Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

може, суть продажі в тому, що компостери кожного тролейбуса мають відбиток, відмінний від всіх інших? ;)

так було завжди.

Просто чоловік має на увазі, що квиток куплений у водія / кондуктора 12-ки - не проканає у 15-ці.

Різні у них С/Н.

та з компостером серійний номер якраз не має значення, і квиток, закомпостований в тролейбусі №199 на 12-му маршруті, буде недійсний в №197 на тому ж 12-му маршруті (і на будь-якому маршруті, квиток дійсний саме в тролейбусі, де був закомпостований). тому квитки можна купувати будь-де, і в будь-якій кількості - вони будуть дійсні на будь-якому маршруті до компостування.

а "фішка" з с/н - це діюча система продаж без компостера в Луцьку, коли квиток дійсний тільки покупки, і тільки в місці продажу.

а ми ж говоримо про новшества без кондукторів і про встановлення компостерів?

до речі, у Львові квитки на електротранспорт можна купувати і в терміналах самообслуговування на зупинках (типу і-Бокс) ;)

а у водія в трамваї можна купити скільки завгодно квитків. і серійний номер не має значення - їх можна компостувати в будь-якому іншому трамваї на будь-якому маршруті.

так що варіантів продажу квитків є купа.

  • +1 1
Опубліковано

та з компостером серійний номер якраз не має значення, і квиток, закомпостований в тролейбусі №199 на 12-му маршруті, буде недійсний в №197 на тому ж 12-му маршруті (і на будь-якому маршруті, квиток дійсний саме в тролейбусі, де був закомпостований). тому квитки можна купувати будь-де, і в будь-якій кількості - вони будуть дійсні на будь-якому маршруті до компостування.

А я про що?

 

 

а ми ж говоримо про новшества без кондукторів і про встановлення компостерів?

Ми повертаємося у СРСР. І компостер - далеко не новшество.

Зараз ті, що повідкручували і поздавали на металобрухт, будуть викупляти назад !:lol:

Опубліковано

та з компостером серійний номер якраз не має значення, і квиток, закомпостований в тролейбусі №199 на 12-му маршруті, буде недійсний в №197 на тому ж 12-му маршруті (і на будь-якому маршруті, квиток дійсний саме в тролейбусі, де був закомпостований). тому квитки можна купувати будь-де, і в будь-якій кількості - вони будуть дійсні на будь-якому маршруті до компостування.

А я про що?

а ми ж говоримо про новшества без кондукторів і про встановлення компостерів?

 vetalforever переживає за те, що не зможе купити в переповненому тролейбусі квиток у водія, а кожен квиток має індивідуальний серійний номер, і тому буде недійсний на іншому маршруті:

 

кондуктора тримати на кожен тролейбус це дорогувато виходить.

Я тобі більше скажу.  3 водія і 3 кондуктора на один тролейбус. Бо робота позмінна.

Якщо не буде кондукторів - не будуть купувати квитки.  Якщо компостер, то буде як в радянські часи. Квиток купив і їздиш поки раптом не зайде контролер. Тоді компасуєш.

 

на квитках уже є серійні номера і  у водія є облік, який інтервал він продав за рейс. Так що не думаю, шо савдепія пройде. +1 до компостерів.

 

Але от зайшов я на задні двері в годину пік... як же мені дістатися до кабіни водія?

я звернув увагу на те, що С/Н не має значення, квитки таки можна купити про запас, а не передавати за проїзд через весь переповнений салон, і тим більше не треба діставатись до кабіни водія кожного разу.

я про це - не має значення серійний номер, має значення відбиток компостера.

а ти про що? :)

п.с. А щоб не повертатись у СРСР - хотілося б компостери, як в Любліні - електронні, з принтом дати й часу компостування (вони ж працюють з "багаторазовими" електронними квитками-проїзними).

Опубліковано

п.с. А щоб не повертатись у СРСР - хотілося б компостери, як в Любліні - електронні, з принтом дати й часу компостування (вони ж працюють з "багаторазовими" електронними квитками-проїзними).

Ти ж розумієш, що реалізація в нас - буде через жопу. Нам до любліна - срати і срати.

Як пояснити бабульці овер 75 років, що вона може їхати лише 10 хв. Із квитком? І щоб їхати ще 3 хв. Потрібно доплатити.

Опубліковано

Був в одній країні, так там були одноразові квитки (коштували 2,20 евро) і квитки на цілий день (2,80 евро). Непогана така система, як на мене. Квитки купувались при вході в автобус, у водія. Народу уйма, в основном туристи, все злагоджено, без затримок. Це те, що я бачив. (правда,вхід через передні двері там був дуже широкий).

Опубліковано

Близько 13.00. Зупинка "5 школа". Тролейбус № 12 зупинився на зупинці. Позаду їде тролейбус № 9. Зупинився перед зупинкою, так як маршрутки заважали зупинитись на зупинці, але двері не відчинив. Попередній тролейбус (№ 12) поїхав, маршрутки теж. Тролейбус № 9 і собі поїхав не випустивши пасажирів на зупинці і не дав змоги зайти тим, хто хотіли

Опубліковано

lilechka, та ж 9ка коли доїжає до кільця біля фуршету і повертає до авторинку, можна стільки наслухатись як панікують всі і вся а потом давай "жалітись" на всіх

Опубліковано

lilechka, та ж 9ка коли доїжає до кільця біля фуршету і повертає до авторинку, можна стільки наслухатись як панікують всі і вся а потом давай "жалітись" на всіх

І правильно роблять. Особливо "класно", коли проїхавши перехрестя біля КРЗ, тролейбус там зупиняється на обід. Моя мама з важкими сумками після дачі вже 2 рази так попала.

Опубліковано

Так писали, що мають назад повернути стару схему Тр8 і Тр9, навіть сам мер говорив про цю необхідність.

Опубліковано

Заступник міського голови Сергій Григоренко на засіданні комісії з питань майна та приватизації у середу, 2 грудня, розповів, що транспорт у місті розвиватимуть, зважаючи й на екологічний аспект.

Міська рада планує збільшити кількість тролейбусів у місті. Для цього мають намір взяти кредит на суму в 10 мільйонів євро. Це дозволить закупити тролейбуси вітчизняних виробників. Окрім того, планують і купувати вживані тролейбуси з Польщі.

Опубліковано

кредит на суму в 10 мільйонів євро. Це дозволить закупити тролейбуси вітчизняних виробників

1 людський тролейбус = 5 млн грн.

Опубліковано

 

кредит на суму в 10 мільйонів євро. Це дозволить закупити тролейбуси вітчизняних виробників

1 людський тролейбус = 5 млн грн.

 

 

за який час він відіб'ється?

він стільки прослужить?

Опубліковано

за який час він відіб'ється?
Н

ніколи.

з тим, як зараз виплачують субвенції і тим, як народ платить за проїзд.

Опубліковано

От порахуй, скільки потрібно провезти пасажирів, щоб відбити 5 млн грн.

Навіть без врахування витрат на ЗП та електроенергію.

Потім помнож цю цифру на 2, бо добра половина їздить  нахаляву .

 

 


сам відповім - 2 857 000 з гаком пасажирів.

Це ті, що платять!

 

 


таку кількість пасажирів можна провести (тільки цей тролейбус рахуємо) за :

 

2 857 000 / 12 годин (зміна) = 238 000 годин. / 24 / 365 = 27 років.

 

Ніби все правильно. Чи я десь промахнувся?

 

Опубліковано

От порахуй, скільки потрібно провезти пасажирів, щоб відбити 5 млн грн.

Навіть без врахування витрат на ЗП та електроенергію.

Потім помнож цю цифру на 2, бо добра половина їздить нахаляву .

2 857 000 / 12 годин (зміна) = 238 000 годин. / 24 / 365 = 27 років.

А скільки пасажирів тролейбус перевозить за зміну?

Тоді, скільки змін треба відпрацювати тролейбусу, щоб перевезти 2 857 000 пасажирів?

Якщо (умовно) тролейбус за зміну перевезить 100 платних пасажирів, то йому треба відпрацювати 28 570 змін, що становить 28 570 / 365 = 78 років (це - умовний приклад, виходячи саме зі 100 пасажирів на зміну, і відсутності простоїв через поломки).

Якщо в тролейбуса 10 рейсів на добу, і на кожному рейсі продано 100 квитків (тобто 1000 за зміну), то достатньо 2 857 днів, що менше 8-ми років.

Поки ми не знаємо кількості платних пасажирів на рейс і кількості рейсів - показник окупності нового тролейбуса схожий на сферичного коня у вакуумі. І тим більше - поки ніхто не веде обліку пільгових пасажирів. Є тільки слова: Так зі слів директора ЛПЕ Анатолія Тимощука, у 2014 рік підприємство перевезло 22,5 млн. пасажирів, із яких близько 5 млн. – пасажири, які оплачують за проїзд, а 17,5 млн. – пільговики.

Спочатку треба монетизувати пільги, а вже потім траліки купувати

  • +1 1
Опубліковано

Поки ми не знаємо кількості платних пасажирів на рейс і кількості рейсів - показник окупності нового тролейбуса схожий на сферичного коня у вакуумі.

Ну, теорнтично, можна взнати. Але це ми рахуємо виключно окупність. А ЗП людям? А податки? А електрика?

Як каже наша бух-ша, з кожної заробленої гривні, потрібно гривню і 5 копійок заплатити податків:)

 

Аж самому стало цікаво. Піду спитаюся яка буде окупність тролейбкса. Скільки років.

Опубліковано

Є тільки слова: Так зі слів директора ЛПЕ Анатолія Тимощука, у 2014 рік підприємство перевезло 22,5 млн. пасажирів, із яких близько 5 млн. – пасажири, які оплачують за проїзд, а 17,5 млн. – пільговики.

Ну от. тоді правда, було лише 20+ тролейбусів. Зараз майже 50. Кількість людей збільшиться / збільшилась.

Але на той момент можна порахувати.

Тобто рік - 5 млн оплачених пасажирів. і 20 тролейбусів. тобто 1 тролейбус за рік провозить 250 000 пасажирів.

Зміни не мають значення. Просто за рік. Якщо взяти цю цифру, то потрбіно 20 років. якщо врахувати ЗП і податки, то цифра збільшиться.

Напевно вдвічі.

Опубліковано

потрбіно 20 років. якщо врахувати ЗП і податки, то цифра збільшиться. Напевно вдвічі.

 

Я таки правий. Товариш підтвердив інформацію. Окупність ( із всіма відрахуваннями)  складе близько 40 років :)

Навіть на сьогоднішній день.

Не секрет, але за цей рік (прогноз) кількість перевезених пасажирів складе близько 30 млн. Це за останні роки найбільший показник.

 

Опубліковано

хочете нові тролейбуси, як в  Польщі, то давайте проїзд як в Польщі зробимо. 2-3-5 євро!

І тролейбуси окупляться і комфрт буде і все-все-все.

Опубліковано

якби пільговики платили там хоча б

Стільки - скільки платять всі інші. Арифметика проста. Вище були цифри. Із 100 % перевезених пасажирів (третина!!!!) ~30-35% - платять. Решта - пільговики. Тобто можна уявити скільки недозаробляє підприємство і місто ,відповідно.

тобто із 30 млн за цей рік (як планується)  - 10 млн - платять. Решта 20 - пільговики. а це в грошах - 1,75*20 000 000 = 35 млн грн! Разом - усі 30 млн перевезених пасажирів - 52 млн. Мінус студенти і діти (вони хай по 1 грн.) то хай 40 млн лишиться. (середній 1,37 грн).

 

А для того, щоб пільговики платили (а це рішення відклали до нового року!) потрібно додати їм до пенсій по ~80  грн. це 24 робочих дня * 3,5 (1,75 туди + 1,75 назад). І це не потрібно державі виплачувати субвенцій містам на них.

А пенсіонер сам вирішить - їхати чи ні. Бо це ж таке солодке радянське слово - Халява!

Вони добиваються безоплатного проїзду, замість добиватися збільшення пенсій! Абсурд.



хоча б 50 коп.

Теж варіант. 10 млн грн в рік. Чимала сума все одно.

Якщо пройдуть нововведення із компостерами. То штат кондукторів зменшиться в рази. А відповідно і видатки на  ЗП. А відповідно і довше можна не підіймати плату на проїзд.

Опубліковано

Так зі слів директора ЛПЕ Анатолія Тимощука, у 2014 рік підприємство перевезло 22,5 млн. пасажирів, із яких близько 5 млн. – пасажири, які оплачують за проїзд, а 17,5 млн. – пільговики.

 

Интересно - а кто и как подсчитал количество льготников? Ни разу не видел тёти с блокнотиком, которая ставит палочки, когда входит пассажир...

Цифры с потолка? :)

Опубліковано

Интересно - а кто и как подсчитал количество льготников?Цифры с потолка? :)

Ні.

Якщо цікаво - можу тобі взнати методику підрахунку.

Опубліковано

 

Так зі слів директора ЛПЕ Анатолія Тимощука, у 2014 рік підприємство перевезло 22,5 млн. пасажирів, із яких близько 5 млн. – пасажири, які оплачують за проїзд, а 17,5 млн. – пільговики.

 

Интересно - а кто и как подсчитал количество льготников? Ни разу не видел тёти с блокнотиком, которая ставит палочки, когда входит пассажир...

Цифры с потолка? :)

Там, здається, беруться цифри чи то абсолютні чи то у % (до загальної чисельності мешканців) пільгових категорій громадян, які проживають у місті.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...