Zheny@ Опубліковано 30 Листопада, 2017 в 21:02 Поділитися #101 Опубліковано 30 Листопада, 2017 в 21:02 Виліт на годину чи більше! І таке щотижня. терпіння лопає. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
WILDCHILD Опубліковано 1 Грудня, 2017 в 19:00 Поділитися #102 Опубліковано 1 Грудня, 2017 в 19:00 В 23.11.2017 в 12:54, Соромітник сказал: Прийшли майсри на мій виклик і зробили інет в одному кабінеті в другому відмовилися бо заявка була тільки на один... сусіди теж пішли лєсом. Пояснити дятлам що це з їхнього боку проблеми і всі без нета... не вдалося О*уїли і ми і сусіди... оформили ше по заявочці. Шановний а інші провайдери хіба не так працюють? Чи майстри мають весь будинок(офіс) пройти і у кожного спитати чи все працює? В 23.11.2017 в 12:54, Соромітник сказал: Подзвонив сказав що у мене в двох кабінетах нема інету і в сусідів по поверхах теж Коли поступає більше 3х заявок з одного будинку(офісу) то створюється заявка зовсім інша типу (це питання до того хто приймав заяку). Технікі працюють по факту наявності заявки. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
AgentSmith13 Опубліковано 1 Грудня, 2017 в 20:01 Поділитися #103 Опубліковано 1 Грудня, 2017 в 20:01 (змінено) Ну, коли швидкість має бути 1 гігабіт, а реально є НЕстабільна х....ня від 270 до 90-100 мегабіт і адмін провайдера розповідає про "тестував ноутом прямо на порту, дає 270 з гаком, цн норм, бо НОУТ ЖЕ, СЛАБЕНЬКИЙ, НЕ ТЯГНЕ" - це таки або рідкісне технічне невігластво, або свідоме бл...дство! Ота "НЕстабільна х....ня від 270 до 90-100 мегабіт" - тестується на серваку з 2-ма ксеонами, 64 Гб пам'яті і інтелівською серверною мережевою... Вищенаведена конфігурація теж "не тягне"? Чи, може, медіаконвертер і роутер (Mikrotik, не D-Link за 300 грн.), які, поки був Airbites, "тягнули", аж пил стовбом стояв??? Змінено 1 Грудня, 2017 в 20:08 користувачем AgentSmith13 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Соромітник Опубліковано 1 Грудня, 2017 в 20:12 Поділитися #104 Опубліковано 1 Грудня, 2017 в 20:12 1 hour ago, WILDCHILD said: Шановний а інші провайдери хіба не так працюють? Чи майстри мають весь будинок(офіс) пройти і у кожного спитати чи все працює? Уявіть собі що інші провайдери не так працюють. Коли відвалюється офісний центр то лише Воля здогадується брити з кожного клієнта по 100 грн. знаючи що це щось з їхнім же обладнанням. Можливо так і Київстар робить чи Датагруп, ще не знаю. Але вдома перейшов на Київстар а офіс перекину на Датагруп. І безпонтово захищати вашу шарашкіну контору, яка вже всім по всій країні все довела "якістю" і "сервісом". 5 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
AgentSmith13 Опубліковано 1 Грудня, 2017 в 20:24 Поділитися #105 Опубліковано 1 Грудня, 2017 в 20:24 (змінено) Коли на Датагрупі (оптика, 2 канали, пару років вже, міняти провайдера НЕ збираємось...) якась проблема - в 99% випадків все вирішується телефонним дзвінком, причому локальним, дуже рідко - на Київ, і ЧЕСНО визнають - "згоріло обладнання, за годину піднімемо". Все. Коли у Волі - починається квест - адміна немає, директора вааащє ніякого в Луцьку немає, "зараз тестують з Києва", "проблема є, яка - ніхто не знає, чекайте". Для додзвону до оператора ТЕХПІДТРИМКИ - потрібно ВВЕСТИ СКАЗАТИ НЕ МАЮЧІЙ ВІДНОШЕННЯ ДО ТЕХПІДТРИМКИ СЕКРЕТАРЦІ-ПОВТОРЮШЦІ, НОМЕР ДОГОВОРУ (а то не пароль до сервака...), без того - тільки лінія для нових клієнтів... Не назвеш - ні адреси, ні айпішника, ні назви установи їм не достатньо. Якщо ти фізично не в місті і навіть не в області, вихідний день, впав доступ до сервака, яким купа людей і установ користується - то що робити? Замовляти гелікоптер, щоб номер подивитися? Чи бухгалтера на роботу гнати (якого теж може того... в місті немає)? Але є "лайфхак" - дзвониш до "підключателів нових лохів", і в стилі "на Ви - ви...бу, висушу..." вимагаєш перемкнути на технарів. Сервіс! Змінено 1 Грудня, 2017 в 20:26 користувачем AgentSmith13 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
WILDCHILD Опубліковано 1 Грудня, 2017 в 20:43 Поділитися #106 Опубліковано 1 Грудня, 2017 в 20:43 (змінено) 34 минуты назад, Соромітник сказал: Можливо так і Київстар робить чи Датагруп, ще не знаю. Але вдома перейшов на Київстар а офіс перекину на Датагруп. Взнаєте повірте ( маю досвід ) 34 минуты назад, Соромітник сказал: І безпонтово захищати вашу шарашкіну контору Я не захищаю нікого а пишу так як воно є і тим більше вона не моя Неподобається ідіть до іншого провайдера Змінено 1 Грудня, 2017 в 20:46 користувачем WILDCHILD Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 1 Грудня, 2017 в 21:21 Поділитися #107 Опубліковано 1 Грудня, 2017 в 21:21 32 минуты назад, WILDCHILD сказал: Неподобається ідіть до іншого провайдера Так більшість і робить. Я теж чекаю, коли закінчиться РБА, помучаюсь ще трішечки і спригну на КС. Більша частина моїх сусідів так і зробила. Дисконекти щотижня по 3-4 рази заколупали, та це: "в нас обладнання працює" і ігнор, що вже точно більше 3-х заявок постійно з будинку їх не іпьот, "записувати вам техніка на завтрв на вечір чи за 100 грн на сьогодні на вечір?" . Так що скоро адйос. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Соромітник Опубліковано 1 Грудня, 2017 в 22:50 Поділитися #108 Опубліковано 1 Грудня, 2017 в 22:50 2 hours ago, WILDCHILD said: Неподобається ідіть до іншого провайдера приблизно про це я і писав сервіс волі глибоко засів в головах навіть колишніх співробітників Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
AnimaNoir Опубліковано 2 Грудня, 2017 в 00:17 Поділитися #109 Опубліковано 2 Грудня, 2017 в 00:17 Ще в роки білайну та берлоги, читав про волю ,і все думав чому її так парафінять, а це дай Бог вже років 7-8 тому було назад. Тепер знаю) Сидів на arbites 4 роки, нє єдіного разрива, прийшла воля, почалася лажа. Підключив КС і все чудово, питання, навіщо за...буватись? 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Соромітник Опубліковано 2 Грудня, 2017 в 09:42 Поділитися #110 Опубліковано 2 Грудня, 2017 в 09:42 Підключив Київстар і маю тепер геморою ще більше як з Волею. Не з якістю нета а з їхнім сервісом та нереально тупими розводняками на дрібні суми. Боже, поверни Airbites бо те лайно навколо вже заіпало. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
WILDCHILD Опубліковано 2 Грудня, 2017 в 11:57 Поділитися #111 Опубліковано 2 Грудня, 2017 в 11:57 15 часов назад, WILDCHILD сказал: 15 часов назад, Соромітник сказал: Можливо так і Київстар робить чи Датагруп, ще не знаю. Але вдома перейшов на Київстар а офіс перекину на Датагруп. Взнаєте повірте ( маю досвід ) 2 часа назад, Соромітник сказал: Підключив Київстар і маю тепер геморою ще більше як з Волею. А я казав) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Fagot Опубліковано 2 Грудня, 2017 в 12:23 Поділитися #112 Опубліковано 2 Грудня, 2017 в 12:23 2 часа назад, Соромітник сказал: Підключив Київстар і маю тепер геморою ще більше як з Волею. Не з якістю нета а з їхнім сервісом та нереально тупими розводняками на дрібні суми. Я якось вберігся Хотів підключити Київстар, залишив заявку у них на сайті, ніхто не перезвонив, я вирішив що це доля. Тим часом якби і Волі перестала глючити, принаймі в мене дома Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
WILDCHILD Опубліковано 2 Грудня, 2017 в 14:44 Поділитися #113 Опубліковано 2 Грудня, 2017 в 14:44 2 часа назад, Fagot сказал: Хотів підключити Київстар, залишив заявку у них на сайті, ніхто не перезвонив, я вирішив що це доля. Тим часом якби і Волі перестала глючити, принаймі в мене дома Напиши адресу в приват гляну шо в тебе робиться Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Vadimm Опубліковано 4 Грудня, 2017 в 17:10 Поділитися #114 Опубліковано 4 Грудня, 2017 в 17:10 Бачив рекламу що Воля запустила якийсь суперпросунутий сапорт, відпишіться хто вже користувався. Типу раніше була якась доісторична платформа від Alcatel, яку вже виробник перестав підтримувати, і аутсорс підтримки користувачів інтернету, а тепер і аутсорсу нема, і аварії відслідковуватимуться в автоматичному режимі, що користувачу навіть не доведеться спілкуватись із живою людиною, робот повідомить що є аварія, повідомить термін усунення і надішле смс по факту усунення. Типу як в Київстара. Ах да, і якщо запарився чекати своєї черги спілкування з живою людиною, то програма автоматом наступний дзвінок цього абонента ставитиме в пріоритет черги, або навіть сама передзвонить і з'єднає з оператором. Цікаво що є по факту. Це з пам'яті, замовну статтю вже не знайду. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Ha3aP Опубліковано 4 Грудня, 2017 в 18:09 Поділитися #115 Опубліковано 4 Грудня, 2017 в 18:09 У Волі все рівно вийде доісторична платформа від Alcatel Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 6 Грудня, 2017 в 18:52 Поділитися #116 Опубліковано 6 Грудня, 2017 в 18:52 Мдааа Щось мене не питали, я б оцінив. Спойлер Всегда двигаться вперед, опережать рынок, инвестировать в сервис. ВОЛЯ снова лучший провайдер года. 04.12.2017 Декабрь по традиции – время подведения итогов. На выходных в Киеве огласили победителей международного конкурса «Выбор года 2017». В номинации «Лучший провайдер цифровых развлечений: ТВ и высокоскоростной Интернет» члены жюри, экспертного совета и оргкомитета, представители рекламных агентств, а самое главное потребители отдали предпочтение компании ВОЛЯ. За 2017 год в компании произошло много положительных перемен, которые высоко отметили наши абоненты. Количество пользователей интерактивных сервисов ВОЛИ увеличилось за год почти в 2 раза. По состоянию на 3-й квартал 2017 года насчитывается 730 тыс. абонентов высокоскоростного доступа в Интернет. Благодаря органическому притоку за счет высокого уровня качества услуг, а также покупки выгодных активов, мы прогнозируем рост не менее 14% к концу года. ВОЛЯ заботится о разнообразии, качестве и легальности предлагаемых услуг, поэтому сотрудничает с ведущими мировыми и украинскими производителями контента, известными международными студиями – FOX, Discovery, AMC, National Geographic. Компания постоянно пополняет пакеты новыми телеканалами. Самым маленьким абонентам мы открываем огромный мир детских развлечений с каналами CINE + Kids и CINE + Kids HD, из линейки собственных каналов ВОЛЯ CINE+, эксклюзивно представленных в пакетах ВОЛЯ. Компания ВОЛЯ также работает над развитием продуктов, так, мобильным приложением ВОЛЯ TV теперь могут воспользоваться жители всех регионов Украины, даже если они не абоненты компании. Кроме того, в этом году ВОЛЯ предложила пользователям ряд новинок – украинский антивирус Zillya! и огромную библиотеку фильмов от FILMBOX On Demand. Мы в компании ВОЛЯ знаем, что качественный сервис – это путь к лояльности абонентов. Сегодня получить интересующую информацию можно просто обратившись в колл-центр или посетив один из Центров современных технологий по всей стране. В 2017 году мы отметили год новому контакт-центру в Хмельницком и обновили платформу. В то же время мы работаем над усилением и развитием современных digital-каналов коммуникации с абонентами, что ускоряет реагирование на обращения пользователей онлайн. Сообщество «Воля Клуб» помогает абонентам решать вопросы в режиме онлайн, используя опыт экспертов, а официальная страница компании в социальной сети Facebook позволяет нам быть на связи с пользователями 24/7. Для комфорта абонентов ВОЛЯ постоянно открывает свои представительства в разных городах Украины. Мы открыли Центры современных технологий в Черкассах, Херсоне и Житомире. Теперь жители этих городов могут на месте подключить новые услуги, протестировать и приобрести необходимое оборудование и получить квалифицированную консультацию. В 2017 году ВОЛЯ расширила свое присутствие в городах Западной Украины. С июня оценить высокие стандарты обслуживания, высокоскоростной Интернет и инновационные сервисы, которые предлагает ВОЛЯ, смогли оценить жители Львова, Хмельницкого, Ровного, Луцка. Новым городом в сети покрытия ВОЛЯ стал Ивано-Франковск. В связи с чем компания провела работы по модернизации оборудования и сети, чтобы привести их к своим стандартам. ВОЛЯ непрерывно инвестирует в модернизацию сетей и оборудования, ведь качество сервиса напрямую зависит от уровня их технической оснащенности. Общая сумма инвестиций на модернизацию за последние 3 года составила более 500 млн. гривен. Рост основных показателей по сравнению с предыдущим годом также подтверждает лидерскую позицию компанию на рынке. Так ARPU (средняя выручка на одного абонента в месяц) по данным на конец 3го квартала 2017 превышает аналогичный показатель 2016 года на 14,32%. В 2017 году прибыль провайдера превысила 1,5 млрд гривен, а EBITDA (прибыль до вычета процентов, налогов и амортизации) составила 614,7 млн гривен. Как социально ответственная компания, мы поддерживаем и стремимся развивать культуру спорта в Украине. ВОЛЯ является генеральным партнером Национальной Паралимпийской и Дефлимпийской сборных, а также Национального комитета спорта инвалидов Украины. – Мы гордимся тем, что абоненты уже в третий раз выбрали компанию ВОЛЯ как лучшую. Это большая ответственность, ведь мы должны быть лидером во всех направлениях. Наша команда готова к вызовам в 2018 году. Быть первым – это всегда двигаться вперед, опережать рынок, инвестировать в сервис идостигать новых вершин. – отметил CEO компании ВОЛЯ Джордж Жембери. Це як "Народного артиста" у нас отримують. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ZLOvSmetane Опубліковано 6 Грудня, 2017 в 21:25 Поділитися #117 Опубліковано 6 Грудня, 2017 в 21:25 2 годин тому, vaz75 сказано: Мдааа Щось мене не питали, я б оцінив. Показати прихований контент Всегда двигаться вперед, опережать рынок, инвестировать в сервис. ВОЛЯ снова лучший провайдер года. 04.12.2017 Декабрь по традиции – время подведения итогов. На выходных в Киеве огласили победителей международного конкурса «Выбор года 2017». В номинации «Лучший провайдер цифровых развлечений: ТВ и высокоскоростной Интернет» члены жюри, экспертного совета и оргкомитета, представители рекламных агентств, а самое главное потребители отдали предпочтение компании ВОЛЯ. За 2017 год в компании произошло много положительных перемен, которые высоко отметили наши абоненты. Количество пользователей интерактивных сервисов ВОЛИ увеличилось за год почти в 2 раза. По состоянию на 3-й квартал 2017 года насчитывается 730 тыс. абонентов высокоскоростного доступа в Интернет. Благодаря органическому притоку за счет высокого уровня качества услуг, а также покупки выгодных активов, мы прогнозируем рост не менее 14% к концу года. ВОЛЯ заботится о разнообразии, качестве и легальности предлагаемых услуг, поэтому сотрудничает с ведущими мировыми и украинскими производителями контента, известными международными студиями – FOX, Discovery, AMC, National Geographic. Компания постоянно пополняет пакеты новыми телеканалами. Самым маленьким абонентам мы открываем огромный мир детских развлечений с каналами CINE + Kids и CINE + Kids HD, из линейки собственных каналов ВОЛЯ CINE+, эксклюзивно представленных в пакетах ВОЛЯ. Компания ВОЛЯ также работает над развитием продуктов, так, мобильным приложением ВОЛЯ TV теперь могут воспользоваться жители всех регионов Украины, даже если они не абоненты компании. Кроме того, в этом году ВОЛЯ предложила пользователям ряд новинок – украинский антивирус Zillya! и огромную библиотеку фильмов от FILMBOX On Demand. Мы в компании ВОЛЯ знаем, что качественный сервис – это путь к лояльности абонентов. Сегодня получить интересующую информацию можно просто обратившись в колл-центр или посетив один из Центров современных технологий по всей стране. В 2017 году мы отметили год новому контакт-центру в Хмельницком и обновили платформу. В то же время мы работаем над усилением и развитием современных digital-каналов коммуникации с абонентами, что ускоряет реагирование на обращения пользователей онлайн. Сообщество «Воля Клуб» помогает абонентам решать вопросы в режиме онлайн, используя опыт экспертов, а официальная страница компании в социальной сети Facebook позволяет нам быть на связи с пользователями 24/7. Для комфорта абонентов ВОЛЯ постоянно открывает свои представительства в разных городах Украины. Мы открыли Центры современных технологий в Черкассах, Херсоне и Житомире. Теперь жители этих городов могут на месте подключить новые услуги, протестировать и приобрести необходимое оборудование и получить квалифицированную консультацию. В 2017 году ВОЛЯ расширила свое присутствие в городах Западной Украины. С июня оценить высокие стандарты обслуживания, высокоскоростной Интернет и инновационные сервисы, которые предлагает ВОЛЯ, смогли оценить жители Львова, Хмельницкого, Ровного, Луцка. Новым городом в сети покрытия ВОЛЯ стал Ивано-Франковск. В связи с чем компания провела работы по модернизации оборудования и сети, чтобы привести их к своим стандартам. ВОЛЯ непрерывно инвестирует в модернизацию сетей и оборудования, ведь качество сервиса напрямую зависит от уровня их технической оснащенности. Общая сумма инвестиций на модернизацию за последние 3 года составила более 500 млн. гривен. Рост основных показателей по сравнению с предыдущим годом также подтверждает лидерскую позицию компанию на рынке. Так ARPU (средняя выручка на одного абонента в месяц) по данным на конец 3го квартала 2017 превышает аналогичный показатель 2016 года на 14,32%. В 2017 году прибыль провайдера превысила 1,5 млрд гривен, а EBITDA (прибыль до вычета процентов, налогов и амортизации) составила 614,7 млн гривен. Как социально ответственная компания, мы поддерживаем и стремимся развивать культуру спорта в Украине. ВОЛЯ является генеральным партнером Национальной Паралимпийской и Дефлимпийской сборных, а также Национального комитета спорта инвалидов Украины. – Мы гордимся тем, что абоненты уже в третий раз выбрали компанию ВОЛЯ как лучшую. Это большая ответственность, ведь мы должны быть лидером во всех направлениях. Наша команда готова к вызовам в 2018 году. Быть первым – это всегда двигаться вперед, опережать рынок, инвестировать в сервис идостигать новых вершин. – отметил CEO компании ВОЛЯ Джордж Жембери. Це як "Народного артиста" у нас отримують. Нагадало номінацію жінки 3-го тисячоліття. А мені присилали анкету оцінки якості.. Чесно поставив 1 бал.. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
ZLOvSmetane Опубліковано 20 Грудня, 2017 в 22:57 Поділитися #118 Опубліковано 20 Грудня, 2017 в 22:57 Хто підскаже спрощену процедуру розірвання договору з цим оператором ? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 21 Грудня, 2017 в 07:19 Поділитися #119 Опубліковано 21 Грудня, 2017 в 07:19 (змінено) 8 часов назад, ZLOvSmetane сказал: Хто підскаже спрощену процедуру розірвання договору з цим оператором ? Вона одна: прийшов на Волі, написав заяву в 2-х екземплярах про розірвання договору з вказанням причини. Одну з їх відміткою про отримання забрати собі. Змінено 21 Грудня, 2017 в 07:27 користувачем vaz75 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
charlie Опубліковано 4 Січня, 2018 в 14:35 Поділитися #120 Опубліковано 4 Січня, 2018 в 14:35 1 година тому, vaz75 сказано: Отримав черговий "подарунок" від Волі ("вєк Волі нє відать"): Показати прихований контент рахунок і сума? Параметри повідомлення о 04-01-2018 в 13:59 З Новим роком. Прийшов до мене рахунок (в додатку). І ніяк не второпаю, чому при тарифі 85 грн\міс рекомендований платіж на лютий складає 110 грн? вісти 0 Дяк AndreyPopov Магістр Повідомлень: 9096 ДЯКів: 5016 Рішень: 298 Повідомлень у блогах: 347 Бейджів: 25 Місто: Днепр В клубі з 24.08.2014 Надіслати ПП Re: рахунок і сума? Параметри повідомлення о 04-01-2018 в 14:49 444109116 написано: З Новим роком. Прийшов до мене рахунок (в додатку). І ніяк не второпаю, чому при тарифі 85 грн\міс рекомендований платіж на лютий складає 110 грн? это вас предупредили, что с 01.02.2018 года изменяется ваш тариф. к Затвердити рішення 444109116 Відслідковувач Повідомлень: 9 ДЯКів: 5 Рішень: 0 Повідомлень у блогах: 0 Бейджів: 7 Місто: Луцьк В клубі з 14.09.2017 Надіслати ПП Re: рахунок і сума? Параметри повідомлення о 04-01-2018 в 14:59 Користувач AndreyPopov написав: 444109116 написано: З Новим роком. Прийшов до мене рахунок (в додатку). І ніяк не второпаю, чому при тарифі 85 грн\міс рекомендований платіж на лютий складає 110 грн? это вас предупредили, что с 01.02.2018 года изменяется ваш тариф. Припливли. Тільки отримав цей пакет, як "получі фашист гранату". Дівчинка, що дзвонила наприкінці року, мило так співала що Воля дуже вдячна мені за те, що я по закінченню РБА від Аірбайтс (а це 60грн\міс) залишусь на ВЕСЬ наступний рік на пакеті 85 грн\міс і вибачалася за постійні негаразди з дисконектами. Вирішив, ех, залишуся в Волі, тим паче, останнім часом проблем з інетом не було. І тут на тобі. "ВОЛЯ- ВИ НАЙКРАЩІ". Але, всеж арівідерчі і привіт КС... жити по-новому , мінімалка виросла відповідно знову ціни вверх. правда мінімалка зросла на 16%, а тут + 30% Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Geniee Опубліковано 5 Січня, 2018 в 09:26 Поділитися #121 Опубліковано 5 Січня, 2018 в 09:26 18 годин тому, charlie сказано: жити по-новому , мінімалка виросла відповідно знову ціни вверх. правда мінімалка зросла на 16%, а тут + 30% В мене за два місяця спочатку підняли зі 100 до 130 а на наступний до 170. Я відразу відключив послугу. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Bliksss Опубліковано 5 Січня, 2018 в 12:02 Поділитися #122 Опубліковано 5 Січня, 2018 в 12:02 2 годин тому, Geniee сказано: В мене за два місяця спочатку підняли зі 100 до 130 а на наступний до 170. Я відразу відключив послугу. Це їхній стандартний прийом, свого часу, "автоматом" всіх мешканців мого будинку перевели з аверса на цю г*вно контору. Збільшилась кількість каналів, але разом з тим і ціна. Сказали мінімум рік така буде, ще намагались втулити свій інет, але в мене кс - тому відмовився. Потім - раз в 3-4 місяці - подорожчання послуг, в результаті - підключив ТБ від датагруп - жодних проблем, хоча і подорожчало за рік десь на 20 грн. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oli Опубліковано 5 Січня, 2018 в 13:14 Поділитися #123 Опубліковано 5 Січня, 2018 в 13:14 мені напевно свіча з упсом замінили, проблем щось нема Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oli Опубліковано 10 Січня, 2018 в 21:59 Поділитися #124 Опубліковано 10 Січня, 2018 в 21:59 Ми продовжуємо процес актуалізації абонентної плати та оптимізуємо лінійку тарифних планів, щоб і надалі розвивати наш сервіс та пропонувати абонентам тільки кращі продукти та послуги. Перегляд та оптимізація тарифних планів пов'язані з зовнішніми факторами, які безпосередньо впливають на собівартість наших послуг, а саме: зростання курсу долара, інфляція. У зв’язку з цим, з 1 лютого 2018 р. Ваші умови обслуговування будуть змінені, а саме: Ваш тарифний план за договором 444***** «Internet 90 Mbit (LU_AB_09)», з абонентною платою 100 грн/міс., припиняє свою дію і буде замінений на новий - «Internet 100 Mbit (LU_AB_01)», з абонентною платою 110 грн/міс. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
SergeyS Опубліковано 18 Січня, 2018 в 20:56 Поділитися #125 Опубліковано 18 Січня, 2018 в 20:56 Маю підключення ще з часів Airbites. Свого часу включився в акційний тариф, і до сьогодні платив по 85 грн/міс . Якість щоправда г...но, швидкість низька, пінг довгий, обриви після дощу, ну але хоч ціна радувала. З приходом Волі, по перше кудись зник авансови платіж за місяць, якість не покращилась, а тепер ще й нова радість, із лютого 2018 абонплату піднімають до 120грн. Коротше, надоїло. "Давай, дасвіданія" Підключу напевно КС Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти