Тупо стоять на кінцевих 2, 4, 9, 9а, 10, 11, 12, 17, 19, 23 - мабуть не повний перелік.

тю, я думав вони вже давно страйкують бо з маршрутів раніше зїзджають коли їм це вигідно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...