Перейти до змісту

VilanS

Power users
  • Кількість зміста

    1 021
  • Дата реєстрації

  • Останній візит

Репутація громади

110 Продвинутий

12 Підписників

Про VilanS

  • Ранг
    Talking box
  • День народження 11.10.1985

Контакты

  • ICQ
    440364811
  • Skype
    0-9-5-7-8-9-3-9-5-7

Информация

  • Интересы
    здоровий спосіб життя, спорт, відпочинок, цікава робота

Останні відвідувачі профілю

5 848 перелядів профілю
  1. згідно Конституції (прийнято для людини) вказано: Громадянин України - це Людина + Власник національного багатства. (тобто більше ніхто не може тут впихнутися і дурити) Цивільний Кодекс України (прийнято чиновником) ст.24 пише: Людина учасник цивільних відносин є фізичною особою і далі починаються можливості чиновника (тобто тих хто пише Лоббі для бізнесу, гроші керують) для маніпуляції громадянами країни. А далі для Вас, тобто підприємця, вчителя, лікаря, двірника, працівника заводу і тд тп, купа можливостей порівняти, що відбувається в країні і чому так відбувається і що хто хоче привласнити.
  2. Як в нашій країні зроблено і побудовано приватний бізнес і державний бізнес. Власність, яка зараз в людей на руках і Власність, яка зараз у держави і чиновників. І ГОЛОВНЕ ТУТ - ЦЕ КОНСТИТУЦЯ УКРАЇНИ!!! і як мяко і акуратно людей дурять і чим ЗАКОННО закріплена ВЛАСНІТЬ ЛЮДИНИ в нашій країні. і як чиновники діють під тиском грошей від бізнес-структур!!! як наслідок вони беруть в людини через закони.
  3. Всі події в нашій державі розвиваються навколо власності, майна, грошей і інших матеріальних речей. І Майдан виник бо Янукович захотів зробити власність на майно лише централізованою, а саме починав змінювати Конституцію України. Зараз влада потроху громадянам України теж пропонує змінювати закони і Конституцію України так, щоб щось зробити у свою користь. В цьому відео дуже "доступно розповідають" "ЯК" "ВСІХ АКУРАТНО ДУРЯТЬ" і розводять. будь ласка на Ваш розгляд
  4. 097 625 10 85 Проект будинку, конструктив. Конструкції будівель. Ландшафтне проектування, зокрема генплан відпочинкового комплексу або що.
  5. При переході з першої сторінки на іншу через одну або останню в темах цього розділу сторінка підвисає і недовантажується. Чи це тільки в мене глюк чи ще було в кого? При переході поступово, 1,2,3,4,5 і тд і тп сторінки завантажуються добре, то так мишка відкине копита стільки сторінок перелистувати дарма) дякую за відповідь.
  6. 066 6293237 Сергій Панасюк Вентиляція Кондиціонування, набір усіх установок.
  7. в фейсбуці Андрей Бортник, по водоймах все знає.
  8. Потрібна бригада будівельників для будівництва індивідуального житлового будинку в с.Боратин. Перед домовленістю про виконання робіт вимога: 1) порахувати вартість виконання усіх робіт на папері і написати на одну сторінку освновні групи робіт і їх вартість. 2) домовленість про виконання заключається по факту порахованого з врахуванням певної малої похибки 10-15% (непередбачувані витрати під час робіт) і потім без доплат і без "рахували одне, а вилазить в два рази більше". Підписується домовленість між замовником і бригадою, розрахунок і оплату рахунків робить замовник, бригада будує, привозить, рекомендує постачальників або сама постачає матеріали і тд і тп. Обєм робіт хороший, будинок 290м2. Наразі фундамент і зовнішні мережі. Інформація в особисті повідомлення пишіть.
  9. З середи 19.04.2017 року, з урахування на те, що акції в межах міста погоджені, палатки та флаєра є, буде проводитись на постійній основі популяризація ідеї. Прошу усіх хто має бажання та хоче впровадити 5.10, ДОЛУЧАТИСЬ. Кажіть коли зможете долучитись, в який день, та на скільки часу, можна чередуватись, хтось до обіда, хтось після. Тільки таким чином ми зможем збільшити кількість прихильників та активних учасників. ВСЕ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ВАС, МАЙБУТНЄ ВАШОЇ РОДИНИ ТА ВАС У ВАШИХ РУКАХ ! 066 209 85 85, 067 334 34 74
  10. https://appleinsider.ru/analysis/6-veshhej-kotoryx-apple-ne-izobretala.html Ключова цитата, або відкинете, або приймете: "Что сделала Apple: как и в случае с большинством своих продуктов, Apple не стала первой на рынке онлайн-магазинов, но первой, кто сделал это правильно." моя особиста думка: примініть цю фразу в Луцьку до бізнесу і Луцьк буде дуже приємним містом для життя!!! чому? тому що Джобс любив бізнес-справу, яку він робить))) бабло - це вже бонус!!! заробляйте!!!
  11. Приклад: Aple. Тепер щодо поняття фрази "люди оцінили труди". В багатьох головах, в основному усіх поколіннях старше 18 років на сьогодні. А в майже усіх головах покоління старше 30 років є наступний (совковий) смисл цієї фрази: " Люди оцінили труди " - це значить "Похвалили" !!! або іншими словами "Уважають", або іншими словами "Дали грамоту", або іншими словами " Віддячили " в кращому випадку. Тобто це поняття без врахування коштів, це поняття побудоване на емоціях, інколи слабких відчуттях, людських відносинах, що з часом почало називатися блатом! (і блатом його назвали покоління які не хотіли миритися з ситуацією нерівності, коли батьки дитини єбошили, а інші користувалися плодами їхньої праці) і таким блатом більше обживалися чиновники, бо мали просто по совковій системі більше знайомств. Постійний треш совка - "Заздрість", "Скупість". Всі поголовно боролися з скупістю, заздрістю, корупцією і желчю, слова-паразити які тоді виникли. РИНКОВЕ поняття "люди оцінили труди" - "купили продукт", "залишили чайові", "порадили друзям", "підняли попит". Звідси і поняття, щедрий, вічливий, в достатку, має час на розвиток, освічений по може спробувати себе в різних напрямах і тд і тп.
  12. Є такий нюанс, і досить суттєвий момент, який присутній в нашому місті у всіх процесах!!! і цей нюанс стопорить розвиток всього міста. нюанс включає слово "РАХУВАТИ". У нас економічні факультети навчали постійно купу менеджерів, і отримали що процеси міста без чіткої статистики!!!!! А бізнесмену і невигідно достовірна статистика, бо тре удосконалювати бізнес, тобто "СЕБЕ ЗМІНЮВАТИ", і чомусь хочуть змінювати інших під себе. Плюс мінус гривня, плюс мінус тисяча. Ну то ж люди, давай по-людськи, давай по-дружньому. Ми з тобою друзі, а твої друзі там щось отримають, а от друзі друзів вже поза бортом. ЧОМУ У НАС В МІСТІ ПУТАЮТЬ ЛЮДСЬКЕ І ФІНАНСОВЕ В ОДНУ КОРЗИНУ??? п.с. моя думка, тому що людина йде по "стопах батьків" і по життю зовсім не розуміє нащо їй той бізнес, а типу щоб бабло було!!! і людина зовсім нецікаво займатися тим бізнесом, людині стає по-барабану якість її бізнесу. Якщо людині подобається справа, вона все зробить, щоб розвивати цікаву справу, вкладе туди свої кошти замість купити шубу чи брюлік, бо цікавіше справу життя створити, щоб інші оцінили "його справу життя". А так у людини зникає задоволення від бізнесу і вони тупо, по-дружньому виручають один одногощоб вижити! Насправді важко відпустити те, що приносить бабло і почати займатися власною цікавою справою-бізнесом і робити її на максимум, щоб люди оцінили труди!!! прикол в тому що ВРЕШТІ РЕШТ ситуація ринку веде до того, що якщо не свої ближні відрегулюють ситуацію з розвитком "бізнес-паразитів", тобто міські, то це зроблять або сусідні міста держави, або ринок держави, або іншої країни. Надіюся моя думка вище написана змінить трохи мислення прочитавших і це вже позитивно вплине на ЛЮДСЬКИЙ і БІЗНЕСОВИЙ фактор в місті Луцьк, області і відповідно державу зробить сильнішою.
  13. Цитати з другого відео-вебінару Жохова ( Вебінар №2, Жохов, ввести в Ютуб): в кожного своя правда, а в дітей правда одна - бути щасливим, подивіться будь ласка відео, якщо забажаєте. 1) 50-60-ті роки 20 століття повну середню освіту отримувало 25% населення; 2) приблизно до 85 року 20 століття школа перестала випускати якісно освічених учнів; 3) зараз ми маємо два покоління недоосвічених людей і як наслідок багато подвязок, корупції і чиновників, щоб вижити; 4) Вибачте, така статистика, сьогоднішні батьки і бабусі, дідусі недоосвічені; 5) кожен по собі знає як йому чого не вистачає і який є невикористаний потенціал; 6) в 20-му столітті говорили з пяти вчителів по статистиці: один - завжди буде старатися і працювати незалежно від умов, один - не буде працювати ні при яких умовах, троє - при певній мотивації підтримують процес навчання і працездатність; 7) саме головне - це вибирати вчителя, а не школу; 8) звязки в мозку між півкулями це основне, співи допомагають їх розвивати; 9) мелодію сприймає права півкуля мозку, слова і ритм ліва півкуля мозку; 10) в хлопців від природи менше між півкулями звязків ніж в дівчат. Тому варто їх берегти, менше осудження, страхів, більше співів і спілкування. 11) вже з садочків і початкових класів діти діляться на бригади.в садочку і початкових класах повинні бути спілкування, співи, навчання без страхів і соціального тиску вчителя. 12) коли розповідають дома діти про утиски - батьки цим нехтують!!!((( бо це якби дитяче і мало важливо. 13) в Жохова відсутні методи НЛП для навчання, які в дорослому житті дають свої проблеми; 14) щоб зробити суспільство кращим дітям приходиться долати страхи батьків!((( батьки за баблом спихають проблеми на дітей, психічно. 15) в умовах навчання-спілкування формується щаслива дитина, яка має апетит, стає здоровішою і виліковується фізично, бо психічно дитина здорова! Дитина хоче вчитися, легко батькам, дитина дає батькам енергію щастя! 16) Західне навчання все направлене на ліву півкулю мозку (логічну складову людини). 17) в Жохова навчання направлене на праву півкулю мозку, яка швидша, яка дитині економить фізичні зусилля і легко вчитися, більше щастя від освіти! Права півкуля мозку швидше працює і дає результат миттєво, ліва півкуля мозку - це логічне ланцюжкове навчання методом примусу і повторювання, таких людей "обзивають зубрилками". 18) період двох років дитячого садочку і початкової школи - це НАЙВАЖЛИВІШИЙ період у формуванні особистості в житті. Якщо сформована нормальна робота мозку, дитині далі легше жити!!! 19) Важливо дітей в початкових класах вчити без зміни складу класу!!! 20) зараз проблема не в программах, не в книгах, а як не банально в дітях - тобто в способах життя і роботи мозку! 21) Діти не в стані сприйняти освіту незалежно від матеріалу, все залежить від людини-вчителя і його методів! тобто соціального бачення вчителя! 22) діти-індиго це ВСІ ДІТИ!!! все залежить від того як до дитини ставляться навколишні люди. Зараз дуже багато дітей від зовнішнього тиску стають замкненими, відчуженими і тд і тп. Здоровя дитини погіршується від психічного ставлення до дитини. Якщо дитина психічно захищена від негативу вона буде здорова фізично і щаслива!!! 23) Зараз дітей массово обзивають наглими, байдужими, пофігістами, а насправді це захист дитини психічно від негативу соціуму, а люди прагнучи від них витягнути виправдання для себе вішають на дітей ярлики!!!((( 24) по статистиці діти, більшість тупішають до пятого класу. 25) потреба жити дитини - це РУХ! активність, дієвість. Соціум на нього вішає ярлик гіперактивність з недоліком концентрації уваги!((((( 26) Всі проблеми дорослого життя - це закладається в дитинстві!!! 27) Всі щасливі моменти життя - це закладається в дитинстві!!!
  14. Цитати з відео системи Жохова (Вебінар №1 Жохов, якщо ввести в Ютуб): 1) в нас заведено не тільки намалювати, а й розяснити смисл намальованого; 2) діти інакше сприймають від дорослих, і зачасту вони вчителям існуючої системи роз'яснюють смисл своїх фраз, бо дитячий мозок сприймає природньо. Мозок вчителів система зробила керованим певними стереотипами, конфліктами, соціальними процесами; 3) нездорове хіхікання на уроках і в житті - це від невірного ставлення до хлопчиків (осудження, зацикленості, концентрації на поведінці, звичках дитини) і це починаючи з моменту народження; 4) в дитячому садочку і також молодші класи, завжди виникає питання хто самий поганий - і майже завжди на хлопчиків спихають; 5) ефект жахливий - бо природою не закладено різниці між людьми і дітьми, соціум зарання формує негатив, і різницю в розвитку хлопчиків і дівчаток; є рішення, співи допомагають у рівновазі розвитку; 6) у Жохова навчання по підходу "нежіноче", в усій радянській початковій школі і зараз по країнах СНД по типу все "жіноче", тобто є певні методи і поняття, зокрема поняття в перших класах "посадити дітей за парти"; 7) не від жінки-працівника залежить, а від типу сприйняття інформації залежить; 8) хлопчики і дівчатка обробляють інформацію по-різному; 9) з шкільного уроку, хлопчик догадався, швидко підскакує, а вчителька каже питатиму тих хто правильно руку підняв (осуджує активну природу дитини-хлопчика), це для хлопчика соціальна смерть; 10) природа дитини така що, думка спрацьовує при русі, якщо дитина не рухається дитина не може думати! 11) чому діти тупішають? і це з власного прикладу похресників знаю при початкових класах. відсутність руху під час навчання. 12) музика "рок" - отрава для мозку, угнітаюче діє на дієві центри. Навязливість, пригнічення і залежність у русі від музики "рок" виникає. Людина без музики не рухається. 13) моторика письма - це вплив на розвиток дитини, вказівний палець має бути прямим. Американці навіть ручку придумали для цього "pen again". Тоді нема втоми від письма. 14) раніше дуже багато читали, а зараз мало, чому? гармонічний процес читання людини при навчанні гублять, зокрема правильне дихання при читанні. 15) структура читання гармонічна для дихання, діафрагми. Мозок при читанні по складах починає тормозити, бо природне читання - це читання цілісне, буквами і символами, цілісним словом, образне. Тому дитина тупіє коли починає читати по складах. 16) після третього покоління інтелектуальний рівень суспільства закріпляється на генетичному рівні! 17) в Фінляндії краща школа освіти в світі зараз. 18) Дитина хоче все лишнє зняти (про одяг), тому що 20% кисню людина отримує через шкіру! це важливо, а вчителі кричать, що холод, сквозняки. Чим більша поверхня шкіри відкрита, або вільний натуральний одяг, тим краще дихання. 18а) Дитина зіває на першому уроці - бо кисневе голодання від шкіри (після сну, швидко вмився, одягнувся і в темпі в школу). Якщо фізкультура перший урок - можуть бути втрати свідомості. Зранку дати подихати шкірі дитини. 19) В кожному класі дитсадка і школи має бути встановлений термометр і гігрометр. Вологість в класі - це "важлива" річ, як і температура. 20) Зранку або ввечері теплий душ, намочився і витерся. З милом митися раз два рази в тиждень. 21) є адміністратори-чиновники, які принципово не хочуть брати систему у виконання. Толстой писав, що ніяка влада не зацікавлена у розумних людях. Головна відмазка - ви всіх виучите, а хто тут працювати буде?) 22) чиновник - це людина, яка живе в кліше, правилах, він в рамках!( і тому результат у них відсутній. Люди і бізнес, життя, живуть на результат. 23) шкільні моменти, коли дитина "повинна" сидіти за партою і тримати себе в рамках - це жах для розвитку! дитина в таких умовах мислить тільки 4-5 хвилин за урок. 24) співати на початку уроку і в кінці уроку, тоді мозок відновлює свою природну роботу, мислення. 25) людина мелодію сприймає правою долею мозку (образність), а ритм і текст лівою долею мозку (логіка) і якщо розвиток звязків долей мозку малий, тобто дитина не співає, то тормозиться розвиток. 26) діти рахують не лівою півкулею, а правою, яка значно потужніша. І якщо така дитина попадає в системну освіту вчителька відразу каже, що дитина десь підглянула і психічно руйнує дитину. Одиниці виживають. 27) важливо, щоб дитина при навчанні могла свої думки почути. 28) коли хочете дитину вивчити шукати не школу, не директора, а вчителя, тобто людину-вчителя. 29) вправи для очей, щоб зір був 100%, задіяти обидві пари мязів очей. В інтернеті є, вони досить прості.
  15. Діагноз в країнах Європи і Штатах "Гіперактивність дитини" і для зрівняловки приписують всяку хімію і препарати!((( http://virgo.org.ua/index.php/nevrologiya/798-гіперактивність-симптоми-особливості-поведінки-дітей-причини-гіперактивності-підхід-до-лікування ТОБТО Соціум розвивається для ефімерного блага, а розвиток людини блокують!!! створюючи масове пригнічення природи дитини, щоб зробити поведінку людини контрольованою!((( заганяють в певні існуючі рамки дитину.
×