Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

Не сідати в рядомзупинившийся тролейбус при більш ніж двухкратній економії - це брєд!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це те, що вони почали зупинятися на маршрутних зупинках.

Угу, особливо недоречна зупинка зупинка на пр.Молоді, біля дитячого майданчика. Коли зупиняється тролейбус, то купа проблем як для пішоходів, які переходять дорогу через "зебру", так і для водіїв, які через тролейбус, або маршрутку - не бачать чи є хтось на переході чи ні...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це вже давно так зробили, десь після того як замінили 15-ки на тролів, але зупиняється не на всіх а лише на чітко визначених. ІМХО правильний хід, це дасть змогу збільшити конкурентноздатність. Хоча деякі зупинки ІМХО не дуже вдало вибрані.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Виїхав нині один із 3-х новоприбулих Єльчів, сьогодні був на Тр5:

http://transphoto.ru/photo/816084/

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чому з них не здирають ту польську рекламу?

їх потрібно буде після цього фарбувати - на це потрібні додаткові кошти :)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

їх потрібно буде після цього фарбувати

Або переклеїти своїми лого, чи рекламю.

Є бажання подати рекламу на тролейбус? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще 2 старіших притягнуть і все, нажаль в Любліні більше брати нічого. Рівне перехопило перед нами партію в 10 шт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щодо Рівного: 14-ки хороші машини (№101 і 153 на фото вище), кращі ніж ЗіУ - це однозначно.

Вчора виїхали решта 2 Єльчі:

http://piccy.info/view3/8343903/ac9d0d73101ab65beb14a9ec3e7686bd/orig/

http://transphoto.ru/photo/816274/

Ще 2 старіших притягнуть і все, нажаль в Любліні більше брати нічого. Рівне перехопило перед нами партію в 10 шт.

Хай Шкоди почнуть брати, вже багато міст бере їх, машини хороші, але поки вони надумають, то вже і брати нічого буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І в нас ще жаліються на наш громадський транспорт...

Бо ти на нормальному не їздив...

Ці тролейбуси з Польщі мені подобаються більше за наші. Ще б повноцінні автобуси б/в MAN, Mercedes замість цих кончених недоробок богданів і еталонів. Систему електронних квитків досі не запустили, бо це не вигідно перевізникам, влада вважає систему "Передаст" і кондукторів прогресивнішою, тому відмінила компостери і не впроваджує електронні квитки.

Змінено користувачем Black
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шановний Black, чим вже так наболіли Вам тролейбуси богдани? невже єлчі зручніші, я розумію вони дешеві бо бв і продаються як металобрухт але порівнюючи єлча і богдана то наші будуть кращі, я в цих тролейбусах відкатав студенство і знаю що кажу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще б повноцінні автобуси б/в MAN, Mercedes замість цих кончених недоробок богданів і еталонів.

Взагалі-то Black про автобуси написав, а не про тролейбуси Богдан

І про систему оплати проїзду правильно згадав.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну скажем так, є деякі водії які нормально обїжджають вибоїни а деякі особини дибивають коробу і підвіску,

але про вид автобусів я згоден 15(бувші) невдались разом із масінькіми 69

чого вже нескажеш про 92 і 20110(20111) -ті що на рожище ходять, двойка зелена

за облік пасажирів гарно підмічено але як тоді нормально заробить водій?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще б повноцінні автобуси б/в MAN, Mercedes замість цих кончених недоробок богданів і еталонів.

Взагалі-то Black про автобуси написав, а не про тролейбуси Богдан

І про систему оплати проїзду правильно згадав.

Взагалі-то про тролейбуси, про автобуси було сказано вже потім.
Ці тролейбуси з Польщі мені подобаються більше за наші.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ага були внас "маленькі і прикольні китайці" їздили по маршруту 47 і рожище, хватило

були б у нас такі як на фото то інша справа, хоча і їм би бисто ходову вгробили

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З якою метою там ці автобусики використовуються? Це якийсь екскурсійний маршрут по Piazza del Popolo?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вибачте за офф-топ. А це "неповноцінні" автобуси, які ми з дружиною зустріли на вулицях Вічного міста. Такі маленькі, прикольні :_02: .

7334677.jpg

Так. Фігуру жінки ми вже оцінили. Дайош фото обличчя :) !!!

  • -1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шановний Black, чим вже так наболіли Вам тролейбуси богдани? невже єлчі зручніші, я розумію вони дешеві бо бв і продаються як металобрухт але порівнюючи єлча і богдана то наші будуть кращі, я в цих тролейбусах відкатав студенство і знаю що кажу

думаю він не про зелені богдани говорив, в них нормально їхати, а про ті старі, що коли їде все трясе й гуде. якби не ті польські, то не знаю в чому б вже їздили

Польські тролейбуси - не панацея. Ви не бачили, в якому стані кузов у них, особливо перша партія (№№210-219). Там вже більшості їм повністю переварювали каркас. Вийшло, що проміняли шило на мило, за ті кошти могли би своє підняти і був би той самий ефект. А вони їх набрали, а списати не можна, треба було робити їх, тому і посписували багато ЗіУ, які реально було підняти.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По перше, не "тикайте" незнайомим людям. А по друге, звідки Вам знати на чому я їздив, а на чому ні? До Вашого відома, я був у багатьох країнах світу, скоріше за все, більше ніж Ви, так як в минулому був моряком дальнього плавання, да і зараз люблю подорожувати, в чому собі не відказую. Так що повірте мені, їздив я на багатьох видах громадського транспорту різних країн (включаючи фунікулери, швидкісні поїзди та двоповерхові автобуси), де Wi-Fi, кондиціонер і пневмопідвіска (приміром) являється не опцією, а данністю.

Ну тоді як ви можете називати богдани і еталони нормальним транспортом??? Коли автолюкс Київ - Львів їздив через Луцьк, вони використовували автобуси, яким років біля 20, то я краще буду їздити на таких б/в, чим на наших нових. Звісно це приклад туристичного автобуса, але є аналогічні і для міського транспорту.

Для міської влади не проблема запустити нормальний транспорт і електронну систему оплати проїзду - поставити вимоги перевізникам і підняти відповідно вартість проїзду. Відповідно транспорту потрібно буде вдвічі менше, а це і екологія, менше навантаження на покриття і менший трафік. І не буде цих "передайте будь-ласка", "там ззаду зайшли і не заплатили", цих автоперегонів між маршрутчиками від зупинки до зупинки. І повинен бути графік і автобус повинен приїхати на зупинку і постояти хвилину, а не закривати двері, коли людина тільки ступила на сходинку, бо ззаду доганяє інша маршрутка вже. Нинішня система деградувала порівняно навіть з совковою, нам вішали монітори в маршрутках для реклами, GPS ставили, зупинки озвучували, але головного не реалізовано і в планах нема.

Змінено користувачем Black
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потрібно тоді йти в органи влади (чи куди там ще) і вимагати покращення :0151:

Майдан 2.0 багато що змінив? Вимагали.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Саня, треба. Хіба ж я проти :_02: . Але що дасть писанина тут на форумі? Потрібно тоді йти в органи влади (чи куди там ще) і вимагати покращення :0151:

Толку вимагати з когось, якщо самі змінюватись не готові?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У виконкомі Луцької міськради підготували проект рішення про підняття вартості проїзду в тролейбусах із 1,25 гривні до 1,75

http://toplutsk.com/biznews-news_11367.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Богдан завершил поставку троллейбусов в польский Люблин

1434971523dhAA_l.jpgБогдан полностью выполнил контрактные обязательства и поставил польскому партнеру последние 5 троллейбусов из 38 "Богдан-Ursus" Т70116. На днях эти машины прибыли в польский город Люблин - сообщил экс-заместитель министра инфраструктуры Александр Кава. 1431932976ZMJ8_h.jpg

Люблинские "Богданы" оборудованы автономным ходом, который позволяет прокладывать новые маршруты даже там где нет контактной сети. Эти троллейбусы имеют систему "приседания" на остановках, что позволяет более комфортно заходить в салон, поскольку троллейбус на несколько сантиметров наклоняется правым бортом и приближается к бордюру остановки. А также эти "Богданы" имеют энергосберегающую систему открывания дверей, которая позволяет на остановке открывать только те двери, которыми собираются воспользоваться пассажиры - это позволяет эффективнее сохранять температуру в салоне.

1388078536EEla_h.jpg

Это был первый крупный прорыв Богдана на европейский рынок. Производителю в кооперации с местной фирмой Ursus удалось выиграть тендер на поставку троллейбусов в Люблин и полностью его выполнить.

Показательно, что списанные из Люблина троллейбусы, которые сейчас меняют на новенькие "Богданы" отправятся в Луцк, где собственно и находится завод "Богдан Моторс"

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...