Перейти до змісту
SaShurik

Маршрутки по 4 грн, тролейбус по 2 грн.

Recommended Posts

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
...

Коли паливо стало по 28 то відразу підняли, впала ціна на паливо а ціна на проїзд ні. В Запоріжжі коли впала ціна на паливо ціну на проїзд зменшили. А нас знов піднімати хочуть. Страна дураков 2

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

В багатьох містах маршрутка вже давно по 5 гривень.

це в києві, де пропки й т.д.?

чи в львові який в 4 рази більший луцька?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Піднімають, при цьому крім самих перевізників ніхто не знає яка реальна собівартість проїду, через відсутність ефективного моніторингу.

Власнику на лексус чи на їжу не вистачає ніхто не знає, а ми народ змушений розплачуватись.

2MACCEN електротранспорт похерили самі Лучани, переставши ним їїздити. Спостерігав таку ситуацію: новий майже пустий тролейбус "2" їхавши на ДПЗ зробив зупинку на на маршрутній зупинці повній людей, та що на площі Воз"єднання за перехресттям на підйомі і думаєте хтось сів? Де там!

Редаговано Ukrainec

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

я теж в шоці від цих дій їхніх...нам взамін нічого нового не пропонують, лише все погіршується в наданих послугах.

пс. в Дніпропетровську вже з 2-3 тижні ціна 6 грн

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Особисто я, в останній 2 місяці, намагаюся частіше їздити тролейбусом. Майже звик, і дуже надіюсь що з 1 липня таки скасують безоплатний проїзд для пенсіонерів (дадуть їм грошову компенсацію), ну дуже нервує коли вони їдуть в години пік, вранці, чи сідають щоб проїхати 1 зупинку.

За 4 грн. їздити, при своїй зарплаті, буду лише в крайнеобхідних випадках.

Редаговано SaShurik

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

ну що вихід є, це зробити все можливе, щоб маршрутки зняли

1. перестати платити за проїзд, оскільки водій маршрутного таксі не має права продавати білети (Постанова КМУ 1184 від 27.09.2007)

2. Так само він не має права обілечувати пасажирів під час руху.

3. Повідомляти ДАІ про порушення відразу в салоні маршрутки, хай штрафують

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Наше місто не таке велике, можна купити умовно 50 тролейбусів і врішити питання взагалі з транспортом в місті нашому.

ніякого тобі шуму, екологічно чисто, просторо, всі їздять за графіком, не треба ні тобі джі-пі ес, демократична ціна.

Всім пенсіонерам надвати пільги грошима, а не тим що він може поїхати безкоштовно на тролейбусі, велика кількість взагалі сидить вдома й ніколи тролейбусом не користується, і не буде користуватись, простіше їм дати по 100 грн в рік, чим виділяти (відмивати) кошти на пільги, якими вони не користуються, і людям добре, і все прозоро. Раз в рік пенсонер подає заявку (наприклад) не хочу грошей, дайте мені проїздний річний - нема питань, прийшло по пошті (без пенсійного не дійсний), і все.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

газ на заправці коломойського БРСМ 10грн , скоро стане вигідніше на автівках їзити якщо багато по місту катаєшся по роботі, це вже піз_єц, як проходив практику в міській раді то це капець, спочатку треба люстрацію проводити на місцях і не давати їм повного самоврядування бо зроблять ще гірше ніж приходитимуть накази зверху. Корупція страшенна, депутати і начальники, в шию їх гнати, приходять голосують, просувають те що треба і все думка громади до пі_ди, прийдуть ті перевізники дадуть романюку бабла а всім відомо на кого він працює і все піднімуть тарифи, а на практиці за таку якість автоперевезень як у нас я б і 2 грн не дав, то не богдани а корчі, які тех огляду взагалі не проходять, стойки такі убиті що коли на яму попаде то всі внутрішні органи як після контузії стають, Вобщем в нас не луцька рада а суцільний корумпований апарат де гроші вирішують все , і думку громади ніхто не враховує, бо вони то на маршутках і тролейбусах не їздять, а покупляли машини і дочкам і синам, навіть у у якогось замначальника якогось непотрібного відділу є автівка і то не дешева, що те їм скільки будуть коштувати маршутки для насселення їм до сраки

Редаговано XWPX

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Буде лишній привід пересісти на велосипед, я вже рокі зо два по місту лише на велосипеді, що ж того Луцька!?)) Лише коли погана погода то лишається в громадському транспорті в давці мучитись!)

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

В багатьох містах маршрутка вже давно по 5 гривень.

це в києві, де пропки й т.д.?

чи в львові який в 4 рази більший луцька?

Новоград-Волинський

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Читаю цих доморощених аналітиків... і БРСМ заправки Коломойському приписали, і 50 тролейбусів на місто достатньо...

Міська влада не має грошей навіть на 10 тролейбусів. А приватний інвестор в це болото піде тільки за умови нормальних правил гри, а не коли "візор" доїть перевізників за всяку хрень.

"Говномаршрутки" вам не до вподоби? Ви, заплативши 3 гривні, хочете рахувати чужі прибутки, вважаючи їх мільйонними. Але не хочете розуміти, що цих прибутків вистачає лише на підтримання перевезень, а не на їх розвиток чи закупівлю нових автобусів.

Бляха, вас би на 20 років назад, щоб ви гіперкомфортними РАФіками і ПАЗіками поїздили...

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Буде лишній привід пересісти на велосипед, я вже рокі зо два по місту лише на велосипеді, що ж того Луцька!?)) Лише коли погана погода то лишається в громадському транспорті в давці мучитись!)

та зараз і нормального велика купити 12000-16000грн щоб комфортно можна було їздити, навіть і на них невідно)

курс давить усіх, завдяки тому що вибрали БПП (Регіанали по-новому).

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Читаю цих доморощених аналітиків... і БРСМ заправки Коломойському приписали, і 50 тролейбусів на місто достатньо...

Міська влада не має грошей навіть на 10 тролейбусів. А приватний інвестор в це болото піде тільки за умови нормальних правил гри, а не коли "візор" доїть перевізників за всяку хрень.

"Говномаршрутки" вам не до вподоби? Ви, заплативши 3 гривні, хочете рахувати чужі прибутки, вважаючи їх мільйонними. Але не хочете розуміти, що цих прибутків вистачає лише на підтримання перевезень, а не на їх розвиток чи закупівлю нових автобусів.

Бляха, вас би на 20 років назад, щоб ви гіперкомфортними РАФіками і ПАЗіками поїздили...

Ну то хай покажуть свої реальні доходи, нехай обгрунтують оту гривню! Якщо їм ледве вистачає на підтримання перевезень то чого вони бояться?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

ніхто не каже про глобальне підвищення комфорту поки. Треба довести все існуюче до пуття.

А то бардак був, бардак залишився. Ціни на бардак підвищено - народ лютує! Бо цей бардак - просто необхідність доїхати на роботу. Витерпіти ті 20 хв

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

vetalforever, якщо не підвищують зарплату а ціна на проїзд росте - то, може, треба боротися за підвищення зарплати в першу чергу.

А то в нас якось виходить, як в анекдоті:

- Ми за те, щоб багатих не було!

- Дивно... а хіба не краще, щоб не було бідних?

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Yarchik, ну да, ок. Думка вірна. Практично не вийде, як би не хотів

САМЕ ТАК!!! Боротись за підвищення зарплат!!!

а ти думаєш не пробували? Знаєш, що сказали? :

-"В країні війна, яке може бути підвищення зарплати персоналу"?

ну як тобі? обгрунтовано?

прибутки ні в кого не виросли, щоб піднімати зарплату. Замкнуте коло, як на мене.

Редаговано vetalforever

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites
Ну то хай покажуть свої реальні доходи, нехай обгрунтують оту гривню! Якщо їм ледве вистачає на підтримання перевезень то чого вони бояться?

А з чого ти взяв, що вони бояться? Міській раді і Антимонопольному подається вся "бухгалтерія".

Ах, да... білетики не видають. А ти попроси - видадуть без будь-яких зауважень.

Хочеш моніторингу? Звернися в міську раду, скажи, що хочеш промоніторити певний маршрут. Поїздиш цілий день з водієм, перерахуєш кожну гривню - і будеш мати суму доходу з перших рук. А потім віднімеш від цієї суми вартість солярки, оплати праці водіїв, "ввізорівських" сервісів, витрат на ремонт і техобслуговування, податки - бачитимеш, які там прибутки.

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Якесь підприємство договір уклало на обслуговування? а то пояснення абсурді, і таке враження, що все зводиться до "тіпа вам шо впадло"

Поширити це повідомлення


Link to post
Share on other sites

Зареєєструйтесь або увійдіть для відповіді

Ви маєте бути зареєстрованим учасником для коментування

Створити акаунт

Зареєструйтесь у нашій спільноті. Це легко!

Створити обліковий запис

Увійти

Маєте акаунт? Заходьте.

Увійти зараз

×