Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Як на мене запровадження нових маршрутів тільки на краще. Це завжди можна зробити в тестовому режимі(Як це було з 15-ками автобусами) і потім прийняти рішення.

П.С. Якби не бабульки (така велика кількість) тралік був би ідеальним варіантом.

Опубліковано

як на мене 15 тролейбуси повинні бути платними для всіх, для бабульок теж. вони ж як заміна 15 автобусу

Опубліковано (змінено)

Туди немає тролейбусної лінії електропередач))

так і в Гаразджу колись не було, і на Вересневе.... Луцьк - розбудовується і з часом на Рованці, навіть дуже потрібний буде тролейбус...

Повторюсь, питання в тому, щоб пустити тролейбус, там де він треба, а не для "галочки". От наприклад, як я бачу цю новину - пустили з 40-го в Гаразджу одну-дві машини, витрат майже ніяких, а у "звіті" можна написати приблизно таке - "завдяки вдалому керівництву Луцької Міської Ради та ЛПЕ, в наш складний час - вдалось не тільки зберегти наявні маршрути,але і збільшити їх кількість..." це я так, приблизно накидав заголовок...

і хтось, за такий "заголовок" - отримає свої "бонуси", хтось у вигляді премії, хтось у вигляді голосів виборців, а по суті - нічого кардинально не змінилось, пустили тролейбуси, по тих самих проводах...

Змінено користувачем BkSeo
Опубліковано

ну блін, я розумію тебе, але поясни мені: Який сенс пускати Тролейбус, який перевезе пасажирів на короткій дистанції?

Він повинний проїхатися містом, особливо центром, забрати народ після роботи і завезти куда їм там треба за місто. Більше народу - більше квитків - кращий дохід.

А то виходячи з твоїх слів 8-10 зупинок мають зробити машрут рентабельним... хіба у час пік..

Опубліковано (змінено)

ну блін, я розумію тебе, але поясни мені:

яж намагаюсь...

Він повинний проїхатися містом, особливо центром.

Так їздить же, з Вокзалу, не так?

А то виходячи з твоїх слів 8-10 зупинок мають зробити машрут рентабельним... хіба у час пік..

пояснюю, варіанти добратись з соборності,молоді,відродження в сторону Рівненська-Струмівка-Гаразджа тільки маршрутка, громадського (державного,комунального...як хочете - так і називайте) транспорту не існує... я не правий ?

Змінено користувачем BkSeo
Опубліковано

BkSeo, З вокзалу, але ж там не єдиний спальний район))))

Без пересадок ні, не можливо. Тому, напевне, і запроваджують. Тролейбус вдвічі дешевший і тому скоро переплюне маршрутки)

Опубліковано

Без пересадок ні, не можливо. Тому, напевне, і запроваджують.

Ну правильно, але чому там же, де вже є такий маршрут (Вокзал-Гаразджа) ? тобто, з Соборності на Перемоги - а тут вже їде тролейбус з вокзалу...

Інший варіант - 40-й - Соборності-Молоді-Відродження-Рівненська, бачите скільки пропустили? Чи думаєте що від Загсу їхати через центр зручніше (про швидше я мовчу) ?

Опубліковано

Там схоже причина все-таки в лініях на перехресті Відродження-Рівненська, там здається немає вітки з Відродження в сторону Рівного.

Хто буде там гляньте.

Опубліковано

немає...тільки направо до моста

Ну от і відповідь чого маршрут пустили через все місто, а не через Молоді-Відродження, як було б логічніше.

Може з часом, як в ЛПЕ справи підуть краще, то встановлять стрілку щоб можна було там і в сторону Рівного повертати.

Опубліковано

Туди немає тролейбусної лінії електропередач))

так і в Гаразджу колись не було, і на Вересневе.... Луцьк - розбудовується і з часом на Рованці, навіть дуже потрібний буде тролейбус...

Думаю і напрям Луцьк-Маяки варто охопити тролейбусним рухом.

Опубліковано

Думаю і напрям Луцьк-Маяки варто охопити тролейбусним рухом.

Колись мені розказували що, здається, ще в 90 чи на початку 2000 був проект щоб пустити тролейбус до рокинівського повороту.

Опубліковано

Колись мені розказували що, здається, ще в 90 чи на початку 2000 був проект щоб пустити тролейбус до рокинівського повороту.

був...на початку 90-х

Опубліковано (змінено)

А ще були проекти на Вишків через 40-й і Ківерцівську, а також до Райлікарні по Теремнівській.

Може колись про них і згадають... наприклад, колись біля "колоса" за радянських часів їздила якась маршрутка в напрямку теремно, зараз ніби їздить теж, але це ж не "рафік", а х...з..шо..(там коптильня,а не автобус) ,от там - тихий і екологічний тролейбус - було б доречно....я розумію що це мрії, але...

Змінено користувачем BkSeo
Опубліковано (змінено)

А коли я переселився в середині 90-х на Відродження, то стрілка якась там наверху точно була. Але от чи з Рівненської на Відродження (зі сторони Рівного), чи від Лучеська наліво - не можу згадати. Може й дві було.

Змінено користувачем Rogalik
Опубліковано

Була стрілка з Рівненської (зі сторони Рівного) на Відродження. І відповідно східна стрілка на Відродження.

Опубліковано

Група конструкторів на чолі з В’ячеславом Полтавцем на базі підприємства «Санрайз» у Луцьку розробила автобус із електродвигунами, що може проїхати 250-300 кілометрів та має базову швидкість 80 кілометрів за годину. Презентували автобус журналістам у суботу, 15 листопада, - пише Громадське.Волинь.

http://vip.volyn.ua/articles/u-lucku-prezentuvaly-elektromobil

Опубліковано

Не тролейбус, але електротранспорт та ще й в Луцьку.

Щодо розкладу руху тролейбусів - сьогодні вирішив перевірити. Дотримуються, молодці!

Опубліковано

а от в мене 2 питання :

1. Нафіга вони знову ті тролейбуси купують? Коли в Європі і світі користуються автобусами.

2. Куди вони діли самі автобуси ?

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано

Значить - або тестовий режим, або так співпало :)

Мабуть співпало. А які саме маршрути моніторились?

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...