Перейти до змісту

Потрібна консультація по замовленню з Ali Express


Saddy

Рекомендовані повідомлення

В 06.11.2016 at 12:51, Saddy сказал:

 

Спасибо!!!!!!!!!!!!!!! Поржал конкретно!!!!!!!!! И где здесь заслуга УкрПочты??????? В чём их Акция????

 

1. Звернути увагу на товари, на яких зазначено «Безкоштовна доставка»
2. Зайти в опис товару, який Вас зацікавив
3. 3дійснити вибір способу доставки, поставивши відмітку «Ali Express Standard Shipping» або «Chine Post air Mail» з позначкою «безкоштовна доставка».
4. Орієнтовний час доставки буде вказаний для кожного способу доставки.
5. Натиснути кнопку «Придбати»

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 1,8 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

1 hour ago, Barugan said:

І так, продажі зі знижками стартували!!! Є деякі товари по бросовим цінам, а є такі, що зі знижками коштують дорожче навіть чим в нас тут на місціB)B)

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обман, однозначно. Я давно придивляюсь до одного гаджета, то зараз він коштує зі знижкою дорожче ніж раніше без знижки. У тих самих продавців. Зате "-30%" як магічний вогник.

Аналітика (контроль цін) дозволить зекономити, а не попасти в просак.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 hour ago, vaz75 said:

Я давно придивляюсь до одного гаджета, то зараз він коштує зі знижкою дорожче ніж раніше без знижки.

А ще якщо врахувати курс долара на сьогодні...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ставте на Chrome плагін "Aliexpress Shopping and Cashback" і будете мати щастя.

Біля цінника з'явиться панелька, при наведенні на яку можна буде побачити зміну цін на цей товар.

От для прикладу два скріни товару з головної сторінки. Як бачите, звичайна накрутка.

 

1.png

2.png

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 годин тому, LaMeRiLKiN сказано:

Ставте на Chrome плагін "Aliexpress Shopping and Cashback" і будете мати щастя.

Біля цінника з'явиться панелька, при наведенні на яку можна буде побачити зміну цін на цей товар.

От для прикладу два скріни товару з головної сторінки. Як бачите, звичайна накрутка.

 

 

 

щось воно ціну дивно показує

1111111.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 hours ago, rl72 said:

щось воно ціну дивно показує

 

Хм, за пів року такого глюка не зустрічав.

---

Це із-за відображення цін у грн в налаштуваннях. Поставте як на скріні і буде ОК.

1.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11-11: как прошел Всемирный день Шоппинга на АлиЭкспресс

 

Цитувати

11-11 для АлиЭкспресс

Для компании Alibaba Group все очень даже хорошо. Всего за 24 часа «черной пятницы» (как еще окрестили этот день 11-11) на АлиЭкпресс (и других сопутствующих площадках, которыми владеет Alibaba) было совершено приобретений на общую сумму, превышающую в эквиваленте 17 миллиардов 800 миллионов долларов США. Тем самым был побит рекорд предыдущего года примерно на 3.5 млрд. долларов.

 

Цитувати

11-11 для покупателей

Как мы уже писали в публикациях накануне старта самой крупной распродажи года, основной проблемой этой распродажи являлось огромное количество товаров с так называемыми «липовыми скидками». Большинство продавцов, принимающих участие во Всемирном Дне Шопинга (Холостяка) за несколько дней до оглашения праздничных прайсов на их товары существенно подняли на них цены. Очевидно, что чем больше величина скидки указана на ценнике, тем эффективней это действует на потенциальных покупателей. Данный прием не нов, но на него из года в год ведется большое количество людей.

Конечно, были и порядочные продавцы, которые не стали делать предварительное увеличение цен, но их абсолютное меньшинство. Величина скидки на их товары была не очень большой, но эта скидка была реальной.

Чаще всего продавцы, хотя и завышали предраспродажные цены, но конечная стоимость их продукции все равно была немного ниже (от 1% до 10% от изначальной). Таких предложений на всей международной площадке АлиЭкспресс было почти 50%. Только около 20% товаром можно было приобрести с реальной скидкой, превышающей 10% их настоящей стоимости. Остальные 30% товаров были награждены «фейковыми скидками», то есть скидки не было вообще, а в некоторых случаях товар продавался даже дороже от той стоимости, которая действовала до публикации анонсов перед распродажей.

Да, те, кто следил за ценами на интересующие их товары, смогли сэкономить 5-10 долларов на позиции до 100$. Такие люди знали, что им нужно и не делали необдуманных заказов. Основная же масса покупателей просто поддались праздничному ажиотажу и ярким красным ценникам.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, rl72 сказано:

Всего за 24 часа «черной пятницы» (как еще окрестили этот день 11-11

дурналістам, які пишуть про розпродажі, не зайвим було б хоча б трохи орієнтуватись в темі.

11.11 - це день одинаків (день холостяка), "чорна тяпница" - це гамериканський день розпродаж, який випадає на наступну п’ятницю після гамериканського Дня подяки, який відзначають в четвертий четвер листопада...

тому "чорна тяпниця" на Алі ще буде - 25/11/2016 ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У кого як з доставкою? Останніх пару тижнів ніяких змін, хоча по термінам мало би вже прийти.

До речі, остання посилка прийшла з повідомленням на Нову Пошту на Набережній, сказали тепер Нова Пошта перейняла від Укрпошти цю послугу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

посилка з треком ePacket-ом доставлена за 12днів, отримав на Укрпошті,

безтрекові SF-eParcel вже вдруге приходять на Нову Пошту, середній час 20днів :)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

26 minutes ago, Nazarqa said:

Нова Пошта афігєла, в доставці з Китаю написана адресна доставка до дверей, звонять, кажуть вибачте, велике навантаження курєри зайняті, тіпа ми вам послали на відділенні десь на Набережній теж вроді, звоню на гарячу лінію, кажу мали до дверей доставити, а тут крім того ще й в другому кінці міста від мене... Ще хотіли гроші здерти за переадресацію за друге відділення... Не треба їм міжнародною доставкою займатись... #НоваПоштаУжеНеТорт

імхо, то питання часу. Надіюсь шо згодом зроблять міжнародну доставку по всіх відділеннях, то тільки роботи прибавиться місцевим логістам з розподіленням посилок по луцьким відділенням.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15171024_10205405614739670_3813069170967

 

Особенно здесь раздражают Алло и Цитрус, борющиеся за эксклюзивное право возить контрабас, и поэтому считающие ваши покупки на ибее и алиэкспрессе страшной угрозой экономике Украины.

Лайк-репост, как говорится. (c)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 18.11.2016 at 18:41, Nazarqa сказано:

Нова Пошта афігєла, в доставці з Китаю написана адресна доставка до дверей, звонять, кажуть вибачте, велике навантаження курєри зайняті, тіпа ми вам послали на відділенні десь на Набережній теж вроді, звоню на гарячу лінію, кажу мали до дверей доставити, а тут крім того ще й в другому кінці міста від мене... Ще хотіли гроші здерти за переадресацію за друге відділення... Не треба їм міжнародною доставкою займатись... #НоваПоштаУжеНеТорт

Мені пердзвонювали з Набережної і запитували, чи зручно буде забрати у нас, чи відправити на інше відділення. Відправили на інше. А коли прийшов забирати, то виявилось, що мою посилку відддали іншій людині, бо "задвоївся номер"(( Але ввечері того ж дня ця людина мою посилку повернула на відділення і я її отримав. От вам і НП)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 18.11.2016 at 18:41, Nazarqa сказал:

Нова Пошта афігєла, в доставці з Китаю написана адресна доставка до дверей, звонять, кажуть вибачте, велике навантаження курєри зайняті, тіпа ми вам послали на відділенні десь на Набережній теж вроді, звоню на гарячу лінію, кажу мали до дверей доставити, а тут крім того ще й в другому кінці міста від мене... Ще хотіли гроші здерти за переадресацію за друге відділення... Не треба їм міжнародною доставкою займатись... #НоваПоштаУжеНеТорт

Где написано до дверей? На китайской наклейке, что на конверте/коробке? :D

Там просто твой адрес доставки вписан из учётки на Али.

 

Бесплатной доставки из Китая до дверей практически нет. Хотя иногда бывает, что Мист-Экспресс привозит курьерами - но это 1-2%  об общего количества заказов.

 

Хочешь сказать, что тебе УкрПошта каждую посылку приносит лично в руки? И из-за этого ты и наезжаешь на НП? ;)

 

Какая тебе разница, откуда забирать посылку - с одной почты или с другой? (разве что живёшь над отделением УкрПошты) :)

 

 

А переадресация международных посылок - бесплатная. По крайней мере до Нового года. Кроме того нет платы за то, что посылка долго лежит на отделении. Один нюанс - на 25-й рабочий день (как и с любом другим незабранным грузом) происходит утилизация посылки.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Двери-двери - потому что домашний адрес указан, система автоматом выбирает тип услуги.

 

Ехать не обязательно - есть переадресация на ближайшее отделение. Выше расписано.

 

Утилизация - это, если позволяет состояние незатребованного груза, его продажа с целью компенсации стоимости услуг перевозки и хранения, или же физическое уничтожение :)

 

 

Для разъяснения ситуации с отправкой по отделениям.

Сортировка происходит в Киеве.

Количество китайских посылок - ... чуть больше чем ... :)

Курьеры физически не могут доставить их все. Кроме того очень часто с адресатом нет связи (не отвечает, не абонент, отбивается, неверный номер, городской номер, вообще без номера). Поэтому и едут посылки на отделения.

Хотя не могу объяснить логику распределения по ним - она или рандомная, или сортировщик просто открывает карту, видит какое-то отделение (а расстояния в Луцке небольшие, пару километров по прямой) и указывает его. Он же не местный, откуда ему знать город? Да и тратить несколько минут на одну посылку, сверяя расстояния, вычисляя оптимальный маршрут, когда за час нужно обработать их не меньше сотни, и идут они не отсортироваными по городам... А кроме того вы бы видели, как называют одну и ту же улицу разные люди... Voli street, Avenue of Freedom, Volya ul., Ulica Volu, Svobobu, Volia - и прочие хз-каким языком написанные извращения :) C именами и фамилиями - аналогично. Например,  iouriy.  Или вот Duka - это Дука или Дика? Дуку я знаю, но посылка не его и не его родни. А Дика - это Эрика (если верить написанному на конверте), но связаться с ней по указанному телефону невозможно... Кстати, если кто-то её знает, попросите связаться со мной - посылка лежит уже давно... Неактуально. Найдена.

:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цитувати

Ставте на Chrome плагін "Aliexpress Shopping and Cashback" і будете мати щастя.

для Мозілла Файрфокс

плагін Aliexpress Shopping Assistant

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Nazarqa, підпишусь під кожним словом. Саме прикольно отримувати посилку тим, хто живе у селі. У мене Ківерцівський р-н, але до Ківерець 15 км. Раніше я йшов на пошту і забирав посилку, зараз треба їхати за 15 км спеціально, щоб забрати посилку вартістю 0,5$ Для чого мені така морока? На гарячій лінії кажуть, що має доставляти кур'єр під двері. На відділенні - вперше чують:D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 Ещё для информации:

 

Q. Який термін зберігання міжнародних посилок у відділенні?

A. Термін зберігання міжнародних посилок починається з дня надходження до відділення і становить 24 робочих дні. На 25 день такі вантажі переходять у власність перевізника згідно Умов Перевезення.

 

Q. Чи стягується оплата за зберігання міжнародної посилки?

A. Безкоштовним є зберігання у відділенні ТОВ «Нова пошта» упродовж 14-ти робочих днів з урахуванням дня надходження посилки у відділення Одержувача. За зберігання відправлення із 15-го робочого дня нараховується доплата.

 

Q. Що буде з посилками, з одержувачами яких неможливо зв’язатись?

A. Посилки, з одержувачами яких неможливо зв’язатись, зберігаються у відділенні протягом 24 робочих днів з з урахуванням дня надходження відправлення у відділення. На 25 день такі вантажі переходять у власність перевізника згідно Умов Перевезення.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
В 03.12.2016 at 15:35, ursa сказал:

 Ещё для информации:

 

Q. Який термін зберігання міжнародних посилок у відділенні?

A. Термін зберігання міжнародних посилок починається з дня надходження до відділення і становить 24 робочих дні. На 25 день такі вантажі переходять у власність перевізника згідно Умов Перевезення.

 

Q. Чи стягується оплата за зберігання міжнародної посилки?

A. Безкоштовним є зберігання у відділенні ТОВ «Нова пошта» упродовж 14-ти робочих днів з урахуванням дня надходження посилки у відділення Одержувача. За зберігання відправлення із 15-го робочого дня нараховується доплата.

 

Q. Що буде з посилками, з одержувачами яких неможливо зв’язатись?

A. Посилки, з одержувачами яких неможливо зв’язатись, зберігаються у відділенні протягом 24 робочих днів з з урахуванням дня надходження відправлення у відділення. На 25 день такі вантажі переходять у власність перевізника згідно Умов Перевезення.

Вже бачу корупційну складову: максимально довго невчасно повідомляти отримувача про прихід вантажу, віддати в максимально віддалене поштове відділення - тоді швидше настає 15-й день, а оскільки далеко не всі посилки мають трек, то це вигідно НП. Не повідомити отримувачу взагалі, оскільки по Україні трек важко відслідкувати, тоді отримувач поки буде вести пошук, поки відкриватиме спір з китайозами, проки розбір польотів, а за цей час може пройти 25 днів, товар пошти - вигідно нечесному працівникові, що поклав око на посилку. Я не кажу, що так є, але...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

С таким видением... Тебе не кажется, что весь мир участвует в заговоре против тебя? :D

 

Если бы преследовалась выгода - бесплатно хранились бы они 5 дней, как в случае с обычными посылками.

 

Большинство 'Китая" - сорокацентовый хлам. Офигеннейшая выгода, да :D

Всё, что имеет ценность, отправляется - прикинь, даже китайцами! - через других перевозчиков. Количество дорогих товаров невелико, а ещё они гораздо серьёзнее контролируются и отслеживаются.

 

Не сообщать...

Если указан телефон - автоматически отправляется СМС/Вайбер. И отправляется несколько раз, не только по прибытии посылки. Другое дело, что СМС может не дойти.

Кроме того клиенты прозваниваются, начиная с четвёртого дня. Тоже контролируется и нагинается :)

 

А на 25-й день посылки идут не в карман, а отправляются на центральный склад, где хранятся ещё и месяц, на протяжении которого их можно вернуть. И только потом посылка аннигилируется согласно "Умов Перевезення".

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 12.12.2016 at 08:14, ursa сказал:

С таким видением... Тебе не кажется, что весь мир участвует в заговоре против тебя? :D

"Кажется", ось і зараз оглядуюсь, чи ніхто не бачить, тай це повіломлення з TOR'а набираю... :D

 

В 12.12.2016 at 08:14, ursa сказал:

Если бы преследовалась выгода - бесплатно хранились бы они 5 дней, как в случае с обычными посылками.

 

Большинство 'Китая" - сорокацентовый хлам. Офигеннейшая выгода, да :D

Всё, что имеет ценность, отправляется - прикинь, даже китайцами! - через других перевозчиков. Количество дорогих товаров невелико, а ещё они гораздо серьёзнее контролируются и отслеживаются.

 

Не сообщать...

Если указан телефон - автоматически отправляется СМС/Вайбер. И отправляется несколько раз, не только по прибытии посылки. Другое дело, что СМС может не дойти.

Кроме того клиенты прозваниваются, начиная с четвёртого дня. Тоже контролируется и нагинается :)

 

А на 25-й день посылки идут не в карман, а отправляются на центральный склад, где хранятся ещё и месяц, на протяжении которого их можно вернуть. И только потом посылка аннигилируется   согласно "Умов Перевезення".

 

 

В 11.12.2016 at 19:54, vaz75 сказал:

Я не кажу, що так є, але...

Але, в цій пошті і не німці працюють, а українці, з яких також "зліплені" можновладці, що придумують багатомільойнні схеми розкрадання бюджету, То що їм заважає анігілювати раніше для свого співробітника за певний %. а в папірці написати правильний сторок?

А щодо центових посилок, то є ще й доларові посилки без треку :D.

Щодо СМС, то я вже десь в темах писав, що мені кілька разів не приходило СМС і ніхто по н-разів не передзвонював, поки я не почав шукати вантажі (правдв українські).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, vaz75 сказал:

Щодо СМС, то я вже десь в темах писав, що мені кілька разів не приходило СМС і ніхто по н-разів не передзвонював, поки я не почав шукати вантажі (правдв українські).

а я ждусмс тільки коли вантаж великогабаритний чи важкий й за ним треба пертися на перше відділення, в остальних випадках, чекаю два три дні (залежно з якого міста України замовляв) й сам йду на відділення о другій годині (на скільки знаю, посилки привозять десь о першій) , лише один раз промахнувся й посилки ще не було, а в основному посилка вже є, то на смс уваги не звертаю, часом приходило постфактум, часом ні. Міжнародних через Нову пошту не отримував ще, тому по темі сказати нема що :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зареєструвався на НП, і в мобільному додатку бачу всі посилки, і які відправляю, і які мені висилають. Там і статус посилок добре видно. Повідомлення про отримання посилок приходять на додаток і на вайбер.

Надіслано від мого X5, використовуючи Tapatalk

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щось трекові посилки 11.11. невідомо де застряли. 

Дві (Гонконг пост та Естонську пошту) приїхали минулого тижня відповідно на Укрпошту та міст експрес.

Ще дві трекові (через PostNL та чайна пост) 30.11 та 29.11 виїхали/вилетіли  в країну призначення і ні слуху ні духу.

При чому ще одна посилка куплена 30.11. в того ж самого покупця і відправлена тим же PostNL, уже 15.12 трекнулась в Києві ММПО

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...