BACbOK Опубліковано 25 Червня, 2010 в 21:21 #301 Опубліковано 25 Червня, 2010 в 21:21 23:30 год., пр. Волі, перехід біля четвертої гімназії, повно людей, машина гаішників, біля переходу, зійшлися бмв та ауді, моделей не роздивився. Тачки розвалили конкретно.
rabzy Опубліковано 26 Червня, 2010 в 11:24 #302 Опубліковано 26 Червня, 2010 в 11:24 23:30 год., пр. Волі, перехід біля четвертої гімназії, повно людей, машина гаішників, біля переходу, зійшлися бмв та ауді, моделей не роздивився. Тачки розвалили конкретно.Повертався додому десь близько 22.40, назустріч неслась BMW E34 сірого кольору. Швидкість, як на мене, була не менше 100 км/год. Можливо саме вона причетна до цієї ДТП.
vrm Опубліковано 29 Червня, 2010 в 12:54 #303 Опубліковано 29 Червня, 2010 в 12:54 На початку Шопена від Волі Таврія виїзджала з перевулку і не пропустила Волгу. В Волзі подряпані передні, задні двері і задня арка. А ось і винуватець:
NORBY Опубліковано 29 Червня, 2010 в 21:39 #304 Опубліковано 29 Червня, 2010 в 21:39 в 00 год їхав додому біля автошколи на Конякіна... купа ДАЙців і пару машин та толпа народу... чот нехороше явно! Мо хто чо знає то пишіть!
Plum Опубліковано 1 Липня, 2010 в 14:34 #305 Опубліковано 1 Липня, 2010 в 14:34 Біля Ковеля сьогодні серйозне ДТП за участю маршрутки і Audi. Лоб в лоб. Кажуть багато травмованих, але ніби всі живі. Хтось знає деталі? Що сталось, яка ситуація?
Mala Опубліковано 1 Липня, 2010 в 20:01 #306 Опубліковано 1 Липня, 2010 в 20:01 Біля Ковеля сьогодні серйозне ДТП за участю маршрутки і Audi. Лоб в лоб. Кажуть багато травмованих, але ніби всі живі. Хтось знає деталі? Що сталось, яка ситуація?Маршрутка виїзджала з зупинки, Ауді, яка рухалась назустріч, виїхала на зустрічну смугу, от і таран. Найбільше ніби постраждав водій маршрутки, пасажири відбулися легшими травмами.
Plum Опубліковано 1 Липня, 2010 в 20:53 #307 Опубліковано 1 Липня, 2010 в 20:53 Надіюсь з водієм маршрутки все буде добре. Водієві Audi зробили складну операцію в Ковелі. Дядько мій. Як же він так...
kayot Опубліковано 2 Липня, 2010 в 04:50 #308 Опубліковано 2 Липня, 2010 в 04:50 Біля Ковеля сьогодні серйозне ДТП за участю маршрутки і Audi. Лоб в лоб. Кажуть багато травмованих, але ніби всі живі. Хтось знає деталі? Що сталось, яка ситуація?я вчера как раз проезжал там: у ауди передка нет, автобус вмяло порядочно - удар был "ОЧЕНЬ" сильный....
nickel Опубліковано 2 Липня, 2010 в 05:02 #309 Опубліковано 2 Липня, 2010 в 05:02 В якому напрямку рухалася маршрутка?
kayot Опубліковано 2 Липня, 2010 в 05:32 #310 Опубліковано 2 Липня, 2010 в 05:32 В якому напрямку рухалася маршрутка?В сторону Ягодина!
Scorpio Опубліковано 2 Липня, 2010 в 06:03 #311 Опубліковано 2 Липня, 2010 в 06:03 Як же він так... Можливо погано стало, чи колесо лопнуло.
pura Опубліковано 2 Липня, 2010 в 07:19 #312 Опубліковано 2 Липня, 2010 в 07:19 трохи інша версіяУчора, 1 липня, о 16.10 у Ковелі маршрутка зіткнулася з легковим авто. У результаті постраждали 6 людей, – повідомили ЗІКу у прес-службі МНС. Водій маршрутного мікроавтобусу «Еталон» не впорався з керуванням та допустив зіткнення з легковим автомобілем «Ауді». Постраждалих з травмами різних ступенів важкості госпіталізовано у Ковельську ЦРЛ.На місці події працювала оперативна група Головного управління МНС у Волинській області.ZIK
Plum Опубліковано 2 Липня, 2010 в 10:18 #313 Опубліковано 2 Липня, 2010 в 10:18 Ну не знаю...Водій Ауді не дуже добре себе почував, кілька разів перед ДТП зупинявся відпочити. Моменту ДТП не пам'ятає, можливо просто втратив свідомість.Це підтверджують і слова водія маршрутки, який вчора моїй двоюрідній сестрі казав, що Ауді абсолютно без видимих причин різко вивернула на зустрічну смугу перед самою маршруткою.Серйозних травм в пасажирів маршрутки немає, найбільше постраждав саме водій Ауді. Різниця в масі між Ауді і Еталоном величезна, енергія удару в основному пішла в бік Ауді. А водій був непристебнутий ременем безпеки, через що до руля він долетів раніше, ніж спрацювали подушки безпеки, він вдарився в руль, а потім ще отримав удар подушкою, серйозно пошкодивши внутрішні органи. Переломів немає. Після операції стан важкий, але стабільний.
Yarik Опубліковано 2 Липня, 2010 в 12:06 #314 Опубліковано 2 Липня, 2010 в 12:06 По фоткам видно хто виїхав на зустрічну
REVERS Опубліковано 2 Липня, 2010 в 12:21 #315 Опубліковано 2 Липня, 2010 в 12:21 А подушка то спрацювала.
rossonero1899 Опубліковано 2 Липня, 2010 в 12:23 #316 Опубліковано 2 Липня, 2010 в 12:23 По фоткам видно хто виїхав на зустрічну ЖАХ! Цікаво яка була швидкість...
Alukard Опубліковано 2 Липня, 2010 в 12:36 #317 Опубліковано 2 Липня, 2010 в 12:36 Или скорость большая и машинка клас, или скорость маленькая и машинка пластилин. Какая разница, радоватся жизни нада что никто не умер.
Plum Опубліковано 2 Липня, 2010 в 12:47 #318 Опубліковано 2 Липня, 2010 в 12:47 Или скорость большая и машинка клас, или скорость маленькая и машинка пластилин.Всі нормальні сучасні автомобілі мають "зони деформації", одна з яких -- моторний відсік. Там спеціально все так спроектовано, щоб максимально деформувався передок, поглинаючи енергію удару, щоб пасажирський "кокон" лишався цілий. Навіть двері легко відкриваються, незважаючи на такий удар.Це раніше машини робили з товстого металу, міцні, з рамною конструкцією, і як наслідок -- після ДТП зовні машина майже ціла, а люди всередині як після м'ясорубки.
dimmon Опубліковано 2 Липня, 2010 в 13:12 #319 Опубліковано 2 Липня, 2010 в 13:12 мда удар сильный машинка свое отработала и погасила удар и подушки сработали и хорошо что все живы
NORBY Опубліковано 2 Липня, 2010 в 17:48 #320 Опубліковано 2 Липня, 2010 в 17:48 Питання чому не пристебуватися в ТАКИХ машинах оснащених подушками? Думаю це б обмежило його пошкодження до мінімальних ... ну як вже є, але радує що всі живі!На фото видно що слідів гальмування нема, тому 100% що без свідомості був бо інакше хоч не хоч а вдавив би педальку.
Саня Опубліковано 2 Липня, 2010 в 18:10 #321 Опубліковано 2 Липня, 2010 в 18:10 Машина з ABS. Хіба сліди залишаться?Мене вчили, що найкраща ефективність гальмування досягається на грані блокування коліс, що блокувати колеса не можна і т.д. В такому випадку і гальмівний шлях мінімальний, і слідів не лишиться.
vrm Опубліковано 2 Липня, 2010 в 19:20 #322 Опубліковано 2 Липня, 2010 в 19:20 Машина з ABS. Хіба сліди залишаться?Мене вчили, що найкраща ефективність гальмування досягається на грані блокування коліс, що блокувати колеса не можна і т.д. В такому випадку і гальмівний шлях мінімальний, і слідів не лишиться.ABS створена для того, щоб машина не йшла юзом, ну і тормозний шлях менший. А зтвоїх слів випливає, що ще й слідів не залишається. А як по твоєму - що тертя нема? Сліди є в будь-якому випадку.До речі, досить поширене твердження про ефективність гальмування двигуном. На гірських дорогах і схилах - так, але в повсякденних випадках це не правда - частина ефективності гальм витрачається на інерцію двигуна, ну якось так (розповідав топ-інструктор в московській школі екстримального водіння)
legolas_soi Опубліковано 2 Липня, 2010 в 21:17 #323 Опубліковано 2 Липня, 2010 в 21:17 Немає що обговорювати, впринципі. Головне що всі живі.А чому водій втрачав свідомість кілька разів - у цьому потрібно розібратись лікарям
Plum Опубліковано 2 Липня, 2010 в 22:58 #324 Опубліковано 2 Липня, 2010 в 22:58 А чому водій втрачав свідомість кілька разівЧитай уважніше. Він кілька разів зупинявся відпочити, бо не досить добре себе почував. А свідомість він, схоже, втратив один раз, безпосередньо перед зіткненням. Чому? Причин може бути маса -- від важких погодних умов (а людина він вже немолода, на жару і перепади атмосферного тиску може реагувати непередбачувано) до зайвої чашки кави перед дорогою. Головне -- що всі живі.
Hexus Опубліковано 3 Липня, 2010 в 11:23 #325 Опубліковано 3 Липня, 2010 в 11:23 Авария около 14.10 по ул. Карпенка-Карого Подробности аварии мне не известны.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.