Ukrainec Опубліковано 1 Червня, 2015 в 14:09 #651 Опубліковано 1 Червня, 2015 в 14:09 Не сідати в рядомзупинившийся тролейбус при більш ніж двухкратній економії - це брєд!
BkSeo Опубліковано 1 Червня, 2015 в 14:10 #652 Опубліковано 1 Червня, 2015 в 14:10 Це те, що вони почали зупинятися на маршрутних зупинках.Угу, особливо недоречна зупинка зупинка на пр.Молоді, біля дитячого майданчика. Коли зупиняється тролейбус, то купа проблем як для пішоходів, які переходять дорогу через "зебру", так і для водіїв, які через тролейбус, або маршрутку - не бачать чи є хтось на переході чи ні...
Lisovic Опубліковано 1 Червня, 2015 в 14:13 #653 Опубліковано 1 Червня, 2015 в 14:13 Це вже давно так зробили, десь після того як замінили 15-ки на тролів, але зупиняється не на всіх а лише на чітко визначених. ІМХО правильний хід, це дасть змогу збільшити конкурентноздатність. Хоча деякі зупинки ІМХО не дуже вдало вибрані.
BkSeo Опубліковано 1 Червня, 2015 в 14:14 #654 Опубліковано 1 Червня, 2015 в 14:14 Хоча деякі зупинки ІМХО не дуже вдало вибрані.я саме це і мав на увазі
TFA Опубліковано 11 Червня, 2015 в 21:29 #655 Опубліковано 11 Червня, 2015 в 21:29 Виїхав нині один із 3-х новоприбулих Єльчів, сьогодні був на Тр5:http://transphoto.ru/photo/816084/ 1
alexvvv Опубліковано 12 Червня, 2015 в 06:42 #656 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 06:42 А чому з них не здирають ту польську рекламу? їх потрібно буде після цього фарбувати - на це потрібні додаткові кошти
Zheny@ Опубліковано 12 Червня, 2015 в 12:44 #657 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 12:44 їх потрібно буде після цього фарбувати Або переклеїти своїми лого, чи рекламю. Є бажання подати рекламу на тролейбус?
SaShurik Опубліковано 12 Червня, 2015 в 15:06 #658 Опубліковано 12 Червня, 2015 в 15:06 Ще 2 старіших притягнуть і все, нажаль в Любліні більше брати нічого. Рівне перехопило перед нами партію в 10 шт.
TFA Опубліковано 13 Червня, 2015 в 20:38 #659 Опубліковано 13 Червня, 2015 в 20:38 Щодо Рівного: 14-ки хороші машини (№101 і 153 на фото вище), кращі ніж ЗіУ - це однозначно.Вчора виїхали решта 2 Єльчі:http://piccy.info/view3/8343903/ac9d0d73101ab65beb14a9ec3e7686bd/orig/http://transphoto.ru/photo/816274/Ще 2 старіших притягнуть і все, нажаль в Любліні більше брати нічого. Рівне перехопило перед нами партію в 10 шт.Хай Шкоди почнуть брати, вже багато міст бере їх, машини хороші, але поки вони надумають, то вже і брати нічого буде.
Black Опубліковано 14 Червня, 2015 в 13:08 #660 Опубліковано 14 Червня, 2015 в 13:08 (змінено) І в нас ще жаліються на наш громадський транспорт...Бо ти на нормальному не їздив...Ці тролейбуси з Польщі мені подобаються більше за наші. Ще б повноцінні автобуси б/в MAN, Mercedes замість цих кончених недоробок богданів і еталонів. Систему електронних квитків досі не запустили, бо це не вигідно перевізникам, влада вважає систему "Передаст" і кондукторів прогресивнішою, тому відмінила компостери і не впроваджує електронні квитки. Змінено 14 Червня, 2015 в 13:18 користувачем Black
Factory Опубліковано 14 Червня, 2015 в 13:27 #661 Опубліковано 14 Червня, 2015 в 13:27 Шановний Black, чим вже так наболіли Вам тролейбуси богдани? невже єлчі зручніші, я розумію вони дешеві бо бв і продаються як металобрухт але порівнюючи єлча і богдана то наші будуть кращі, я в цих тролейбусах відкатав студенство і знаю що кажу
Ha3aP Опубліковано 14 Червня, 2015 в 13:36 #662 Опубліковано 14 Червня, 2015 в 13:36 Гадаю Black має на увазі ЮМЗ.
Саня Опубліковано 14 Червня, 2015 в 16:02 #663 Опубліковано 14 Червня, 2015 в 16:02 Ще б повноцінні автобуси б/в MAN, Mercedes замість цих кончених недоробок богданів і еталонів. Взагалі-то Black про автобуси написав, а не про тролейбуси БогданІ про систему оплати проїзду правильно згадав. 1
Factory Опубліковано 14 Червня, 2015 в 16:20 #664 Опубліковано 14 Червня, 2015 в 16:20 ну скажем так, є деякі водії які нормально обїжджають вибоїни а деякі особини дибивають коробу і підвіску,але про вид автобусів я згоден 15(бувші) невдались разом із масінькіми 69чого вже нескажеш про 92 і 20110(20111) -ті що на рожище ходять, двойка зеленаза облік пасажирів гарно підмічено але як тоді нормально заробить водій?
Ha3aP Опубліковано 14 Червня, 2015 в 16:23 #665 Опубліковано 14 Червня, 2015 в 16:23 Ще б повноцінні автобуси б/в MAN, Mercedes замість цих кончених недоробок богданів і еталонів.Взагалі-то Black про автобуси написав, а не про тролейбуси БогданІ про систему оплати проїзду правильно згадав. Взагалі-то про тролейбуси, про автобуси було сказано вже потім.Ці тролейбуси з Польщі мені подобаються більше за наші.
Factory Опубліковано 14 Червня, 2015 в 16:34 #666 Опубліковано 14 Червня, 2015 в 16:34 ага були внас "маленькі і прикольні китайці" їздили по маршруту 47 і рожище, хватило були б у нас такі як на фото то інша справа, хоча і їм би бисто ходову вгробили
Саня Опубліковано 14 Червня, 2015 в 16:44 #667 Опубліковано 14 Червня, 2015 в 16:44 З якою метою там ці автобусики використовуються? Це якийсь екскурсійний маршрут по Piazza del Popolo?
swmarmalade Опубліковано 14 Червня, 2015 в 18:56 #668 Опубліковано 14 Червня, 2015 в 18:56 Вибачте за офф-топ. А це "неповноцінні" автобуси, які ми з дружиною зустріли на вулицях Вічного міста. Такі маленькі, прикольні . Так. Фігуру жінки ми вже оцінили. Дайош фото обличчя !!! 2
TFA Опубліковано 14 Червня, 2015 в 19:11 #669 Опубліковано 14 Червня, 2015 в 19:11 Шановний Black, чим вже так наболіли Вам тролейбуси богдани? невже єлчі зручніші, я розумію вони дешеві бо бв і продаються як металобрухт але порівнюючи єлча і богдана то наші будуть кращі, я в цих тролейбусах відкатав студенство і знаю що кажудумаю він не про зелені богдани говорив, в них нормально їхати, а про ті старі, що коли їде все трясе й гуде. якби не ті польські, то не знаю в чому б вже їздилиПольські тролейбуси - не панацея. Ви не бачили, в якому стані кузов у них, особливо перша партія (№№210-219). Там вже більшості їм повністю переварювали каркас. Вийшло, що проміняли шило на мило, за ті кошти могли би своє підняти і був би той самий ефект. А вони їх набрали, а списати не можна, треба було робити їх, тому і посписували багато ЗіУ, які реально було підняти. 1
Black Опубліковано 15 Червня, 2015 в 07:47 #670 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 07:47 (змінено) По перше, не "тикайте" незнайомим людям. А по друге, звідки Вам знати на чому я їздив, а на чому ні? До Вашого відома, я був у багатьох країнах світу, скоріше за все, більше ніж Ви, так як в минулому був моряком дальнього плавання, да і зараз люблю подорожувати, в чому собі не відказую. Так що повірте мені, їздив я на багатьох видах громадського транспорту різних країн (включаючи фунікулери, швидкісні поїзди та двоповерхові автобуси), де Wi-Fi, кондиціонер і пневмопідвіска (приміром) являється не опцією, а данністю.Ну тоді як ви можете називати богдани і еталони нормальним транспортом??? Коли автолюкс Київ - Львів їздив через Луцьк, вони використовували автобуси, яким років біля 20, то я краще буду їздити на таких б/в, чим на наших нових. Звісно це приклад туристичного автобуса, але є аналогічні і для міського транспорту.Для міської влади не проблема запустити нормальний транспорт і електронну систему оплати проїзду - поставити вимоги перевізникам і підняти відповідно вартість проїзду. Відповідно транспорту потрібно буде вдвічі менше, а це і екологія, менше навантаження на покриття і менший трафік. І не буде цих "передайте будь-ласка", "там ззаду зайшли і не заплатили", цих автоперегонів між маршрутчиками від зупинки до зупинки. І повинен бути графік і автобус повинен приїхати на зупинку і постояти хвилину, а не закривати двері, коли людина тільки ступила на сходинку, бо ззаду доганяє інша маршрутка вже. Нинішня система деградувала порівняно навіть з совковою, нам вішали монітори в маршрутках для реклами, GPS ставили, зупинки озвучували, але головного не реалізовано і в планах нема. Змінено 15 Червня, 2015 в 08:01 користувачем Black 1
Саня Опубліковано 15 Червня, 2015 в 13:15 #671 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 13:15 YouRich, чому рівнятися на гірше? Треба прагнути до кращого.
Zheny@ Опубліковано 16 Червня, 2015 в 07:25 #672 Опубліковано 16 Червня, 2015 в 07:25 Потрібно тоді йти в органи влади (чи куди там ще) і вимагати покращення Майдан 2.0 багато що змінив? Вимагали.
Саня Опубліковано 16 Червня, 2015 в 07:47 #673 Опубліковано 16 Червня, 2015 в 07:47 Саня, треба. Хіба ж я проти . Але що дасть писанина тут на форумі? Потрібно тоді йти в органи влади (чи куди там ще) і вимагати покращення Толку вимагати з когось, якщо самі змінюватись не готові?
alexvvv Опубліковано 17 Червня, 2015 в 09:31 #674 Опубліковано 17 Червня, 2015 в 09:31 У виконкомі Луцької міськради підготували проект рішення про підняття вартості проїзду в тролейбусах із 1,25 гривні до 1,75http://toplutsk.com/biznews-news_11367.html
justice777 Опубліковано 22 Червня, 2015 в 12:29 #675 Опубліковано 22 Червня, 2015 в 12:29 Богдан завершил поставку троллейбусов в польский Люблин Богдан полностью выполнил контрактные обязательства и поставил польскому партнеру последние 5 троллейбусов из 38 "Богдан-Ursus" Т70116. На днях эти машины прибыли в польский город Люблин - сообщил экс-заместитель министра инфраструктуры Александр Кава. Люблинские "Богданы" оборудованы автономным ходом, который позволяет прокладывать новые маршруты даже там где нет контактной сети. Эти троллейбусы имеют систему "приседания" на остановках, что позволяет более комфортно заходить в салон, поскольку троллейбус на несколько сантиметров наклоняется правым бортом и приближается к бордюру остановки. А также эти "Богданы" имеют энергосберегающую систему открывания дверей, которая позволяет на остановке открывать только те двери, которыми собираются воспользоваться пассажиры - это позволяет эффективнее сохранять температуру в салоне. Это был первый крупный прорыв Богдана на европейский рынок. Производителю в кооперации с местной фирмой Ursus удалось выиграть тендер на поставку троллейбусов в Люблин и полностью его выполнить. Показательно, что списанные из Люблина троллейбусы, которые сейчас меняют на новенькие "Богданы" отправятся в Луцк, где собственно и находится завод "Богдан Моторс" 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти