NeoN Опубліковано 21 Червня, 2019 в 20:50 #926 Опубліковано 21 Червня, 2019 в 20:50 On 09.06.2019 at 13:51, Carlsson сказано: якось все обійшлося. dhl-ом посилка йшла від США до Німеччини, далі її перепакували і відправили в Україну іншою поштою . логістика на 5+ ) Мене дшл вразив, він звісно дорогий, користувався лиш раз, декілька днів назад, але був в шоці, три дні доставка з Сингапуру мені в руки під підпис на їхньому планшеті.
Carlsson Опубліковано 22 Червня, 2019 в 07:42 #927 Опубліковано 22 Червня, 2019 в 07:42 21 годин тому, zaHARE сказано: обмеження хіба не з 1-го липня починає діяти? ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Податкового кодексу України .... З 1 січня 2019 року по 30 червня 2019 року не є об’єктом оподаткування ... до 150 євро, а з 1 липня 2019 року - до 100 євро для фізичної особи в одній депеші від одного відправника у міжнародних поштових відправленнях
zaHARE Опубліковано 24 Червня, 2019 в 06:28 #928 Опубліковано 24 Червня, 2019 в 06:28 В 22.06.2019 в 10:42, Carlsson сказал: ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Податкового кодексу України .... З 1 січня 2019 року по 30 червня 2019 року не є об’єктом оподаткування ... до 150 євро, а з 1 липня 2019 року - до 100 євро для фізичної особи в одній депеші від одного відправника у міжнародних поштових відправленнях Я так розумію,що поки нема механізму як ця кухня має працювати. Тому посилки більше норми проходять.
jack74 Опубліковано 24 Червня, 2019 в 06:37 #929 Опубліковано 24 Червня, 2019 в 06:37 а чого мають НЕ проходити? Сплатити митні збори - це твій обов'язок і твої проблеми... А вони потім рахуночок пришлють Чи вже відразу штраф за порушення митного законодавства і ухиляння від сплати митних зборів В нас це було б не дивно
Deemon Опубліковано 24 Червня, 2019 в 09:53 #930 Опубліковано 24 Червня, 2019 в 09:53 (змінено) 4 годин тому, jack74 сказано: А вони потім рахуночок пришлють Чи вже відразу штраф за порушення митного законодавства і ухиляння від сплати митних зборів шонібудь. якщо на посилку нараховується мито - отримувач це побачить у супровідних документах (чи повідомленні від брокера), і сплата платежів - буде підставою видачі коробочки перевізником, нікому вдогонку\потім ніяких рахунків не виставляють. 4 годин тому, zaHARE сказано: Я так розумію,що поки нема механізму як ця кухня має працювати. Тому посилки більше норми проходять. не освоїли механізму котролю кількості відправлень на 1 отримувача за 1 календарний місяць (коли була мова про 3 посилки / 30 днів), тому пішли найпростішим шляхом - урізати безмитний поріг... Змінено 24 Червня, 2019 в 10:51 користувачем Deemon 2
jack74 Опубліковано 24 Червня, 2019 в 10:05 #931 Опубліковано 24 Червня, 2019 в 10:05 10 хвилин тому, Deemon сказано: шонібудь. можливо, я ж не стверджую я в механізм не вникав. Я лише маю на увазі, що в нашій країні можна чекати будь-якого "сюрпризу" від державоньки
jack74 Опубліковано 30 Червня, 2019 в 15:48 #932 Опубліковано 30 Червня, 2019 в 15:48 (змінено) Цитувати 28.06.2019, 09:18 Посылки до 100 евро. Как изменятся правила ввоза в Украину с июля Спойлер Что происходит? С 1 июля 2019 года вступают в действие изменения Налогового кодекса, которые касаются налогообложения посылок из-за рубежа. Теперь, если стоимость товаров в посылке суммарно превышает 100 евро, получатель-физлицо обязан уплатить налог на добавленную стоимость. Раньше этот порог составлял 150 евро. Как и что нужно будет оплачивать? Официально звучит так: изменения касаются товаров в международных и экспресс-отправлениях, заходящих в Украину, суммарная стоимость которых превышает эквивалент 100 евро для одного получателя в одной депеше от одного отправителя. Дополнительных платежей будет два: НДС 20% и пошлина 10%. Все это получатель должен будет уплатить только с суммы, которая вышла за пределы 100 евро. То есть за посылку, внутри которой товаров на 140 евро - с учетом стоимости доставки - сверху нужно добавить 8 евро НДС и 4 евро пошлины. Для расчета суммы будет применяться курс НБУ, установленный на 00:00 дня подачи таможенной декларации или определения налоговых обязательств. Кого это коснется? И кого нет? Правило “100 евро” действует для физических лиц. Для юридических лиц и физических лиц-предпринимателей беспошлинный лимит остается на уровне 150 евро. Власти уверены, что изменение прежде всего повлияет на тех, кто обходит правила ввоза международных посылок. Нина Южанина, председатель Комитета ВР по вопросам налоговой и таможенной политики, заверяла, что люди, которые заказывают товары из-за рубежа для себя, не пострадают. По ее утверждению, количество посылок суммой выше 150 евро составляет лишь 1,4% от общего числа. Но 150 евро - это почти 4500 грн, цена среднебюджетного смартфона. Лимит в 100 евро отсекает этот сегмент для частных заказчиков. Хотя, как недавно сообщала Новая Почта, средний чек посылки из-за рубежа составляет $66, а средний вес - 1,6 кг. Самые популярные иностранные онлайн-магазины, в которых осуществляют покупки украинцы, - eBay (28% всех посылок), Amazon (22%) и 6pm (более 13%). На всякий случай: изменения не коснутся правил личного ввоза: суммарная стоимость ввезенных товаров - до 500 евро (до 1000 евро в аэропортах) налогом не облагается. Это если пересекать границу не чаще раза в трое суток. Если чаще, придется ограничиться суммой в 50 евро. Или уплачивать налог. Когда это было принято? Изменения приняты 23 ноября 2018 года вместе с пакетом других поправок в Налоговый кодекс. За соответствующий законопроект №9260 проголосовали 236 народных депутатов. Также был предусмотрен переходный период действия старого беспошлинного лимита в 150 евро с 1 января по 30 июня 2019 года. Среди первых предложенных изменений также было ограничение количества посылок - не больше трех в месяц на одного получателя. Однако оно не было принято. Не оправдались также опасения по введению безналогового лимита в 22 евро. Хотя сам порог все же снизили на треть. Можно ли обойти ограничения? В целом - да. Способы могут быть разные. Например, если у вас несколько товаров общей суммой больше 100 евро, есть смысл разделить их по разным посылкам. Ведь ограничения по количеству отправлений все-таки нет. Правда, вырастет стоимость доставки. Как говорилось выше, лимит для ФЛП и юрлиц не изменился. Поэтому посылки эквивалентом до 150 евро все еще можно отправлять на них. Если, конечно, такая возможность есть. Есть и старый способ - попросить отправителя занизить задекларированную стоимость. Ведь таможенники в первую очередь ориентируются на эту цифру. Однако здесь тонкая грань. Во-первых, это все-таки обман. Во-вторых, явное несоответствие суммы указанным товарам может повлечь за собой проверку посылки, ее реальной стоимости и принуждение налог все же заплатить. Но если “коррекция” суммы будет помещаться в несколько евро, может и сработать. Как это повлияет на работу почтовых операторов? Они остаются звеном, которое ответственно за уплату налога в бюджет за ввезенные и оформленные товары. За несвоевременный расчет по этим налогам почтовиков могут строго наказать: таможенные органы будут отказывать в приеме их посылки и возвращать последние отправителю. Змінено 30 Червня, 2019 в 15:50 користувачем jack74
Saddy Опубліковано 21 Липня, 2019 в 14:38 Автор #933 Опубліковано 21 Липня, 2019 в 14:38 Ну що, хто вже пробував робити замовлення після зміни митних правил? Мається на увазі замовлення, що перевищують ліміт - електроніка, одяг тощо. Митники дивляться на вартість, яку вказав китаєць в CN22, чи оцінюють самі по каталогу?
Deemon Опубліковано 21 Липня, 2019 в 15:11 #934 Опубліковано 21 Липня, 2019 в 15:11 @Saddy в тебе хоч одна китайська посилка була на митному огляді? (коробка\конверт приходить в запломбованому митницею пакеті). якщо ні - забий, шмонають європейські\американські, азіатські дрібні відправлення практично ніколи.
Saddy Опубліковано 21 Липня, 2019 в 16:10 Автор #935 Опубліковано 21 Липня, 2019 в 16:10 Не було, але завжди є статус "на митниці, чекає пред'явлення інспектору митниці".
Unknown Опубліковано 21 Липня, 2019 в 19:06 #936 Опубліковано 21 Липня, 2019 в 19:06 Теоретично зараз можуть більше перевіряти, якщо в описі слово телефон буде. Після зниження ліміту мало який телефон можна чесно (в межах ліміту) підібрати, тому їх шанси щось скосити виросли помітно. Тому мали б більше перевіряти, але як там в них з часом на це і чи матимуть бажання фактично невідомо. Чекати кілька місяців реальних відгуків...
Nana Опубліковано 31 Липня, 2019 в 20:26 #937 Опубліковано 31 Липня, 2019 в 20:26 Підскажіть, хто зможе допомогти із замовденням на Алі? Недороге замовлення - в районі 300 грн... Дякую.
nickel Опубліковано 31 Липня, 2019 в 20:38 #938 Опубліковано 31 Липня, 2019 в 20:38 10 минут назад, Nana сказал: Підскажіть, хто зможе допомогти із замовденням на Алі? Недороге замовлення - в районі 300 грн... Дякую. Можу навчити замовляти самостійно. (безкоштовно)
Nana Опубліковано 31 Липня, 2019 в 20:41 #939 Опубліковано 31 Липня, 2019 в 20:41 Так і передам безпосередньому замовнику.) Але може хтось виявить бажання допомогти? 1
flashmax Опубліковано 31 Липня, 2019 в 22:10 #940 Опубліковано 31 Липня, 2019 в 22:10 (змінено) 1 година тому, Nana сказано: Так і передам безпосередньому замовнику.) Але може хтось виявить бажання допомогти? як саме? знайти товар, кинути у кошик, зареєструвати аккаунт? Змінено 31 Липня, 2019 в 22:24 користувачем flashmax
NeoN Опубліковано 2 Серпня, 2019 в 08:40 #941 Опубліковано 2 Серпня, 2019 в 08:40 On 31.07.2019 at 23:41, Nana сказано: Так і передам безпосередньому замовнику.) Але може хтось виявить бажання допомогти? Замовити замість вас на ваш адрес?
jack74 Опубліковано 21 Жовтня, 2019 в 21:27 #942 Опубліковано 21 Жовтня, 2019 в 21:27 при відкритті диспуту коли обираєш "Товар повреждён" випадають для вибору два варіанта, "Корпус товара сломан" або "Товар доставлен повреждённым"... Хтось стикався, яка різниця? Є якісь "підводні камені", "правильний" і "неправильний" вибір?
Saddy Опубліковано 22 Жовтня, 2019 в 06:14 Автор #943 Опубліковано 22 Жовтня, 2019 в 06:14 почнемо з самого початку і основного - в тебе є відео розпаковки?
jack74 Опубліковано 22 Жовтня, 2019 в 06:40 #944 Опубліковано 22 Жовтня, 2019 в 06:40 (змінено) Нема. Цей факт може змінити відповіді на моє запитання? Змінено 22 Жовтня, 2019 в 06:49 користувачем jack74 1
Saddy Опубліковано 22 Жовтня, 2019 в 06:49 Автор #945 Опубліковано 22 Жовтня, 2019 в 06:49 5 минут назад, jack74 сказал: Це міняє відповіді на моє запитання? це може суттєво поміняти рішення модераторів алі. як на мене, краще вибирати "Товар доставлен повреждённым"
jack74 Опубліковано 22 Жовтня, 2019 в 12:04 #946 Опубліковано 22 Жовтня, 2019 в 12:04 5 годин тому, Saddy сказано: це може суттєво поміняти рішення модераторів алі. Ну це само-собою зрозуміло, якщо виставляють вибір варіанту. Тому й запитую в знаючих. 5 годин тому, Saddy сказано: як на мене, краще вибирати ... тобто точно не знаєш... ? 1
Saddy Опубліковано 22 Жовтня, 2019 в 12:08 Автор #947 Опубліковано 22 Жовтня, 2019 в 12:08 14 часов назад, jack74 сказал: Є якісь "підводні камені", "правильний" і "неправильний" вибір? щоб правильно обрати стратегію, потрібно знати який товар, яке пошкодження, яка була упаковка. поки що це розмова ні про що
jack74 Опубліковано 22 Жовтня, 2019 в 15:09 #948 Опубліковано 22 Жовтня, 2019 в 15:09 короче, не знаєш 1
Saddy Опубліковано 22 Жовтня, 2019 в 16:53 Автор #949 Опубліковано 22 Жовтня, 2019 в 16:53 (змінено) Короче, що ж ти там таке замовив, що не можеш признатися))))) Змінено 22 Жовтня, 2019 в 16:54 користувачем Saddy
jack74 Опубліковано 22 Жовтня, 2019 в 18:11 #950 Опубліковано 22 Жовтня, 2019 в 18:11 бл..., бабу надувну замовив! яка різниця шо я замовив?! Ти ж все-одно не знаєш яка відмінність в тих варіантах! Бо знав би, то написав би вже. Я ж не питаю як вести диспут! Я задав чітке запитання. Раз там є два варіанта, знач є якась відмінність! Підозрюю, що то просто "складнощі перекладу", тому й здається нам, "рускоязичним", що то начеб-то те ж саме, але 100% там є якась відмінність 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти