Перейти до змісту

Інтернет від Воля


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Поділюсь ще я)

в мене було все, і воля, і київстар (оптика) і укртелеком, гов#0 все! На даний момент воля, інт+іп тв. незадоволений, буду писати заяву на відключення, якість картинки в SD якості вже дістала, гірше кабельного + тормозить під час перемикання каналів + ціна висока + замахують дзвінками з пропозиціями.

іп тв від київстара теж гавн0, інтернет то саме шо воля, ціни дорожчі. Живу за портом єслі шо.

Привіт ублю#дкам з інтертелекому які раніше постійно засирали мої підїзди на конякіна та карпенка своїми брашьурами та буклєтами, контролюйте своїх розповсюджувачів макулатури, відповідальність за їх свідомість та дії лежить на ВАС. Якщо у вас з'явиться нова акція і ви знову таке зробите - зберу всю макулатуру з району і привезу вам в магазини та висиплю на голову.

  • Відповідей 249
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано
10 годин тому, woodwork сказано:

Поділюсь ще я)

в мене було все, і воля, і київстар (оптика) і укртелеком, гов#0 все! На даний момент воля, інт+іп тв. незадоволений, буду писати заяву на відключення, якість картинки в SD якості вже дістала, гірше кабельного + тормозить під час перемикання каналів + ціна висока + замахують дзвінками з пропозиціями.

іп тв від київстара теж гавн0, інтернет то саме шо воля, ціни дорожчі. Живу за портом єслі шо.

Привіт ублю#дкам з інтертелекому які раніше постійно засирали мої підїзди на конякіна та карпенка своїми брашьурами та буклєтами, контролюйте своїх розповсюджувачів макулатури, відповідальність за їх свідомість та дії лежить на ВАС. Якщо у вас з'явиться нова акція і ви знову таке зробите - зберу всю макулатуру з району і привезу вам в магазини та висиплю на голову.

 

 

Я трохи підсів на торент-тв  tuchkaTV, якість норм

Опубліковано
On 21.12.2017 at 09:19, vaz75 сказано:

Вона одна: прийшов на Волі, написав заяву в 2-х екземплярах про розірвання договору з вказанням причини. Одну з їх відміткою про отримання забрати собі.

Кстаті, є ще спрощена процедура. Бланк заяви вони самі скинули, заповнив вручну, сфотографував, скинув їм на пошту ([email protected]), через кілька годин прислали відповідь що договір розірвано, і нікуди нетреба ходити.

Бланк договору залишу тут.

Заява відмова від Послуг(и)_СД_to be (1).docx

  • Дякую! 1
  • +1 2
  • 4 тижня потому...
Опубліковано

давно тут не був

прийшла писулька від гівняного провайдера . обрадували - 110грн

а якість... кожен день пропадає інтернет.  мабуть дійсно від нього тре тікати

Опубліковано

Ой. Тікайте від тієї Волі. Але будьте уважні, в особистому кабінеті є "турботлива" опція "кредит довіри". Так от, вона увімкнена автоматично.

Хто абонент колишнього Аірбайтса пам'ятає, що коли закінчилися кошти на рахунку, припиняється надання інтерненту до поки не поповните рахунок (умова передплаченого зв'язку), але була опція "кредит довіри", увімкнувши яку отримуєш інтернет 20  (потім 10) днів у борг, який я зокрема використовував, щоб поповнити рахунок, коли завтикав.

У Волі це працює не так. Послуга довіри підключена автоматично, і якщо ти не дуже уважний, то в кабінеті не помітиш той факт. Мене взагалі ніхто ні про що не інформував, договору я в очі не бачив (і не можу знайти на нього пруф). Отже якщо ти з певних причин не поповнив рахунок (тривале відрядження, наприклад), то при закінченні коштів на балансі, послуги інтернету продовжать надаватися ще місяць у борг. Про це тебе ніхто ніяк не повідомить (немає такої опції). Далі надання послуги інтернет припиняється, але, УВАГА, нарахування плати продовжується ще 2 місяці (абонента заганяють в борг на 3 місячні абонплати). І ще, УВАГА, якщо ви це помітили, що вас заганяють в борг, відключити кредит довіри можна лише за умов ПОЗИТИВНОГО БАЛАНСУ.

Отже, контора, яка цілеспрямована на "викачування" коштів з абонента різними уловками не може бути моїм партнером.

Вибір очевидний - перехід на іншого провайдера і розірвання договору.

 

  • Подобається 1
  • +1 1
Опубліковано

Вже більше місяця як розірвав договір. Зараз на Київстарі. Так є деякі перебої в інтернеті, але в порівнянні з волею їх суттєво в рази менше...

  • 6 місяців потому...
Опубліковано (змінено)

Ну от і я чкурнув від Волі (майже, бо ще договір розривати не поїхав, а інет від КС вже підключив)

Маленька моя історія. Після того, як нас, як рабів від аірбайтса передали до волі, рік був нормальний, фактично без проблем зовсім, нормальна швидкість, стабільний звязок й таке інше. Літом же, мабуть хтось наврочив.  Коли був отой великий дощ, пропав інтернет, причому не від грози, бо пропав через добу. Зателефонував на службу підтримки, мене *проиурижили* як годится, з настройками, а попробуйте те, а попробуйте це, а підключіть кабель напряму й так далі. Всі маніпуляції результату не дали. Тому була подана заявка на виклик майстра. Мене було попереджено, що якщо поломка поза квартирою, то виклик майстра безкоштовний, якщо в межах квартири - платний. Впринципі логічно, нічого проти не маю. Узгодили, що майстер прийде з 15ї до 20ї години. Відповідно всі справи були відкладені й я чекаю майстра. Без пьятнадцяти вісім вечора пролунав мобільний дзвінок й мені на вуха полилось море *лапши* , суть якої зводилась до того, щоб я відмовився від їхньої заявки, й вона була перенесена на завтра. Що мол завтра безкоштовно, а сьогодні точно платно й таке інше. Я витримав навалу макаронних виробів на свої вуха й стояв вперто на своєму, що мені потрібен інтернет, а платно чи ні, то вже справа другорядна. Майстри таки прийшли десь через пів години, колупались більше години, перекинули мене на інший порт й в мене таки зьявився інтернет. Звичайно, в мене з рахунку нічого не зняли потім (вірніше зняли 1 гривню), бо поломка була поза меж квартири. 

Радість моя була не дуже довгою. Різко чомусь впала швидкість загрузки. На віддачу положених 100 мегабіт, а на загрузку меньше 20ти. Знов звоню в техпідтримку. Знов бігання по різноманітним спідтестам, намагання копирсатись в настройках й таке інше. Знов це не дало результату, знов виклик майстра, (швидкість була відновлена), після чого я взнав нову цікаву байку, що з першого червня виклики абсолютно ВСІ платні, незалежно від того, в межах чи поза межами квартири сталась поломка. Як я й здогадувався, ця байка байкою й залишилась, бо з рахунку знов була знята та сама символічна гривня. 

Але й тут радіти довго не довелося. Майже щодня став пропадати на 3-5-10 хвилин інтернет. Все збирався знов дзвонити на службу техпідтримки, але все відкладав, бо знав, що справа ця безнадійна (ще на датагрупі *плавали,знаєм*) Але в цю неділю, зранку, знов пропав повністю інтернет. Ну думаю, може який дрібний черговий завтик, чи навпаки глобальна проблема, в любому випадку дзвонити в службу підтримки справа марна, всерівно в неділю цим ніхто займатись не буде. В понеділок інтернет таки не зьявився, дзвоню о девьятій ранку в службу техпідтримки. Всергове пройшов випробування :) зміною настройок, перевтикання кабелю й таке інше :) Знов безрезультатно. В кінці постало питання : * писати заявку на майстра чи передати заявку адмінам, може вони щось зроблять, бо зі сторони волі вони мене *бачать* , а чого нема інтернета - невідомо* Кажу - а мені всерівно, куди ви заявку передасте, мені головне, щоб інтернет зьявився.  На цьому й порішили. За весь день, ніхто так і не пукнув не передзвонив, інтернету  так і нема. Дзвоню у вівторок зранку, час очікування більше трьох хвилин. Не дочекався. Через дві години намагаюсь дозвонитись знов (попередньо ж прослухавши всі попередження, пропозиції, рекомендації, для вибору мови нажміть один, для переходу в розділ техпідтримки - нажміть два й так далі), ефект той самий, пограла музика, термін очікування спочатку більше трьох хвилин, потім більше пьяти хвилин.... не дочекався. Дзвоню вже в другій половині дня. Питаю на рахунок моєї вчорашньої заявки. Мені повідомляють, що в них зазначено, що мою проблему вирішено. В смислі вирішено ? Обурююсь я. Я цілий понеділок проседів вдома, прочекав якогось розвитку подій, а ніхто так і не подзвонив й *віз і нині там*. Вчергове перевірка  настройок, перевтикання кабелю й все по плану, хоча я зазначив, що вчора, я все це вже робив під їхнім *чуйним керівництвом* Та де там *врач сказав в морг, значить в морг* Як і очікувалось (з моєї сторони), результатів це все не дало. І в кінці , УВАГА !! Воля перемогла усіх операторів, з якими я стикався . Діалог :

- Нажаль проблему ми вирішити не змогли, подавати заявку на виклик майстра ?

- Так, подавайте, я вже третій день сиджу без інтернета.

- Майстер зможе прийти ........ в суботу після обіду.  (в суботу КАРЛ !!!!!)

- ??????????!!!!!!!!!!! В смислі в суботу ?????? Сьогодні ж тільки вівторок !!!!! То я цілий тиждень буду сидіти без інтернету ???

- Нажаль раніше майстер не може прийти.

- Цирк якийсь, і що мені тепер робити ?

- Ви можете замовити термінового майстра, але послуга платна - 120гривень

-Та фіг з ним, замовляйте платного !!

- На коли замовляти ?

- Чим скоріше тим краще !!!

Терміновий майстер може прийти завтра, з 8ї до 15ї години, або з 15ї до 20ї.

- Давайте після 15ї, бо я на роботі.

- Майстер попередньо зателефонує, за годину, до того, як прийде. Також виклик платного майстра буде коштувати тільки 100гривень, бо 120 це вже з першого вересня

- Добре, я дуже радий

- Не бажаєте підключити інтернет телебачення? 

- Ви знаєте, після всіх цих цирків з майстрами в суботу й тіпа виконаними заявками, я скоріше за все, добуду гроші, що в мене на вашому рахунку, й ми будемо прощатися

- Вибачте, до побачення

 

Мабуть я таки зря ляпнув, що будемо прощатися :) , бо ні в середу, ні в четвер, ніхто так і не подзвонив і не прийшов. В той же четвер, я подав заявку в Київстар на підключення й сьогодні мені підключили інтернет. Я так розумію, в волі є серйозна проблема, причинами якої є велика клієнтська база й невеликий штат ремонтних працівників. Оскільки розширити штат працівників я не можу, вирішив допомогти волі, доступним мені способом, зменшити клієнтську базу на одну людину. Відповідно з неділі, поїду розривати договір й намагатимусь *видерти* гроші, які ще залишились на моєму рахунку

Змінено користувачем MANJAK11
  • +1 3
Опубліковано
3 годин тому, MANJAK11 сказано:

договір розривати не поїхав

 

В мене десь має бути копія про розірвання..

заповняєш, потім на сканер або фотографуєш і на пошту.

 

Я коли відключав ТВ то ще тижнів 2 дзвонили, пропонували вкусняшки різні

  • +1 1
Опубліковано (змінено)
4 часа назад, Oli сказал:

 

В мене десь має бути копія про розірвання..

заповняєш, потім на сканер або фотографуєш і на пошту.

 

Я коли відключав ТВ то ще тижнів 2 дзвонили, пропонували вкусняшки різні

це якщо на рахунку не лежало б приблизно 400 гривень, то можна було б і так, а так, прийдется таки особисто нанести візит

Змінено користувачем MANJAK11
Опубліковано

Та Воля то з якого боку не візьми то противно гадська контора, всіх дістали, тарифи задирають, дзвінками пресують, це жах

  • +1 1
  • 4 тижня потому...
Опубліковано (змінено)

Воля - РІДКІСНІ г@ндони - "в нас реорганізація, ми міняємо вам айпішника". Курва, вперше ці довбой*би нарвалися на непереборну стіну - ВЕСЬ документообіг області + систему відеоконференції, де на КОЖНОГО юзера треба руками перестворити сертифікат на логін. Х... я дам їм то зробити. Мене вже від "мене звати Даніїл, я з компанії Воля" нудить. Чуєш, під*рок, до зустрічі в СУДІ! Хто оплатить мою роботу в вихідні і вночі при переналаштуванні того всього? Нах*й, "панове"! В мене на звичайному Київстарі ВДОМА з 2011 року СТАТИЧНИЙ ІР.... Їхній статик (за який, б..., ОПЛАЧЕНО до кінця року) - то ФІКЦІЯ!

Або будуть і далі наш діапазон тримати, або зекономлять, і програють суд. За*бали, в дошку! ДРУГИЙ раз за рік зміна адреси.... Далі що? Щомісяця?

ОФІЦІЙНОГО листа ті ідійоти не надіслали, тільки одненьку скромну електронку. Хай в СУДІ доведуть непричетність до саботажу роботи органу влади...

Якщо не включать мозок - кінець ери "Волі" на Волині настане скоро - ті с*ки ВТРИЧІ на телебачення за рік ціну ще підняли, АМКУ, фіскальна - не чули? Почують...

Змінено користувачем AgentSmith13
  • +1 1
Опубліковано

В мене взагалі зараз цікава історія з Волею). Я договір з Аірбітом розірвав ще у квітні 2017 року у них в офісі на Винниченка. Але копії і підтверджуючих документів не дали. Через деякий час я спробував зайти в особистий кабінет і мене не пустило, то думаю значить вже відключили. І жив собі спокійно до минулого тижня вересня... в один прекрасний вечір мені звонять колекторська кантора і каже що я винен Волі 300(не запам'ятв повну суму) грн. 

При вияснені всіх цих питань у Волі через їх сторінку у Фб бо фізично поїхати до них не було змоги, вияснилось що я їм винен з червня 2017 року. Мене відключили в листопаді 2017 як злісного боржника)). Кажуть що я зробив проплату і цим автоматично продовжив договір, який був з аірбітом)). Сьогодні маю їхати в їхній офіс, хз чим це закінчиться). 

  • 2 місяця потому...
Опубліковано

Привіт всім)

Сьогодні вирішив спробувати роутер Netis AC1200 N1 і він у мене ріже швидкість до 5Мбіт/с. Але коли підключаю його через старий TP-Link TL-WR1043ND в порт 4 і відповідно в влан Netisа, то швидкість не ріжеться та по всій квартирі  по повітрю йде ~55Мбіт/с стабільно. (проти старого до 10Мбіт зі втратою сигналу.) Тобто різниця лише в тім, що на пряму від волі йде 100Мбіт канал, а через старий роутер гігабітний зв'язок. Чому ж ріже швидкість на пряму, я не знаю? Це не є проблема, потім куплю щось по дорожче. А цей просто ще літом взяв по знижці і по позитивних відгуках, повівся...  Просто цікаво розібратися.

Опубліковано (змінено)
23 годин тому, SpiritMen сказано:

Привіт всім)

Сьогодні вирішив спробувати роутер Netis AC1200 N1 і він у мене ріже швидкість до 5Мбіт/с. Але коли підключаю його через старий TP-Link TL-WR1043ND в порт 4 і відповідно в влан Netisа, то швидкість не ріжеться та по всій квартирі  по повітрю йде ~55Мбіт/с стабільно. (проти старого до 10Мбіт зі втратою сигналу.) Тобто різниця лише в тім, що на пряму від волі йде 100Мбіт канал, а через старий роутер гігабітний зв'язок. Чому ж ріже швидкість на пряму, я не знаю? Це не є проблема, потім куплю щось по дорожче. А цей просто ще літом взяв по знижці і по позитивних відгуках, повівся...  Просто цікаво розібратися.

клонуйте MAc адресу зі старого роутера

Змінено користувачем charlie
  • +1 1
Опубліковано (змінено)
4 годин тому, charlie сказано:

клонуйте MAc адресу зі старого роутера

А хіба інтернет буде працювати без добавляння мака в кабінеті воля? У мене раніше коли підключав новий пристрій, при відкритті любого сайту табличка в браузері відкривалась -  типу ввести в кабінеті такі маки.  Але зараз просто інет завівся то я подумав що мак автоматом зклонувався з пк. Але дякую за пораду. Можливо і діло в цьому.

Змінено користувачем SpiritMen
  • 1 рік потому...
Опубліковано

що то за фігня з Вольою?

Через ВПН в браузері  інет літає. Без ВПН - тупить жорстко!

шозанаф?

 

  • 4 тижня потому...
Опубліковано
On 02.01.2020 at 23:38, Zheny@ сказано:

що то за фігня з Вольою?

Через ВПН в браузері  інет літає. Без ВПН - тупить жорстко!

шозанаф?

 

 

як в тебе пройшло?  в мене ще тупить...  

  • 2 місяця потому...
Опубліковано
On 26.01.2020 at 11:43, Oli сказано:

 

як в тебе пройшло?  в мене ще тупить...  

та фіг. Воно так завжди.

Щось там дофіга якихось у них шейперів і сніферів  чи що там ще можуть накрутити.

 

А сьогодні половину вечора без нета.. з 20 до 24 практично.

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Хто може працює на Воля в відділі ІТ, є такий роутер, хочеться його настроїти щоб працював від Воля, або продати:

https://www.tp-link.com/us/home-networking/cable-gateway/archer-cr700/

 

новий розапковувався тільки для спроби потестити

Опубліковано (змінено)

сумніваюся що заробить але треба потестувати)

на волі трошки інші модеми

якщо маєш кабельне від волі підключи і побачиш

Змінено користувачем WILDCHILD

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...